På stranden

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 14:39
Julian kommer gående hen langs stranden mens han kigger nervøst ud over vandet. Han hader dybt vand. Alene tanken om at være i dybt vand giver ham kuldegysninger. Han har dog ikke noget imod at være i vand som han kan bunde i, men han har bare en generel frygt for at blive ført længere ud af strømmen, selvom han ved at han godt vil kunne forholde sig i vandkanten.
Udenover sin grønne tunika har han en jakke af en art i noget mørkt tykt stof - uden tvivl en han har stjålet et eller andet sted fra.
Lidt længere fremme får han øje på nogen sidde i vandkanten, eller noget? Han ser nysgerrigt derhen men tøver lidt med at gå derhen. Han får taget mod til sig da skikkelsen ikke umiddelbart virker truende. Han standser omkring to meter fra Shak, bag hans ryg mens han bare kigger på ham. Han ser helt klart anderlededes ud end hvad han er vant til at se.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 14:51
Shak løfter dunken op mens Julian kommer nærmere, for at veje om den er ved at være fuld. Han blinker da han er ved at skubbe den våde prop i en kæde tilbage i dunkens åbning. Med et kig over sin skulder, stirre han først rimelig blankt på Julian, for så at smile lidt skævt.
I en bevægelse får den to meter høje mand skubbet sig op på sine skællede fødder for at stå, mens han rykker dunken om på ryggen med en skvulpene lyd fra den.
Han kigger ned på Julian og kommentere så ligeud.. "Lige før de øjne skære gennem mig..", udpegende på at Julian stirre på ham.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 14:55
Det gibber en smule i ham af overraskelse da Shak rejser sig op til sin fulde højde. Woah, han har da aldrig set nogen så høje. Hans mund hænger en smule åbent mens han betragter Shak, men da denne så siger noget, lukker han munden og hans kinder bliver en smule varme, det er lidt pinligt at blive gjort opmærksom på at man glor på nogen.
"Uhn! Undskyld, det er bare fordi.. Du ser anderledes ud" siger han så. Han ved ikke rigtig hvordan han skal formulere det.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 15:05
Et grin vokser om hans læbe, selvom et af hans øjenbryn løfter sig højt. Shak lægger sine arme over kors, med sine ben skiftende i vægten. "Haha.. Jeg vælger at tag det som noget godt. Du ser også anderledes ud, i forhold til mig.." siger han, får at sparke den lidt tilbage, stadig med det underlige grin om munden, mens de flamme-orange øjne kigger undersøgende op og ned ad Julian.
Han tilter hovedet lidt, undrende, med de sagte øjne, løbene nysgerrige omkring... Der er noget over Julian som der virker bekendt...

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 15:13
Julian smiler lettet over at det virker til at Shak ikke tager det som en fornærmelse eller bliver sur over hans påtrængen.
"Ah.. Ja, sådan kan man vel godt se på det" siger han så med et dæmpet grin. Ja, som de står nu ser de vidt anderledes ud. Han føler sig pludselig meget lille i forhold til Shak, mest fordi han er så høj, men han er også positivt overrasket over han virker venlig.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 15:24
Shak trækker på skuldrene da han ikke kan sætte fingeren på hvad det er som er anerledes, hvis det ikke mindst var en jagt efter en forskel.
Han føler sig også temmelig høj lige nu, som nok er derfor han bevare roen. "Hvad laver en spinkel en som dig på en strand i vintertiden?" spørg han, med sit klæde om livet, baskene frit i vinden, som er det eneste han har af tøj, hvis man kan kalde noget så løst som det, for tøj. Helst vil han gå nøgen rundt meeen han har hurtigt lært at folk løber når man gør det...

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 15:32
Han smiler en smule af hans kommentar og trækker på skuldrene.
"Jeg er ikke spinkel" svarer han først.
"Tjah.. Jeg ved det ikke rigtig.. Jeg fik bare lyst til at gå rundt, og så førte det mig herned.."
Han havde i dag ikke så meget at tage sig til, det virkede til at folk ikke rigtig gik så meget rundt ude på gaderne i denne kulde, så det ville ikke være så nemt at stjæle noget fra dem, men også fordi han er en smule rastløs og bliver hurtigt træt af at sidde stille.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 15:41
Shak blinker blankt og trækker også på sine skuldre, uden videre udtryk fra sit ansigt, både for at han stadig syntes at Julian var spinkel og at det var okay at komme her af kedsomhed.
"Stranden er også et rart nok sted at være. Der kommer overraskende flere mennesker end man skulle tro" forklare han, bare for at fortsætte deres snak. Han keder sig også selv, så hvorfor ikke gøre noget ved det...
"Jeg er Shak. Jeg er ofte omkring disse vandkanter" siger han og holder et passivt lige smil på læben.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 15:48
Han nikker en smule og skæver ud over vandet. Han bryder sig virkelig ikke om dybt vand, så han kan ikke rigtig sætte sig ind i hvor dejligt det må være. Men så længe han kan opholde sig på fast land er han glad.
"ahh.." siger han smilende, "Jeg er Julian"
"hvad var det du var igang med?" spørger han og nikker mod den ting han sad og fyldte med vand

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 15:53
Shak smiler også selv da han følge med at på at kigge ud over havet, for så hurtigt at blinke og kigge tilbage.
"Hm?" mumler han hurtigt og kigger så på dunken på hans ryg. Rykker den lidt frem for at kunne ses.
"Bare en vandbeholder. Skulle nødig tørre ud mens jeg går omkring" svare han simpelt og kigger tilbage op på Julian. "Jeg er trosalt af havfolket" Han smiler stadig, hvis det ikke var for det skarpe skællede ansigt kunne det faktisk være et varmt udtryk, men så nemt er det hellere ikke når ens krop er bygget som hans.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 15:58
Han smiler lidt af Shak's vanddunk, det var da smart!
"Nååh! Okay på den måde.." siger han og bider sig så lidt i underlæben mens han kigger på Shak for at få alle detaljerne med.
Hans egne træk begynder med stor hastighed at udviskes, og kort tid efter står en næsten præcis kopi af Shak foran ham. Han kigger på sine hænder og ned af sig selv, det er sjovt at skifte form, men når han skifter form er det udelukkende udseendet, han har ingen af de samme kræfter eller egenskaber som Shak.
Han mister balancen, da denne krop ikke er noget han er vant til, og han kan ikke rigtig styre sine bevægelser i den ret godt endnu, så han lander pladask på maven i sandet
"Hov!" siger han med et grin

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 16:05
Shak træder forbløffet tilbage, for ikke mindst til sidden da Julian falder frem mod sandet.
Aha! Så der var altså noget! tænker han og ler højlydt. "Det er da ellers noget af en evne!" siger han og går ned i knæ for at være på omkring samme niveau igen. "Du har tilmed fået håret og det hele" kommentere han imponeret, over både at sådan en lille fyr kan ændre sig så pludseligt, for ikke mindst at kunne se sig selv. Ego har man vel!
"Kan du så også de ting jeg kan?" spørg han indtil, stadig med en stort grin om læben.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 16:10
Julian løfter sin overkrop en smule op fra sandet for at kunne få øjenkontakt med Shak igen.
"Ja det er sjovt" siger han med et dæmpet grin. Han elsker at skifte form, mest fordi det bare er sjovt.
Da Shak sætter sig på knæ beslutter han sig for at han ikke behøver prøve at rejse sig op ligenu.
Han kigger lidt på sine arme, som nu er magen til Shak's, og nikker lidt. Det her er en ret anderledes krop at skifte til.
"Øøøh.." siger han med et grin, "Nej det tror jeg ikke ligefrem.. Jeg kan kun skifte udseende"

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 16:23
Vinden griber lidt i vandet så det skylder længere op af kanten, som de sad ved.
Shak nikker og klør sig kort over kinden, et skæl eller to faldende af i sandet, med nye under.
"Kan du også skifte om til modsatte køn?" spørg han nysgerrig, med et bredt grin, så det skarpe sæt af hajtænder kommer til syne, som dog er mindre, da det er i menneskeform, som Julian vel også ville have nu; for ikke mindst en kløvet tunge.
Vinden rykker vandet længere op, så det flyder tyndt over dem, da aftenen er ved at trække frem i vejret.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 16:27
Han nikker smilende.
"Jeg kan skifte til begge køn, bare det er nogen jeg har set før" siger han så.
Han ser tænksomt ud i luften og hans krop begynder så at ændre sig - Denne gang til en kvindeform.
Han sætter sig op på knæene i sandet. Denne krop er lidt nemmere for ham at styre.
Han har nu brunt hår der går til midt på ryggen og mørkegrønne øjne. Dette er en skikkelse han ofte har set i form at en kvinde der har en bod på markedspladsen.
"Se selv" siger han så

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 16:31
Shaks øjne lyser op sammen med det skarpe grin. "Har du nogensinde udnyttet det..?" spørg han, hans perverse side bulrende til tops nu. Han har altid syntes om det kvindelige køn. Deres måde at være på.. Deres udseende og ikke mindst at han kan udnytte dem, til alt fornøjelse.
Han lader det dog ligge lidt da han vil lytte til svaret, mens et andet spørgsmål lurer efter det.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 16:38
Julian ser en smule forvirret på Shak, hvad mener han med det?
"H-hvad mener du?" spørger han så. Han ved ikke rigtig hvordan han skulle kunne udnytte det til sin fordel, medmindre det skulle være at udgive sig for at være nogen?
Han børster lidt sand af kjolen han nu har på. Han bryder sig ikke specielt meget om at være i en kvindekrop, mest fordi det er så anderledes fra hvad han selv er vant til, men også på grund af tøjet.

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 16:44
Shak sætter sig nej på røven nu, da hans knæ værker efter at han konstant vægt på dem.
"Kigger på kvinder i badehuset.. Snøret nogle til gratis drinks eller prøvet at udforske kroppen?" siger han, med en slange-agtig tone, gravende efter de små kinky skeleter i skabet.
Selv ville Shak have gjort alle de nævnte ting, og mere til, med et stort smil om læben.

Julian Hodei

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Hiroshi 01.02.2010 16:47
Han rødmer en smule over de ting Shak ridser op, og ryster på hovedet. Han har egentlig aldrig været særligt meget interesseret i kvinder eller kvindekroppen på en seksuel måde.. Men nu er Julian heller ikke særligt seksuelt erfaren.
"Ehh.. nej.." siger han og ryster på hovedet. Han skæver nedad mod sin kavalergang. Det kunne jo ikke skade at kigge? Det er jo ikke at lure når det er hans 'egen' krop
"Det havde jeg ikke rigtigt tænkt på" siger han så med et grin

// Julian..
Lavet af Risa
Base

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 01.02.2010 16:53
Stadig med sit konstante grin, nikker han igen. Kigger også selv langs Julians kavalergang da han gør, for kun at le igennem igen. "En skam. Det kan kun være positivt kan jeg forstille mig, efter at have set så mange kvinder som jeg nu har" kommentere han. Tydeligt at han er langt mere erfaren...
"-Og skade, kan det hellere ikke" skyder han ind, for at presse lidt på Julian.
Han kigger tilbage op på Julian's kvinde ansigt, for også at se den stille rødmen og andre flove udtryk.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 5