Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 18:15
Ihsan er på ulven næsten før Maki er oppe i træet, og hun sender den sidelæns ind i et andet træ med en skulder i siden på den. Den hyler og skriger, og efter et velplaceret bid fra Ihsan, stikker den også af. Ihsan sætter sig så på hug med hænderne på jorden mellem benene og brøler så kraftigt, hun kan, med hovedet lagt tilbage.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 18:17
Maki kigger til mens Ihsan tæver den stakkel ulv (xD) Da hun er sikker på at ulvene er væk kravler hun forsigtigt ned fra træet... ''Taaak!!'' siger hun til Ihsan og krammer hende <3

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 18:19
Ihsan krammer igen og griner.
"Så lidt. Ingen skal spise dig! Og slet ikke mens jeg er her!" hun klapper Maki på hovedet og lægger så hovedet ind mod hendes, mens hun spinder. Nej, ingen får lov at røre Maki, det er helt sikkert, for selvom Ihsan ikke har mange venner og er et kattevæsen, er hun meget loyal overfor dem, hun har, og hun kunne ikke drømme om at lade der ske noget med nogen af dem, hvis hun kan forhindre det.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 18:21
''Er endnu mere meget glad for jeg lærte dig at kende!! Ellers var jeg blevet spist.. '' :( Hun smiler og og nyder nærværet fra Ihsan.. <3

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 18:26
Ihsan rømmer sig og rødmer.
"Nej, for havde du ikke mødt mig, havde du ikke været heroppe nu," siger hun overraskende logisk for Ihsan at være. "Så havde du været nede i sikkerhed i dit træ."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 18:28
''så var jeg blevet angrebet af noget andet?? '' hun kigger på Ihsan.. ''Ellers havde jeg nok fundet herop alligevel?? '' Hun krammer Ihsan lidt mer og smiler :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 18:35
Ihsan griner igen, krammer tilbage og slipper hende så.
"Du skal i alt fald ikke være bange så længe jeg passer på dig," siger hun stolt med brystet skudt frem og et kæmpe smil, der blotter hendes spidse hjørnetænder. Blodet fra ulvene sidder stadig ned fra hendes kæbe og nu ned over hendes bryst også, og hendes poter er også fyldt med blod. Og Maki nu også, eftersom de krammede hinanden, hvilket får Ihsan til at grine og pege.
"Nu ser du ud til også at have nedlagt en ulv!" Griner hun.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 18:39
En frakke klædt man kommer gående roligt med en hætter over hovedet som dækkede hans ansigt.
falco kunne lugte sig frem til 2 fremmede personer han går stille hen til dem og blot 3 meter fra dem stopper han op, og ser blot ned i jorden imens hvis man kiggede efter, så vil man kunne se et lille smil på hans læber.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 18:43
Maki griner lidt af Ihsans kommentar ang. at hun ligner en der har nedlagt en ulv.. ''adr.. HEY!! nu er du jo tvunget til at komme i bad.'' hun griner rimlig meget.. ''Ska jeg smide dig i vandet?? '' xD hun smiler til hende, med med et stivner hun da får øje på den hætteklædte person... ''Ihsan..'' stammer hun og peger over mod ham..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 18:47
Ihsan har allerede lugtet den fremmede og er bevidst om hans tilstedeværelse, da Maki siger hendes navn. Hun smiler til Maki og vender sig så om og nærstuderer nysgerrigt den hætteklædte fyr. Hunser, han smiler og slapper en lille smule af, selvom hendes instinkter fortæller hende, hun skal være på vagt.
"Hej," siger hun så roligt, hun kan, "Kan vi hjælpe dig? ER du faret vild?" spørger hun hjælpsomt, men stiller sig samtidig lidt end foran Maki, mens hun træder et skridt frem mod ham. Hun tænker ikke over hvor farlig, hun må se ud med blodet over det hele, og smiler det smil, der blotter hendes hjørnetænder, der også er spækket med blod.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 18:55
Falco kigger på de 2 fremmede dyr eller hvad de nu var, han trækker hætten af, da han for færten af blod som den ene havde på sig. " faret vild....hmm måske er jeg måske ikke." man kan ikke se falco vampyr tænder endnu, men lugten af blod var begyndt at få ham i et andet humør. han træder et skridt tætter på dem imens hans øjne ser på alt det røde blod der nu måtte være
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 18:59
Maki sidder skræmt bag Ihsan og følger med i alt hvad der sker.. Hun sætter sig helt op af Ihsan for at følge den tryghed hun får af hende.. Hun tør intet sige, af frygt for hvad den fremmede person kunne finde på at gøre ved hende eller Ihsan.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 19:01
Ihsan kan nærmest lugte Makis frygt, og den virker så stærkt på hende, hun selv bliver urolig, selvom hun intet viser.
"Du må da vide om du er faret vild ... Det ved jeg altid," tilføjer hun og forsøger at lyde upåvirket. Der er nu mindre end to meter mellem dem, og Ihsan synes, han er lige lovligt tæt på, men vil ikke træde tilbage og lade sig kue af ham. Hun retter sig modigt op og holder hagen en smule hævet for at vise, hun ikke er bange. Tvært imod burde han være bange, tænker hun, for hun har både kløer og tænder, og han er bare et menneske.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 19:09
Falco kan mærke frygten som er til stede, han lukker øjne i 2 sek og i det han åbner dem igen kigger han direkte på maki som var hun nu hans offer, han går hen imod hende imens han smiler " jamen okay jeg er lige hvor jeg skal være " svare han ihsan
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 19:12
Maki forsøger at slappe af, men mærker frygten endnu tydeligere da hun møder hans blik.. hun begynder svagt at ryste og får nærmest lyst til at flygte langt væk.. hun prikker diskret til Ihsan for at hentyde hendes frygt..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 19:16
Maki behøver ikke prikke til Ihsan, der udmærket er klar over hvor bange, hun er, og hun stiller sig omgående imellem de to.
"Du er lidt nærgående, er du ikke?" spørger hun i en advarende tone, der fortæller ham, han i alt fald ikke skal bryde sig om at komme nærmere Maki. Hende selv er han allerede meget meget tæt på, og hun kan lugte hans ånde og se et mærkeligt lys i Falcos øjne, et lys som kun et rovdyr har, og hun ved pludselig, han er farlig. Hun rækker hånden om bag sig for at tage Makis og sørge for hun ikke løber; løber hun først, ved Ihsan ikke hvor godt, hun kan beskytte hende.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 19:22
falco kunne godt mærke at den ene person vil beskytte den anden men sådan vil det jo altid være men, 2 med blod var jo det bedste. han stopper op da han står ved siden af ihsan. han vender blikket på hende og trækker sine vampyr tænder frem " hvis jeg var dig vil jeg giv mig hvad jeg vil have og ikke stå i vejen, også måske skånner jeg dig ."
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 19:26
Maki stivner og klemmer Ihsans hånd meget hårdt da det går op for hende at han vil 'æde' hende.. hun overvejer endnu mere at flygte, men indser at hun ikke vil kunne flygte hurtigt nok og at han alligevel vil fange hende.. hva faaen ska jeg gøre.. tænker hun.. Og beslutter sig for at blive stående bag Ihsan..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 19:31
Ihsan kunne ikke have behøvet mere af en invitation, og med tænderne blottede og en dyb, dyrisk knurren springer hun på vampyren med hjørnetænderne, der var længere end hans, rettet direkte mod hans strube. Ikke om han skal komme her og true Maki eller hende selv, så meget er sikkert, og hun slår kløerne ud og forsøger at plante dem i brystet på ham, mens hendes fødders kløer har boret sig ned i jorden for at få hende til at stå bedre fast, og med hendes mere end overmenneskelige styrke, ville det være et under om han kunne blive stående, og med hendes kattereflekser, ville det også være temmelig utroligt om han kunne nå at flytte sig. Hun er således rimelig sikker på at gøre kort process med dette væsen, som hun nu har konstateret ikke er et almindeligt menneske.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.10.2011 19:39
Falco havde set det angreb kommer og endnu engang det som måtte ske, selvom han ikke var hurtigt så vidste han at han vil kunne komme væk, han flytter sig hurtigt nok til at kunne nå om bag maki, hvor han tager fat om halsen på hende og holder grebet stræmt sådan at hun ikke kunne komme fri.
" tag det roligt lille ven, hvis du kommer tætter på dør hun" smiler han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat