Phillippe bryn løftede sig lidt i overraskelse da Enzel ligefrem, nærmest smed Phillippe ud, og så tilbage på halvkatten. Udtrykket fik dog Phillippe til at slå blikket lidt ned, som en klump voksede frem i halsen på ham, der lidt besværet blev sunket. Det var jo ikke hans mening at gøre Enzel ved af det, eller utilpas.
" Undskyld, der var ikke min mening at.. Jeg.. " ved bare Nicola er i live. Jeg ved hvor han er. Phillippe sank en klump og løftede blikket igen. Tydeligvis overbevist om, at Enzels humør var blevet trykket på grund af Phillippes kommentar omkring ægteskab. Phillippe prøvede at fange Enzels øjne med et undskyldende udtryk, og drejede overkroppen en smule, så han nemmere kunne lade den ene hånd stryge Enzels kind, inden den gled op og nussede det bløde ører en smule.
" Jeg er nok bare lidt for naiv og håbefuld.. på dine vegne.. " Et forsigtigt smil lagde sig over læberne. Hvorfor var det han ikke bare gik? Det gik ham på, at han ikke bare tog imod udsmidningen, han jo ellers havde ønsket.
" Jeg.. Vi.. kunne altid lede lidt mere efter min krystalpose? Så skal du heller ikke bruge krystaller på mig? " Det var Phillippes forsøg på at tilbyde at blive længere, uden at det bare var fordi. Hvis der var en grund, var det vel okay. Også selv grunden bare var for at finde en grund.