Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 18:43
"givet op" sagde han kort og kontant. da healeren rummede sig så han på hende og ned på såret. det vilel gi et ar. ja hvorfor ikke. han fik urterne i hånden og lugtede lidt til dem og skar så en grimmase. "føj for den lede. håber ikke den smager som den lugter" sagde han ærligt og så på healeren der grinte af hans grimmase. og nikkede. typisk tænkte Fuego.
han så mod corrine og satte sig op og slap roligt hendes hånd med den krystaliserede hånd. han så på den og sukkede. "Mark her kommer jeg" han vidste mark var den bedste smed til at høste krystaller... selv om det ikke var lang tid siden han havde været der sidst.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.05.2018 19:00
Corrine rejste sig op og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, men smilede blot til Fuego. Da det gik op for hende hvor lang tid det her havde taget så Corrine pludselig meget bekymret ud. Hun var kommet i tanke om fruen derhjemme der nok ville blive syg af bekymring hvis hendes tjenestepige ikke kom hjem som lovet.
Corrine så undskyldende på Fuego og sagde "Jeg bliver nok nød til at forlade dem nu min herre... fruen venter derhjemme"
Helt ville Corrine bare gerne slippe for problemer med fruen men havde entelig heller ikke lyst til at efterlade Fuego sådan her. Men De svære måtte det jo blive sådan.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 19:13
Fuego så på kl og så på corrine og nikkede. "det er helt fint. tror heller ikke du har godt af at se hvad smeden gør ved mig" sagde han ligeglad med at healeren kunne høre hvad han sagde. selv om hun lige havde sagt han skulle tage den med ro ville jeg gerne ha høstet sine krystaller.
han skubbede blidt corrine mod døren og nikkede farvel til healeren imens de gik ud. hun skulle nødig ha ballade pga ham. han skulel alligevel nå smeden inden han lukkede. men mark ville nok åbne for Fuego.
//out

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6