Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 02.07.2018 23:41
Agarés lod sin hånd flytte og han tog fat om haleroden. Lige meget hvor Dandels ville have ham til at lægge sine hænder, gjorde han det uden at sætte spørgsmålstegn ved det. Han nød kun at få lov til at røre ved ham, hvilket han med glæde ville give udtryk for.

Et lille smil viste sig på Agarés' læber, da han blev beordret til at kysse ham og han lænede sig ivrigt fremad for at lande sine læber mod Dandels i et intenst kys. Den hånd han havde haft bag sig som støtte, havde han igen fået lagt i nakken på ham og for at holde sig oppe, spændte han mavemusklerne godt.
Agarés lagde ikke skjul på sin nydelse og det var tydeligt i form af de støn han udbrød og hans utroligt ustabile vejrtrækning.
Han lod hånden i nakken glide hen over Dandels brystkasse med neglene først, for at efterlade nogle halvdybe rivemærker, mens han fortsatte kysset. 

A deal with me is better than no deal at all ~

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 03.07.2018 00:07
Dandels gengældte det ivrige, intense kys, men det var svært at holde tungen lige i munden da der skete en del på samme tid. Hans ene hånd begyndte at løbe henover hans eget lem og sensationen det og alt det andet, var nærmest for meget. Han kneb øjnene i med et følsomt støn, som kun blev højere, jo mere han følte neglene, og Dandels nærmest vrissede af ham, som en irriteret hund, der blev forstyrret af en hvalp. Irritationen gik dog hurtigt over nogle nydende suk, mens han gled længere og længere ind i kysset. Han følte sig ekstrem overlegen, i forhold til at man godt kunne mærke at dæmonen ikke var speciel erfaren - men det tiltalte ham. Han havde dog ikke tænkt sig at lade ham færdiggøre før ham selv, så sød havde han slet ikke været.

,,Fortæl mig hvor meget du lyster. Hvad sker der indeni dig, når du ser mig til dagligdag?" det var svært at få ordene ud, da han var fuldkommen distraheret, men han ønskede at vide det - og han var lige det rette sted, så hvorfor ikke?
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 03.07.2018 00:20
Agarés havde efterhånden haft øjnene lukkede i et stykke tid. Han havde slet ikke fokus nok til at kunne holde øjnene åbne, så meget som han nød det hele. Han skulle flere gange til at svare på spørgsmålet, men de første par gange kom der ikke andet ud end endnu et støn. Så åbnede han øjnene op og rettede dem mod Dandels læber. Egentlig ville han have set ham i øjnene, men masken dækkede til og det næstbedste var helt klart hans læber.
"Jeg kan ikke koncentrere mig. Mit hjerte stopper, hver gang du ser på mig. Jeg ønsker kun at røre dig og kysse dig. Jeg vil elskes af dig, lige som jeg elsker dig," svarede han med besvær. Han blev konstant afbrudt af støn efter støn. Han lagde armen omkring Dandels for at holde ham helt ind til sig, og jo længere han kom i sætningen, jo tydeligere var det på ham at hører, at han kom tættere og tættere på at blive færdig.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 03.07.2018 00:36
Selvom han prøvede ikke, så gjorde ordene ham glad, og de rødlige læber smilte, en kende uskyldigt. ,,Men, hvad hvis jeg så aldrig kommer til at elske dig?" spurgte han, med læberne tæt mod hans. Det var en sjov følelse - han var aldrig blevet elsket før. Stort set kun udnyttet, og når han var i folks drømme, hadet, eller begæret. Men elsket havde ikke været en af dem. Han kunne selvfølgelig lyve, det vidste man jo aldrig - og et eller andet sted, så frygtede han det.

... Han havde dog ikke helt tid til at tænke på det nu. Læberne blev bidt sammen, da han prøvede at beherske sig, men det var nærmest umuligt, som kroppen gav efter for nydelserne, og han kom med nogle højlydte, nærmest klagende lyde som han var ved at nå vejs ende - kombinationen af det hele var ved at blive for meget. Han lod dog ikke Agarés have, hvad han ville. ,,Du må ikke komme. Hvis du gør, kommer du til at fortryde det," det var lige så meget en straf, som det var af praktiske grunde - han havde ikke tænkt sig at blive beskidt, selvom det ikke gjorde så meget i det her univers.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 03.07.2018 00:51
Agarés strammede langsomt grebet om livet på Dandels mere og mere. Samtidig lød der nogle lidt længere og sammenbidte støn fra ham. Han havde, indtil videre, gjort præcis som Dandels havde beordret ham til, men denne gang var det noget han ikke selv kunne styre.
"Det gør du også," svarede han hurtigt. Og ja, Agarés var sikker på at han nok skulle vinde hans kærlighed. Han havde i hvert fald tænkt sig at give det et ordentlig forsøg.

Agarés slap haleroden for også at lægge den arm om livet på Dandels og med øjnene knebet sammen og grebet stramt om ham, lød der nogle sidste, højlydte støn fra ham, i takt med at han gav nogle svage ryk fra sig. Han sad i kort tid helt stille og trak vejret tungt, før han rettede blikket mod Dandels igen med et lettere undskyldene smil. 

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 03.07.2018 01:00
Det morede ham hvor selvsikker dæmonen lød. Han var virkelig sikker på det... Men, han kunne ikke rigtigt benægte ham. Han lod sig falde hen i den dejlige akt og lod sig selv færdiggøre, med læberne tæt mod Agarés og nogle nydende, høje lyde så man bestemt ikke var i tvivl om hvor dejligt det var. Det stoppede dog brat, da det ikke gik som Dandels ville have det, og selvom det havde været dejligt, kunne han ikke tillade hans legetøj gøre, som han ville. Hvis øjnene havde været tydelige, ville de havde slået gnister.

Han rejste sig op. Halen slog et lille smæld, og et smil viste sig på læberne af enhjørningen hvor efter - uden varsel - han hamrede hoven i ansigtet på dæmonen, og ned mod jorden, hvor han holdt det fast. Pisken fandt vej hjem på egen vilje til Dandels hånd og han lod spidsen overvejende røre låret på Agarés, netop der hvor han lige har siddet. ,,Synes du det er sjovt, Agarés? Jeg synes ikke, at jeg griner," tonen lød så let og uskyldig, men det var netop det, der gjorde den skræmmende. Han slog et smæld med pisken, før han lod den ligge i hans hænder. ,,Jeg mistænker nærmest at du gerne vil straffes. Er det korrekt?"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 03.07.2018 01:16
Agarés elskede at høre hvor meget Dandels selv nød det. At høre de lyde han kom med, var helt bestemt ophidsende.
Men hans humør blev hurtigt ændret, da hoven ramte hans kind og han røg i gulvet. Indtil videre undlod han at gøre modstand, da det altid var endt galt, når han sad i disse situationer.

"Du lovede mig straf hvis jeg kom. Jeg valgte ikke at lytte," svarede han med en vissen tone. Han løj sådan set, da han ikke havde valgt ikke at lytte efter, han havde bare ikke haft valget at lade være med at blive færdig. Men hvis han sagde sandheden, skulle han også indrømme at det var fordi han ikke kunne styre sig lige så snart han var så intim med Dandels og det kunne han ikke endnu. Han lukkede øjnene i og bed tænderne sammen, mens han stadig lå stille under hoven.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 03.07.2018 01:23
Så snart Agarés åbnede munden og tillod sig selv at få mere taletid end han havde fået, ramte pisken: det var dog hverken på låret, armen eller ansigtet, men lige der, hvor mænd var allermest følsom og Dandels tvivlede ikke ét sekund. ,,Ja, eller nej," sagde Dandels, i et behersket toneleje. Han ønskede ikke at få hans søforklaringer, sagen var at han havde gået i mod hans ønsker og den slags bliver straffet.

Dandels satte sig på hug, stadig med hoven plantet i ansigtet på dæmonen og han strøg nogle af de sorte lokker væk, som en lille fnisen kom fra ham. ,,Du er så patetisk, Agarés. Ligesom enhver anden mand. Hvordan kunne du tro at jeg nogensinde ville elske en som dig?" Dandels kiggede på ham gennem masken, mens han lod fingrene glide over huden på armen: hans fingre var brændende og efterlod røde mærker, der snart ville blive til vabler.

,,Siger du undskyld og indser din fejl?"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 03.07.2018 01:37
Agarés' ansigtsudtryk ændrede sig brat fra irriteret til lille pige og hænderne blev straks flyttet ned foran det ømme sted i et lavmælt piv. Ja, piv.
"Nej.. Svarede han hastigt. Denne gang var straffen værre end den havde været før og det orkede Agarés ikke, specielt ikke efter den sensuelle omgang.

Han rettede skævende blikket mod Dandels, mens han lyttede til hvad han sagde. Han kunne mærke at raseriet langsomt blev bygget op i ham over den kommentar. Normalt ville folk nok reagere med at blive såret i sådanne situationer, men Agarés blev rasende. Nogle små irriterede grynt kom fra ham, da han mærkede varmen mod armen. Indtil videre gjorde han intet. Han var udmærket klar over at han ikke kunne flytte hoven fra ansigtet, så han gjorde hvad han kunne for at styre sin vrede, selvom det var svært.
"Undskyld," mumlede han muggent.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 03.07.2018 01:52
Dandels stillede sig tilfreds med det han fik: ydmyghed. Ydmyghed var godt og det var tydeligt at Dandels var stillet tilfreds, som han smilede. Han gav Agarés et klap på kinden, efter han havde flyttet hoven og han rejste sig op, med en mild latter. ,,God dreng," sagde han, med en kæmpe selvtilfredshed. Han besluttede sig for det måtte være nok for nu. ,,Du må sove godt, Agarés. Jeg håber du drømmer sødt videre om mig," lo enhjørningen, som han vendte om på hælen.

Han forsatte af den vej han oprindeligt havde været imod, og snart forsvandt fra hans bevidsthed. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1