Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 27.08.2011 23:29
Han hæver overrasket øjenbrynene over hendes reaktion. Det var slet ikke hvad han havde forestillet sig ville ske. Han bukker sig let ned mod hende, da hun rækker læberne mod hans næse, så hun kan nå. Han smiler varmt til hende.
"Du overrasker mig igen, min kære," siger han let og smiler, mens han lægger armene om hende.
"Jeg har været her i otte år snart ... Om en lille uge rent faktisk er det otte år .. Det er næsten ikke til at tro." Et øjeblik bliver hans forundrede blik fjernt, mens det glider tilbage over årene og tilbage over vandene. Han sukker let, mens han vender tilbage til nuet og fokuserer på hende med et smil.
"Tænk engang, alle de år, og vi har først mødt hinanden nu." Han planter et kys på hendes pande med største hengivenhed.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lægger armene om ham. Hun forstår ikke helt hans ansigtsudtryk, han virker nærmest overrasket over hendes reaktion. "Hvor gammel var du da du kom hertil?" Hun spørger med fornyet nysgerrighed, før hun griner lidt. "Jeg er god til at gemme mig," siger hun og blinker.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 00:06
Han trækker hende helt ind til sig og nyder at mærke hendes varme gennem sit tøj.
"Jeg var atten dengang, så temmelig ung." Han lo lidt af hendes anden kommentar. "Ja, det må du være ... Men faktisk, så er det først indenfor de sidste tre år, jeg er blevet så meget Krystalianer, jeg ville have bemærket dig ... Jeg var meget kæphøj og selvretfærdig dengang, meget bevidst om hvilket selskab, jeg holdt mig, og jeg brugte sjældent tid på nogle af mindre rang end min egen ... Det har i det mindste ændret sig, og jeg er knapt så utålelig et fjols, som jeg var dengang." Hans ord om sig selv er hårde og dømmende, og han er tydeligvis ikke glad for sig selv. Han havde virkelig været et fjols, og han ville have set sig for god til at snakke med hende dengang, han lige var kommet hertil. Selv da han havde kendt Snodria havde han forsøgt at ændre hende til det, han havde anset for en rigtig dame. Alene tanken om en sådan opførsel overfor hans lille tusindfryd fik ham til at krympe sig let og bøje nakken i selvforagt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hun tænker lidt over hans ord, prøver at forestille sig hvordan han har været. "Måske er det meget godt, vi ikke mødte hinanden dengang?" foreslår hun med et smil. "Hvis du havde behandlet mig sådan dengang, havde jeg nok ikke haft meget til overs for dig nu." Hun er glad for, at han har ændret sig, selvom hun har svært ved at se for sig at han har været sådan. Men han har tydeligvis været igennem en hel masse, og hun ved hvordan den slags ting forandrer folk, holdninger og personligheder.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 00:38
Han smiler varmt.
"Det er det nok, og det forstår jeg godt, du ikke ville. Det har jeg ikke selv den dag i dag ... Krystallandet er meget anderledes end England, og jeg er vel ved at vænne mig til at være her. Ikke at jeg kan gøre krav på at være indfødt eller have en sådans opførsel, men jeg har ændret mig en del. Var jeg stadig i England var jeg stadig den gamle mig, men jeg kæmper for at passe ind, selvom det ikke helt lykkes ... Der er stadig for meget George i mig." Han ler mildt og kærtegner hendes ryg, mens han ser dybt ind i de øjne, han så hurtigt har lært at elske. Den måde, hun ser på ham, den ro og ligegyldighed overfor hans sære, mørkere sider. Han er meget tæt på at blive uopretteligt afhængig af hende, og han har ikke lyst til at slippe hende nogensinde. Havde han været i England endnu, havde han ikke tøvet med at fri til hende, men her var alting så anderledes, selv grundene til at gifte sig og forløbet før en forlovelse.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle fastholder hans blik, og hendes øjne fortæller ham at uanset hvad der er sket i hans fortid, ændrer det ikke på måden hun ser på ham nu. "Måden du er opvokset og opdraget vil aldrig være din skyld. At du har valgt at ændre det er til gengæld det der betyder noget. Det vil aldrig være din fortid der afgør din nuværende person, men dine handlinger i nutiden." Hun er klar over at det er de færreste der har en sådan holdning til livet, selv i Krystallandet hvor forskellighederne er så enorme individerne imellem. Det ærgrer hende at han ser så hårdt og dømmende på sig selv, og hun håber at hun kan være med til at afhjælpe det.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 16:06
Han smiler blidt, men hans øjne er hårde.
"Min kære, jeg har opdraget mig selv fra min far begyndte at drikke, og jeg har opdraget mine yngre søstre og set min bror dø i mine arme uden jeg kunne gøre noget. Fortiden har formet mig, og jeg har gjort rigeligt dumme valg til at skabe den karakter, jeg var, da jeg kom. I england passede jeg ind, og jeg klarede mig bedre og bedre. Min skånselsløse karakter, min selvophøjelse og min stolthed var det, der fik mig frem i verden til et punkt, hvor jeg genvandt mere end den respekt min far havde mistet; jeg fik oprejsning til min families navn. Det var først da jeg kom hertil, hvor alting er så anderledes, jeg rigtigt kunne se hvordan, jeg var blevet til de monstre, jeg sådan havde afskyet som ung. At jeg rigtigt kunne se hvor forfærdeligt krævende og fandens selvoophøjet jeg var ... Jeg undskylder for at bande foran dig, men det går mig en del på. Især det, at hvis jeg ikke var kommet hertil, så havde jeg stadig været sådan, og jeg havde giftet mig af passende årsager med min barndomsveninde der tilfældigvis havde den rigdom, jeg altid havde efterstræbt, mens jeg havde en titel, der var eftertragtet af hendes familie. Jeg ville aldrig have kendt noget til de følelser, jeg har mødt her - og mødt hos dig. Jeg har altid troet på, man selv er ansvarlig for ens handlinger, konsekvens og held, og jeg har altid taget livet i mine egne hænder og skånselsløst formet det som jeg ønskede mig af det aldrig vigende fra min smalle sti aldrig tilladende mig selv at føle noget som helst andet end ære og stolthed ..." Han sukker, det hårde skær aldrig forladende hans øjne, og han har tydeligvis alt andet end medlidenhed med sig selv
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle ryster insisterende på hovedet, stadig med sit milde smil. Hun lader sig ikke røre af hans hårde blik. "Det kaldes 'tilpas dig eller dø'. Jeg er sikker på I havde lignende begreber i England. Jeg siger ikke du er uskyldig, det er der ingen mennesker der er. Men du gjorde hvad der tydeligvis var normen i det land du kommer fra. Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg er glad for, du er kommer her til, og har ændret dig så meget. Men du må ikke være så hård mod dig selv. Det er jo anderledes nu." Det er sjældent Gabrielle bruger så mange ord på en gang - hun er for det meste en kvinde af få ord. Men hun er opsat på at overbevise ham om at det hele nok skal gå, og at han ikke får noget ud af at sørge over fortiden.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 16:26
Mens han ser på hende forsvinder hårdheden, og hans blik bliver varmt og mildt igen.
"Ja, jeg er anderledes nu, og det takker jeg himlen for! Men jeg har stadig svært ved ikke at gå tilbage og blive den ubehagelige person - nogle situationer selvfølgelig værre end andre ..." Han kom til at le ved en pludselig tanke. "Min Gud, jeg vil tro Mr. Janno faktisk foretrækker den gamle mig - han taler i alt fald stadig til mig som så. Og jeg er bange for, jeg stadig meget er mit gamle jeg, når han er i nærheden og når det kommer til mne forretninger, som..." Det banker på døren, og han slipper Gabrielle og ser undskyldende på hende, før han går hen og åbner døren, hvor den netop omtalte står. George bliver først irriteret, men får så et fortrydende udtryk i øjnene.
"Jeg ved hvorfor, De er her," siger han hurtigt, "og jeg beklager, jeg har glemt alt om det ... Kom tilbage om et kvarter, så skal jeg have alt klart." Herefter bukker han og lukker døren.
"Det er jeg virkelig ked af, min kære, men jeg har glemt alt om mine forpligtelser. Jeg er nødt til at genfylde lageret i mine forretninger ..." Han skynder sig hen til sengen og falder på knæ, hvor han trækker to lange kasser med jord ud. Han sætter dem på gulvet med en halv meter mellem sig, smider jakken og smøger sine ærmer op, før han falder på knæ mellem kasserne. Han fjerner hurtigt sin signetring og lægger den ved siden af sig, før han begraver hænderne dybt i jorden.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lægger armene over kors da hun ser hvem der står bag døren, og hun står stille, afventende. Heldigvis lader det ikke til at han når at få et ord indført før døren bliver lukket igen. Hun bliver straks mere afslappet og følger efter George ind i soveværelset. Her lægger hun sig på maven tværs over sengen, og kigger ned på kasserne som han nu har hænderne i. "Undskyld at jeg fik dig til at glemme det." Hun griner, og lyder ikke helt som om hun rent faktisk fortryder det. Samtidig kigger hun spændt ned på jorden, nysgerrig efter at se hvad han har gang i.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 16:39
Han skærer en grimasse, men smiler stadigvæk.
"Det skal du ikke være ked af, Gabrielle ... det er jeg i alt fald ikke. Men jeg er nu nødt til at tage mig lidt af det her alligevel, ellers har min forretning kun daggamle varer." Han sukker, lukker så øjnene og koncentrerer sig til det yderste, og snart skyder det op med alle slags planter, der snart bugner af frugt, og de velkendte slyngplanter kommer op og plukker løs. Alting bliver anbragt i tre store kurve langs væggen, der halvt har været skjult af sengen. Så snart en plante er høstet, trækker han energien og planten tilbage og en ny gror op.
Da han er færdig med fjerde portion frugt og grønt, stønner han af anstrengelse, før han trækker planterne tilbage. Han åbner øjnene og stirrer et øjeblik ganske forpustet ud i luften. Han er meget udmattet, men han er slet ikke færdig endnu.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Det er jeg heller ikke rigtigt," siger hun og rækker hånden frem for at stryge ham let over kinden. Hun trækker hånden til sig igen og placerer den under hagen sammen med sin anden hånd, og lader ham gøre sit arbejde færdigt mens hun ser på. "Har du så folk der stiller op på markederne med dine varer, eller hvordan?" Hun vil ikke forstyrre ham, men kan ikke lade være med at være nysgerrig. Med jævne mellemrum ser hun over på den stadigt voksende bunke af frugt og grønt, men oftest hviler hendes øjne på hans ansigt.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 17:25
Han smiler udmattet op til hende.
"Jeg forsyner boder ja, men jeg forsyner også kroen og palæet her med friskt grønt. Der er flere andre steder, jeg leverer direkte til også ... og blomsterne," begynder han og lader nogle spirer til smukke blomster gro op, "blomsterne her går for det meste til boder eller til bestillinger lavet i forvejen." Blomsterne vokser, og snart bugner kasserne af så mange blomster, der overhovedet kan skubbes i dem, og en berusende, tung duft fylder hele værelset, mens han trækker hænderne op. De er helt beskidte, men det ser ikke ud til at genere ham, mens han finder en lille kniv frem og begynder at skære dem af i den rigtige længde, før han samler dem i bunker på gulvet.
"Næsten færdig. Der er heldigvis ikke så meget til en søndag, men i morgen vil jeg skulle lave mere," forklarer han med et taknemmeligt smil, mens han ordner de sidste og henter noget snor for at binde bundterne sammen.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Hvem skulle have troet," starter hun drillende, "at den fornemme herre ikke havde noget imod at få beskidte hænder. Men på den anden side er det vel også beskidte metoder der bruges til at nå til tops." Som sædvanligt mener hun intet ondt i sine drillerier. Hun betragter de mange blomster i alskens flotte farver, og tanken slår hende at hun kun sjældent har set så mange blomster samlet på et sted før, og i hvert fald aldrig plukkede på denne måde. Selvfølgelig er det heller aldrig blomsterbutikker eller boder hun besøger, så måske er det derfor.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 17:54
Han binder dem sammen med en skæv grimasse.
"Faktisk er det først efter jeg er kommet til Krystallandet, jeg er begyndt at bruge min evne. Før i tiden var der nemlig lige det problem med jord under neglene ... Nu er jeg nærmest vant til det, men det tog mig lang tid at lære at mestre det ... Du skulle have set noget af det, jeg lavede i starten, det var håbløst ... en simpel smørblomst gik galt ..." Han ler let, mens han stabler dem op ovre ved døren og herefter børster hænderne af hen over kasserne, som han anstrengt skubber tilbage under sengen.
"Jeg vil lige vaske dem," siger han og går hen og trækker et forhæng til en anden del af værelset fra, hvor hun fra sengen vil kunne se en sttand med et vaskefad, hvor han hælder vand op fra en kande og omhyggeligt bader hænderne, før han putter en duftende salve over dem.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle bliver liggende på sengen imens han går ud og vasker hænderne. Hun ligger og kigger på bunkerne af blomster, mens hun tænker over nogen af alle de ting han har fortalt hende om sin fortid. Det lyder som om, England er meget forskellig fra Krystallandet. "Er der mange med magiske evner i England også?" Han kunne sagtens gå for at være en ganske almindelig Krystallisianer, hvis man udelukkende fokuserede på udseendet, og hun tænker om landende før i tiden har haft en større tilknytning til hinanden. Eller også er det bare sådan, tænker hun, at væsnerne er de samme uanset hvor man kommer hen. Hun er bare lykkelig for at have fundet George, mere lykkelig end det endnu er gået op for hende.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 19:40
Han kommer tilbage igen, mens han ryster på hovedet.
"Meget meget få har haft evner der, og det har ikke været noget så ekstraordinært som mange herfra. Og det er i alt fald intet man snakker om, heller ikke dem imellem, der har dem. Jeg har af og til brugt mine egne i haven, men det er sjældent blevet til mere end at absorbere planter for at få energi til at klare min hverdag. Nogle gange gik det galt, og planten hang fast halvvejs inden i mig." Han lo ved mindet. "Det gjorde så ondt de første gange at plukke noget fra min hånd, og før jeg fandt på min salve, havde jeg konstant små sår efter mine forsøg. Så du kan nok forestille dig en lille knægt komme ind med blødende hænder efter at have plukket totter af græs ud alt for voldsomt ... Det kræver lidt finfølelse at knække dem det rigtige sted og trække den sidste lille spids til sig for ikke at efterlade et sår."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Det er svært for hende at forestille sig en verden uden magi, men selvfølgelig kan de klare sig uden. Det er alt sammen et spørgsmål om vane og tilgængelige midler. "Og de andre fik slet ingen mistanke til at du kunne noget anderledes?" Hun løfter et øjenbryn idet hun stiller sit spørgsmål. Måske fordi hun flere gange havde set forældre i Krystallandet nøje holde øje med og håbe på gode, brugbare egenskaber hos deres egne børn. På en måde fik hun helt lyst til at opleve England selv, men hun var også glad for at det ikke var muligt.
Hun rejser sig og går hen til George for at tage hans hånd. Hun løfter den op og kigger undersøgende på hans håndflade før hun meget blidt presser sine læber mod hans hud. "Et held du lærte at kontrollere det. Dine forretninger her i landet har sikkert haft stor indflydelse på din måde at tilpasse dig."

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 28.08.2011 20:58
Han smiler og nyder følelsen af hendes kys mod en håndflade så øm af arbejdet han netop har overstået.
"Ingen fik mistanke, for jeg skjulte det godt. Jeg var så bange for at være anderledes og sagde blot, jeg havde forsøgt at klatre i træer, og så gik det hele. Min mor døde da jeg var fem, så jeg har for det meste været overladt til en husholderske, jeg hurtigt gjorde det bevidst, jeg havde overtaget rollen som husets herre, og mine gerninger og planer skulle ikke stilles spørgsmål ved, og mine ordrer blot efterleves." Han folder sine fingre om hendes med et let suk.
"mine forretninger her var det første, der faldt mig ind, og det har trænet mine evner til det, de er i dag. Det er mit eneste rigtige talent er jeg bange for, så jeg må udnytte det efter bedste evne." Han tænker på sine malerier og digte, der selvom de er nogenlunde, langt fra er af en kaliber så han ville kunne bruge det til noget. Der var for mange skønhedsfejl, mente han, og han holdt sig helst til det sikre.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hendes smil vokser lidt ved tanken om en meget ung George der sætter husholdersken på plads. Det er meget muligt en del af den opførsel han hader så meget, men det virker så utroligt at en så lille dreng skulle kunne det, at hun ikke kan lade være med at finde det underholdende når billederne af det former sig i sit hoved.
"Dit eneste talent?" siger hun med et fnys. "Hvad så med dit talent for at forføre uskyldige, unge kvinder uden at kende dem?" spørger hun, hentydende til sig selv, med tryk på 'uskyldige'.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat