Det grønne område ved vandet

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 19:41
Maki stivner da Ihsan forsviner fra hende.. hun kigger sig omkring og skriver højt da Falco tager fat i hende.. hun kæmper for at komme fri, men indser hurtigt at hun ligeså godt kan opgive.. Hun har indset døden komme, og venter bare på det.. Hun trækker vejret hurtigt og kigger meget skræmt på Ihsan.. :i

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 19:43
Ihsan lander på alle fire og har vendt sig rundt mod ham med en streng knurren, men hun kommer ikke videre. Hn rører sig ikke ud af flækken.
"HVad vil du?" snerrer hun så spyttet flyver om munden på hende. "Slip hende og lad være med at være en kujon!"

Base: autumnpixels doll af mig

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 19:48
han smiler lidt " jeg vil det jeg kom efter " han sætter tænderne i halsen på maki, og begynder at suge noget af hendes blod, falco drak af maki i få min, inden han stoppede han så op og kiggede lidt på ihsan " hvad med dig vil du også prøve " han holde stadig fast om maki men drak ikke mere af hende, det eneste det nu vil være et problem for maki var at blodet løb ud af hende
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 19:51
Maki skriger højt og kæmper endnu mere da hun mærker hans tænder mod hendes hals.. Hun vifter med arme og ben (og hale) men bliver slap i kroppen da han får 'tappet' lidt a hendes blod.. hun sukker dybt og lukker øjnene og venter på det hele bliver sort..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 20:22
Ihsans hvæsen bliver et brøl, og hun springer frem for at flå Maki ud af hans hænder.
"Dit..dit...." hvæser hun og slår ud efter ham med sine skarpe kløer samtidig med, hun forsøger at holde om Maki.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 20:32
falco slipper maki ide han bliver ramt af ihsan, han trækker få skridt bagud og smiler lidt " nå man er sur nu, hvor dejligt, måske er det din tur nu lille kat " han smiler lidt og væser lidt af ihsan imens han blik er rettet på hende
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 20:34
Maki falder blidt over i Ihsans arme, og mærker sin krop igen.. hun åbner øjnene lidt og frygter at miste sin nye bedste ven! Men hun føler ikke rigtig hun kan gøre noget.. :(

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 20:37
Ihsan snerrer, mens hun forsigtigt sætter Maki ned på jorden. Hun tager ved hendes kjole og flår et langt stykke stof af den.
"Her, bind såret til," kommanderer hun blidt, før hun vender blikket mod Falco med lynende øjne. "Hvis du tror du..du..." hun er så rasende, hun ikke en gang kan færdiggøre sin sætning, og hun springer frem mod ham og hvæser og slår og bidder efter ham gentagende gange parat til at dreje pludseligt og følge efter ham hvad end han gør, indtil hun har fået fat på ham, og så har hun ikke i sinde at give slip på ham lige foreløbigt.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 20:42
falco læser hende bevægelser og trækker hver en kropsdel til side, lige indtil han tager fat i begge hende hænder og stopper hendes armes bevægelse, selvom hun var stærk var han nu også det. " han ser på hende du ved godt at dette ikke hjælper noget, du kan ikke slå mig ihjel og hvis din ven ikke kommer til læge vil hun blive til en vampyr" smiler han
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 20:44
Maki sidder bar og kigger ud i luften.. hun tager sig endelig sammn til at vikle stoffet om halsen, med langsomme bevægelser for hun bundet det.. Hun kigger på Ihsan og frygter hvad der kan ske hende..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 20:47
"Og hvilken læge tror du vil behandle en som os?" snerrer hun hidsigt og tvinger af alle kræfter armene ned for at sætte kløerne i hans skuldre. "HVem tror du ikke vil sparke os ud som om vi var dyr?" Hun løfter knæet i en pludselig bevægelse mod hans skridt, mens hun fastholder hans blik med sine hadefulde grønne øjne.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 21:08
falco smilte lidt " jamen hvem ved en der sælger pels" smilte han inden han mærkede hendes kløre i hans skulder, han kneb øjne lidt men så op på hende igen " hvis det ikke var fordi jeg lige har gjordt din ven til vampyr vil jeg tro du lagde and på mig. men en ting skal du vide bliver din veninde til en vampyr og du dræber mig dør hun." smilte han og prøvede at rejse sig. " og når ja hvis forvandlingen starter så kræver det mit blod for at hun kan overleve og vi snakker ikke bare få mængder blod vi snakker om meget."
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 21:14
''Ihsan!!!'' siger hun hæst.. Hun kigger op på hendes veninde og rejser sig stille og forsigtigt op og tager fat i Ihsans skulder.. ''Hold op!'' siger hun bestemt og kigger Falco i øjnene

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 21:19
Ihsan er splittet mellem de to ønsker om at slå ham ihjel for hvad han har gjort mod Maki og at redde hende, og hun bliver siddende.
"HVordan kan vi stole på din.. hjælp efter hvad du lige har gjort mod hende? Hvordan ved jeg, du ikke bare forsvinder, hvis jeg slipper dig, som et såret eller skræmt vildsvin?" snerrer hun ude af stand til at vide om hun kan tro på hvad han i det hele taget siger. Hendes angst for Maki får hende til at overveje at true sig til behandling af hende på helbredelseshuset på trods af hvad Kijo og Cassa har sagt om at skade menneskene der. Alt for at redde Makis liv.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 21:31
falco smiler lidt " jeg siger bare du kan ikke stole på mig jeg fortæller dig bare sandheden og hvis du ikke kan tåle det så er det jo det, men du skal gør meget mere skade på mig hvis du vil få noget ud af mig " han var ikke mærket på nogen måde, han sad blot fast det var det eneste.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 21:34
''Ihsan..! lad ham være!! '' Maki har nu lagt begge hænder/arme om maven på Ihsan og trykker hende blidt på maven for at få hende væk fra Falco.. Maki stirre intenst og surt på Falco.. ''Hvorfor!!?'' skriger hun nærmest til ham!

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 21:37
Ihsan viger ikke et øjeblik, før hun lader sig trække fri og ser på de huller hendes kløer har efterladt.
"Maki, hvis vi går til det der helbreds-hus kan jeg true dem til at behandle dig." håber jeg tænker hun videre. Hun stoler bestemt ikke på Falco, ikke en milimeter, men lige nu er Maki vigtigere end hun selv, og hun slipper ham knurrende og træder et halvt skridt væk.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 21:42
falco rejser sig op og ser på de mærker han havde fået " hmm tak for det" han vender blikket hen på maki og smiler " vi ses, når din hungere efter mit blod kommer frem i dig " han ser på ihsan og smiler " det er for sendt nu og bare så du ved det er der ikke en person på jorden der kan forhindre hende i at blive forvandlet, måske kun 1 og det er mig " smiler han igen og tager sin frakke på.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 21:45
Maki går imellem Ihsan og Falco.. ''Hvorfor!'' gentager hun og kigger ham intenst i øjnene.. Hun tager blidt fat i hans hånd, ''hvad skal alt det her gøre godt for?''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 21:54
Ihsan står hurtigt ved siden af ham for at sørge for, han ikke går nogle steder.
"Hun spurgte dig om noget. Svar i det mindste og fortæl os hvad, vi skal gøre!" Hun kæmpede for ikke at snerre, men desperationen var ved at få tag i hende, og hun snerrede altid, når hun var desperat.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat