FoX 27.12.2006 13:27
"stadig ingen ide til hvad vi skal lave?" siger han spørgende imens han kikker ned til hende og nuser hendes ryg lidt.. FoX 27.12.2006 13:31
"okay oaky jeg tier stille" hvisker han som et lille barn og "kysser med" imens han stadig nusser hendes hår eller ryg FoX 27.12.2006 13:33
"sys du?" siger han smilende "jeg sys du er søøøød!" siger han og nusser hende vidre lidt mere blidt og dejligt end før.. FoX 27.12.2006 13:37
FoX krammer hende ind til sig med begge arme på hendes ryg "du er dejlig blød, vidste du godt det?" spurgte han imens han nussede hans kind ind mod hendes FoX 27.12.2006 13:39
FoX smiler imens han stadig kærtegner hendes ryg eller hår.. han kunne rigtig godt lide hende lige pludslig.. måske var det den følse som hun havde på ham.. FoX 27.12.2006 13:42
"så hvad skal vi lave ?" spurgte han imens han kærtegnede hendes ryg. entlig var han lidt ligeglad hvis de ikke gjorde andet end det her lige nu. FoX 27.12.2006 13:46
"deet..ved jeg ikke.. hvad vil du??" spørger han imens han nusser hendes ene kind FoX 27.12.2006 13:50
FoX smiler kort og stopper med at nusse hendes ryg men lavet tilgændgel et langt kys på hendes læber FoX 27.12.2006 13:57
(ska de aldrig lave noget andet? alså enten stoppe eller gøre det grovere ?? x3 loL)FoX kysser hendes kind og nusser hendes hår langsomt imens han aer hendes mave med den anden hånd
FoX 27.12.2006 14:10
FoX for først et lille skræmt udtryk at hun folder hendes tunge ind til hans men beslutter sig for at gøre det samme og på den måde gør snaveriet "groverer" (8D) uden han rigtig selv aner det imens han kærtegner hendes mave lidt grovere uden rigtig at ane det FoX 27.12.2006 14:14
((det er en Kimino/jakke men han har en trøje på nu siger vi bare for det er ik altid han har den på >.<))FoX ligger nu i bar overkrop(?) og aner det næsten ikke. lige nu gør han bare snavereiet lidt grover og kærtegner hende
FoX 27.12.2006 14:18
FoX nåede ikke at opfange noget før hun pludslig lå og kyssede han på hans overkrop.. han sagde ikke rigtig noget men nussede hendes hår og ryg FoX 27.12.2006 14:24
FoX snavede med imens han kærtegenede hendes røv uden at vide det xD og med den anden hånd kærtegende han hendes mave FoX 27.12.2006 14:27
((0o er det ik ved at være for meget eller hva?? =3))"du er såå nuser" sagde han plusdlig og krammede hende ind til sig og snavede hende grovere
((eller ikke 0o))
FoX 27.12.2006 14:32
FoX nød det imens han kærtegenede hendes røv hårdt og snavede grovere og nød det.. FoX 27.12.2006 14:35
((censur tid eller hva ?? du ved jo godt man ikke må gøre det >.< ))FoX rødmede lidt at de begge lå i bar overkrop men snavede hende dog stadigt..
FoX 27.12.2006 14:42
*cennnsurrrrr 0o*FoX tog sine bukser på bagefter og sin bluse på.. han gav hende et kys på munden igen "jeg skal gå nu" sagde han "vi ses" sagde han og smilte og forsvandt pludslig
((DAMM skal smutte >.<))
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 05.05.2007 20:02
Marc kommer gående. Han har gået rundt i ørkenen i længe, slået lejr ved en del oaser, - Og har faktisk ikke været sammen med andre mennesker i en periode der kan betegnes som omkring to måneder. Da han kommer til udkanten af ørkenen, ser ham flere og flere grønne græstotter på jorden under sig, og når så det sted hvor ørkenen blandes sammen med en ret tør- men grøn - eng. Han sætter sig ned på jorden og trækker benene op under sig, simpelthen for træt til at fortsætte. Hans hår er efterhånden groet ned til hans skuldre, og man kan også se ret lange skægstubbe. - Det er måske 3 uger siden han har haft fat i et barberblad, men det kan dog ikke kaldes et skæg endnu. Han kører en hånd gennem sit hår og vipper lidt til siderne, samler kræfter til at gå videre, imens de samme spørgsmål i hans hoved som har været der under den lange tur, og var grunden til at han tog afsted for at løse - Hvem er jeg? Hvorfor er jeg som jeg er? Elsker jeg hende? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hvorfor er jeg så forvirret? Hvad fanden sker der egentlig for mig!? - virrer rundt i hans hoved. Felicia 05.05.2007 20:07
Felicia kommer langsomt gående, på den tøre eng. Hun sukkerkort og, lægger træt armene over kors. Hrn, du kan da ikke
bare blive ved med at vandre rundt, som en eller anden hjemløs
der ikke ved hvad man skal tage sig til. tænker hun med et
tungt suk, og lader sig falde til jorden. Hun virrer svagt med ørene
og hiver kort efter vejret. ,,En eller anden. Slå mig ihjel" mumler
hun en smule irriteret, og slår et slag med halen, som føles så
tung som en sten.

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 05.05.2007 20:13
Marc opdager og genkender hurtigt Felicia. På en eller anden måde har han det bare ikke på samme måde som han plejer at have når han ser hende. Der plejer ligesom altid at være et eller andet sug i hans mave. Måske er det fordi at det er så lang tid siden at jeg har set hende? tænker han for sig selv. Han opdager Koto, men hans blik og opmærksomhed er rettet mod Fell. "Hej!" ender han med at sige, fortryder straks at have gjort opmærksom på sig selv.Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet