”Jeg skal nok undgå at finde på kælenavne,” Svarede han flygtigt "Frederik." Han håbede ikke at det kom til at bide ham i røven. Han havde allerede gjort sig selv komfortabel nok med Winchell til at forkorte hans navn til Win. Men forhåbentligt var det lettere at lade være med det overfor Frederik. Han så jo dybt alvorlig ud hele tiden, at et kælenavn slet ikke ville klæde ham…
”Hmmm… Jeg tror jeg vil gætte på en anden så. I ved. Bare så vi ikke står lige igen,” Selmy havde lyttet til Frederiks forslag og kiggede selv rundt i rummet nu. Han ville ikke vælge den samme person som Frederik, selvom det var et lovende bud. Men han havde også fornemmelsen af, at Winchell ikke ville gå med en kvinde. Ikke fordi… Selmy kendte til… hans perversiteter… Men Winchell ville nok ikke kommentere negativt på en kvindes tilstand eller udseende overfor ham. Og nu hvor Selmy jo vidste at Winchell var glad for mænd også, så var der jo en chance for at han havde skuet omgivelserne an.
”Ah," Udbrød han hurtigt efter "hvad med ham der?” Selmy pegede diskret hen i retning af Winchells person. En lidt for fulde mand, der netop spildte noget af sin øl, fordi hans armbevægelser var for voldsomme, mens han fortalte en historie til sin ufrivillige sidemakker.

Krystallandet