Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 30.11.2016 22:56
Luko tyggede lidt mere på lidt af mosen og en bille imens han tænkte. 
Zika... Han måtte være blevet ret høj af sig, begge hans forældre var af en ret pæn højde så vidt Luko huskede. Han prøvede at tegne et muligt billlede af Zika.
Sort hår, røde øjne, lidt lysere i huden end Luko selv, formodentlig piercet i venstre øre.
Det digitale galleri af Zika som en jævnaldrende gjorde Luko underlig tilpas. Han huskede Zika, HANS Zika, som et barn. En dreng på omkring 12 år, sulten på livet, glimt i øjet.
Disse nye billeder, de... Det føltes som om de prikkede hul på en bobel som Luko ellers havde svoret kun at se på, men aldrig at røre ved.
"Jeg... Glæder mig til at tale med ham..."
Han gned D´et på hans arm. Zika...
"Well, well, well... What have we here?"

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.12.2016 19:42
"Vi må hellere se at få os noget søvn" sagde William efter at have overvejret Lukos handlinger og ord "Vi har en lang dag foran os i morgen" han smilede imens han sagde den sidste sætning for opmuntre Luko i tilfælde af at tankerne skulle blive mørkere over at tænke på Zika eller de dårlige minder der var forbundet med hans brændemærke. Derefter tog han tæppet og foldede det sammen til en hovedpude så han og Luko kunne sove som ligemænd.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 03.12.2016 00:05
Luko lagde sig ned ved siden af bålet og trak sin kappe tættere om sig. Han lå og stirrede ind i flammerne et øjeblik, imens han ventede på at søvnen skulle komme og tilbyde ham en varm omfavnelse.
Over dem skinnede stjernerne ned igennem bladene, og en kølig vind fik en lang række gløder til at flyve op i luften. De dannede en smuk kæde der dannede spiraler, inden den gik fra hinanden og spredtes ud i luften.
"Sov godt, William."

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 06.12.2016 16:26
"Sov godt, Luko" svarede William inden han lagde sig til at sove. Luko var en flink og venlig sortelver, men det William nu var i færd med skulle vise sig at blive den største og endegyldige test. Der gik mange rygter om at Sortelvere nogen gange ventede med at dræbe til deres ofre var faldet i søvn. William havde dog på fornemmelsen at Luko ikke var en af disse typer Sortelvere.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 06.12.2016 20:07
Luko lå med lukkede øjne og lyttede til Williams åndedræt.
Han prøvede faktisk at falde til ro, prøvede at sove og få noget ud af sin pude, men... 

"Luko, følg nu med! Søvn er din værste fjende hvis der er folk i nærheden du ikke kender. Men søvn er også din bedste ven hvis det ikke er dig der sover."

Oldgamle lektioner fra mange år siden, for evigt brændt ind i hans hoved. Lektioner om svagheder, om stilhed, og om menneskets dødbringende behov for hvile og fred.

Han bed sig i tungen og fokuserede på smerten der kom derved. Luko var ikke en morder.

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 27.12.2016 00:36
William gled langsomt ind i en rolig og afslappet tilstand og der gik ikke længe før han sov.
Mørket bag hans øjenlåg ændrede sig dog med tiden. Et lys dukkede op i mørket, han så et bål.
Han nærmede sig langsomt. Åh nej... Han var tilbage... 
Han befandt sig for tiden i lejeren hvor det hele havde fundet sted, bag sig kunne han se skjulestedet og foran sig sad han og Zatara ved bålet. Han så pludselig mændende nærme sig der havde dræbt Zatara, men hverken William eller Zatara reagerede. William forsøgte at råbe til sig selv og Zatara, men der kom ingen lyd. I stedet så han bare mændende komme nærmere.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 28.12.2016 02:21
Lukos tungebiden havde hjulpet ham til at kvæle stemmerne i hans hoved, og han følte endelig søvnen der kom og lagde sig over hans krop.
Det tog ikke lang tid, måske 2 minutter, før han faldt i søvn og trak vejret roligt. Beroligende tanker om fred og tillid lullede ham i søvn.
Der virkede til at være lidt uro ved hans side, men Luko var ret sikke på at det bare var William der vendte sig i søvne. Der skulle en del til at vække Luko.

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 31.12.2016 21:47
Mændende kom nærmere. De trak deres våben, løftede dem og var tydeligvis ude på at skade dem. William var rædselsslagen. Han skulle til at komme sig selv og Zatara til undsætning, men i samme øjeblik blev sværdene svunget og både William og Zatara blev dræbt i samme øjeblik uden at gøre den mindste smugle modstand. William mærkede sågar sværdene imens de ramte den anden William i lejeren. Og da han efterfølgende kiggede ned af sig selv så han at han var gennemsigtig ligesom de gange han havde set Zatara.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 01.01.2017 03:28
Luko sov roligt imens han krammede sin pude.
Jorden under ham var kold og hård, men den var ikke helt sten, så det var et skridt op fra hans andre sovesteder. Da han faldt rigtig i søvn tonede der utydelige billeder frem på hans nethinde.
Billeder af børn med hvidt hår og mørk hud, alle sammen glade og sultne på livet. Drømmebilledet ændrede sig pludselig til de brutale undervisningmetoder der blev udøvet under træningen af soldater.
Luko holdt om sin pude og bed sine tænder sammen.

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.01.2017 16:09
William var pludselig alene. Han var et spøgelse. Han fik pludselig øje på Luko. William råbte til ham, men Luko så ham ikke. Han løb han foran Luko, men Luko gik bare lige igennem ham. William følte sig alene og deprimeret. Han græd, hvilket også kunne ses såvel som høres udenfor drømmen.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 16:31
Luko rynkede sine bryn og slog så øjnene op. Han kunne høre noget. Nej, nogen.
Det lød som gråd, og Luko satte sig forvirret op og så sig omkring.
Det var William der græd, blot en sølle meter fra Luko. Bekymret for den unge mand satte Luko sig ved hans side og ruskede blidt hans skulder.
"William?"

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.01.2017 16:38
William vågnede hvorefter at det gik op for ham at det bare var et mareridt. Ved hans side sad Luko. William kunne stadig mærke tårerne i ansigtet. Han satte sig nu op, tørrede øjnene og kiggede ned i jorden "Jeg drømte at jeg var et spøgelse og var helt alene" William kiggede på Luko "Jeg gik ind foran dig, men du fortsatte lige igennem mig som om jeg var luft" Han nævnte ikke hvordan han så sig selv og Zatara dø...Det var alt for meget.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 16:49
Luko strøg Williams ryg med langsomme bevægelser. Det lød ikke som et behageligt mareridt, hvis de da fandtes.
Han lagde en hånd på Williams skulder og så ham i øjnene.
"William, jeg er lige her, og jeg ser dig. Hører du? Der sker ikke noget lige nu, jeg ser og hører dig ganske tydeligt."

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.01.2017 17:09
William genvandt fatningen og fornuften "Det ved jeg" sagde han med en rolig stemme. Han kiggede nu frem for sig "Gad vide om Zatara har det som jeg havde det i drømmen" sagde William imens han tænkende kiggede ud i mørket.
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 17:14
Luko trak på skuldrende. Han forstod sig ikke særlig godt på ånder og den slags, men han var overbevist om at det ikke skulle være svært at få et svar.
"Kan du ikke spørge ham?"

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.01.2017 17:27
"Mine kræfter virker jo ikke" William blev atter bedrøvet "han føler nok også at han ikke bliver set for tiden, men jeg kan jo ikke gøre for at jeg ikke kan se ham"
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 18:17
"Og det ved han jo godt at du ikke kan gøre for." svarede Luko. Har satte sig til rette med sin pude imellem sine ben.
"Vil du fortælle mig lidt om din mester? Om de gode ting mener jeg."

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.01.2017 18:23
William kiggede på Luko. Det ville måske hjælpe at tænke på de gode ting og få tankerne væk fra alt det dårlige. William satte sig på tæppet og begyndte så småt at fortælle "Han var vældig god til at undervise i kamp teknikker" sagde William med et smil imens han tænkte tilbage på nogle af de mange gange de havde trænet "Hurtighed, fodarbejde og ynde var vigtigt sagde han tit
Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 02.01.2017 18:32
Luko nikkede forstående og interesseret. Han var ikke i tvivl om at Williams mester havde været en god og erfaren træner. Lukos egen træner havde været meget mere streng, antog Luko.
"Det er vigtigt. Men sig mig: Hvordan var han som person? Ved siden af undervisning og klinger?"

William Falkevinge

William Falkevinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 22 år

Højde / 180 cm

Dimsen 02.01.2017 18:43
"Han var vel som en far for mig. Han lærte mig op, tog mig med da vi rejste og støttede mig når jeg havde det svært" William kiggede på Luko "Han var det tætteste på en far jeg har haft"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10