Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 03.11.2011 22:39
han ser hende dybt i øjne og smiler " havde alligevel aldrig troede at du vil blive her selv med mig" han tog hårdt fat igen og kyssede hende groft på munden.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 22:46
''Hvorfor skulle jeg ikke blive her?? Jeg måtte tænke på min veninde, og hvad der er bedste for hende.. Og lige nu ... '' Maki stopper og tænker lidt... ''er det bedst for hende at være væk fra mig.. '' Hun gengælder kysset og strammer grebet om hans hals..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 03.11.2011 23:07
falco vidste ikke hvad denne dag vil ende med men lige nu så det godt ud. " du har ret "
falco sætter hende stille ned og kærtegner hende, han tager den ene strop af hendes kjole og ser på hende med et frækt glimt i øjne.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:19
Maki bider sig selv lidt i underlæben.. og smiler meget frækt til ham da han flytter hendes strop ned. Hun kigger op på ham, og skubber ham blidt ned at sidde (okay?) hun sætter sig hen over ham.. og kysser ham forsigtigt..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 03.11.2011 23:22
falco smiler og da hun sætter sig hen over ham og kysser ham for det ham bare til at fjerne den sidste strop.
han kærtegner hendes ryg, og kysser hende lidt mere intenst.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:39
Hendes kjole glider lidt ned og hun smiler stort til Falco.. Hun gengælder hans kys og trykker sig tæt ind til ham for at mærke hans krop.. Hun tager en tot af hans hår og vikler det rundt om hendes finger..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 03.11.2011 23:46
falco studere hende og smiler " tror heller vi må tag den kjole helt af" han ser på hende og afventere lidt om hun havde lyst til det
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:48
Maki smiler frækt til ham og kigger ham dybt i øjnene.. ''Du gør hvad du vil..'' siger hun og piller lidt mere ved hans hår

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 03.11.2011 23:57
en ting var sikkert når falco måtte gør hvad han vil så vil de blive vildt. falco ser på hende " ikke dårligt " han flår hendes kjole i stykker og smider den væk, hvvor efter han tager sine tænder frem og bider hende i skulderen, imens han kører hans hånd igennem hendes hår.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:02
Maki trak vejret tungt og trykkede læberne mod Falcos.. Hun lod forsigtigt hendes hænder glide rundt på hans krop..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 04.11.2011 00:16
Falco fjernede tænderne fra hendes skulder, og slikker sig om munden på grund af det blod der kom fra hendes skulder. han læner sig lidt tilbage og ser på hende " nå hvad så nu smukke"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:21
Maki tager en meget dyb indånding og kigger Falco i øjnene.. ''Hvad forventer du jeg svare??'' hun smiler, før hun læner sig hen over ham og kysser han intenst..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 04.11.2011 00:24
falco ser på hende" forventer ikke noget svar forventer du gør hvad du lyster" falco gengælde hende kys på samme måde.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:37
Hun smiler stort til ham og bider ham blidt i læben.. ''Har jeg ikk lige sagt til dig du skulle gøre hvad du ville??'' hun løfter lidt op i hans trøje og nusser hans mave..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 04.11.2011 00:51
falco så på hende måske skulle han bare give hende hele turen, men han måtte heller beherske sig eller hvad.
han tog fat i håret på hende og bed hende i halsen og lod blodet løber ned af hendes nøgne krop.
han rejste sig op og tog fat i hende hvor efter han støede hende op af træet og kyssede hende imens hans hånd kærtegnede hendes mave stille og rolig hvor efter han hånd kørte længerne ned ;)
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:59
Maki rykkede halsen væk da han bed hende.. men kiggede alligevel kærligt på ham.. ''Du må gerne, men jeg må ikk?? Det er da ikk helt fair'' sagde hun stille med en ret ukontroleret vejrtrækning.. Hun river forsigtigt hans trøje i stykker så hun kan studere hans overkrop.. ''wauw'' siger hun lavt mens hun kigger på hans overkrop... Hun trækker hans hoved lidt tættere på hende og kysser ham..

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 04.11.2011 12:24
falco så på hende og smilte " fordi mit blod betyder mere ind dit "smilte han og så på hende da hun hev hans bkuse i stykker, et lille smil kunne ses på hans læber da han hører hende kommentere på hans krop. han gengælder kysset bare lidt mere intenst.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.11.2011 12:23
''Det er ikk fair!'' hun kigger på ham og slikker sig om munden, hun ligger hovedet på skrå og bider ham blidt i halsen (uden tænder) hun kysser ham derefter op af halsen til hun rammer hans mund.. ''Synes du ikk du er lidt ond ved mig??'' siger hun stille

Lavet af Georgie

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 05.11.2011 22:09
Et lille støn kommer fra ham da hun bed ham, han så på hende og smilte " fair tsk. Og for det andet er jeg jo også ond så hvorfor skulle jeg være god ved dig " smilte han og tog ordenlig fat på hendes røv og kyssede hende
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.11.2011 22:13
Hun smiler lidt og griner af ham.. ''Hvor er du nuttet'' hvisker hun og smiler.. ''Fordi jeg er uskyldig, og jeg altid er sød ved dig!'' hun stønnede lidt efter han tog fat i hendes røv og gengælder groft hans kys..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 13