Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 20:15
Ihsan griner bare og slår det hen:
"JEg har kæmpet mod hans slags mange gange og vundet uden en skramme. Jeg skal nok klare det, hvis der sker noget." Hun springer fra træ til træ og griber fat med hænder og fødder, mens hun balancerer med halen. Hun fortsætter sådan indtil de er lige over vildsvinet, hvorpå hun vinker til Maki, holder en finger for munden og peger ned.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 21:36
Maki følger lydløst efter Ihsan.. ''bare pas på dig selv!'' siger hun bestemt. Maki kigger nysgerrigt på vildsvinet og læner sig lidt frem for at kigge nærmere på det..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 21:40
Vildsvinet står og tygger på nogle bær og grynter grådigt, mens det smasker i sig. Ihsan betragter den med ny nysgerrighed. Normalt har hun ikke set mere til dem end når de skulle være hendes frokost, men det var faktisk et ret interessant - om end grimt - dyr.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 21:42
Maki betragter på skift Ihsan og det halv store grimme dyr.. ''den er virkelig grim'' hvisker hun til Ihsan.. Hun kigger ned på det store vildsvin igen ..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 21:44
Ihsan nikker og smiler så frækt.
"Skal du se noget sjovt?"
Hun venter ikke på svar, kravler bare ind over vildsvinet og springer ned på ryggen, hvor hun griber fat om stødtænderne netop som det begynder at skrige og bukker med hende. Hun sætter kløerne i siden på den for at holde sig fast, og den danser rundt med hende, mens hun griner.
"Weee!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 21:49
Maki kigger forundret på Ihsan i det hun kravler ned.. ''PAS NU PÅ!!'' råber hun forskrækket efter Ihsan.. Maki kigger skræmt på Ihsan og vildsvinet og frygter at hun skal komme til skade.. Maki kravler lidt længere ned af træet..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 21:52
"Du skal ikke komme ned!" Hun har fået øje på Maki ud ad øjenkrogen. "Så stanger den dig!" Hun griner lidt igen, som det bukkespringer frem og tilbage med hende, mens hun sidder sikkert og godt på ryggen af det. Det skriger helt usigeligt højt, og pludselig skifter Ihsans ansigt karakter, og hun sætter af op i træet, som straks bliver stanget, og havde hun ikke fat med kløerne, var hun faldet ned i hovedet på det.
"Op i træerne og væk! Der kommer familie!" Råber hun til Maki og sætter af over i det næste træ.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 21:56
Maki kigger forskrækket på Ihsan, og følger hurtigt efter hende af frygt for flere vildsvin.. ''Jeg sagde du skulle passe på dig selv!!! Hvem ved hvad der kunne ske hvis du ikke havde fået ordenlig fat i træet??'' Maki kigger tilbage og ser at der allerede er kommet lidt flere vildsvin til..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 22:26
Ihsan griner bare.
"JEg har gjort det før. Var jeg faldet ned, havde den fået mig i hovedet og var blevet bange. JEg havde haft tid nok til at få vendt mig rundt og kæmpe mod den indtil jeg kunne komme væk," siger hun højlydt i en selvsikker tone. Hun ser sig over skulderen, hvor tolv vildsvin jagter dem gennem skovbunden. "Weee, kom, vi drejer til højre her for at forvirre dem!"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 22:28
''Du skal altså passe bedre på dig selv!!'' Maki kommer et træ for langt frem før hun får drejet.. Men er snart på siden af Ihsan igen.. ''Jeg skal ALDRIG i nærheden af sådan et dyr'' o.o siger hun lidt skræmt..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 22:30
Hun smiler beskyttende til Maki.
"JEg spiser dem, så jeg kommer tit i kamp med dem. Det sker hele tiden og har ikke tabt endnu." Hun sætter af i et ekstra langt spring og ser sig tilbage, da hun lander. Vildsvinene er blevet lidt desorienterede og er først nu ved at dreje. "Venstre her."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 22:35
''spi.. spiser dem? '' o.o stammer hun og kigger forundret på Ihsan.. ''de er jo dobbelt så store som dig?'' Hun følger efter hende i et laangt elegant spring.. ''Hvordan kan sådan en lille pige som dig, spise så meget?'' Maki havde ikke lige tænkt over at hende og Ihsan var nogenlunde lige høje xD

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 22:42
Ihsan griner igen.
"Jeg spiser for flere dage og gemmer halvdelen af kødet til jeg er sulten igen, hvis ikke jeg deler med nogle dyr." Hun springer igen og ser vandfaldet ret fremme.
"Kan du klatre op ad stenene ved siden af vandfaldet?" spørger hun, "eller skal vi finde en anden vej?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 22:44
''ahhh...'' hun kigger nysgerrigt på Ihsan.. ''Jeg kan da forsøge..'' xD hun smiler og griner lidt.. ''ellers så får jeg et bad... Det overlever jeg nok.. :D Jeg er jo ikk bange for vand som dig'' xD hun smiler stort til Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 22:55
Ihsan ser lidt betuttet ud.
"JEg tænker mere på din fluffy lille hale kvast under et vildsvin." bemærker hun. "Jeg giver dig et lille forspring, jeg kan hurtigt indhente dig!" Uden at vente springer hun ned foran vildsvinene på alle fire og styrter af sted i et halsbrækkende tempo, der burde få Makis kæbe til at glide op. Hun leder vildsvnene rundt i en bue, så de står med ryggen mod Maki, og hun lægger konstant afstand mellem sig og dyrene.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 22:57
'' pff.. nu fornærmer du mig altså.. Så dårlig er jeg heller ikk til at klatre.. '' Hun smiler til Ihsan.. '' pas nu på dig selv!'' Hun hopper hurtigt op af vandfaldet og kigger efter Ihsan efter hvert hop..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:00
Ihsan hører hende og råber undskyld hen over skulderen, før hun sætter af mod et træ og i et lant hop springer over alle vildsvinene, før hun styrer direkte mod det sted Maki sidder. Hun sætter af og fanger stenene på væggen, hvorpå hun begynder at klatre efter bedste evne. Hendes kløer er ingen hjælp her, og det er lidt besværligt for hende, og en enkelt gang er hun ved at falde.
Da hun når op til Maki, smiler hun til hende og ser så ned, hvor vildsvinene står presset op mod væggen og hyler og skriger.
"Jeg vidste ikke hvor godt, du klatrer på de her sten. Jeg er ikke ret god, så ville sikre mig, du kom i sikkerhed ... skal vi kravle helt op, eller venter vi til de er gået?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 23:04
Hun holder øje med Ihsan og beundre hendes hop over vildsvinene.. ''Jeg styre til at klatre alle steder..! '' hun bliver lidt forskrækket da Ihsan er ved at falde ned.. ''¨pas nu på dig selv!!'' Hun tager fat i Ihsans hånd.. ''du skal ikke falde ned! hmmm det ved jeg ikke? hvor har du det bedst?? '' Maki kigger Ihsan i øjnene og mærker de små vand sprøjt fra vandfaldet :)

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 23:07
"Der kan gå lang tid, før de opgiver, så lad os bare klatre." Hun begynder selv efter at have smilet til Maki. Der er nu en god bid vej op, tænker hun og klamrer sig fast til væggen, mens hun forsøger at få det til at se nemt ud uden det store held. Ikke som Maki, der er så elegant i sine bevægelser.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 23:09
Maki griner lidt af Ihsans 'elegante' forsøg på at kravle op.. ''Nu er jeg lige her bag ved dig, skal nok gribe dig hvis du falder ned..'' griner hun, hun kigger ned og ser de mange vildsvin kigge op på dem.. Hun griner lidt og kigger så igen op på Ihsan der besværet kravler XD

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 2