En lille spadseretur

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.11.2011 22:09
"Det er en sjælden fornøjelse, men kan ske jeg skal til at kikke efter sådanne søer lidt oftere," bemærker han lusket og smiler hemmelighedsfuldt, mens han betragter hende med et drillende blik.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.11.2011 22:11
Maki kigger forundret på ham.. Gad vide hvad han er ude på.. tænkte hun ... Hun kiggede på ham, og svømmede langsomt og elegant hen imod ham.. :)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.11.2011 22:13
"Du vil ikke vide hvorfor?" driller han og træder vande, hvor han er, mens han venter på hende. Et drilende smil hviler om hans læber, og hans øjne skinner af morskab. Han hygger sig tydeligvis i hendes selskab.
Han betragter hendes elegante krop med stor beundring og føler en trang til at række ud og trække hende ind til sig, som han dog modstår.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.11.2011 22:16
Hun svømmer elegant og langsomt helt tæt på ham.. ''Fortæl mig hvorfor'' siger hun drillende og plasker lidt vand efter ham.. Hun kigger ham dybt i øjnene og smiler sødt til ham... Han er da enlig ret sød.. Tænker hun og rødmer en lille smule..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.11.2011 23:17
Han drejer hovedet lidt væk og ler da hun pladsker vand på ham, nu de er så tæt sammen, hvorpå han ser på hende med brændende intense øjne.
"Jo, for så er jeg måske heldig at få dig at se i denne påklædning igen!" siger han frækt og ler. "Jeg synes du har en ualmindelig flot pels," tilføjer han i tilfælde af, det var at gå over stregen, og et lammefromt udtryk fanger hans ansigt uden dog at nå hans blik.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.11.2011 23:20
Hun rødmer utrolig meget.. hun smiler lidt og kigger på ham .. ''Tak..'' hvisker hun og rødmer endnu mere.. ''Ville nu heller ikke have noget imod at se dig i den påklædning igen..'' siger hun og kigger ned i vandet og tegner små cirkler med fingrene.. :)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.11.2011 23:35
Hendes svar både overrasker og glæder ham, og han rækker hånden op og aer hende over kinden.
"Det er jeg da glad for at høre," siger han varmt og betragter hende indgående. Alt hun behøver at gøre lige nu er at løfte hovedet, og så vil han forsøge ganske langsomt at kysse hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.11.2011 23:41
Maki følte en utrolig rar følelse når han var så tæt på hende.. Men med ét kom hun til at tænke på Falco.. Hun forsøgte at smide ham ud af hovedet og bevægede sig elegant helt tæt ind til Levon og lagde armene om halsen på ham, og lagde hovedet forsigtigt på hans skulder.. :i

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.11.2011 23:46
Nok en gang overrasket uden at være det på nogen negativ måde, lægger han også armene om hende og holder hende tæt ind til sig. Han kan mærke hendes små runde bryster presset mod sit bryst og en sitrende følelse går gennem hans krop. Hun er så varm og dejlig at holde ved, så blød og rar, og han har ikke holdt om en kvinde i ugevis.
"Du er en smuk og dejlig kvinde, Maki," hvisker han i hendes øre.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 06.11.2011 23:52
Hun putter sig bare ind til ham, og nyder at mærke en anden persons krop tæt mod hendes egen.. hun rødmer lidt, over hans kommentar til hende, og hvisker lavt ''tak'' hun kigger op på ham.. Gad vide hvad han gør hvis jeg kysser ham.. Tænker hun.. Hun kigger ham i øjnene og trykker forsigtigt hendes bløde lyserøde læber mod Levons læber..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 06.11.2011 23:59
JEg må holde op med at overraskes sådan over denne kvinde, tænker han, da han mærker hendes blløde læber mod sine egne, og han sukker let og trækker hende helt tæt ind til sig, mens han begraver sin hånd i hendes hår og ivrigt gengælder kysset. Han stryger den anden hånd ned ad hendes ryg i blide, bløde bevægelser, der normalt kunne sende behagelige gysninger gennem en kvinde. Han smilede svagt under hendes mund og fastholdt kysset så lang tid som muligt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 00:04
Okay.. Sådan reagerede han.. tænker hun og bliver helt varm igennem hele kroppen.. Hun begynder stille at nusse ham i håret med den ene hånd og trækker vejret meget tungt men behageligt da han nusser hende ned af ryggen.. Hun stopper kysset, kigger ham dybt i hans smukke øjne og smiler stort til ham.. ''Du kysser godt..'' Hvisker hun meget lavt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 00:17
Hans ører opfanger kun lige hendes ord, og de får ham til at smile.
"Jamen i lige måde da," siger han mildt, "Der er nok en, der har øvet sig en del?" driller han vidre med en mild latter, mens han stryger hende kærligt over kinden. Hans øjne er varme og stadig muntre, mens de hviler i hendes sorte.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 00:22
''Enlig ikk.. Har ikke kysset så mange..'' hvisker hun og rødmer.. hun kigger ham intenst i hans varme øjne og trykker igen læberne mod hans et kort stykke tid.. ''Hvad siger du til at gå op af vandet?'' siger hun og smiler til ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 00:25
"Det vil du uden tvivl komme til, så køn og sød som du er," bemærker han roligt, smilende skævt. Han gengælder kysset, der afbrydes alt for hurtigt, og nikker så.
"Jo, jeg tror, vi er ganske våde bag ørerne nu," ler han mildt og tager hendes hænder, mens han begynder at svømme baglæns mod bredden, så han trækker hende med sig derind.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 00:28
''Tak.'' siger hun og rødmer :i hun holder fast i hans hænder og sparker lidt med benene for at lette arbejdet for ham.. hun holder fortsat hans hånd mens hun stille går op af vandet og mærker den kolde luft mod hendes våde pels og krop..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 00:30
Han er glad for hendes hånd i sin, mens de dukker op ad vandet, hvor han henter sin skjorte og tilbyder hende.
"Her, du kan låne den her, så din kjole ikke bliver våd og du ikke fryser," siger han galant og smiler til hende. Det er som om han ikke mærker kulden selv, selvom han i høj grad gør det, og han står upåvirket og betragter hende med vægten på det ene ben, hvis muskler er spændte og laver tydelige linier hen over det.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 00:34
Hun kigger forundret på ham.. ''Hvad så med dig? du skal heller ikke fryse.. '' siger hun og trykker sig helt ind til ham, mens hun ligger armene om ham.. og putter sig mere ind til ham.. Hun ligger hovedet på hans bryst og lytter til hans hjerte.. Hun nyder utrolig meget at stå sådan med ham, selvom han er mere eller mindre fremmet, og hun står næsten nøgen foran ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 00:37
Han lægger skjorten hen omkring hende med et lille msil og lægger så armene om hende. Skjorten er hurtigt gennemblødt, og det tynde, hvide stof bliver gennemsigtigt.
"JEg klarer mig med varmen fra dig," bemærker han med en fræk undertone, mens han bøjer nakken og kysser hende på håret. Selv nyder han også at stå der med hende trygt i sine arme, selvom hun både er fremmed og vampyr. Han tænker ikke meget over den slags længere, selvom han gjorde det i overflod i starten, da han begyndte at interessere sig for kvinder.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 00:43
Hun smiler lidt til ham.. ''Den er jo allerede våd.. men tak.'' siger hun og kigger op på ham.. Hun stiller sig på tær og kan lige nå hans hals, hun kysser ham forsigtigt på halsen... ''Du er nu enlig ret sød..'' siger hun og kigger ham i øjnene..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8