En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 20:32
"Så har jeg noget at glæde mig til," ler han og går ud mod dansegulvet med hende ved sin side og et veltilpas smil.
"Jamen så er det heldigt, De har en ganske udmærket partner i dag," Han vender sig så mod hende, da de når gulvet og rækker en hånd frem til hende. Dansen kræver i perioder kontakt mellem de to hpænder, men det er begrænset hvor længe, hvilket nok også var grunden til, hun havde valgt den. Han smiler charmerende til hende og gør klar til at trykke et kort kys mod hendes fingerspidser, før han trækker hende ud i dansen.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 20:56
"Det siger De jo." Hun smiler roligt og går med ud på dansegulvet, og stiller sig lidt mere mod front mod ham. Det var netop det som havde været grundlaget. Havde hun haft handsker på, bare den dag, havde hun ikke haft noget imod at have valgt en anden dans. Det charmerende smil bliver gengældt, og i dril, er der også lidt charme over hendes.

Lige for nu, lader hun ham kysse sine fingrespidser, og kommer helt med ud på dansegulvet. Dansen er i og for sig enkel, så snart man finder dens rytme, men det er noget som Aishe har en god træning i. Musikken er livlig og så alligevel i et behageligt tempo. Hendes smil vokser lidt mere mens de danser.

Hvor havde det i grunden været alt for længe siden, og det selvom at det var knapt en uge siden at hun sidst havde gjort det.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 21:03
Han følger ubesværet med i dansen og gør det med stor elegance på trods af sin lille fjer. Han betragter hende hele tiden, fanger hendes blik, smiler indsmigrende og holder hends hånd i få øjeblikke en gang i mellem.
"De er virkelig en pragtfuld danser," bemærker han med en let og glad latter undervejs mens musikken stadig spiller. "Og må jeg sige, De ser pragtfuld ud mens De gør det?" tilføjer han smilende charmerende.
De bliver beundret af nogle af de andre gæster, og der bliver klappet lidt i takt og hujet og piftet af alle de dansende. Levon nyder opmærksomheden fuldt ud og fastholder sit smil.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 21:27
Hun smilede og nød virkelig dansen, fangede øjenkontakt.

"Jeg må sige at De heller ikke er værst," siger hun med et grin, og drejer en enkelt omgang om sig selv, da dansen når dertil, "Danser De ofte?" spørger hun så, med et mildt smil. En lille hovedrysten ved hans kompliment, dog smiler hun imens. "Jamen, tak da."

Ligesom ved ham, gør opmærksomheden hende ikke så meget, trods alt er hun vant til at have en eller anden form for publikum, når hun optræder. Hun tager et let greb i hendes skørt dog, så hun ikke ville ende med at falde over den, og ærgrede sig lidt over at det ikke ville gå længe før at sangen snart slutter.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 21:35
"Jeg takker," svarer han leende og tager selv en tur rundt sammen med hende, da alle de andre par også tager turen om sig selv, og han smiler varmt, da han fortsætter: "Når jeg får muligheden, så ja, rimelig ofte. Det er en dejlig hobby at have." Han smiler stadig stort, beklager selv at dansen snart er slut og ville gerne holde hende på gulvet i lidt længere tid. Han håber på at kunne overtale hende til at blive derude til den næste dans også.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 21:49
Hun gengælder det varme smil, og holder lidt i sit skørt stadig, "Man kan mærke det når man danser med Dem." siger hun så med et let grin, "At De er øvet, altså." Som musikken så begynder at tone ud, og dansen slutter, stopper hun også op, og ta'r et par halv-dybe indåndinger for at fange vejret igen. Lidt forpustet var hun dog blevet. "Tak for dansen," siger hun så, med et smil, og samler sit hår lidt igen, mens musikanterne finder noderne til den næste, og spiller de første toner.

"Det kan være at vi skal tage en til?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 21:57
"Tak i lige måde," smiler han, "Det er sjældent man finder en partner som Dem." Da musikken stopper bukker han dybt før han skal til at byde hende armen og føre hende tilbage, men hendes spørgsmål overrasker og glæder ham.
"Med den største fornøjelse, Aishe - kan jeg kalde Dem Aishe, det er sådan et smukt navn, og en skam ikke at bruge det?" Han smiler indsmigrende.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 22:09
"Ah, jeg tvivler på at det er svært, for Dem at finde en dygtig dansepartner." Svarer hun roligt, og smiler lidt ved hans bukken, og dernæst indsmigrende smil.

"Hvis jeg må kalde Dem Levon?" spørger hun så til gengæld. Hun anede ikke om hun allerede havde kaldt ham ved fornavn eller ej, men i grunden kunne det vel være .. sådan lidt.. ligegyldigt ikke? Hun smiler blidt igen, og bliver ude på dansegulvet sammen med ham. Hun tager et blidt greb i skørtet igen.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 22:27
"Ah der er såmænd mange, der danser godt, men jeg må indrømme, De er en af de bedste, jeg har mødt. Og De kan kalde mig lige hvad De vil." Han ler ved det sidste og smiler dernæst frækt. Det gør ham glad at musikken nu er lidt anderledes, for han vil få lidt større mulighed for at komme i nærkontakt med hende, og han smiler lidt bredere og rækker ud efter hendes hånd.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 22:54
Hun smiler lidt ved hans kompliment, og ler så også ved hans svar, og rækker lidt tunge af ham, "Jovist, det vil jeg skrive bag øret. Jeg tror bare jeg holder mig til Levon, dog." Hun lægger godt mærke til skiftet i musikken, og trækker sine ærmer op en kende så hendes hænder vil være lidt mere dækkede, og med kun lidt tøven holder hun sin hånd mod hans. Dog så vidt som muligt, prøver hun at undgå at røre ham hud mod hud. At se hvordan hans barndom var, er hun ikke sikker på hun har lyst til at se. Selvom at strømmen af minder begynder forfra hver gang de rører hinanden.

"Mhm.. En lidt hurtigere sang," kommenterer hun tankefuldt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 23:01
Han griber hendes hånd, bemærker ikke en gang, hun har trukket ærmet lidt ned. Minderne fra hans barndom er lyse og lykkelige kun med skyggen at faderen som lysets kriger var en smule fjern og tit var skuffet over sin søn. Men der er mest gode minder, og han har tydeligvis haft en god og tryg barndom.
Han træder dansen med hende med sit sædvanlige smil uden at vide hvad, der foregår i hendes hoved ved deres berøring, og smilet falmer først ved hendes ord.
"Er der noget galt?" spørger han omsorgsfuldt og betragter hende indgående.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 23:07
Hun prøver at skubbe billederne lidt væk, og ville ønske at hun for engangs skyld havde en kraft hun faktisk kunne styre. Ikke at hun havde noget imod det, siden det var en .. well, godt liv, Levon havde haft, men hun følte lidt at hun trådte på steder hun ikke burde. Hun plejer trods alt kun at bruge det på 'jobbet'. Ved hans spørgsmål, ser hun op på ham med et undskyldende smil,

"Nej, alt er okay." siger hun, hun kan jo ikke ligefrem sige; 'Tjah, jeg står sådan set bare lige og ser samtlige af dine minder. Det var i øvrigt også det jeg gjorde, da jeg kom med din spådom!'

Det vil han næppe blive for glad for.

Musikken begynder at spille ordentligt, og hun følger hans føring til at starte med,

"Det slog mig bare at musikken var lidt hurtigere, end ved den sidste sang." tilføjer hun så, med et let grin.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 23:14
Han smiler igen ved hendes svar og føler sig ganske godt tilpas igen.
"Okay så, jeg ville bare være sikker." Han fører hende med vante bevægelser og betragter hende roligt. Det er som om han slet ikke ser brandsårene i hendes ansigt, men ser forbi det og ser hende som hun engang så ud. Som hendes anden ansigtshalvdel ser ud. De generer ham ikke, overhovedet, og han finder det blot lidt humoristisk, at første gang, han betaler for en kvindes selskab, er det ikke hverken en hore eller en underskøn gudinde men en underkomplimenteret spåkone han netop har mødt, der tilfældigvis er aret i den ene side af ansigtet.
Han kommer til at tænke på, hun stadig bærer spåkuglen i sit skærf, og spådommen forsøger at snige sig ind på ham kun for at blive mødt af total afvisning.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 23:35
Hun kan bedre mærke nu hvor vant han er til at danse, når hun nu lader ham føre hende rundt, og efter at have været faldet lidt mere til ro, og skubber billederne lidt væk igen, så godt hun nu kan, så er det egentlig rart nok.

"Betænktsomt af Dem." Hun smiler roligt til ham, og hendes blik bliver også en kende betragtende, før hun så slår det væk, og får fokus over på kystalkuglen i sit skærf. Den vejede lidt ned, men det var ikke noget hun ikke var vant til. Hun lod sjældent sin spåkugle være alene. Det var lidt underligt at mærke hans blik på hende. Ikke at hun beklagede sig, den blonde mand havde været utrolig venlig, indtil videre, og venlighed siger man sjældent nej tak til. Hun ser så roligt op på ham igen, før at der må gives slip, for kun kortvarigt efter at de er tilbage i den forrige stilling.

Skæbnen var nu en sjov en, hun havde aldrig troet at hun ville blive betalt for at være i nogens selskab.

"Denne sang har De tydeligvis mere styr på end jeg har," siger hun så med et lille grin, hans føring hjalp hende over de trin hun ikke kunne huske.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 23:44
Han smiler ad hendes bemærkning om ham værende betænksom, og forsøger at fastholde hendes blik, da hun vender det mod krystalkuglen. Han beklager det, da han må slippe hende, for hendes hånd i hans føles meget naturligt, og det glæder ham, da de er tilbage igen.
"JEg synes da det går meget godt. Men i virkeligheden snyder jeg også lidt, for musikerne her spiller tit de samme sange, så jeg har danset til dem mange gange." Hans ærlighed omkring det var ikke noget, de fleste andre chamører derude ville indrømme; de ville i stedet prøve at prale ad deres evner og påstå, de aldrig havde prøvet det før. Men ikke Levon. Måske var det hans opvækst, måske bare hans gode hjerte, men han løj ikke om sine evner, om end han kunne lide, de fremstod en anelse bedre end de var. Som regel, når han pralede af noget, var det fordi han virkelig havde evnerne for det, og sådan havde det også været med hans dans

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.11.2011 00:00
Hans ærlighed overrasker hende lidt, men hun kan ikke lade være med at smile. Ærligere end hende, det lod han til at være. "Så er De såmænd mere øvet i det, end jeg er." siger hun så med et blidt grin, og ser op på ham, lader ham fange hendes blik hvis han vil.
"Det er der såmænd ingen snyd i." Bliver der så tilføjet. "Men De er godt nok ærlig af Dem," siger hun så, bestemt ikke ment som noget negativt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.11.2011 00:07
Han ler selv og fanger omsider hendes blik igen med sine varme, gyldenbrune øjne.
"Ja, jeg er ærlig; min fordel og min forbandelse," siger han med et grin, "Og lidt snyd er der vel i at have danset de samme danse igen og igen. Især hvis de er nye for Dem?" Han smiler igen, snurrer hende rundt og griber hende i sine arme, hvor han holder hende et øjeblik, før han lader hende glide ud i dansen igen. Musikken passede lige til det, og selvom det ikke var altid han valgte denne versiona f dansen, fandt han det meget vigtigt lige nu, og han nød at mærke hende i sine arme det lille øjeblik, det varede.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.11.2011 00:17
Hun holder hans blik, med sine egne ravgullige øjne, og smiler ved hans svar,

"Ærlige mennesker hænder at være en mangelvare i den verden vi lever i." Kommenterer hun, hun selv værende en af de mere uærlige. Ved hans anden kommentar trækker hun lidt på skuldrene, "Det er vel som man ser på det? Uh!" Hun ler da hun så bliver snurret rundt og ender i hans arme, lidt, heldigvis uden at miste balancen, før hun så kommer ud og fortsætter dansen, et let rødmen nu spredt over hendes kinder.

"De kunne jo ikke vide at jeg ikke kendte denne sang, så godt."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.11.2011 00:28
Han ler sammen med hende og beholder smilet bagefter, og han nyder at se den røde farve i hendes kinder.
"Det er de vel, men det generer mig i grunden ikke. Der kan være mange grunde til ikke at være ærlig over visse ting, og det respekterer jeg. JEg har ikke så meget af et privatliv, jeg har meget at skjule, men mit liv er ikke så kompliceret som mange andres. Det er fair nok at beholde dele af sig selv for sig selv." Han smiler stadig, mens han taler, han smiler så godt som altid, og hans humør er helt i top, mens han ser på Aishes røde kinder.
"Og nej, jeg kunne ikke vide det, vel? Men jeg må indrømme, det ikke gør mig det mindste, for så få rjeg muligheden for at lede Dem det bedre, og det er mig ærligt en fornøjelse!" Han ler igen den buldrende latter, som kroens gæster efterhånden har vænnet sig til, og ingen ser i deres retning af den grund længere.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.11.2011 00:45
Hun smiler roligt, og ser på ham imens han taler. Tilbøjelig til at give ham ret, men personligt skal hun jo ikke tale for meget.
"Mhm, det lyder fornuftigt nok..." At hans blik rettes mod hendes kinder nu og da, får hende til at le mildt, og den røde farve flobliver da også på dem. Og da han slår sin buldrende latter op, får det hende til at klukke, også over hans kommentar. Det var ikke kun en ting, trods alt.

"Jamen så var det jo næsten heldigt at det var tilfældet?" Hun puster lidt hår væk, der er kilder hendes næse, "For jeg tvivler stærkt på at hvis jeg dansede med partner, uden at det var Dem, ville det gå nær så godt. Og hey, jeg får mulighed for at lære det, ved at De viser mig det."
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6