Det grønne område ved vandet

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 21:59
han smiler inden han vender sig om og ser på dem begge to og fjerner sin hånd fra maki's
" hvad vil i gør for at jeg skal fortælle jer det, altså det koster at jeg skal fortælle hvordan hun undgåre at blive forvandlet " et smil kan ses på hans læber
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 22:01
Maki kigger desperat på Falco og mærke hendes lyst til at slå og bide ham vokse.. Hun tager en dyb indånding.. ''Hvad vil du have??'' Hun kigger skiftevis på ham og Ihsan.. ''Slap af Ihsan!'' siger hun bestemt og kigger på hendes søde katte veninde.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 22:03
Ihsan kæmper virkelig for at slappe af, men hendes muskler forbliver spændte, selvom hun træder et halvt skridt væk, og hendes hænder er knyttet til næver, mens hendes åndedræt er hurtigt. Hun kæmper virkelig for at slukke sit raseri og bekæmpe sin vrede, men det er så svært, og hun ville så gerne overfuse mennesket med alskens grimme ord og hvæs. Men for Makis skyld holder hun mund og stirrer bare intenst på ham.

Base: autumnpixels doll af mig

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 22:08
han ser skummelt på ihsan " jeg vil ha noget af dit blod " siger han og peger på hende. " og efter jeg ved at din styrke er stærk skal jeg ha mit først, og når jeg så har fået mit så fortæller jeg hvordan, og ja en ting til bag efter jeg har fået hendes blod så skal du kysse mig på munden sådan du kan få noget af hendes blod." smiler han.
falco elskede at have magten selvom han ikke burde

(( kan ikke komme ind i den der c-boks, altså kan slet ikke se hvad der står eller noget ))
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 22:26
Maki kiggede virkelig ondt på Falco.. ''Du er virkelig forfærdelig.!!!! '' Hun kigger på Ihsan og går over og krammer hende.. ''Undskyld søde'' hvisker hun med tåre i øjnene..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 22:32
Ihsan krammer Maki uden at tage øjnene fra Falco og slipper hende så med en beslutsom mine. Hun løfter sit håndled op og bøjer det og laver en dyb flænge på oversiden af det, hvor det er til at stoppe blødningen.
"Du vover på at bidde mig!" snerrer hun og rækker hånden frem mod ham. Hun er fuldstændig kold over for ham og tilbyder ham håndledet, som var hun tvunget til at give ham en ting. hunf underer dog over én ting: hvad i alverden er et kys. (hun er ikke experienced indenfor emnet kærlighed og er aldrig blevet kysset før)
Hun betrakter Falco og kommenterer tørt. "Du kan godt fjerne de tænder der så længe."

((stakkels krave ... for resten, skifter øjne farve når man bliver vampyr?))

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 21:11
Falco smiler og ryster på hovedet " nej nej nej ikke din hånd, blodet fra hånden er ikke ligeså frisk som det ved halsen så hvis i vil ha svar så skal det var din hals " han står og smiler lidt " du må nok skynde dig for din ven har ikke hele dagen."
Falco stod og betragtede maki imens han ventede på et svar for dem.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 21:13
Maki står forvirret og ser på sin veninde... Hun kigger på Falco.. ''Hvis du gør hende noget... Bliver det værst for dig selv!!!!!!'' Hun stirre vredt på ham.. Og derefter på sin stakkelse veninde..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 21:21
Ihsan knurrer.
"Og hvordan vil du så forhindre mig i også at blive sådan en tingest?" Hun slikker såret, hun selv har lavet, og hendes spyt hjælper til så det snart holder op med at bløde. "HVis du bidder mig også," bemærker hun tørt.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 21:26
han smiler lidt " jeg bed din veninde i 4-5 min, og dig bider jeg kun i 2-3 min og det gør du ikke bliver til vampyr" han så over på maki " og husk efter bidet skal du kysse mig på munden " sagde han med et smil på læben
han gik hen imod ihsan skridt for skridt
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 21:30
Maki tog en dyb indånding og kiggede på sin bedste veninde.. Hun gik hen og lagde armene om hende.. ''Du behøver ikke gøre det !!'' hun kigge Ihsan i øjnene.. Hun vendte sig langsomt over mod Falco.. ''Jeg HADER dig!!!!!!!!'' hvæsede hun..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 21:34
Hun klapper Maki på hovedet.
"Det gør ikke noget," siger hun stille, "JEg gør det for dig." Hun går helt hen foran Falco og stirrer trodsigt på ham. "Hvis du bidder min længere end det, så er du færdig!" snerrer hun og lægger så hovedet en smule på skrå med en dyb, foruroligende knurren og forbereder sig på smerten.
"Skynd dig så lidt!"

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 21:40
Falco slikker sig om munden og ser på maki " i know. og da ihsan kom hen til ham smilte han " bare rolig vil ikke gør dig til vampyr "
han tager tænderne frem og sætter dem i halsen på ihsan, og drikker hendes blod i få min inden han slipper grebet, han står og ser på maki og afventer hendes kys
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 21:43
Maki stirre ondt på Falco.. Hun trækker vejret dybt og går et par skridt en imod ham... Hun stopper op og kigger på Ihsan.. ''Er du okay??''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 21:47
Ihsan stirrer ondt på ham, mens han bidder hende og drikker. Hun fortrækker ikke en mine, da hun er vant til smerte, men hun har lyst til at bidde ham tilbage igen. Hvem ved, måske gør hun det, når han har reddet Makis liv.
Bagefter ser hun på Maki, og hendes knurren hører op.
"Fint, lad os få det overstået!" Meget mod sin vilje er hun interesseret i at vide hvad, et kys er, og hun forestiller sig alle mulige onde, smertefulde ting, mens hun stirrer over på Falco.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 21:59
han smiler lidt da har bidt hende, han kunne mærke hvordan ihsan blod gik igennem kroppen på ham og den styrke hun besad gjorde at han var stærker ind normalt.
" tik tak tik tak"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 22:01
Maki gik helt over foran Falco og kiggede ham dybt i øjnene.. ''du fortjener virkelig ikke det her!!'' væsede hun, før hun trykkede læberne mod hans.. Underligt nok nød hun det.. Noget hun ikke havde forventet.. Hans læber føltes rare mod hendes.. Hun lagde forsigtigt hånden på hans skulder og trak vejret tungt..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 22:05
Ihsan betragter dem og kan ikke lade være med at lade hovedet glide let på skrå. Det ser ikke ubehageligt ud på nogen måde af hvad hun kan se på Maki, slet ikke hvad hun havde forventet. Et øjeblik er hun i tvivl om hvad, der sker, men hun husker kun alt for godt, hvad der er sket for lidt siden mellem de tre.
"Nu har vi gjort, som du sagde," bryder hun ind, "og nu holder du din del af aftalen!"

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.11.2011 22:11
ide naki kysser falco kan han mærke at hun nød det, han smilte lidt og så på ihsan " ja du har ret " han så på maki igen og smilte " du kunne lide det ".
han gik 3 skridt tilbage " hører her det bid hun har fået " siger han og peger på maki " det kan ikke stoppes fordi der er gået for langtid" han smilte lidt "og hvad der angår dig så har du få minutter tilbage før du vil forbløde "
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 22:15
Maki kigger forundret på Falco.. ''HA!! godt du selv tror på det!! '' Hun går over mod Ihsan er river et stykke af hendes kjole af og binder om halsen på Ihsan.. Hun kigger over på Falco.. ''Tror du selv jeg nyder et kys med dig efter det du har gjort ved mig?''

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat