Indsæt nyeste tegninger her

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 11.01.2011 20:31
morgie - Puddin'! Du har ret, den er temmeligt nice faktisk Oo
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 13.01.2011 19:55
EN. GANG. TIL! - Bare med Roman Sionis aka Black Mask (endnu en DC karakter) i stedet for Mistah J. <333

Venus - I love you xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 15.01.2011 08:44
#Morgie - Den første har jeg kommenteret, men jeg må sige at nummer to er mindst ligeså god, hvis ikke bedre. Der er nogle helt fantastiske detaljer i ansigtet, især omkring øjnene. Hans hals er bare smuk.

#0 - En af de dummeste små tegninger jeg har tegnet, fra et dumt lille panel i min dumme lille tegneserie, men som jeg ikke desto mindre godt kan lide.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 25.01.2011 01:02
Morgie - Jeg har fået købt et kamera så jeg skal bare lige tage de samme billeder igen.. Så kan man se dem noget bedre! :D
Men det kræver lidt at man tager sig sammen :D Men er igang med nogle andre tegninger også. jeg overvejer lidt at tegne Netøh! Eller en eller anden fra KL som jeg har på facebook :P
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 03.02.2011 21:56
Renatika - Elsk på de kolde farver it's sooo prettiii ^^
James - Indrømmer blankt at jeg desværre ikke kan se de fleste af billederne. Det øverste er dog ret godt :) Munden sidder for langt fra næsen (hvis altså du går efter realistiske proportioner), men kraven er pænt lavet
Becca - Me liiiiikes, det ser ud som om, den var meget nem at tegnde - dejligt simplificeret x)
Becca... (er jeg den eneste, der har en deja vu  oplevelse ?) Creeeepyyyyyy *shivers* et skræmmende flot kranier Oo
Renatika... nu igen x) Aporpos skræmmende - genialt x)

Og så til min tegning - beklager den er lidt gnidret, men det er trods alt en skitse so bare with me x)

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 04.02.2011 19:41
Gawd! Hvorfor er jeg den eneste her, der ikke kan tegne mennesker? Jeg kan jo overhovedet ikke følge med på jeres niveau! O.O

Nummer to er nok det nærmeste jeg kommer et menneske .______.
*tegne videre på de sædvanlige misfostre*

Renatika

653
karakterer

Renatika 04.02.2011 22:23
#Venus - Den er enormt dejlig! Der er rigtig mange flotte detaljer i - du burde næsten tegne den op og farvelægge. Det eneste jeg lige kan sætte fingeren på, er vinklen af hendes torso: Den ser en smule fladmast/knækket ud. Hvis du drejer hendes barm lidt, så man ser den mere "oppefra" end forfra, tror jeg det vil fungere bedre.
#Argon - Du kan da sagtens tegne mennesker! Jeg kan rigtig godt lide ansigtet og tøjet på den nederste, især. Og monsteret er bare sejt o.o Især munden.

#0 - En lille skitse af Into og Argon~

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 05.02.2011 14:23
#Rena: Danke! Danke very much :3
Og den tegning af Argon og Into er altså også fed! ^^

Og på opfordring fra en anonym person (som i hvert fald ikke er i nærheden af at være Rena :B), så smider jeg lige en tegning af Jerra og Matt (hovedperson fra hhv. Renas og min historie) op.
De mindede altså bare for meget om hinanden, til at jeg ville lade det her gå min næse forbi :3

Renatika

653
karakterer

Renatika 13.02.2011 14:42
#Argon - Jeg har sagt hvad jeg synes om den der. <3

#0 - HEJ IGEN HER ER EN DRAGE: [url]http://www.tjatter.dk/pic/dragonbattle.png[/url]

Gæst

0
karakter

Føler mig utroligt kreativ.
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 16.02.2011 12:17
Rena - Elsker din nye dragetegning. Ufattelig flot farvelagt, og motivet i sig selv er også mega awesome >:D
Venus - Din havfrue er mega goooood - det har jeg også sagt, så det ved du godt <3
Gii - He is so sweeeeet. Me likes,
LAD - Jeg elsker deres ansigtsudtryk! Grumpy ftw!

En lille uskyldig tegning af Morgoth og Venus. Morgoth er lidt for maskulin .........
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 21.02.2011 23:06
Efter en ikke særlig stor succe med de tegninger jeg har lavet sidst som blev taget med mit webcam, så kommer de altså her igen bare taget med mit nye kamera :D
Og beklager størelsen men føler mig lige lidt doven -.-'
Men her er de samme med nogle nye til :D

Kan ikke lide håret men skide være med det :P, det blev grimmere og grimmere for hver gang jeg rettede i det xD

Amy Lee, (Blev aldrig færdig xD)

Et lidt bedre tegning af Amy Lee, hvor jeg kom liiiiidt længere men heller aldrig blev færdig med

Sådan en vil jeg have :D, bortset fra at benene blev mere og mere mærkelig for hver gang jeg rettede -.-' Så til sidst stoppede jeg med det xD

Ja det var den gang man startede med at tegne, for sådan *Tælle på fingrene* 9 års tids siden.. så stoppede man igen og nu ligner alle mine tegninger bare noget blaaaaaaaah xD

Den nyeste af den nyeste tegning!!! :D Det er af en bekendt som jeg tegnede, der er rettelser i det fra det jeg tegnede efter ^^ Hovedet og armen blev mærkelig, men der havde jeg heller ikke tegnet i 1½ år eller noget i den stil xD Men hun ELSKER simpelthen bare den nederdel og den vil hun have hvis den fandtes :D

Renatika

653
karakterer

Renatika 26.02.2011 21:03
#Morgie - De ansigter du tegner er simpelthen så fantastiske *__*

#0 - Fordi jeg ikke kan tegne andet end nuttede, cartoony små ting til min tegneserie for tiden:

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 01.03.2011 18:31
#Morgie - En af dagene skal du lære mig at tegne ansigter! (ikke nødvendigvis under tvang :/)
#Gii - Kæft, de øjne er fede!
#Rena - Bare fordi det er cartoony betyder det ikke at det er dårligt. Du er mega god til det med farverne!

Og her kommer den tredje omgang underligt over-gearet (i bogstaveligste forstand) dræbermaskine:
(jeg tæller ikke Jerra og Matt med som dræbermaskiner)

Og billedet er for stort :/
Hånden og halvdelen af venstre fod mangler -.-
Hele billedet ligger på min deviantart, hvis man vil se den manglende del :b
http://lordargondracoran.deviantart.com/art/Armored-thing-with-a-blade-199339257

Renatika

653
karakterer

Renatika 04.03.2011 22:33
#Stan - HVAD MENER DU JERRA OG MATT ER DA TOTALT MEGET DRÆBERMASKINER!!?!

...

*gå igen*
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 04.03.2011 22:35
Stan - Det vil jeg rigtig gerne, lære dig! :D
(host, jeg er også Morgie, host)
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 19.03.2011 13:59
Leg #1

Leg #2

Ugle
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 24.03.2011 21:29
Lii - Aws, Assassins <3 (but I still hate Ezio)
Stan - Mega fed tegning! Elsker hans rustning!
Rena - Pokémon! <333

Jeg har prøvet en 'ny' tegnestil. Så her får i en prøve version, af det jeg senere hen har tænkt med farvelægge med vandfarver i stedet for PS.
Morgoth says 'grrrrrr' <3
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 25.03.2011 13:13
Morgie - Skide godt, det er lige præcis sådan jeg forestiller mig Hr. Goth xD
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 25.03.2011 17:34
# Morg
Awesome. Din sort på hvid-stil er lækker at se på.

#Irish
Wha---- wha---
Der findes ikke et ord, som er awesome nok til at kunne beskrive dét karakter-design!

Speed-doodle i matematik
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 6