Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
"Det kan jeg ikke huske, men .. nok," siger han bare. Han griner lavt, da han løfter ham op og han lægger så armene om halsen på ham. Han gengælder blidt kysset.
Han tager pakken og smiler svagt.
"Nej nej," siger han stille, før han går hen til vinduet og læner sig lidt fremad. Han knækker kort efter alle smøgerne og kaster de knækkede rester et stykke væk derfra. Så vender han sig om igen, men bliver stående ved vinduet.
"Ja, der er blod i, det er den eneste grund til jeg ryger dem" siger han roligt.
"troede jeg ellers du kunne lugte på dem, siden du selv er vampyr" han smiler og hiver en pakke op af lommen "Vil du have den?" spørger han roligt
Han ser på ham igen.
"Men .. Er der så ikke tobak i dem?" spørger han kort. Han svarer ikke på hans andre spørgsmål, men venter selv ivrigt på et svar.
Han ser lidt på smøgen, vender så blikket mod gulvet og piver lavt, hvorefter han sætter sig helt sammenkrøllet.
"Åh nej ..." mumler han. Hvad har jeg gjort ..?