Making new friends

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 13.09.2016 15:36
Foxy lod sig ikke reagere meget på at den anden rykkede sig tættere på, der var jo ingen fare og Gaian var heller ikke nogen trussel imod hende, så hvorfor flytte sig? 

Gaian virkede som en virkelig flink type så hun smilte bare til ham da han stillede hende spørgsmål.

"jeg ser i forvejen meget godt om natten, men det giver et meget mere præcis blik når jeg har dem og selvfølgelig når jeg er i ulve form. Det er kun meget lidt bedre en andre væsners syn når jeg er i denne form" hun fniste kort.

"min ulveform er også min rigtige form, dog er det ikke klogt at være i den hele tiden og lige nu er jeg næsten bange for at være i den på grund af hvad der sker med magien lige nu" 

hun sukkede men kunne så ikke lade hver med at joke.
"jeg ville nok også skræmme de fleste væk i min ulveform haha" hun sendte den anden et stort smil.

Drawings done by lovely friends :)
Gaian Dravnar

Gaian Dravnar

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 60 år

Højde / 154 cm

Gaian 14.09.2016 10:23
Gaian kiggede på hende med store interessede øjne og lænede sig tættere på for at være sikker på at kunne hører ordentligt. Ikke at der var nogen lyde der kunne overdøve hende som sådan, det føltes bare som om han kunne lytte bedre på den måde, og lære alt det han kunne.

"Ej hvor fedt! Jeg er stortset blind om natten" han sukkede let. Hvilket ofte gjorde han gik ind i ting sent om aftenen. Ret irriterende! Han kiggede op på hende med et forstående nik da hun fortalte om sin bekymring omkring magien. "Ja, det virker slet ikke sikkert at bruge sine evner; hvad jeg har kunne hører mig frem til er det alle der er påvirkede... Håber det snart går over så jeg kan se! Kunne være så sejt faktisk at være ven med en ulv heh!" han sendte en stort smil og lille grin. Normalt var han så bange for ulve, men hvis det var Foxy ville det nok være okay. Hun kunne endda måske hjælpe med at sørge for at de andre ulve holdt sig lidt på afstand.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 18.09.2016 10:39
Foxy samlede benene sammen i skrædder stilling igen og samlede sine hender i hendes skød mens hun stille gyngede lidt frem og tilbage med et smil.

"jeg tror at hvis du øvede dig ville du nok blive bedre til at orientere dig om natten, dog var jeg født med et godt nattesyn, men det er helt klart blevet bedre med tiden...." hun smilte lidt skævt. 

"jeg har lært en del i den tid jeg har opholdt mig i skoven" hun fniste lidt

Derefter røg hendes hoved lidt på skrå da hendes ansigts udtryk blev nysgerrig efter hvad den anden sagde.
"jeg kan være din ven!" hun smilte stort. 

Drawings done by lovely friends :)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Blæksprutten, Mong, Black Phoenix
Lige nu: 4 | I dag: 11