På stranden

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 17:01
Han smiler en smule af Shak's kommentarer. Det lyder til at han gerne ville have den slags evne selv så han kunne kigge på en masse nøgne kvinder.
"Well.. okay.. " siger han og trækker lidt på skuldrene. Normalt er han en smule blufærdig, men det her er jo ikke hans egen krop, så det gør ham ikke noget om den bliver blottet.
Han kigger ned i kavalergangen igen, hvor han tager let fat i udskæringen på kjolen og trækker lidt ud i den for at kunne se bedre derned. Han har ikke set en nøgen kvinde før, mest fordi det ikke har fanget hans interesse, men også fordi han syntes det er lidt akavet.
"Det ser underligt ud" siger han så bare og trækker på skuldrene

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 17:10
Shak hæver undrene og lidt skuffet, begge øjenbryn fulgt af et tilt med hovedet. "Underligt..?" spørg han skeptisk, og læner frem for også at se, selvom han ikke kan nå langt nok til at kunne se nedad i den udtrukket udskæring. Så han læner sig bare tilbage og venter på svaret om hvorfor de er underlige, med begge øjenbryn lave igen.
"Ser da ud for mig at de er okay.." kommentere han i en sikker tone, som en dommer.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 17:25
"Tjah okay.." siger han med et grin, "Jeg har jo ikke så meget forstand på det.."
Han slipper udskæringen hvorefter han langsomt skifter tilbage til sin normale skikkelse igen. Det er sjovt nok at imitere andre, men han kunne ikke rigtig se det sjove i at kigge ned imellem brysterne på en kvinde.
Han ser så på Shak igen med et smil. "Jeg syntes nu ikke de var noget specielt"

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 17:32
Skuffet, ruller han lidt med sin skulder og kigger væk igen, mod himlen, for at checke hvad klokken er ved at blive.
Lidt efter kigger han tilbage nej på Julian, med et roligt udtryk. "Du har set bedre? Eller er kvinder generelt ikke noget specielt?" spørg han, også undrende over hans alder nu, da det ikke er sikkert hvordan Julian rigtigt er eller hvilket der er hans rigtige køn, selvom han har regnet det lidt ud med at han er mest i drenge form..

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 17:35
Han ryster på hovedet af Shaks spørgsmål.
"Nej.. Altså jeg har ikke set bedre.. Og jeg har bare ikke rigtig interesse i at se nøgne kroppe..." siger han så og trækker lidt på skuldrene.
Faktisk så rørte det ham slet ikke at se de bryster, det kunne lige så godt have været en hvilken som helst anden kropsdel.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 17:43
Igen skuffet, vælger Shak at lade det ligge... "Tja, det kan vel ske man bliver vant til det.." siger han som en afslutter og trækker også på sine skuldre.
Han læner sig til siden og øser lidt vand over sit hoved, samt gurgler lidt, selvom det er saltvand.
Efter det fnyser han lidt og skubber sig op til sin to meter igen, med et ret på dunken ved ryggen og kigger omkring.
"Jeg burde komme videre. Er ved at blive sulten.." forklare han og stryger en hånd over maven.
Han mærker ikke engang hvordan det rigtigt blæser nu med larmende bølger og et skummelt koldt mørke der omringer alt.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 17:45
Julian smiler bare og nikker mens han ser op på Shak der rejste sig op.
"Okay!" siger han muntert.
"Det var hyggeligt at snakke med dig"
Han ranker ryggen en smule for nemmere at kunne se helt op til hans ansigt.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 17:50
Shak smiler venligt og nikker tilbage. "Det var det. Kalde på mig når du kan skifte til en voksen steg af en kvinde" siger han og ler hjerteligt, mens han vender sig om mod vandet.
I et sprint løber han ud mod vandet og forsvinder kort, før han giver et hop gennem luften, den massive hale nu fremme, pegende op i luften, før han er væk i det dybe mørke i en utrolig fart.

//out

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 17:52
Julian griner en smule af Shak's kommentar og sukker bare. Det er vidst noget han ikke forstår ordentligt.
Han vinker roligt efter Shak og kigger et stykke tid ud over vandet før han selv rejser sig og går væk fra stedet.

// Julian..
Lavet af Risa
Base
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.02.2010 20:24
( *Evil death-stare på Shak og Julian* 8) (lol på smiley) 8> )

Rex lo højlydt af Leara's eksempler på sætninger, man uden tvivl ville bruge hvis en høne fløj forbi. Han kunne se det for sig.
"Altså. De kan sådan set godt flyve. De er jo fugle og den eneste fugl der ikke kan flyve er sådan en lille bitte éen, kaldet en pingvin (Og ja de findes i KL, det bestemmer jeg hermed!). Høns ville sikkert være ganske gode flyvere hvis de havde lidt mere selvtillid. De kan godt flyve, men der er noget i deres, ja, Vægtsfordeling, der ikke stemmer op. Sådan er det faktisk med mange spise fugle, også kalkuner. Det har også noget at gøre med at vi har arvlet dem til at være dumme og flyveløse. Og overfodrede. Man ser jo heller ikke kæmpe, fede duer flyve omkring, det gør vi jo ikke." han lød en smule eftertænksom. Det var i grunden et underligt emne at tale om.
"Men nok om det! Det er, som du selv siger, bare vingerne vi skal bruge. Så den dag du skaffer mig en høne eller to, så laver jeg en lækker høne-et-og-andet til os til aftensmad. Aftale? Godt."
Da hun pludselig smed skoene og gav dem til ham, så han en smule mistroisk ud.
"Sig ikke at du har trådt i et eller andet, og nu ønsker at lade det se ud som om det var mig der gjorde det. Jeg kender din tankegang din fjollede tøs! Hvis du har trådt i en tyk-høne-klat så bare sig det nu, eller ti for evigt!" han betragtede hende indgående, smilte og tog imod skoene. Fjollerier var der nok af, når han var sammen med Leara. Han smed skoene på jorden og lod de kolde fødder glide ned i dem.
Han svingede jakken af, igen igen, og rakte den til hende.
"Nu kunne jeg så vælge at komme med et supergodt argument for, hvorfor det er din tur til at have jakken på, men jeg tror bare at jeg går med at være den bestemmende og befalende ven der forlanger at du tager den på. Det nytter jo ikke noget at du bliver så forfrossen, når jeg ligelidt bestemmer mig for ikke at gå mere. Hvem skal så bære mig? Og vi ved begge to at jeg ikke kan tillade mig at dirigere en komplet fremmet rundt i hele byen, bare for morskabens skyld. Det er kun sjovt når det er dig. Så kan jeg nemlig rigtig sidde og fryde mig på din ryg."
Han smålo for sig selv imens de gik videre. Han holdt jakken strakt i armen imod hende. Det så ikke ud til at han havde tænkt sig at skulle til at overtale hende. Han forventede faktisk at hun tog jakken på. Det var der vel heller ikke noget at sige til.
Da hun spurgte ind til, hvorfor man fingrene knækkede når man trak og bøjede dem, så han kort eftertænksom ud. Han havde aldrig rigtigt tænkt over dette. (Det er btw din skyld at jeg sidder og gør det nu. Shame on you!)
"Det ved jeg faktisk ikke," indrømmede han.
Han tænkte over det i nogle sekunder, tog den ene hånd op foran øjnene og 'knækkede' en enkelt finger. Og så den næste. Og den næste. Så fik han en åbenbaring.
"Hvis man knækker sine fingre, så finder man hurtigt ud af at knækkene kun sker i leddene. Jeg har jo studeret menneskers kroppe og anatomi meget," han smilte da han tilføjede, "ikke at mine patienter brød sig så meget om dette, men det er en anden sag. Man kommer ind med en forkølelse og ud uden et knæ. Det hedder betaling."
Han rømmede sig kort før han atter blev seriøst.
"Hvert led er ikke bare en sammensætning af to knogler og lidt sener og sådan. Der er også nogle små, ja hvad skal jeg kalde dem, bobler. Jeg er ikke sikker på hvad de her små bobler omkring ledene bruges til, men hvis trykket ændre sig i ledet, f.eks. hvis du trækker lidt i din finger, så springer boblerne. Og... Ja det er ikke boblerne der laver knækket, men det er en slags... Ja jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare dig det."
Han holdt en kort pause.
"Det er ligesom at der er en slags væg, kaldet en membran. Når boblerne springer så er der jo et u-udfyldt hulrum og dette hulrum har så en membran. I hulrummet er der en slags luftart, der blev dannet da boblen sprang og denne luftart virker som et slags trommeslag imod membranen. Og det er dét der giver knæklyden." (Rex er åbenbart meget forud for sin tid, men wtf det er KL XD)
Han holdt en kort pause og skævede til hende. Hun forstod det sikkert ikke en meter.
"Forstår du?"

De kom endelig ud på noget der lignede en vej. Rex kunne selvfølgelig vejen til huset og satte derfor straks kursen derimod. Han glædede sig til at sætte gang i pejsen og få lidt varme i kroppen.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 24.02.2010 18:05
“Så hvis jeg fik en lille gul kylling… og undgik at spise den…” Det sidste mumlede hun lavt for sig selv. “… Og jeg fodrede den ‘normalt’, ville den så kunne flyve?” Nu var chancen for at hun kunne opforstre et dyr meget lille, chancen var der nok slet ikke. Hun ville æde dyret hvis hun blev det mindste smule sulten og var for doven til at gå udenfor. Det var jo også kun teori og ikke praksis det her.
Hun smilede uskyldigt til ham og trådte udenom en bunke af frosne… ja, hun kunne ikke engang se hvad det var. blade, muslinger, eller om det bare var snavs… Det var hun ikke sikker på. Men hun havde bestemt heller ikke lyst til at træde ned I det. Så da hun så op fra sin ‘mission-undgå-at-få-smat-op-imellem-tæerne’ holdt han jakken frem imod hende og var I fuld gang med at fortælle hende, at den ksulle hun hade på, og dermed basta.
“Njeeee…. Du… Det… Hrmf.” Hun rakte trodsigt tunge af ham, men tog så imod jakken og tog den på. Hun trak ærmerne ned om fingrene, og så kort op imod himlen.
Så trak hun ærmet væk fra højre hånd, holdt hun den op foran ansigtet og så på den imens hun prøvede at følge med I hans forklaring. Hun lo kort ad hans ‘ind med forkølelse og ud uden knæ’ og forestillede sig hvordan dén person ville se ud I ansigtet.
Så blev han alvorlig igen, og hun måtte kæmpe lidt for at følge med. Nu var det ikke fordi hun selv var så besat af de lægebøger hun havde, ja hun havde da læst dem, men mange af dem var gamle og forældede, og det var noget værre pladder de skrev.
Han holdt en lille pause da han var kommet ind på boblerne I fingrene, og hun så stadig en smule paralyseret på sine egen fingre.
“Værsgo og tænk over den forklaring, så prøver jeg lige at forestille mig mine fingre fyldt med bobler imellemtiden.”
Så fortsatte han ellers, og hun prøvede igen at følge med.
“Forstår og forstår… Så I det store hele siger du, at I mine led er der væske… og I den væske er der bobler, som knalder når de springer… hvis det var det, så tror jeg at jeg har den.” Hun forsøgte at knække med fingrene igen, men denne gangs lykkedes det ikke.
øv. hun trak ærmerne ned over fingrene igen, og så frem for sig.
“… Hvornår er vi der?” spurgte hun på en lettere barnlig facon og drejede kort rundt om sig selv for at få lidt mere varme ud til fødderne. Jorden var så kold, at den gjorde ondt. Hvordan Ray havde klaret det, vidste hun ikke.
Hun vidste selvfølgelig godt at der nok var lang vej igen, men det var hendes måde at holde en samtale igang på. Faktisk, når hun tænkte over det, var det meget usædvanligt at hun stadig kendte ham, at hun stadig så ham. Stadig snakkede med ham. Det var næsten et år de havde kendt hinanden… Det var utrolig længe på Leara-tidslinien.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.02.2011 00:02
De vandrede afsted på den kolde jord. Den mørke himmel over dem, åbnede sig en smule, og frossen regn faldt på dem, iform af små snefnug. Rex vendte blikket opad, og blev mødt af himlens kolde kys, imod sin næsetip. Han skuttede sig straks, sart som han var blevet.

"Tja. Måske. Nu er det jo bare en kylling, og fugle skal jo nå en vis alder, før deres vinger er udviklede. En kylling kan nok ikke flyve - det kan små fugleunger sjældent. Det er derfor vi ofte se små døde fugleunge, ligger på træernes rødder om foråret. Der er nogle fugle som skubber andres unger ud af rederne. Men det er en anden historie. En høne eller hane her nok ikke det der skal til for at kunne flyve mere, tror jeg. Hvis man ser på vildhøns, så kan de flyve et par meter, men når man ser på den normale gård-høne, så ville den aldrig turde lette fra jorden." lød det eftertænksomt fra videnskabsmanden. Han lagde armene overkors, for at holde fingrene varme. Kulden var ikke bidende, og han havde også en vis hårdhed når det kom til frost og sne. Det følger med, når man vokser op i Norden, tænkte han med et smil. Alligevel skulle man ikke undervurdere de Krystallianske vinternætter. De viste ingen nåde.

Imens han gik og forklarede om sin forholdsvist ny-opdagede teori med hensyn til fingerled, traskede de igennem nogle gamle områder, som manden kendte temmelig godt. Han havde gået denne vej et utal af gangen, og vintermørket var intet problem for hans navigationsevne. Han gik resolut afsted, imens han talte løs og forklarede om anatomiens hemmeligheder. Da han havde fortalt, og hun i korte træk opsummerede hvad han havde sagt, trak han på smilebåndet og nikkede bekræftende.
"Akkurat. Mere eller mindre i hvert fald. Nu må du selvfølgelig ikke hænge mig op på alt det jeg fortæller dig. Måske er et sandt, måske er det ikke. Det kan være at der er mere mellem himmel og jord end man går og tror." sukkede han. Han var mange gange løbet ind i situationer, hvor der var ting som selv han ikke kunne forklare, hvilket var en stor nedtur for videnskabsmanden. Han ville helst opdage ting - og være helt sikker på at dét han opdagede var korrekt.

De traskede afsted lidt endnu, før den unge pige atter talte. Han vendte blikket imod hende og overvejede om det var for meget at forlange, af sådan en lille tøs, at kunne gå hele vejen.
"Vi er der om et øjeblik," forsikrede han oprigtigt. Det var sandt nok. Det skulle blot runde et hjørne og så ned for enden af vejen. "Det er lige herhenne," sagde han straks som de rundede hjørnet. Beboelseskvarteret åbnede sig foran dem - lidt efter lidt. Rex' hjem lå lidt udenfor selve kvarteret, nær en lille købmand og nogle andre små butikker. På denne må undgik han også at skulle drage helevejen til markedspladsen. Stedet var beskedent, men både hyggeligt og stille - to ting som faldt i god jord hos den hårdtarbejdende mand. Manden overvejede lidt om han skulle have tilbudt at bære den yngre pige - det havde nok været det mest galante, men hvad var pointen? De var der nu. Han hævede armen og pegede på et ganske pænt hus. Huset var bygget af sten, med solide bjælker til at danne fundament og vinduer, samt dør og grunden for taget. Rex skulle ikke gøre sig klog på huse, men han mente selv at det var et udmærket et af slagsen. Varmen svandt ikke ud så hurtigt, som så mange andre steder, og det holdt sig tørt og behageligt under regnens hærgen. Han åbnede døren og viste sin gæst indenfor i stuen.

Der var selvfølgelig mørkt, og da Ray Xulfor havde lukket døren efter dem, gik han straks over for at tænde op i pejsen. "Der roder lidt," beklagede han og hentydede til stakke af bøger og papirer, som lå på bordet foran husets eneste sofa og på gulvet ved siden af selvsamme møbel. Bordet var placeret mellem pejsen og sofaen, så man kunne smække benene op og nyde varmen. På væggene hang der et enkelt maleri, abstrakt og egentlig lidt halvgrimt - det havde været en gave. Ellers hang der skitser, notater, kort og gamle redskaber, som var blevet brugt til Gud-ved-hvad. Midt på stuegulvet lå der et tæppe, men det falmede næsten ved siden af fåreuldet/-skindet, som lå på en lænestol, som stod placeret skråt overfor sofaen - tæt ved pejsen. Rummet var ikke meget større, end at der var plads til disse møbler og væg-udsmykninger, men det virkede ikke for sammenpresset. Det virkede som et hjem, syntes Rex.
"Sæt dig ned og føl dig hjemme. Jeg henter nogle tæpper, noget varmt tøj og lidt du kan få i maven. Du er sikkert sulten, hvis jeg kender dig ret. Og nej jeg har ingen kylling." lo han og forsvandt ud igennem en dør, som førte til køkkenet og hans eget kammer.

( Vi burde nok overveje at lave et nyt emne, som hedder Rays hus, eller noget XD )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 24.02.2011 13:35
(Du har helt ret, gør du det… ö Tag dig ikke af at Lee opfører sig lidt underligt, jeg skal lige ind i alt det her igen xD)

Lee så sig omkring da de kom nærmere huset. Af ren vane spejdede hun ind i skyggerne, holdt udkig efter potentielle farer, og på en eller anden måde også byttedyr. Men hun opfattede umiddelbart ikke noget. Folk holdt sig vel mest indendørs på dette tidspunkt af året… Og natten.
Lee rettede blikket fremad da han sagde de var ved at være der, og prøvede at regne ud hvilket hus der var hans. Umiddelbart kunne hun ikke forestille sig ham bo i nogen af husene – samtidig med at de alle passede til ham.
I det mindste bor han ikke et sted hvor jeg ikke må besøge ham… Tænkte Lee, og bed sig let i underlæben. Iskold.
Hun mindede sig selv om at hun skulle takke Ray for denne aften, hvis hun altså nogensinde overlevede kulden og fik varmen igen. Tanken fik hende til at smile lidt af sig selv. Hvem var hun egentlig? Det lignede hende ikke at ville takke folk for… ja, for at være der.
”Nå, så det er dér du har valgt at bosætte dig. Jeg vil ikke lade som om jeg ved noget om det, nu kender jeg jo kun til at bo under jorden, men det virker som et fint sted.”
og varmt. Da han åbnede døren betragtede hun ham og blinkede et par gange med øjnene.
”Altså, jeg ved godt jeg ser stivfrossen ud, men jeg kan godt åbne en dør selv.” Hun så på sine fingre og bøjede dem lidt. Ikke rigtig nogen overvældende reaktion.
”Tror jeg i hvert fald.” Så nejede hun, og trådte indenfor med 3 store skridt.
”Tak fordi De holdt døren for mig, Hr. Gentleman. Og tak fordi de vil være så venlig at invitere mig indenfor i Deres ydmyge bolig.” Efter at have lavet lidt sjov, vendte hun sig om for at se sig omkring. Heldigvis havde hendes øjne hurtigt vendt sig til mørket, og hun kunne hurtigt se omridset af møblerne.
“Rod?” Hun så ned på papirerne, bøjede sig ned og samlede et op. Det var ikke det hun normalt betegnede som rod, men spidsede bare munden imens hun prøvede at finde ud af hvad der stod på papiret. Efter et kort øjeblik gav hun op pga. Belysningen og sin manglende koncentrationsevne, og lagde papiret på sofaen.
Det var længe siden hun havde været indenfor I et ‘normalt’ hus. Et hus hvor der boede nogen. Nu hun tænkte over det, havde hun faktisk aldrig været sådan et sted før, hvor det ikke samtidig var forladt eller faldefærdigt. Hun havde været I mange huse før dette, men havde aldrig været I et andet hjem end hendes eget under jorden.
Hun tog jakken af imens hun så sig omkring, og hun svingede den over skulderen fordi hun ikke rigtigt vidste hvad hun skulle gøre af den, og hun var mere optaget af at kigge end at hænge jakken på plads.
Hun kiggede på et ophængt kort da Ray bad hende om at sætte sig og føle sig hjemme, og hun gjorde som han bad om.
“Du kender mig vidst ganske ret og godt, ja. Bare det er kød, så er jeg glad.” Hun tørrede sine fødder af I bukserne ved at gnide dem imod buksebenene, så de ikke var helt fugtige.
Imens hun stod der, tog hun en bog der lå på bordet under et par papirer. Papirerne fløj på gulvet, men hun tænkte ikke rigtig på at samle dem op, åbnede bare bogen og prøvede at regne ud hvad den handlede om.
Hun sendte et kort blik til sofaen, men gad ikke at gå udenom alle papirerne for at sætte sig når hun alligevel stadig dryppede af havvand. Hun strøg sit hår om bag ørerne og bladrede lidt I bogen.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7