Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 09.01.2012 19:49
Ihsan er måske et temmeligt uskyldigt væsen i mange henseender, men sex var ikke et af dem. Hun havde oplevet mere i sit unge liv på det punkt end mange nåede på en hel livstid, men det generede hende ikke. Hun var ikke en gang ked af det, hun havde oplevet, for det nyttede ikke noget. Desuden havde hun fået sin hævn over ham nu og det var alt, der betød noget for hende. Hun ser hans rødme og lægger hovedet let på skrå, da det var det sidste, hun havde forventet.
"Ja, lad os det! Aldrig mere slave!" smiler hun og tager sit glas og holder det lidt i hånden uden at vide om man laver en slags ritual eller noget før man drikker.
Og hvad med dig? HVordan har dit liv været?" spørger hun nysgerrigt, mens halen fejede frem og tilbage over gulvet.

Base: autumnpixels doll af mig

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 09.01.2012 20:01
Davien spiste færdigt og hans holdning til maden var den samme, og det var nu at han fandt på en rigtig god ide, de skulle smutte uden at betale for maden, og det var sjovt at netop sådan en ide sprang frem i Daviens hoved fordi han normalt havde meget imod kriminalitet, men dette var ikke lige så meget kriminalitet som det var en måde at give kroejeren igen. Han havde behandlet dem dårligt fra første sekund de trådte indenfor, og den mad han havde serveret var endda en ufattelig kedelig en af slagsen, så han fortjente det nærmest, men Davien ventede med at komme med sin ide, han fokuserede lige nu på Ihsan og på at få den dumme rødmen væk, en rødmen han slet ikke forstod hvorfor han havde.
"Jeg kommer oprindeligt fra topalis, har trænet hele mit liv, flyttede hjemmefra og har siden dengang klaret mig selv, skaffet min egen mad og generelt ikke ladet andre tage sig af mig, jeg håber på at lære alt der er værd at vide omkring kampsport"
Sagde han med en iver der viste at han nød at tale om det, specielt da han nævnte den sidste del lyste han nærmest helt op.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 09.01.2012 20:38
Hun drak lidt af sit glas og satte det så igen. Det var altid besværligt med glas, for hendes tænder kom i vejen, men hun gjorde sit bedste for hans skyld uden at vide, de begge havde haft det bedre i naturen. Hun er slet ikke klar over hans tanker om at smutte fra regningen, men ville være helt med på den, da hun er vant til at stjæle for at overleve. Det rører hende ikke så meget med penge, da hun aldrig rigtigt har haft nogen.
Hendes småpenge holder hun stadig knuget i den venstre hånd, som hun har gjort det hele tiden, og hånden ligger nede på stolen ved siden af hende.
Hun lytter til alt, han siger, med største interesse og smiler glad
"Du er en stærk mand," siger hun og mener det i mere end en forstand, "Og jeg er sikker på, det nok skal lykkes dig!" Hun nyder den måde, han var lyst op på, da han talte om emnet, og hun vil gerne fortsætte det. "Ved du meget allerede? Selv kan jeg kun på tiger-maner!" hun griner let og ser muntert på ham.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 09.01.2012 21:14
Davien nikkede til hendes konstatering, ikke for at virke selvfed eller arrogant selvom han til tider godt kunne være begge dele, men simpelthen blot fordi han var enig. Langt de fleste mennesker han havde mødt havde været svage i forhold til ham, han havde endnu ikke mødt nogen der var ham en udfordring i en rigtig kamp hvor det eneste man kæmpede for var sit liv og den ære sejrherren fik. Det var også en af grundene til nans nyvundne interesse i Ihsan, hun var stærk, den eneste ting i verden Davian respekterede.
"Jui jit su, Tae Kwon do, Muay Thai, Kick boxing og boxing er dem jeg har mestret indtil videre"
Sagde han i et rimelig stolt tonefald og håbede på at hun ikke troede han prøvede på at blære sig.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 09.01.2012 22:38
Hun kan godt lide, han er enig med hende, og hun smiler og læner sig interesseret lidt frem, mens han remser op. Hendes ører er interesseret lænet frem også, og hun lytter troende til hvert ord.
"Det lyder meget fint," sagde hun, selvom hun ikke havde den ringeste anelse om hvad noget af det var. "Er der mange andre, du mangler?" spurgte hun i stedet med et interesseret smil. Hun ved ikke hvad blære er om det så bed hende i bagdelen, og hun er blot interesseret i alt, ahn kan fortælle og lære hende.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 20:06
Davien kunne ikke andet en grine af Ihsans uvidenhed, han synes hun var så kær at han lagde sin hånd blødt på hendes hoved og uden at tænke over det nussede han hende lidt. Faktisk fandt han det bare fantastisk at der var en pige der havde så meget interesse i ham og hans liv.
"Der er rigtig mange tilbage, men jeg føler dem jeg har lært er nogle af de bedste"
Sagde davien en smule stolt med et kæmpe smil på læben
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 20:55
Hun kan halvt om halvt godt lide, han nusser hendes kind. Det er et kærtegn anderledes end de gange nogle børn har kælet for hende og kaldt hende misser. Alligevel ved hun ikke helt om hun skal føle sig som et dyr lige nu eller ej; hun har aldrig set nogen gøre sådan ved et andet menneske før, og hun er lidt forvirret, selvom hun ikke viser det og blot smiler sødt.
"Det er også dem, man skal lære først! Altid lære det stærkeste og bedste først, så du kan klare dig indtil det andet kommer!" siger hun og føler sig meget klog, selvom det er almindelig logik. Det er ikke tit, hun føler sig klog, men hun kan godt lide at Davien får hende til det. Han er så venlig og flink, og hun kan rigtigt godt lide ham.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 21:11
Davien bliver i tvivl men føler at han kan mærke at han har gjort noget forkert, havde han kommet til at behandle hende som et dyr? i så fald var det på ingen måde hans hentention, han var bare ikke god til den slags scenarier og han tænkte at hun ville kunne li det, faktisk følte han sig lidt som en idiot, en ting der burde være meget tydeligt at se på ham.
"Det var ikke for at være nedværdigende"
Sagde Davien blot i en trist stemme som undskyldning for at have nusset hende i frygt for at hun havde taget det personligt.
Davien nikkede bare ad hvad hun sagde og prøvede at tvinge et smil frem på læberne.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 21:18
Ihsans smil bliver lidt bredere ved hans ord, og hun lægger hånden over hans.
"Det ved jeg godt, det ikke var, det forvirrede mig bare et øjeblik. Jeg er normalt kun blevet nusset af små børn, der kalder mig misser," indrømmer hun med et let forlegent smil. "Men jeg ved godt, det ikke var derfor, du gjorde det." Men hvorfor så, spurgte en drillende stemme i hendes hoved, som hun valgte at prikke kløerne i, så den forsvandt.
Du må ikke være ked af det," tilføjede hun hurtigt og smilede så alle tænderne kom frem igen.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 21:44
Davien rejste sig omgående op og bukkede alt for langt ned, måden han havde lært man gjorde af høflighed til en modstander, dette var den eneste form Davien kunne være høflig på, det var det eneste han nogensinde havde lært og det var derfor dette han gjorde helt uden at tænke sig om, faktisk måtte det havde set helt ualmindelig dumt ud.
"undskyld jeg gør det ikke igen"
Siger Davien og prøver sit bedste for at lyde så ked af det som han kan, men det med at fremtvinge følelser har han aldrig været særlig god til. Han bliver da også stående et par sekunder for længe inden han sætter sig ned igen og lige så stille føler at situationen er blevet en anelse mere anspændt.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 21:53
Hun kan se på ham, han er utilpas og gør det eneste, hun har lært - fra Maki - hun giver ham et opmuntrende kram.
"Tænk ikke på det, det er nok mig, der tager det for tungt. Du mente det jo ikke på nogen ond eller nedvær-værdigende måde." Hun hakker lidt i det nye ord, hun aldrig havde hørt før han brugte det, men hun forstår hvad det betyder.
"Lad os ikke tænke mere på det nu! Fortæl mig noget mere om dine drømme!" beder hun med et bredt smil og sætter sig til rette igen.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 22:20
Davien rødmede rent faktisk lidt idet Ihsan krammede ham, han viste ikke helt hvad han skulle gøre han var slet ikke vant til dette, det eneste tidspunkt han nogensinde var så tæt på et andet menneske ville enten være under en lås eller være under et jui jit su kast, han var derfor også næsten instintivt ved at kaste Ihsan men formåede dog at holde muskelrefleksen tilbage, en ting der rent faktisk var særdeles svært for en person der havde trænet kampsport så længe som Davien havde.
"Min eneste drøm er at blive den stærkeste"
Sagde han tørt og ligeud dog med en hvis iver i sin stemme.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 22:36
Hun kan godt mærke, han spænder lidt op, og nu er det hende, der ser lidt akavet ud.
"Nu undskylder jeg," sagde hun og forsøgte at grine, "hvis 8i]jeg[/i] nu gjorde noget forkert." Mske er der forskel på hvad man gør og ikke gør med en nær veninde og en, man lige har mødt, men Ihsan kender ikke den forskel.
"Det er jeg sikker på, du bliver!" sagde hun hurtigt og smilede bredt. "Så stærk du kan tage mit slag uden at rykke dig eller komme til skade!" Hun så mod hans bryst efter tegn på et blåt mærke eller blodsamling, hvor hun havde ramt ham.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 22:44
Davien kigger med det samme undskyldende imod hende.
"Du gjorde intet forkert, det var bare fordi jeg næsten kastede dig af ren instinkt, jeg er ikke vant til kropskontakt på denne måde"
Sagde han en smule rødmende igen, han kløede sig lidt i baghovedet og viste virkelig ikke hvadh an skulle gøre af sig selv i denne situation, krammet havde været en smule ubehageligt fordi det kom så pludseligt, men da han var kommet sig over ubehagen var det faktisk umådelig dejligt. en følelse han aldrig havde prøvet før.
"Tak Ihsan det glæder mig"
Sagde han og smilede venligt.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 22:54
Hun griner lidt af hans kommentar om at kaste hende, og ser medlidende på ham.
"Det kunne have set sjovt ud," kommenterer hun, "Og jeg var nok blevet lidt overrasket." Da han rødmede sådan, lagde hun hovedet på skrå og prikkede ham så på kkinden med en finger.
"Tag det roligt, jeg var ikke blevet sur!" smiler hun indsmigrende, næsten charmerende.
Hun glædes over hans smil og gengælder det stort, glad for at sige noget rigtigt og tilsyneladende vigtigt for ham.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 23:04
Davien tvivler på at det havde været særlig sjovt for nogen af dem hvis han havde slynget hende i jorden med den kraft han nu engang besidder.
"Ikke for at lyde selvglad, men min kasteteknik er praktisk set perfekt, jeg er bange for at du ville komme tilskade hvis jeg kastede dem"
Sagde Davien idet han talte ud fra sin klare erfaring, han havde slynget meget forskellige folk på meget forskellige måder, men en ting var tilfælles for dem alle, de stillede sig aldrig op med det samme hvis de da overhovedet kom op igen. Dette var endda selvom han oftest holdte tilbage imod normale mennesker, men hvis kastet blev udført som refleks ville han bruge hver en muskel i sin krop til sit yderste.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 23:14
Hun grinede dog stadig og klappede ham let på skulderen med en strakt arm.
"Jeg er stærkere end de fleste, og selvom jeg nok ville være kommet til skade, ville jeg ikke være blevet sur på dig, det lover jeg dig," sagde hun med et sødt smil. Hun har en god ide om hvor hårdt, han selv kan slå og sparke, og kast er vel ikke meget anderledes. Hun har overlevet fald fra klipper og at blive rendt over af fjorten heste, der alle trampede på hende, så mon ikke hun også kunne overleve et lille kast?

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 23:24
Davien kløede sig lidt i baghovedet endnu engang, han følte at næsten ligemeget hvad han gjorde føltes det akavet og underligt, nærmest som når man prøvede at udføre en bestemt bevægelse for hårdt, så føltes den også anspændt og forkert selv om den fra udekommende kunne se helt normal ud.
"Det har du selvfølgelig ret i"
SAgde han men glædede sig dog over at de aldrig behøvede at finde ud af helt præcist hvor meget skade hans kast ville påføre hende, for selvom han tidligere havde haft en vis interesse i at kæmpe med hende var denne interesse nu helt væk, nu havde han bare løst til at det skulle være ligesom nu bare mindre akavet.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 10.01.2012 23:30
Ihsan er ikke god til akavet og underligt, og hun føler det sjældent. Hun ser frækt på ham, drillende og udfordrende på samme tid.
"Jeg tror nu godt, jeg kunne tage dig i en kamp," drillede hun. "Du ville ikke kunne nænne at slå på en lille missekat!" Hun lavede trutmund og så temmelig bedårende ud, som hun sad der på stolen og nu trak det ene ben op til brystet.
"Det er det bedste ved at være keidran," fortæller hun ham, "Mennesker synes, man ser nuttet ud, også selvom man har store tænder, der kan knække deres nakke på sekunder. Så er man nuttet, og det afholder de fleste fra rigtigt at skade os, som de ellers har kunnet med andre slaver. Desuden er der mange, der synes det er synd at ødelægge vore pelse. Hun peger på arene ned over sit ansigt. "Men folk er sjovt nok ike enige, når man kommer for at slå dem ihjel." Det var første gang, hun havde fortalt nogen, hvor de ar kom fra. Fra hendes hævntogt mod ashaen, der selv havde påført hende dem. I det mindste havde han ikke hgget hendes hale af denne gang, så hun igen kun havde kunnet krybe på alle fire som et dyr.

Davien Smith

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Draikon 10.01.2012 23:45
Davien har ingen ide om hvad det er hendes blik prøver at sige, han ved dog blot at han før har set blikke som dette fra diverse kvinder på hans egen alder.
"Du har nok ret Ihsan, men jeg kunne også bare holde dig nede indtil du giver op"
Sagde han i en drillende tone, for selvom Ihsan var stærkere end ham så var det ikke det eneste der betød noget, at isolere led kunne medføre at lige meget hvor stærk man var ville man være ude af stand til at gøre noget, og netop dette var Davien fantastisk til, det sammenligt men hans kontrol over knogler betød at der ikke var mennesket han ikke kunne brække armen på så let som var det en kvist.
"Jeg ville nok ikke beskrive dig som nuttet, bare tiltrækkende"
Sagde han en smule lavmælt og fortrød det med det samme ordene havde forladt hans mund.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1