Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 02:32
'Vi'. Det ville Juno ikke have kaldt det. Engang imellem ville han ønske, at Hector ikke vidste, hvad han havde været udsat for. Han forestillede sig, at det ville gøre det nemmere. At hvis Hector ikke tog så mange hensyn til ham, så ville Juno tænke mindre over det i deres forhold. 

"Nej, jeg vil gerne se dig komme," svarede han alligevel, inden han skubbede sig op at sidde. Både for at få mere afstand imellem dem og for bedre at kunne se mellem Hectors spredte ben. Hånden holdt han om Hectors nakke og han fik det straks lidt bedre; mindre varmt og nemmere ved at trække vejret. 

"Du er så smuk, Hector," sagde han lavmælt og så smilende på Hectors ansigt, inden hans blik igen gled ned ad hans krop. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.11.2018 02:50
Hector lyste op i et stort smil, da Juno komplimenterede ham, og hans kinder blev straks lidt rødere.

"Det kan du selv være," sagde han og fulgte Junos blik ned ad sin krop. Hans hånd begyndte igen. Det gik langsomt først, men efterhånden gik det hurtigere. Hector prøvede at holde Junos blik, men jo bedre det føltes, og jo tættere han kom på sit klimaks, jo sværere blev det at holde øjnene åbne, og til sidst måtte han lukke dem. Lyden af hans vejrtrækning fyldte lokalet sammen med hans støn, og endelig ramte orgasmen ham.

Hectors krop bøjede opad, og han slap et skælvende støn, samtidig med, at en klar væske skød ud mellem hans lår. Det var aldrig sket før, og Hector troede et øjeblik, han havde pisset i sengen, men han var for svag til at gøre noget ved det. Han faldt blot sammen på madrassen og hev efter vejret, mens et overrasket grin kom fra ham.

"Ups," gispede han og slikkede sine læber, mens han forsøgte at få vejret og hele hans krop dunkende i nydelse.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 14:45
Junos hjerte slog et slag over, og han gispede, da han så Hector komme. Et øjeblik var det eneste, han ville, at begrave sit ansigt imellem Hectors ben og slikke ham, indtil han kom igen. I det mindste røre ved ham. Han røg ud af sine fantasier, da han hørte Hectors latter og han så op på sin næsten-kærestes ansigt, inden han selv brød ud i en forsigtig latter.

"Du er så dygtig," sagde han, uden at vide hvor hans egne ord kom fra, og han lænede sig ned for at kysse Hector igen. Blidt denne gang, men hans krop fulgte med ind over Hectors, og selvom han havde det for varmt og vidste, at han var hård, lod han sin kropsvægt hvile over Hectors. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.11.2018 16:40
Hector grinede mod Junos dejlige læber, mens han gengældte kysset. Uden at han helt tænkte over det, sneg en af hans hænder op langs Junos kind og ind i hans hår for blidt nusse igennem det. Hector havde altid elsket Junos hår, og han kunne bruge timer på at lege med det, rede igennem det med sine fingre, flette det, løse det op igen, begrave sit ansigt i det, bare dufte til det... Det var ikke meget, der gjorde Hector lykkeligere end at lege med Junos hår. Han ville aldrig indrømme dette overfor Juno, men nogle gange stjal Hector Junos hovedpude, når Juno ikke var hjemme om natten, så han kunne sove omgivet af duften af Junos hår.

Lige i dette øjeblik havde Hector en næsten ustyrlig lyst til at fortælle Juno, hvor meget han elskede ham. Men det var svært. De havde aldrig sagt det før, og Hector var dødens bange for at skræmme Juno væk, for han vidste godt, hvordan Juno havde det med den slags. Han vidste heller ikke selv, hvordan han havde det med sådan noget, for ingen havde nogensinde fortalt ham, at de elskede ham. Hector havde hørt andre sige ordene, men det var aldrig blevet sagt til ham, hverken af familie eller venner. Tanken fik maven til at gøre lidt ondt, men Hector ignorerede det og hviskede, "Og du er så dejlig."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.11.2018 17:32
Juno fnøs af Hectors kompliment, men kyssede ham også smilende, og lod det være dét. Hans selvsikkerhed svag drastisk imellem at føle sig som verdens bedste, klogeste og stærkeste menneske, og at føle sig som det største afskum på jord. Han følte sig ikke ligefrem på toppen af verden lige nu, men Hector sagde aldrig noget til, når Juno lå i en grøft af selvhad. Han lod til at holde af ham, ligegyldigt hvordan Juno havde det eller hvor meget han fuckede op, og det elskede Juno ham for.

"Kom her," mumlede han ind imod deres kys og hev Hector ind til sig, indtil Hector lå med ryggen mod ham, som en lille ske. Juno var stadig hård og han lagde ikke skjul på det overfor Hector, men han havde heller ikke lyst til at gøre noget ved det. Han ville bare gerne ligge tæt med sin fyr og holde om ham. Det var ikke intentionen, men kort efter faldt han i søvn.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Chibi
Lige nu: 2 | I dag: 10