Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:13
Efter næsten ti minutter når Ihsan endelig toppen, og hun kravler op på græsset og lægger sig fladt på ryggen, mens hun puster og mærker mælkesyren i ben og arme. Så ler hun og slår med fødderne i jorden, mens halen kører frem og tilbage mellem dem uden at blive ramt.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 23:15
Maki hopper elegant det sidste stykke op.. ''Var det hårdt??'' hun kigger på Ihsan og ligger sig stille ved siden af hende.. Hun kigger skiftevis på Ihsan og op på himlen.. ''Du ser lidt død ud '' Hun smiler og griner lidt

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:18
Hun griner stadig og lægger hovedet til siden og ser på Maki, før hun holder op.
"JEg kan ikke holde fast i de glatte sten med mine kløer, og som du kan se," hun holder sin hånd op, "er mine fingre noget korte ... så det er ikke nemt, men jeg klarer mig." Så ler hun igen og trækker benene op i luften, så hun kan gribe om sine tæer og trække ned i dem for at strække ud.
"Det var et sjovt eventyr!" konkluderer hun og smiler over hele hovedet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 23:32
Maki betragter Ihsans flotte øjne og smiler.. ''Det kunne jeg godt se..'' hun smiler og kigger på hendes hånd.. ''Du må bare øve dig? Vi skulle jo nødig ha at du kom til skade!!! '' Maki griner lidt og smiler til Ihsan mens hun betragter hendes ben.. ''Ja, det var sjovt! '' :D hun holder er pause og ligger sig på siden mens hun kigger på Ihsan.. ''Det bliver vi nød til at gøre igen'' :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:40
Ihsan griner og rynker på næsen.
"Næste gang tager vi bøfler!" ler hun og slipper sine tæer for at lægge sig ligesom Maki og kikke på hende. "Vi skal på rigtigt mange sjove eventyr sammen, ikke Maki?" spørger hun halvt forventningsfuldt, halvt nervøst.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 23:41
''Hva er en bøffel? '' o.o Maki kigger forvirret på Ihsan.. ''Jo det skal vi ihvertfald!!'' :D hun smiler til Ihsan og klør sig på øret med den ene pote.. Hun kigger Ihsan i øjnene.. ''Jeg er glad for jeg mødte dig.. '' siger hun nervøst

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:52
"En bøffel er et kæmpestort dyr, man spiser den og laver møbler af dens hud. De er mere fredelige, med mindre man gør dem vrede." Ihsan betragter hende, som hn klør sig og smiler, så hjørnetænderne stikker ud af munden.
"JEg er også glad for at have mødt dig!" siger hun overbevisende og tager Makis hånd (okay?). "Rigtig glad! Gladere end jeg har været i flere år!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 23:55
''de lyder... ehhm.. seje?? '' Maki kigger underligt på hende.. hun smiler men bliver lidt skræmt ved tanken om Ihsans hjørne tænder, og hvad hun kunne gøre med Maki hvis hun ville.. hun rødmer lidt da Ihsan tager hendes hånd :i ''Aww.. er glad for jeg er til nytte'' siger hun og smiler stort til Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:58
"De er meget.. eh seje." siger hun uden at forstå ordet sej som andet end når man tygger i dem.
"Nytte er du til!" udbryder hun så, "stor nytte! Så er miine eventyr ikke helt så kedelige og ensfor-for-formelige." Hun stammer det sidste ord, der er nyt for hende, ud ikke helt korrekt, og smiler så igen.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 00:02
Hun smiler stort til Ihsan.. ''Det er jeg glad for! :D '' Hun kigger lidt rundt og kigger igen på Ihsan.. ''Er glad for du har hevet mig med på eventyr.. Jeg sad meget stille før og lavede ikke rigtig noget.. '' Hun bliver lidt tom i blikket.. Hun ligger sig til at lege lidt med sin hale.. hun kigger på Ihsan igen, og smiler.. ''du er noget specielt.'' siger hun og smiler kærligt til Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 21:23
Ihsan griner fjoget, ikke vant til at få komplimenter.
"Specielt? NEj, bare usædvanligt dum!" griner hun. "Jeg gør altid dumme ting, men det er et eventyr for mig, og eventyr er gode; så ved man at man lever."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 21:42
''jamen... jo du er!!'' Maki smiler til Ihsan... ''du er ikke dum.. bare... mindre klog?? Du er en venlig person'' :D Hun griner lidt og kigger på Ihsan..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 21:47
Ihsan gemmer sig bag sin hale og er temmelig flov, selvom hun smiler.
"Jeg får nu altid at vide, jeg bare er dum. Jeg tænker ikke så langt, og kommer tit til skade. JEg stoler på mange væsner jeg ikke burde stole på ... Men jeg er glad for, jeg stoler på dig! Du er en af de dejligste væsner, jeg har mødt!" UD af det blå kaster Ihsan sig hen og krammer hende med armene om hendes mave. Hun spinder og gnuber hovedet mod Makis mave.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 21:51
Maki smiler stort og griner.. ''du er ikke dum! bare ... klodset??'' xD hun kigger lidt alvorligt på Ihsan... ''aww :i taak'' siger hun og rødmer ''uh!'' udbryder hun da Ihsan tumler hen over hende.. Hun krammer igen og griner :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 21:53
Ihsans spinden er meget udtalt, og hun lukker øjnene et øjeblik og nyder at mærke nogen tæt på sig. Bortset fra med de vilde dyr hun har jaget - eller redet på - har hun ikke haft nærkontakt med noget væsen i snart et halvt år, og det føles godt at mærke et intelligent liv kramme sig.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 21:54
Maki griner lidt af Ihsans spinden og smiler.. hun ligger armene fast om hende og lukker øjnene mens hun tænker tilbage til sidst hun var tæt på en anden person.. eller.. Et andet dyr..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 22:01
"Maki, du er det bedste der er sket for mig i flere år," hvisker Ihsan bevæget. "Jeg håber virkelig vi vil blive gode venner." Hun ser op på hende med et smil. Et besynderligt venskab mellem to racer, mellem kød- og planteæder, men ikke desto mindre et venskab med strålende muligheder for udfoldelse og forskelligheder, og Ihsan tænker slet ikke længere end at hun har fået en ny ven.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 22:12
Maki smiler og rødmer lidt.. hun kigger på Ihsan og får næsten tåre i øjnene.. ''Jeg er virkelig glad for vi har mødt hinanden.. '' siger hun og smiler stort :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 22:15
"Også mig!" En brise når dem nede ved vandet og bringer dufte med sig nedefra, og Ihsan slipper Maki med et smil og kravler hen til kanten, hvor hun stikker hovedet ud over og kikker ned.
"De er på vej væk nu," siger hun om vildsvinene og vender smilende hovedet mod Maki igen, mens hun taler. "Vil du derned igen, eller er det lige meget?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 28.10.2011 22:18
''ehhm.. Det ved jeg ikke.. Hvad synes du?? '' Hun smiler til Ihsan og hopper over ved siden af hende i et laangt og ubesværet hop :D

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 2