Mellem skygger og tåge

Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Et tænkende udtryk viser sig på hendes ansigt. En kro var ofte det mest sociale sted hun plejede at komme, men det var egentligt ikke hvad hun havde lyst til lige nu. "Hvorfor viser du mig ikke hvor du bor?" Hun sendte ham et smil. Egentligt havde hun allerede bestemt sig for at han skulle have lov til på et tidspunkt at se hvor hun boede, men ikke lige nu. Måske når det blev mørkt på et tidspunkt. Folk skulle jo helst ikke se at der gik nogen ind på hendes grund.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 21.08.2011 22:42
Han byder hende smilende armen.
"Det er en aftale, min kære."
Han gør klar til at lede hende af sted så snart hun har taget hans arm.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle tager hans arm og kigger hen på Tit. Han ligger i solen lidt der fra med lukkede øjne. Dovne kat, tænker hun og himler med øjnene før hun slår klik med tungen. Tit reagerer med det samme ved at rejse sig og følge efter, idet Gabrielle lader George lede vejen.

[OUT]

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 16:36
tågen ligger tyk og tung på den bløde jord, ved den store sump. det er halv mørkt da lyset har svært ved at trænge ned gennem de store, mørke træer.
Nemo kom tit her da hun var ældre, men selvom hun ikke kan huske det nu, så er der noget ved dette sted, som hiver i hende.
En lille skikkelse kommer gående gennem tågen, som hun skubber frem ved hvert skridt, med sin bamse slæbende efter sig. hun standser op og lukker de røde øjne roligt i, sump lugten bliver snuset ind.
det er nu meget dejligt at være alene og uden alle de mennesker som er rundt på borgen.
her står hun bare, helt stille og lytter til de få lyde der er ude i sumpen.
Nemo er stadig en lille pige på de små 6 år

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 16:44
Gina er som regel aldrig i den mørke skov. Men hun havde bare brug for noget tid væk fra den skarpe sol. Eller det hun selv mente var en skarp sol. Hun går med armene slået om sig og sparker til jorden med hvert skridt hun tager. Hun tager et tungt åndedræt og puster ud igen, da hun ser den lille pige. Hun gnider sig i øjnene. Det er sjældent at børn ses i denne omegn. Måske ser hun syner?

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 17:10
Lyden af jorden der bliver sparket til, får straks Nemos Opmærksomhed. hendes øjne bliver stille åbnet, mens hendes hoved vender sig retning af Gina. hun stirre direkte mod denne kvinde der forstyrre den stille lyd af ingenting.
Nemos øjne har altid været varme at se ind i, selv de kan virke skræmmende på nogle. hun står bare helt stille uden at sige noget og betragter kvinden.
hun ligger hoved på strå med et spørgnede ansigts udtryk.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 17:41
Gina får hurtigt øje på Nemo's øjne og giver et lille chok fra sig. Hun går roligt hen foran hende med et roligt og varmt smil og sætter sig på hug foran hende.

"Hej. Jeg hedder Gina. Hvad hedder du?", siger Gina roligt og blidt idet hun rækker hånden frem imod Nemo.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 17:58
Nemo smiler lidt da det virker til kvinden først bliver lidt bange for hende, hvorfor dog det, hun er jo bare en lille pige, men hun smiler osse tilbage til Gina da hun sætter sig foran hende.

''Mit navn er Nemo'' siger hun med en varm lille stemme, men tag ikke imod Gina's hånd.

hun tag bamsen tæt op til sig og krammer den op til sig, hvor hun lidt gemmer sin mund i nakken på den. og forsætter med at betragte denne Gina, nu bare tæt på.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 18:04
Gina havde bare fået et chok over de utroligt varme øjne på denne lille pige. Hun havde ikke forventet at se denne varme i en så ung person.

"Er du helt alene herinde?", spørger Gina undrende og skimter lidt til højre og venstre. Hun kan ikke se nogen. Måske har pigen ikke nogle forældre? Gina kunne ikke rigtigt gøre andet end at spørge stille og roligt. Hun ville jo ikke skræmme den lille pige, så derfor gik hun forholdsvist forsigtigt frem.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 18:14
Nemo vipper lidt frem og tilbage i sine små sko der passer til kjolen som hun har på(rød og sort)
Nemo kigger selv til siderne da Gina gør det.

''jeg har min bamse med!'' siger hun glad og holder den lidt frem mens hun siger det, men trækker den så tilbage i sin arme igen.
Nemo var selv fløjet her over fra Toropolis Isla med sine vinger der nu var blevet mindre, ligesom hendes alder.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 18:19
Gina smiler og griner lidt da Nemo holder bamsen fremme.

"Og hvad hedder bamsen så?", spørger hun roligt og nikker mod Nemo's bamse.

"Jeg burde have spurgt ind til hendes forældre. De må være her et eller andet sted. Selvom hun nu ikke virker bange for at være alene", tænker Gina for sig selv, men stadig med et blidt og venligt blik imod Nemo og et varmt smil.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 18:30
Hendes tanker flyver lidt rundt på forskellige ting, mens hun kigger rundt på de store træer, men hendes opmærksomhed bliver igen rattet mod Gina da hun siger noget.

''Hun hedder Lilium, men hun er ikke levende, bare dejlig at ha med!'' siger hun med et smil, for ja Nemo var da lidt stolt over hun ikke var ligesom så mange andre børn der troede bamser var levende...
men han passer på mig når jeg sover dette tænker hun dog kun, da det ikke er noget hun vil indrømme. hun kan heller ikke sove uden bamsen...

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 18:36
Gina smiler lidt for sig selv. Hun havde også selv haft en bamse med sig, da hun var lille.

"Har du ikke nogle forældre?", spørger Gina lidt forsigtigt. Hun er lidt nervøs for at, hvis Nemo nu har forældre, så ville spørgsmålet måske skræmme hende. Men nu var det for sent at omformulere det, så nu håbede hun bare.

Gina retter sig lidt op, men bliver dog stadig på hug foran Nemo, med begge arme om knæende.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 18:44
hun slipper en smule taget i bamsen så den ikke bliver helt kvalt, men bare hænger i hendes arme. hun vipper igen lidt i sine sko, der ikke er så pæne eftersom der er mudret på det der ikke er sump.

''Min far sagde mor døde da hun fødte mig og far er nu osse død, men nu bor jeg hos nye far på en stor borg på en ø...." hun smiler lidt mens hun siger det ikke ondt, men hun har affundet sig med at hendes rigtig forældre er døde og hun har jo Samson som far nu. hun husker dog ikke lige navnet på øen, det osse lidt langt for en på 6 år

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 18:49
Gina kigge først med lidt store øjne på pigen, men hendes blik bliver hurtigt roligt igen. Stakkels pige. Tænk engang at miste sin far efter så kort tid.

"Hvor er din nye far så henne? Er han her ikke til at holde øje med dig?", spørger hun roligt selvom smilet er forsvundet en smule og er blevet mere seriøst. Hun har dog stadig et varmt og kærligt blik i øjnene.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 18:59
Nemo kigger lige ind i Ginas øjne og smiler stadig, hvilket måske virker lidt mærkeligt med det hun lige har fortalt.

''Far er nok oppe på borgen og laver noget med sin Bande eller i bad'' hun kigger lidt op i luften mens hun snakker, fordi der er en fugl der flyver hen over deres hoveder.
''jeg kan godt passe på mig selv'' griner hun typisk lille pige artigt.

følger stadig fuglen lidt med øjne, men kigger hele tiden tilbage til Gina. hun var nu meget sød.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 19:03
Gina kigger med op på fuglen og husker dengang hun selv kunne flyve. Den friske vind i hovedet. Det var nu dejligt. Hun kigger tilbage på Nemo.

"Hvor gammel er du?", spørger hun lidt overrasket over at Nemo mener at hun kan klare sig selv. Selv Gina havde problemer i den her verden, og hvis Nemo fik kontakt til de forkerte mennesker, så kunne det gå grueligt galt.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 19:11
Hun holder sine hænder op og viser 6 finger op mod Gina.

''6 år gammel'' siger hun glad og smiler til Gina, hun tænker slet ikke over at Gina kunne tænke at hun ikke kunne klare sig selv, da Nemo som de fleste 6 årig føler de kan klare mere end de kan og Nemo er så heller ikke helt uden kræfter.

''hvordan er det at ha en mor?'' dette spørgsmål siger hun dog lidt mere stille, da hun har tænkt over dette længe, hun er altid blevet opdraget af mænd og har jo aldrig haft en mor selv...

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 19:19
Gina's smil forsvinder og hendes øjne fryser og stirrer bare lige ud i luften. Gina tænker tilbage på sin egen mor. De havde haft det ret godt indtil Gina kom til at bide hende. Hun ryster lidt på hovedet og får blikket tilbage på Nemo.

"Det ved jeg ikke. Jeg kan ikke huske min mor", lyver hun. Mest for at skåne Nemo for følelsen af at mangle noget i livet, men også for at skåne sig selv for backflashene.

"Men du er jo heldig. Du har jo din nye far", siger hun med et stort smil på.
"Det må være dejligt. Hvad hedder han?", spørger hun roligt og sætter sig nu bare ned på knæene foran Nemo.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 19:41
Nemo kigger lidt mærkeligt på Gina da hun stivner, det var da noget mærkeligt noget. Nemo ryster selv lidt på hoved sammen med Gina.

Nemo tænker lidt at så er det måske meget normalt nok at man ikke er hos sin mor. hun havde da osse haft det fint med sin far og med nye far var det da osse dejligt.

''Far han er rigtig stærk og sej, han hedder Samson'' siger hun med et sødt smil, Nemo ville aldrig førhen ha smilet i samme mens hun sagde Samsons navn før hun blev til en pige på 6 år. Nemo ville man nok mere sige beundre sin Nye far. hendes rigtige far var heller ikke ligefrem en rar mand.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12