Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 22:22
"Heroppe ved jeg hvor, jeg er, men du holdt til dernede, da jeg faldt ned ... jeg kan altid kravle herop igen senere, hvis jeg får brug for at komme tilbage til byen ... Det minder mig om, jeg nok må tilbage inden alt for længe..." Hun er splittet mellem sorg over at skulle sige farvel og ønsket om at vogte over Kijo.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 22:33
''jeg holder til over det hele..'' Hun kigger på Ihsan.. ''Jeg kan da tage med dig?? Jeg er træt af at være alene.. '' :( hun smiler til Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 22:39
Ihsan lægger hovedet på skrå og betragter hende.
"Du må gerne komme med mig, men jeg laver ikke så meget normalt. Jeg sidder ude foran helbredelseshuset og venter på at få et glimt af min døde ven. Forhåbentligt må jeg få lov at begrave ham på et tidspunkt, så hans sjæl kan få fred." Hun får helt tårer i øjnene ved tanken om Kijo, som hun ikke har set i årevis. Vidste hun da så bare, han var stedt til hvile og hun havde et sted at komme og sørge, så havde alting ikke været så trist.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 22:40
''det er altid bedre at være to'' hun kigger trist på Ihsan.. '' Håber jeg også du for lov til.. Jeg vil meget gerne hjælpe dig.. '' Hun ligger armene om Ihsan og holder hende ind til sig.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 22:45
Et snøft undslipper hende, og hun lægger armene om Maki og gemmer hovedet bort mod hendes skulder.
"T-tak, det betyder meget for mig," snøfter hun. "Han var sådan en god ven, og nu er han væk. JEg bruger så lang tid på at sidde og være ked af det ... JEg har mine små eventyr men glemmer næsten hvordan, man har det sjovt."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 22:54
Maki klemmer hende lidt hårdere og nusser hende blidt på ryggen.. ''Jeg vil altid være her for dig'' hvisker hun ''og skal nok hjælpe dig med at have det sjovt! det er det venner er her for.. ''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 22:56
Hun smiler mod Makis skulder og holder også hende lidt hårdere.
"Tak Maki, det betyder virkelig meget for mig!" hvisker hun tilbage.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 22:59
Maki sidder længe og holder om Ihsan for at trøste hende.. ''Jeg håber du er okay..'' hvisker hun efter et stykke tid :i hun kigger på Ihsan og smiler lidt

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 23:09
Ihsan ser op og snøfter en sidste gang, før hun nikker.
"Ja, det er jeg. Det gør bare stadig ondt."
En fugl skriger højt over deres hoveder, og en bi summer dovent forbi. Alting er så roligt udenfor, mens Ihsans sind er i oprør. Hun ved knapt hvordan hun skal føle glad for Maki eller trist for Kijo.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 23:12
''Jeg forstår dig godt.. Det er altid hårdt at miste nogen man holder a!!'' Maki kigger efter bien og nyder det stille og fredelige vejr.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 23:21
Noget lusker i buskene lidt fra dem, og Ihsans muskler spændes, da un lugter en ulv. Hun springer op efter at have sluppet Maki og stiller sig beskyttende foran hende, mens en dyb knurren undslipper hende helt nede fra maven.
En tilsvarende knurren møder hende tre steder fra buskene, og Ihsan spejder uroligt frem og tilbage, mens hun snuser, for at finde ud af hvor, de er.
"Jeg tror de tror, du er aftensmad," siger hun og sætter så i et øresynderrivende brøl værdig enhver fuldblods tiger, og som var ment for at skræmme ulvene væk. "Kan du nå et træ herfra? Ellers er vi fanget mellem vandet og klippekanten ... JEg skal nok beskytte dig, mend et ville være lettere for mig, hvis du var i sikkerhed." Hun knurrer og brøler igen, men ulvene vil ikke vige, og nu kommer deres hovederr til syne ud ad buskene.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 23:55
Maki bliver utrolig forskrækket og er urolig for Ihsan.. hun kigger sig hurtigt omkring og finder sig et træ.. en to tre så sidder hun i træ toppen og kigger ned på Ihsan.. ''Pas på dig selv!!!!!!'' råber hun bestemt ned til hende..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 23:58
Den ene af ulvene løber efter Maki hen mod træet og står op ad det og knurrer op mod hende, mens en af de andre springer på Ihsan, der er klar og tager imod den med fødderne i maven på den og en hånd på overkæben og en anden på underkæben, så de skarpe tænder sidder omkring tyve centimeter fra hendes ansigt, og savlet vælter ned i hendes hoved. Hun sparker den væk med et brøl og vender sig mod den anden, som hun angriber med tænderne placeret i struben på den og kløerne på dens hoved og bryst. Den første kommer tilbage og kommer bagved Ihsan.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.10.2011 00:00
''PAS PÅ!!!!!'' Maki finder en halv tyk gren og brækker den af træet.. Derefter smider hun den i hovedet på den ene af ulvene så den hyyler og vælter om på den ene side..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.10.2011 00:03
Ihsan når ikke at reagere og mærker vægten af ulven, som den lander hårdt mod hendes ryg. Vægten får hende til at bide igennem blodåren på ulvens hals, og den synker om efter et kort, halvt afbrudt klynk. Ihsan skyder ryg og slår ulven af sig med sin enorme styrke, og hun vender sig med ulvens blod løbende over kæben og ned ad halsen. Hun brøler igen og sætter af i et hovedstød mod den næste ulv. Den Maki har slået ned er så småt på benene igen og ryster på hovedet, før den knurrer op ad hende og slikker sig sultent om munden.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.10.2011 00:09
Maki holder vejret og gisper da ulven hopper på Ihsan.. Da ihsan igen er på benene kigger hun efter den ulv for foden af træet.. hun tænker lidt.. hva faaaen gør man ved en ulv der vil æde en til frokost o.o Hmm.. Hun har besluttet sig.. Hun hiver fat i endnu en gren og smider i hovedet på den, hun hopper derefter ned på ryggen af den og hiver fat i halen på dyret.. Nu må det bære eller briste tænker hun..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 29.10.2011 00:19
Ihsan tror stadig Maki er oppe i træet, og hun er optaget af den ulv foran hende, som hun netop har skubbet væk, så hun lægger ikke mærke til, hun er hoppet ned. Ulven knurrer og spreder forpoterne, mens den gør klar til angreb, og de knurrer begge to arrigt, før de sætter at på samme tid. Ulvens poter lander på Ihsans skuldrer, hendes hænder på dens, og de snapper efter hinanden, mens hun tvinger den bagover og ud af balance.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 29.10.2011 00:31
Maki ligger ikke rigtig mærke til Ihsan, da hun er travlt optaget af ulven der er på vej på benene igen.. Maki begynder at mærke adrenalinen i kroppen og føler hun kan klare alt.. Ulven forsøger at snappe efter Maki, men hun er hurtig og hiver fat i ørene på den, og holder godt fast i det ulven begynder at hoppe rundt efter at få Maki af ryggen.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 30.10.2011 17:29
Hun lander ovenpå ulven og sætter tænderne i struben på den, indtil den piver ynkeligt. Da hun slipper den, stikker den af med halen mellem benene, og Ihsan vender sig hvæsende mod den sidste ulv kun for at se Maki på ryggen af den. Hun er overrasket over at se sin lille veninde uden kløer og spidse tænder tryne ulven på bedste vis, og med et grin giver hun sig til at huje og klappe for Maki.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 30.10.2011 18:11
Maki begynder at grine lidt og får sluppet grebet i ørene på dyret, så hun lander på jorden.. Hun ryster hurtigt på hovedet og før ulven rigtig kan nå at reagere på hun er faldet af, sidder Maki igen i toppen a træet og ryster .. :i

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1