Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 22:18
Ihsan er forvirret og vælger at ignorere samtalen mellem de to, der går over hendes forstand.
"Hvordan skal jeg så stoppe blødningen?" snerrer hun? "Arh hvor er det typisk din slags!" det sidste er kun mumlet surt, mens hun holder hårdt ind over såret, så der løber mindst muligt blod ud.

Base: autumnpixels doll af mig

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 22:23
falco smiler lidt " hmm min slags " han trækker hætten over hovedet og smiler " et kys fra din veninde igen også lover jeg at jeg ville stopper din blødning " sagde han uden at smile, falco vidste at han kunne nå at stoppe blødningen men denne gang skulle ihsan handle hurtigt.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 22:27
''Du er virkelig forfærdelig!!!'' råber Maki nærmest ind i hovedet på hende.. Hun går igen over og stiller sig overfor Falco.. ''Kan du virkelig så godt li' at udnytte piger??'' spørger hun surt.. Hun lukker øjnene og trykker igen læberne mod hans.. Hun nyder det meget mere end før, og forstår stadig ikke hendes reaktion..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 22:30
Ihsan står bare med fingrene hårdt presset mod sine små sår og ser forvirret til. Hun må finde ud af hvad det der kys er for noget en gang ved lejlighed, tænker hun. Måske kan Kijo fortælle hende noget om det? Hun er begyndt at føle sig lidt svimmel og bruger halen for at holde balancen, mens hun står fast på sine solide fødder.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 22:41
endnu engang for han hvad han lyster, falco smiler " dejligt igen ikke" sagde han til maki.
han bevæger sig hurtigt over til ihsan " stå stille " siger han og stiller sig foran hende og flytter stille hovede hen og kysser ihsan på munden, selvom det sker langsomt så burde det kunne lade sig gør da han jo var tæt på hendes hals.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 22:45
''Og jeg gentager... NEJ!!! IKKE DEJLIGT!!'' lyver hun og kigger ondt på Falco.. I det Falco begynder at bevæge sig over mod Ihsan hopper Maki hurtigt over til hende, og tager hendes hånd.. Hun stivner da Falco kysser Ihsan, og mærker jalousien komme op i hende.. Hvad sker der med mig? o.o tænker hun...

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 22:47
Ihsan synes bestemt ikke, kysset er dejligt, og hun knurrer faretruende og viser tænder. HVordan kunne Maki gøre andet, tænker hun forundret.
"Bare få det overstået!" snerrer hun og stirrer ondt på ham.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 22:53
han smilte blot til maki " ja ja så siger vi det, den stemme siger nej men din krop siger noget helt andet." han smilte lidt til ihsan " det eneste der skal til er noget hvidløgsvand som skal drybbes ned i hulerne " smilte og gik få skridt tilbage
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 22:55
''Og hvorfor er du så sikker på det?? '' Hun kiggede på ham, men kunne ikke helt styre sin blik mere, og der kom lidt for meget kærlighed ind i den måde det blev sagt på.. Hun vendte sig mod Ihsan.. ''Er du okay?'' Hun kiggede intenst på hende og krammede hende..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 22:56
Hun er for alvor svimmel nu og er ved at miste balancen, da hun går et skridt frem mod ham ud af Makis greb for at trænge ham tilbage, og hun er nær faldet over ham.
"Ligner jeg en, der går rundt med hvidløg på mig?" snerrer hun, "hvordan skal vi nå at finde det?" Hun svajer lidt og glipper med øjnene; begynder at føle sig svag; en følelse hun hader. Hun er nødt til at gribe efter Maki for støtte.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 23:00
han ser på maki " hører her du er min skabelse jeg har skabt dig,jeg kan mærke dine følser, så dem kan du ikke gemme fra mig " smilte han til hende. inden han blev afbrudt af en væltene Ihsan" øh ikke mit problem jeg kunne hjælpe men det vil koste jer " sagde han og blinkede til hende, som om hun godt vidste hvad han vil ha
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 23:02
Maki griber Ihsan og støtter hende.. ''Hvad vil du nu ha'??'' Snerre hun ondt a ham.. ''du må tro hvad du vil.. Men nej, jeg nyder det ikke!'' Hun bliver ved a benægte af frygt for hvad der kunne ske, hvis hun indrømmede hvordan hun havde det med hans heelt fantastiske kys.. :i

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 23:08
Trods sin svækkede tilstand tænker Ihsan klarere end de fleste dage.
"JEg kan intet give dig, hvis jeg er død!" siger hun og sætter sig på jorden. "Og du siger selv, jeg er død om lidt, takket være dig. Så er det ikke for meget forlangt, du sikrer mit liv først." Hun holder stadig fingrene hårdt over såret, er begyndt at få kvale, og hendes fingre og tæer summer af blodmangel, mens det meste af hendes pels er sølet ind i blod, lige som Makis.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 23:16
han smiler til maki " hvad jeg vil ha eller skal jeg spørger hvad har du lyst til at gi" smilte han og så hen på ihsan " hvis du er død så er det fint med mig så er der mere blod. så om du dør eller aj er jeg ligeglad med." siger han og tager en vudering af hende " om ca 5 min er du løbet tør for blod."
((5 min svar til 2 ihsan indlæg))
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 23:23
''Du skal svare mig på hvad du vil ha!!! Ogs ska du lade vær at true min bedste veninde!!'' Snerrer hun af ham.. Hun sætter sig på hug ved siden af Ihsan... ''Jeg vil gøre hvad jeg kan for dig!!'' hun krammede sin svækkede veninde..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 23:25
For en gangs skyld fanger Ihsan meningen med hans ord, og hun ser fra Maki og til ham med et vredt blik.
"Lad stakkels Maki være, har du ikke gjort nok mod hende? Red mit liv, og jeg skal give dig det du snakker om. En fra eller til, hvad gør det?" tilføjer hun trist og tænker på sit lille døde barn og voldtægterne og pashaen. "Det er mit liv, vi snakker om nu, ikke hendes!"

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 23:35
han kigger på dem i noget tid " nuvel " han går hen til ihsan sætter sig på hug og ser på hende " hører her du for noget væske, det tager ikke det hele væk men det lukker hullerne i kort tid maks en dag, så du skal ha fat i noget hvidløgs vand og drybe det ned i hulerne, men brug det her nu du vil kunne gå men ikke kæmpe og jeg mener det jeg siger denne gang " han så på hende og i blot de 20 sek det tog for ham at sige var der en smule godhed i hans sind. men det forsvandt da han rejste sig op igen. "Maki du ved du vil ha mig lad være med at benægte det"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 23:38
Maki tog Ihsans hånd og klemte den let i den tid det tog Falco at dryppe væsken i hendes hals.. ''Hvad forventer du af mig?? '' Hun kigger irreteret på ham.. ''At jeg springer på dig som en kærligheds syg teenager?? HAH!'' hun grinede lidt og kiggede derefter på hendes stakkels veninde.. ''Ihsan... Er du okay?'' hviskede hun til hende.. før hun igen kiggede op på Falco..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 23:46
Det begynder at dæmre for Ihsan, hvad der sker, og hun kan ikke lide det. Hun begynder dog at få det en smule bedre allerede, og hun krammer Makis hånd.
"Jeg har det fint," siger hun en anelse hårdere end hun ville, for hun kikker på Falco. "Lad hende nu være. Har du ikke gjort hende nok?" snerrer hun.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 23:51
han smiler lidt til maki " nej slet ikke siger bare hvad du føler" han går over og tager sin hætte på og trækker den over hovedet, hvor efter han vender sig om og ser på ihsan " det eneste problem der er det er at hun er en vampyr nu en vampyr længes efter deres skaber, jeg er hendes skaber hun vil komme til mig før eller siden. "
han gik 2 skridt væk fra dem " og når ja Maki du vil forhøje din styke lidt og du vil kunne mærke på din krop hvor jeg er når du har mest brug for blod." smilte han
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat