Muri 17.01.2009 22:53
Murizz kommer stille gående. Han har for en gang skyld været hjemme og tage den lange sorte frakke på. Han har trukket den godt om sig og bundet båndet om maven, så man rigtig kan se hvor tynd han er. Han har armene lagt over kors og blikket vendt mod jorden. Et lille smil er bredt over hans læber. DistortedDiva 17.01.2009 22:57
Felix står lænet op af et træ med blikket vendt mod jorden. Han ser hurtigt op da han høre nogle komme "Jamen dog" mumler han da han ser det er Murizz "Lille Murizz, kommer du der" griner han med et lettere hånligt smil på læberneMørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Muri 17.01.2009 23:04
Murizz ser hurtigt op, da han hører Felix. Smilet på hans læber forsvinder straks. Han ser kort ned af sig selv, før han ser på Felix igen."Ja, så vidt jeg kan se," siger han bare. Han er stoppet op, og kort efter går han et skridt tilbage.
DistortedDiva 17.01.2009 23:06
Han griner mere roligt "hah, du er bange for mig.. huh?" siger han med et stort smil da Murizz tager et skridt tilbage. han går roligt over til ham, og ligger en arm og Murizz skuldre, "det er der jo også grundt til, jeg kunne jo dræbe dig på 2 sekunder" siger han med et stadigt stort smil."Men du ved da jeg ikke ville dræbe lille Murizz... ikke?!" griner han, lettere ondt
Mørketskriger!

Muri 17.01.2009 23:19
Han smiler svagt skævt, men svarer ham ikke. Et lille ryk kommer fra ham, da Felix lægger armene om hans skuldre. Han ser lidt på ham, men vender så blikket mod jorden." ... Hold dig væk fra mig ..," siger han lavt, uden at se på ham.
DistortedDiva 17.01.2009 23:23
han ser på ham med lettere hævede øjn bryn.. "hey..! hva nu?" spørger han med et svagt grin, "det plejer du da aldrig at sige" siger han med et bredt smil, og flytter armen om hans skuldre. Han tager istedet blidt fat i Murizz hage med to finge (?)Mørketskriger!

DistortedDiva 17.01.2009 23:32
Han ser på ham med et lettere irriteret blik "en dårlig forandring må man sige" siger han og slipper ham, han vender så ryggen til ham, og går nogle skridt væk. Han ligger armene oger kort, inden han vender sig om mod Murizz og ryster på hovedet, inden en lavt hånlig latter kommer fra ham.Mørketskriger!

DistortedDiva 17.01.2009 23:51
Han liger langsomt den ene hånd for panden og lukker øjnene, mens han stadig griner, efter lidt tid stopper ham og ser bare på Murizz "der står du.. og tror du har forandret dig såå meget.. men du er stadig lige så ynkelig som før" siger han hånligt, og holder blikket rettet stift mod hamMørketskriger!

Muri 17.01.2009 23:56
Han lægger armene over kors igen, egentlig bare for at få varmen."Hvem siger, jeg tror, at jeg har forandret mig meget? Jeg gider bare ikke være sammen med dig fordi jeg er ...," han stopper sin sætning og ser væk igen. Han sætter sig ned på hug og sukker lavt, næsten uhørligt.
DistortedDiva 17.01.2009 23:58
han ser bare på ham med lettere hævede øjnbryn, og gaber højlydt. Han går med lange skridt over mod ham.. "firdu du er... hvad?" spørger han og lægger sin hånd på hans hovede og læner sin vægt over på ham, blot for at irritereMørketskriger!

DistortedDiva 18.01.2009 00:05
han bakker tilbage da Murizz skubber til ham "hvad har du gang i din lille mid..." han skal lige til at trække sit sværd da han stoper brat. "hvad! Gift!" kommer det så fra ham, han glemmer helt den ligeglade facade, og ser måbende på hamMørketskriger!

DistortedDiva 18.01.2009 00:11
han ser på ham med store øjne, og lader armen der var på vej om på ryggen falde ned langt siden.., han står med let bøjede knæ, og ser bare på Murizz, med let åben mund.. "er du sindsyg!!!" udstøder ham så, og ser sig febrilsk omMørketskriger!

Muri 18.01.2009 00:14
Han betragter lidt Felix og smiler så svagt. Et lavt grin kommer fra ham. På en eller anden måde er det rimelig underholdende at se Felix på den måde."Øhm .. Ja, hvis det er sindsygt, at være sammen med den man elsker," siger han bare, mens han fortsat betragter Felix.
DistortedDiva 18.01.2009 00:17
Han ignorere hans grin. "det er sku da sindsygt!" råber han så, og retter sig op, han ser ned i jorden, da det går op for ham at han lige har tabt ansigt foran Murizz!"elsker! er der overhovedet noget der hedder det? kærlighed er for tøse drenge!" siger han og fnyser, men i det sekundt han siger det kommer han i tanke om Flemo njaaah.. egentligt elsker jeg jo ikke den nød.. såååh han smiler skævt over tanken og ser tilbage på Murizz
Mørketskriger!

DistortedDiva 18.01.2009 00:30
"hold da kæft.." mumler han og går væk fra ham, han sætter en fod på den nærmeste træstamme, og tager fat i de nederste grene, og hiver sig op. han sætter sin så langt ude han nu kan på en tyk gren, uden den knækker. han lader benene hænge ud over..Mørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet