Det grønne område ved vandet

Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:17
Ihsan er straks efter Maki og ser sig ivrigt om efter frugter, som hun måske, måske ikke kender - selv spiser hun intet af slagsen.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:18
Maki hopper elegant afsted og overtager føringen mens hun gumler på de blade hun havde med ned.. ''Har du nogensinde smagt frugt??'' hun drejer hovedet lidt så hun kan kigge på Ihsan.. :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:20
Ihsan ryster på hovedet og er stadig med. Træer og buske haster forbi dem, mens de bevæger sig fremad, og Ihsan snuser efter farer i nærheden, hvis der er nogen, så de ikke bliver overrasket.
"LAd os gå til højre her, jeg tror, der er et vildsvin lidt længere fremme," siger hun pludselig og er allerede drejet selv.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:22
Maki bremser hårdt op, og drejer.. ''hvad er et vildsvin? '' Maki kigger forvirret efter Ihsan, og er hurtigt på siden af hende igen.. ''du burde smage mango.. det smager meeegaa godt!! '' Maki kigger på hende og smiler :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:25
"Stort dyr med lange, spidse tænder, der let bliver sur og angriber," svarer hun, "Men de smager godt, hvis man er heldig at kunne nedlægge det."
Hun smiler ad Makis udbrud omkring mangoer. "Så lad os finde en mango." Hvad det så end er, tænker hun videre uden dog at sige det.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:28
'' Det lyder ikke som en jeg har lyst til at møde..'' hun tøver lidt men fortsætter efter Ihsan.. ''Mango smager mega godt!!'' :D hun laver at elegant og langt hop til venstre.. ''Stop..'' siger hun og kigger efter Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:34
Og kikke efter Ihsan er meget rigtigt, for hun får ikke stoppet så pludseligt og smutter et par meter længere frem, før hun får vendt rundt. Til gengæld er hun tilbage hos hhende i et spring.
"Er der en mango?" spørger hun forhåbningsfuldt. "eller, to måske?" tilføjer hun med et grin.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:37
''kig op..'' Maki peger op mod et træ.. ''Det er mango'er'' siger hun mens hun hopper og i træet.. ''grib'' siger hun og smider to mango'er ned fra træet.. Hun plukker to mere og hopper ned til Ihsan.. ''det er en sød frugt.. Skrællen smager ikke så godt..'' siger hun og får hurtigt pillet skrællen af den ene.. hun rækker den til Ihsan.. ''her'' siger hun og smiler stort :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:40
Ihsan griber den ene, mens den anden lander på hendes hoved.
"Miaauv," mumler hun og ømmer sig, før hun samler frugten op. Hun smiler og tager imod den skrællede mango for at smage på den. Hun har på forhånd bestemt sig for at kunne lide den, men da saften rører hendes tunge, skærer hun ansigter. Hun tager dog en bid og tygger lidt, for måske bliver den bedre sådan. Men nej, og hun ender med at gyse, som hun synker den.
"Arh, det er ikke mig," siger hun beklagende. "JEg er mere til råt kød, tror jeg."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:43
''uuundskyyyld!! er dit hoved okay?? '' Maki skræller hurtigt en mere og guffer den i sig.. Hun kigger på Ihsan i det hun tager den første bid.. Maki begynder at grine over hendes ansigtsudtryk.. ''Nuurh .. Så er der mere til mig!!'' griner hun med mango i munden.. :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:44
Ihsan smiler, lettet over Maki ikke er blevet sur. Hun forsøger at skrælle en til hende med sine skarpe kløer, men kødet er let flosset, da hun er færdig, og hun har saft ud over begge poterne.
"Ahr, det er jeg ikke god til," sukker hun irriteret og skal til at smide frugten væk.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:46
''hey! det er okay..'' hun tager den ud af poten på Ihsan.. ''den skal alligevel bare spises... så er det ligemeget hvordan den ser ud'' :D hun tager en bid af mangoen ''Alting er svært i startet..'' Hun smiler til Ihsan.. ''Du bliver dejlig klistret nu..'' griner hun og kigger på Ihsans hænder.. :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:48
Ihsan lægger hovedet på skrå og betragter sine fingrer, før hun bøjer sig ned og stikker dem fast på et par blade. Da hun retter sig igen er de klistret fast, og hun griner frækt.
"Maden er serveret!" udbryder hun med en høj latter.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 26.10.2011 23:50
''åhh hvad.. '' Maki griner og tager forsigtigt bladene af Ihsans poter og gumler dem hurtigt i sig.. '' det er første gang siden jeg var .. '' Maki stopper og tænker lidt.. ''siden jeg var ½ år at jeg har fået serveret min mad..'' siger hun lidt trist.. Hun ryster på hovedet på at ryste tankerne væk og smiler til Ihsan.. ''tak'' siger hun og kigger venligt på hende

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 26.10.2011 23:56
Ihsan smiler medfølende.
"Det var mest for sjov, men jeg er glad for, du kunne lide det. Og det var så lidt." Hun sukker og tæller på fingrene. "JEg har ikke fået serveret mad i syv eller otte år nu, og jeg skal aldrig have det igen! At fange det selv er min yndlingsmåde, for så ved jeg altid hvad, jeg får at spise..." Der er noget alvorligt i hendes blik, der fortæller Maki, Ihsan er blevet givet nogle rimeligt grimme ting i tidens løb. "JEg skal gerne servere mere mad for dig en anden gang," siger hun mere muntert.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 00:01
''Kan nu også bedst li selv at finde min mad.. Men har heller ikke rigtig prøvet andet.. '' Maki slikker sig om munden og vasker sine poter.. ''tak for mad '' :D siger hun og smiler til Ihsan.. ''Det var rart at få lidt af spise.. men.. Det vildsvin der?? er det stadig i nærheden?? Vil gerne se hvad det er for en'' siger hun og kigger nysgerrigt på Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 00:05
Ihsan smiler ved nævnelsen af vildsvinet.
"Vi kan godt gå hen og se på det, men vi skal holde os i træerne ovenover det, så det ikke kan se os. Ellers kan det godt finde på at angribe." Hun stikker næsen i luften og snuser efter det.
"Vi skal lidt tættere på før jeg kan lugte om det er der endnu," siger hun ærgerligt, for hun ville gerne have kunnet give et svar her og nu.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 00:08
''yaay.. Vil gerne se sådan en..'' Hun smiler drilsk til Ihsan.. ''En perfekt anledning til en omgang fangeleg.'' hun griner.. ''du er den!'' hun prikker Ihsan på overarmen og hopper hurtigt op i et træ og springer frem :D

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 27.10.2011 00:10
Ihsan griner også og sætter af fra jorden. Hun sætter kløerne i træstammen og kravler op ad den uden problemer for at sætte efter hende.

Snart er de så tæt på, hun kan lugte vildsvinet, og hun siger det til Maki.
"Hvis vi tager det træ herovre, kan vi bevæge os stille frem, men den må ikke vide, vi er her!" advarer hun. "Og sker det, den ser os, så bliv heroppe i træet og hold fast, så skal jeg nok tage kampen med den." Hun når op på siden af Maki og smiler venligt til hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 27.10.2011 00:14
Maki sætter farten ned og hopper over i det træ Ihsan har udpeget.. ''Jeg vil ikke have der sker dig noget!!'' siger hun nervøst og kigger på hendes nye veninde.. Hun hopper usikkert videre og fortryder lidt sin nysgerrighed..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1