Black Phoenix 08.08.2018 02:22
Latteren fyldte tomrummet imellem dem, som Hauru straks beklagede sig over hans ordvalg, men det rørte ham ikke, for han holdt fat i, at det var, hvad der var sket. Han havde givet hende et valg tidligere, men hun havde ikke udnyttet situationen, så selvfølgelig havde Deavás valgt at gøre det i stedet. Det var jo meningen.. Måske endda Hauru var i færd med at overreagere selv, men det var ikke noget, der rørte ham. Han var ligeglad med om hun blev fornærmet for det havde bestemt været meningen fra start af. For det var der at hun mistede overblikket og havde nemmere ved at falde ned i de fælder, som han havde sat op til hende.
”Jeg har aldrig påstået, at jeg er anstændig” fastslog han med et glimt i øjet. Hun kunne bebrejde ham lige så meget hun ønskede, men det havde virkelig ingen betydning, for Hauru havde startet det hele ved at stikke hånden ned i hans busker, han havde ikke indbudt til det, men Hauru havde taget den frihed bare at gøre det. Og nu tog Deavás blot den samme frihed, om end det var oftere end hvad Hauru havde gjort. Det næste spørgsmål bragte et køligt smil frem på hans læber.
”Udover din irriterende attitude?” lo han køligt. Hvis Hauru havde åbnet munden noget før eller smidt masken, så havde han nok fornemmet det på afstand. Men det var jo ikke derfor at han havde vidst det.
”Lad os bare sige, at jeg har mine metoder” han løftede en hånd og prikkede hende på panden.
”Du slipper ikke så let for mig, jeg kan finde dig, hvornår det skal være” fortsatte han med et bredt smil på læben.
”Hvornår end lysten melder sig..”
De samme tricks ville ikke virke på ham to gange, men Haur var mere end velkommen til at forsøge, hvis han var klar til at modtage konsekvenserne, når først Deavás forhindrede ham i hans leg. På en måde håbede han, at hun ville træde ved siden af, så han havde en oprigtig grund til at hive hendes hugtænder ud. Denne gang ville det ikke blot blive den ene, men dem begge to, så ville hun opleve en stund, hvor hun ville være svækket og hvor endnu flere ville være i stand til at udnytte hende, hvis de ønskede. Deavás kunne jo ikke være tilstede hele tiden og straffe hende, han havde også andet at se til, og så var det godt at der var rigelig med mænd.. og kvinder, som ønskede at udnytte en svag sjæl en gang imellem. Måske endda flere gange, som Hauru selv ønskede.
Det var altid farligt at lege med ilden og lige nu legede Hauru med Deavás lyst. Hun skulle ikke tro, at han ikke ville kunne klare en omgang mere, hvis det var hvad hun bad om. Og hvis hun endelig bad om det, så kunne det jo ske, at han ville være mere blid ved hende og måske endda lade hende komme med nogle ønsker til nydelsen. Men intet var sikkert og Hauru havde sikkert planer for at gribe fat i ham på den måde. Deavás hævede det ene øjenbryn, ham doven? Hvor mon hun fik den ide fra, han lod det dog ligge som hun foreslog, at hun selv kunne smide det næste gang.
”Nu begynder det at ligne noget” indrømmede han med et køligt smil på læben. Hvis hun var villig til selv at smide tøjet næste gang, så var der da tale om et fremskridt. Også selvom Hauru næppe ville indrømme det.
Deavás var stadig en anelse medtaget af den tidligere udløsning, men det forhindrede ham ikke i at nyde hendes berøring. Nu hvor hun opsøgte det igen, så kunne han da sagtens tage imod det. Alligevel ville han sikre sig, at hun ikke lige pludselig fandt på at bide ham. Det var pisse irriterende at hun havde gjort det flere gang, han brød sig ikke om at tilfredsstille hende på den måde, så han ville langt hellere kontrollere hende på en anden måde.
Tilbuddet fik ham til at udstødte et irriteret hvæs. Hvis hun så meget som bare overvejede at bruge tænderne, så ville han ikke nøjes med at flå hendes tøj. Nej, så ville han flå hende.. Skrælle huden af og lade hende ligge midt på marken indtil solen ville stå op og brænde hende.
”Jeg har advaret dig..” lød det køligt, som han slap hendes hår i et hårdt skub, dog lod han hænderne glide om mod sin ryg. Deavás havde kun lige fået bukserne på igen, men hvornår havde han nogensinde sagt nej til en omgang mere? Han vidste godt, at hendes krop næppe ville kunne holde til det, så han lod hende eksperimentere for nu. Indtil hun ville bryde den lidt tillid han gav hende lige nu. De gyldne øjne fulgte hendes bevægelser, som han havde sluppet hende helt, dog ikke før han havde klemt hendes bryst samtidig med hun klemte ham. Han vidste godt at Hauru var ustyrlig, så han kunne fornemme på situationen at han ikke kunne tillade sig at blive fanget helt i nydelsen, for så ville det nok ende galt.