En sti mod alle veje

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 17:28
Hauru så på Koda med et borende blik og et kort gisp fra ham kom, da hendes hånd greb fat om hans hals.
Han lukkede øjnene i og gispede en anelse efter vejret da han mærkede isen. Var det forkert, at han rent faktisk nød det en smule? Koda var da den første der kunne finde ud af at sige fra over for ham, eller i hvert fald den første det var lykkedes. Han kunne tydeligt huske dengang Koto prøvede, hvilket kun endte galt for ham selv. Hvilket Hauru selvfølgelig også nød stor glæde af.

"Bliv.. ved," gispede han frem, åbnede øjnene svagt og rettede dem mod Koda. Han var ret nysgerrig efter at se hvor langt hun ville gå og først efter han havde fundet ud af det, ville han stoppe med at kæmpe imod hendes ønske om hans samarbejde.
"Hvis du.. bliver ved.. vil jeg være din.. for evigt," gispede han videre. Han lænede sig helt tilbage mod træet og lukkede øjnene i igen. Hans kræfter var ved at slippe op og selvom de fleste sår, både på overkroppen og i hånden var healet, kunne man se at de ikke kom videre, grundet hans mangel på energi.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 17:43
Det var på en måde så rart men også fusterende at Hauru virkede til at kunne lide det hele. Men det var så fantastisk, han var begyndt at sætte pris på hendes behandling af ham, han underkastede sig mere og mere, det hele var så yderst tilfredsstillende og ophissende, det gav Koda en rus af nydelse.
Da han ligefrem bedste om mere var der kun et sted det kunne gå, han skulle være hendes for evigt.
"Det blev du den dag du lagde øjne på mig, godnat min egen" sagde Koda med en meget ophisset sstemme, hun kyssede ham krævende og derefter trak hun hovedet væk igen og uden så meget som tøven strammede hun greb godt fast og med en rask bevægelse knækkede Koda Nakken på Hauru.
Roligt og forsigtigt gav Koda slip på Haurus hals, hun kunne mærke hvordan hendes hjerte hamrede over alt det her.
Koda så bare så den nu livløse Hauru og var kun tilfreds med det hun havde gjort, indelig holdt manden bare lidt kæft. Men desvære kunne det nok ikke vare ved. Med sin negel pressede Koda hul på sin egen hud, tog fat i Haurus hoved, lænede det tilbage og lod lidt blod dryppe ned i munden på ham.
Nu var det bare at vente på ham vågnede igen. Forhåbenligt fattede han hvem der lige uden tøven ville tage hans liv fra ham, og så valgte bamhjertligt at skænke ham det tilbage.
Koda pressede sig blot ind til Haurus slappe krop og nussede ham blidt i håret mens hun nynnede. hun ville være klar til sin elskede når han vågnede, og opførte han sig endelig ordenlig ville hun kun blive glad.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 17:59
Hauru kunne langsomt se det sortne for øjnene, selvom han gjorde hvad han kunne for at holde øjnene åbne, gik det ikke så godt.
For en gang skyld i sit liv, gengældte han ikke kysset. Der var ingen snert af energi tilbage i kroppen på ham og med ét blev det hele sort.

Efter flere timer liggende livløst på jorden, åbnede Hauru langsomt øjnene igen. Han skulle lige bruge et par sekunder til at finde ud af hvor han var og hvad der egentlig var sket, før han vendte blikket mod Koda.
Han begyndte straks at grine.
"Hvem havde nogensinde troet, at du havde modet til at gøre det," sagde han grinene og satte sig op. Han rystede lidt på hovedet og trak vejret tungt ind.
Følelsen af at vågne efter man havde været død, mindede utroligt meget om følelsen af at vågne efter en lang lur.
Han kiggede hurtigt ned af sig selv og åndede lettet op. Alle sår var healet som de skulle og han så ud som ny igen.
"Jeg er imponeret," sagde han med et anerkendene nik og så på Koda igen. Det perverse smil kom frem på hans læber og han løftede det ene øjenbryn.
"Så... Jeg må vel hellere holde hvad jeg lovede. Jeg er din. Så hvad vil du have mig til at gøre først?" Sagde han med en kækhed i stemmen.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 18:15
Koda havde blot ligget og fået slappet godt af og skulle have lidt energi tilbage i kroppen efter at have brugt jævnt meget af den på at udsætte hauru for tortur med sin evne, så det var helt rart at han blot lå der helt død i det og blot hun kunne putte tin til ham.

Da Hauru endelig vågnede var Koda mere eller mindre klar på blot at forsætte hvor de slap, dog da han endelig indrømmede han tilhørte hende, så var det helt rart at høre, indelig den kærlighed som hun blot ville have. Se det var ikke så svært at skulle opnå.
Koda lå stadig ind til Hauru selvom han rettede sig op og hun kiggede lidt kærligt op på ham og sagde blidt "Jeg er glad for du endelig har accepteret det min egen" og endnu engang fandt hendes fingre til Haurus brystkasse og kærtegnede ham blidt der.
Dog hvis han igen skulle finde på et eller andet der ikke lige passede hende måtte hun jo ty til andet, men han skulle bestemt belønnes for at endelig underkaste sig hendes kærlighed.
"Vis mig din genfundne kærlighed til mig min egen" svarede Koda blot blidt og kærligt til Hauru som han spurte hvad han skulle gøre. Så længe de begge var afklaret med hvem der bestemte og at Hauru opførte sig tro til hende måtte han skam gerne være sig selv, men fik han på nogen måde ideen at han skulle bestemme mere end hvad der passede Koda ville hun ikke tøve med noget.
Koda lænede sig lidt op og nappede Hauru i øret og bed måske en smugle mere til en hvad kun skulle være nydelse, men det virkede just på Hauru at han kunne lide når hun viste tænder.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 18:31
Hauru så ned mod sin brystkasse, da Koda kærtegnede den, før han så på hende igen.
"Forresten... Det der med at tage en bluse på.. Det mente du ikke, vel?" Spurgte han i fuldt alvor. I hans hoved var det kun sådan noget man sagde fordi man var sur, man mente det ikke, for det ville jo være decideret grusomt mod Hauru.

Da Koda bad ham vise sin genfundne kærlighed, blev det perverse smil lidt breddere. Kærlighed var måske så meget sagt. Det var nok mere respekt fra hans side, end det var kærlighed, men hvis Koda ville mærke hans kærlighed, sagde han da ikke nej.
"Okay!" Svarede han kort. Et lavt støn kom fra ham da Koda bed ham i øret og hurtigt skubbede han til Koda så hun ville ryge ned at ligge med det samme(?), før han selv klatrede over hende.
"Isyllen kommer ikke frem igen, hvis jeg giver dig alt min kærlighed igen, vel?" Spurgte han. Teknisk set viste han jo også sin kærlighed sidste gang han forgreb sig på hende, så han skulle lige være sikker på at han ikke ville blive straffet igen. Nu havde han oplevet hvad Koda var villig til at gøre, så man kunne ikke være for forsigtig.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 18:41
Det var entelig et godt spørgsmål om hun havde ment det eller ej, selvfølgelig havde hun været godt sur, men hun ønskede jo entelig ikke at andre skulle tage ham fra hende.
"Det kommer an på hvordan du opføre dig kære" sagde Koda blidt og svarede ikke helt på spørgsmålet men lod ham for nu selv bestemme, dog kunne hun hurtigt købe ham nogle fine klæder hvis nødvendigt.

Koda kom ned på jorden og lod Hauru komme ind over hende. For nu var alt lige som hun ville have det og det var rart at Hauru lige skulle være sikker på hvad hun ønskede og ikke blot gjorde det der passede ham uden at være sikker på det passede hende.
"Issylen kommer kun hvis nødvendig, og hvis du gør som bedt om er det ikke nødvendigt min egen" sagde Koda blidt og kiggede blot kærligt op på ham og vred sig lidt under ham. Hun var så glad over det her.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 18:50
Hauru smilede stort.
"Som jeg sagde tidligere. Så opfører jeg mig altid pænt," sagde han, selvom han egentlig godt vidste at Koda bestemt ikke mente det samme. Ellers havde han nok undgået en del oplevelser i dag. Så han kom frem til, at ingen bluse var nødvendig.

Efter at have lagt sig ind over Koda, gjorde han intet før hun havde svaret. I hans hoved bad hun sådan set også om det sidste gang, for det var jo hende der pirrede ham. At han havde gengældt det og pirret hende også, var jo ikke hans skyld. Han gjorde bare som hendes tegn viste ham. Selvfølgelig vidste han da godt at hun ikke ville give ham så meget af sig selv, men endnu engang tog vreden over ham, så at voldtage hende var ikke længere et valg, det var et krav i hans hoved.

Han havde jo stadig evnen til at sige alle de forkerte ting på de forkerte tidspunkter, så inden han nåede at tænke sig om, røg det ud af ham:
"Du bad også om det sidst." Men idet han sagde det, gik det op for ham at det nok ikke var det smarteste. Han flyttede sig en anelse væk fra Koda, for han var sikker på at han nok skulle få igen for den sætning.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 19:01
Efter Hauru havde været så dum at kommentere på at Koda åbenbart ville have at han skulle voldtage hende lå Koda blot helt stille, et stille øjeblik lagde sig over stedet og så begyndte Koda at grine, det startede som et roligt grin men det blev lidt mere manisk mens hun rettede sig op og slog armene om Hauru og hun hev ham tæt ind til sig og borrede alle sine negle ind i ryggen på ham.
Med en is kold stemme sagde hun "Jeg bad om ønske springvandet min egen" Mere end det sagde hun ikke og virkede et øjeblik helt rolig som de blot var helt tæt.
Hun trak sig lidt væk fra ham igen og gav slip på ham. Koda lå bare og kiggede sødt op på Hauru, og han ville måske få ideen om at hun ikke ville gøre så meget mere ved hans lille dumme kommentar. Juvidst den ide var jo dejlig hvis han fik og roligt løftede Koda sig op fra jorden med sin overkrop og lagde entelig op til et kys.
Her rev hun så illusionen helt væk og med et dolkede Koda en god spids og stor istap direkte ind i siden på Hauru og da den først var inde lod Koda mindre ispigge vokse ud fra istappen inde i hans krop ganske roligt. Efter det gav hun slip på den og lod den blot sidde og sagde skuffet "Så hvad var det jeg bad om... og hvorfor er det du fortjener det her jeg gør ved dig min egen"
Lige som hun var blevet så glad for Hauru igen formåede han blot at skuffe hende. Og se nu den stakkel, tænk bare når han skulle have den istap ud igen, stakkels ham, det gjorde helt ondt i sjælen
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 19:24
Hauru forventede at der ville komme en reaktion fra Koda med det samme, men da intet skete åndede han lettet op.
Da Koda lagde armene om ham, lagde han selv en enkelt arm om hende, da han brugte den anden som støtte til ikke bare at falde ned over Koda. Han bed tænderne sammen da han mærkede neglene, men kunne ikke undgå at slippe et lavt nydelses støn også.

Han fulgte Koda med øjnene da hun løftede sig op og egentlig ventede han spændt på det kys som kom lige om lidt, det var han sikker på. Men fordi han fokuserede så meget på hendes læber og ikke hendes hænder, råbte han højt da istappen ramlede ind i siden på ham og han bukkede sig længere og længere sammen. Han så ikke den komme, så chokket var større end forventet og smerten var heller ikke specielt rar. Han stirrede vredt på Koda, mens han mærkede hvordan de mindre ispigge gnavede sig ind i ham.
Han havde bestemt ikke lyst til at svarer Koda ordentlig på hendes spørgsmål, da vreden endnu engang var et problem for ham, men han var udmærket godt klar over at denne situation ikke blev bedre før han gjorde.
"Du bad..." Han stoppede sin sætning. Du bad om at blive voldtaget og jeg har ikke fortjent det her! Tænkte han, inden han fortsatte sin sætning:
"... om ønskespringvandet og jeg..." Han stoppede igen. Det var ulideligt at skulle give Koda sin vilje, for det betød at han ikke kunne få sin.
".. fortjener det her, fordi jeg.." Han kunne ikke få sig selv til at sige resten, så han stoppede der og håbede på at det ville være nok til at få Koda til at stoppe.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 19:36
Koda lå blot og betragtede tilfreds hvordan Hauru var i smerte, for var der noget han fortjente ved den idioske holdning at nogle på noget tidspunkt bad om at blive voldtaget af ham eller nogle andre. Det var yderst tyddeligt at se han bestemt var vred og utilfreds, men at han faktisk bed det i sig og måtte begynde at give Koda ret var noget det fik Koda til at føle velbehag. 
Men da han just ikke færdiggjorde hvad hun bad om, tog Koda blot fat i istappen og begyndte at vride den en smugle hvilket var besværligt grundet der var modstad logisk nok, men Koda havde et fast greb og vred den roligt for at give Hauru så meget smerte som overhovedet muligt.
"Kære sig hvorfor du fortjener alt det her!" sagde Koda fast og gav et godt vrid i istappen. og lige bagefter tilføjede hun "Og forklar hvorfor voldtægt ikke er noget man gør imod andre"
Koda vidste alt ville være noget Hauru inderst inde sikkert ikke ville mene 100 procent af, men blot det han gjorde hvad der blev sagt var alt hvad hun bad om, for så var Koda sikker på han ikke ville finde på sådan et stunt igen.

Jo mere tid Koda skulle bruge på det her jo mere fusteret blev Koda og jo mindre havde hun lyst til at på nogen måde belønne ham. Så hvis han nu bare lærte at gøre som hun bad så ville de begge blot ende ud med mere glæde i livet.
Mens Hauru krøb sammen fik Koda mast sig væk så hun ikke længere lå under ham. Og hun var spændt på hvad han agtede at sige til hende, for lige det ville bestemme hvad det her endte med.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 19:48
Hauru holdte fast det intense vrede blik på Koda og hans vejrtrækning begyndte at blive tungere. Han bed tænderne sammen mens han holdte læberne lidt adskildt. Han begyndte at se en anelse dyrisk ud og råbet af smerte der udbrød fra ham, da Koda vred i istappen, lød mere af varulv end noget andet.
"Jeg fortjener det fordi jeg sagde at du bad om at blive voldtaget!" Råbte han. Hans stemme dirrede af vrede.
Han havde ekstremt svært ved at forklarer hvorfor man ikke voldtog folk. For det gjorde han jo. Og det var ikke forkert i hans hoved, da han havde gjort det så mange gange og ingen havde gjort noget for at stoppe ham. De havde i hvert fald ikke prøvet ret meget. Hver gang istappen rykkede sig det mindste kom endnu et dyrisk råb fra ham.
"Man voldtager ikke folk, fordi... Det gør dem ondt," sagde han, stadig med den samme vrede tone.
"Men jeg kan lide det," mumlede han bagefter med et hint af et smil.
"Og stop så!" Vrissede han. Han håbede ikke at Koda hørte hans kommentar om at han kunne lide det, men selfølgelig havde han ikke fået finpudset sit filter, så det var endnu en af de sætninger der bare røg ud.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 20:03
Det var på en lidt forstyrrende måde tiltrækkende at høre hvordan Hauru måtte råbe så dyrisk af ting hun gjorde ved ham, og nu hvor han så pænt bukkede under for presset om at skulle sige de rigtige ting slap Koda sit greb om isen. Dog var hun ikke helt tilfreds med hele hans opførelse så uden tøven kom der en lussing på siden af hoved af ham og Koda vrissede "Du bestemmer på igen måde hvornår jeg skal stoppe med noget"
Dog lige bag efter gav Koda ham et kærligt blik og rykkede sig ind til ham og aede ham så på den kind der lige havde fået en lussing og hun kyssede ham blidt. Gad vide hvor meget hun kunne presse ham og hvor vild sex de kunne få ud af det hele hvis der blev bygget nok vrede op i ham. Blot tanken gjorde Koda yderst lystig.
"Men kære du er ved at lære, jeg er så stolt af dig" sagde Koda blidt og kyssede ham igen denne gang ekstremt krævende og hun lagde hånden om i nakken på ham og klemte om hans hår.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 20:16
Haurus vejrtrækning blev straks en anelse lettere, da Koda slap grebet om istappen og han forsøgte med det samme at hive istappen ud af siden. Dog stoppede han et sekund, da lussingen ramte. Efter alt Koda havde udsat ham for, var lussingen helt klart ingenting, men det irriterede ham stadig voldsomt, at hun gjorde det.
Han tog hårdt fat om istappen og rev den ud med et ryk, mens et smertefuldt støn kom fra ham. Stod det til Hauru havde han sagt en masse ting der kunne få ham i problemer. Koda skulle jo huske på at han havde forgrebet sig på hende en gang, så han ville kunne gøre det igen uden at trække en mine. Dog undlod han at sige noget i den stil lige nu. Han var sikker på at det ikke var sidste gang han fik øretæver og han var nødt til at have en lille pause.

"Ved at lære? Du giver mig jo ikke noget valg," forklarede han, lettere irriteret.
Selvfølgelig kunne han ikke dy sig for at gengælde det krævende kys, så det gjorde han, mindst lige så krævende som Koda, måske en anelse mere og han udbrød et lavt støn, da hun greb fat om hans hår.
Såret i siden hvor istappen havde siddet, healede hurtigt. Nu havde han jo ingen andre skader der skulle heale også, så energien på at heale blev fokuseret et enkelt sted.
Hauru lænede sig længere og længere over mod Koda mens kysset stod på.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 20:30
Koda var i fuld tilfredshed over engagementet i Haurus kys som han besvarede hendes. Det var lige hvad hun havde brug for, og trods han ikke rigtigt forstod hendes kommentar afbrød hun lidt det hele og sagde blidt "Præcis min egen, blot accepter det og alt bliver dejligt"
Det var sjovt som Hauru allerede var ind over hende endnu engang, rart at han var påvirket af det hele. Koda trykkede sig blot ind til Hauru og bed sig fast i halsen på ham og nappede hårdt med tænderne i hans hud.
Dog afbrød hun det lidt og sagde "Men nu hvor du er så dygtig må du hellere få bare lidt belønning".
Og med et havde Koda grebet fat i Hauru og rullet dem rundt så Koda nu var den der var øverst(?)
Hvis det skete rettede hun sig op og sad nu med begge ben på hver sin side af ham.
Roligt ville Koda lade siine fingre glide hen over hans brystkasse, og Koda skubbede den ene strop på kjolen ned over skulderen.
Roligt bevægede hendes hænder sig længere og længere ned imod hans buksekant.
"Eller har du andre ekstremt dumme ting du vil sige kære?" spurte Koda blidt om og var klar til blot stoppe op og gå over til andre aktiviteter hvis han skulle være alt for flabet igen.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 20:41
Hauru så næsten helt skuffet ud, da Koda afbrød kysset. Han tænkte kort over hvad Koda sagde. Acceptere det? Det kunne godt blive ret så svært, men den tanke røg straks ud af hovedet på ham, da han mærkede Kodas krop mod sin egen.
Et godt tilfredst støn lød fra ham, da hun bed sig fast i hans hals og endnu engang kom det skuffede udtryk, da hun også stoppede det.
Tilgengæld blev han jo nysgerrig, da hun nævnte noget om en belønning og ingen modstand blev gjort da hun fik ham ned at ligge. Det perverse smil kom frem igen, da Koda kærtegnede ham og han gjorde intet andet end at betragte hende.
"Det har jeg sikkert lidt senere, men bliv endelig ved," sagde han roligt mens han bare nød Kodas berøring. Han lagde armene over hovedet og lod Koda gøre præcis hvad hun ville. Han havde utroligt meget lyst til at være lidt hård ved hende, som han plejede, men nu skulle han jo til at passe på med hvad han gjorde, så han ville lige se hvor Koda ville hen med situationen først. Det kunne jo være at han fik lidt lov alligevel på et tidspunkt.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 20:49
Flabet, men ikke direkte dumt sagt, det var hvortil Haurus opdragelse rakte ind til videre, men hun var stadig stolt af ham. 
Roligt lænede Koda sig frem og kyssede Hauru på overkroppen, hendes læber var iskolde mens hun gjorde det for at pirre Hauru så meget som overhoved muligt. Han fortjente jo lidt kærlighed over på alt det her. For så kunne det være han forstod jo pænere han opførte sig jo bedre fik han det jo selv.
Med en glidene bevægelse fandt Kodas ene hånd ind under Haurus buksekant og hendes hånd begyndte at kærtegne ham der hvor der for nogle timer siden havde været en issyl presset op, så Koda kunne godt forstå at lige det sted havde brug for ekstra nænsom kærlighed.

"Du virker opstemt kære" sagde Koda drilsk og lod sin varme tunge komme frem og give Haurus brystkasse et slik hvor hun lige havde kysset med sine kolde læber. Lige nu ville hun blot behage sin mand nu hvor han havde gjort det så pænt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 20:59
Hauru lukkede langsomt øjnene i og hans vejrtrækning blev tungere og tungere. Engang imellem stønnede han tilfredst.
Da han mærkede Kodas hånd et bestemt sted, kom der et endnu højere støn og han kunne ikke lade være med at løfte underlivet en anelse opad, mens han lænede hovedet så langt tilbage han kunne og halsen blev blottet.
"Du må ikke stoppe," fik han sagt lavt. Godt nok havde Koda lige fortalt ham at han ikke kunne bestemme hvornår hun skulle gøre hvad, men at stoppe nu ville da bare være ondt.
I ren nydelse knyttede han hænderne sammen, for ikke at lade sine hænder tage fat i Koda. Hvis han gav helt efter, ville en hånd nok gribe fat om halsen på Koda, ikke for at være ond, men det havde været en vane for ham at gøre alt der handlede om sex, lidt hårdere end det egentlig skulle være. Det var nok også derfor han nød at voldtage folk, for i de tilfælde var det meget hårdere end det burde være.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.06.2018 21:10
Det var helt sødt som Hauru lå og næsten vred sig af nydelse, det ville bestemt være syndt for ham hvis hun stoppede nu. Men det var bestemt hvad Koda gjorde hver gang han blot virkede til at nyde det bare lidt for meget, men det var kun for han egen skyld og for at han kunne få så meget ud af det som muligt.
Dog efter lidt tid med at hele tiden at pirre Hauru så meget som muligt rettede Koda sig op og fjernede den anden kjole strop og lod sin kjole falde lidt ned og hendes barm blev blottet.
Roligt åbnede Koda for Haurus bukser og trak dem lidt ned og placerede sig over Haurus underliv.
Yderst roligt og kontroleret førte Koda Hauru ind i sig og sad så lidt stille og kiggede blot på ham.
Da Hauru ville være så utålmodig som overhoved mulig begyndte Koda at bevæge sit underliv imens hun begyndte at rive med sine negle i Haurus brystkasse med langsomme bevægelser.
Selv begyndte Kodas vejrtrækning at blive dybere og små klynk undslap hendes læber og selv lænede hun sig lidt tilbage.
Hele tiden gjorde hun det hele yderst kontroleret.

Det forsatte så længe som muligt, og som Hauru opnåede det klimax hun ville give ham lod Koda ham nyde det ved at blive siddene lidt og kun bevæge sig en smugle, hvorefter hun lænede sig lidt frem og kyssede ham og hviskede "Husk hvad du får ud af at opføre dig ordenligt"
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.06.2018 21:31
Hauru havde ekstremt svært ved at kontrollere sig selv og trangen til at tage sine egne hænder i brug, blev kun større.
Vejrtrækningen havde været meget tung under alt, men da Koda stoppede for at blotte sin overkrop, blev vejrtrækningen lidt lettere. Tilgengæld kunne Hauru ikke holde blikket fra hendes bryst, heller ikke mens Koda førte ham ind i sig.
Igen blev vejrtrækningen tung, endda tungere end før og stønende blev kun højere og højere.

Da Hauru nåede til det helt rigtige punkt, blev øjnene lukket og hovedet blev lænet tilbage igen. Denne gang flyttede han begge hænder og lagde en hånd på hver af Kodas lår og greb fat. I takt med hans støn, stødede han mod Kodas underliv et par gange, før han igen slap grebet om hendes lår.
Kysset gengældte han blidt, inden han åbnede øjnene og så på Koda.
"Så burde du jo have givet mig det mange gange efterhånden," sagde han. Selvfølgelig kom den selvfede tone op igen, men til hans forsvag, fungerede hans hjerne ikke specielt godt lige nu, så han tænkte ikke engang over hvor åndsvagt det egentlig lød.
Han rettede sig lidt op for at placere den ene hånd på Kodas ene bryst. Det skulle jo gøres.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 25.06.2018 06:03
Roligt sad Koda blot på Hauru og trak vejret tungt og da han mente han havde fortjent dette noget før grinte hun lidt og sagde "Kære, du bestemmer ikke hvornår du fortjener det her" Dog var hun bestemt sikker på at Hauru inderst inde ikke var enig, det var blot ligegyldigt så længe han valgte ikke at skulle reagere på det.
Da Haurus hånd fandt hendes bryst undsklap der sig et mindre støn fra Kodas læber, hun var ret følsom i hele kroppen lige nu fra det hele, og det var tæt på berøringen var for meget, men det var stadig rart at blive rørt ved der hvilket viste sig som hendes negle borrende sig ind i Haurus overkrop.
Dog indså Koda hvor længe alt det her havde taget og hvor tæt på dagens lys endnu engang var fra at falde over landet og Koda sukkede.
"Vi ved vidst begge hvad klokken snart er kære" sagde Koda med lidt ærgelse i stemmen, som hun gled til siden og lod sig falde ned ved siden af Hauru.
Fra nu af blev alt godt igen, og trods alt der var sket denne nat vidste hun nu hvor hun havde sin mand i livet, eller måske ikke helt, men han skulle nok lære det med tiden, det var Koda sikker på.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong, Leviathan, Muri
Lige nu: 4 | I dag: 12