Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 14:37
Han smiler skævt, da hun beder ham teste den, og han tager en mundfuld, fjerner frugten og synker, så hun kan se, han gør det. Bagefter rækker han den tilbage til hende, mens han allerede er ved at gro en mere frem i sin hånd.
"Jeg forstår Deres forsigtighed," trøstede han med et roligt blik. "Og bare rolig," tilføjede han, "Jeg er endnu aldrig besvimet." Han smilede stadig og havde tydeligvis ikke taget anstød af noget af det, hun sagde. I det hele taget var han en god og rolig mand, og der skulle meget til at ryste ham ud af sin stoiske ro, så længe han ikke var i nærheden af alkohol. Og herude var der ikke megen chance for, det ville ske. Han trak vejret dybt og indåndede duften af sin yndlingsdrink. En konsistens som en smoothie med forskellige mosede frugter med en himmelsk smag ulig noget han nogensinde havde udviklet. Det havde taget ham år at komme frem til denne kombination, men endelig for to år siden havde han fuldbragt opskriften.
"JEg håber, du kan lide den," tilføjede han med et skævt, charmerende smil.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle tog forsigtigt imod den ukendte frugt endnu engang. "Undskyld, jeg ved godt det var uhøfligt..." Hun vidste ikke om hun skulle fortryde, men hun kunne ikke få sig selv til at stole alt for meget på fremmede, det havde hun ret dårlig erfaring med. Men hun havde holdt øje med hvordan han tog en slurk, og det så ud til at være til at stole på, så hun drak forsigtigt en tår. Den søde, fyldige smag fik hende til at smile, og det var svært ikke bare at hælde det hele i halsen. "Det er virkeligt godt!" udbrød hun, nednu engang imponeret over mandens evner. Hun gengældte hans smil og tog endnu en tår.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 15:00
"Tænkt ikke på det, miss Gabrielle," sagde han roligt til hendes første kommentar.
Han smilede. Han vidste, drikken var god.
"Jeg takker for din ros. Sandt at sige er du den første, jeg har ladet smage den. Jeg har brugt mange år på at få den til at smage præcis sådan her." Han plukkede sin egen og drak roligt af den, mens han nød den kølende fornemmelse mod tungen. Hun havde haft ret; han trængte til noget at drikke.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hun valgte at følge hans råd og ikke tænke mere over det. Det virkede som om han godt forstod hvorfor hun nogen gange var nødt til at være mistænksom, og så behøvede hun ikke at undskylde nærmere. Det var jo intet personligt, og det virkede heller ikke at han tog det på den måde. Hun smilede taknemligt ved tanken om at have fundet en ven, omend midlertidig, hvor hun ikke behøvede undskylde for sin adfærd.
"Nåh da, hvad skylder jeg æren for at være den første til at smage?" spurgte hun, endnu engang med en drilsk undertone. Gabrielle var glad i dag. Det var hun egentligt oftest, men denne dag virkede dejligt afslappende, anderledes. Samtidig drak hun videre og nød smagen af frugt som hun aldrig havde smagt det før.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 15:18
Han smilede stadig. Det var som om han slet ikke kunne lade være med at smile i hendes selskab.
"Jeg ved det faktisk ikke. Måske fordi du ikke umidelbart virker som typen, der ville gå til mine kreditorer eller lignende og fortælle dem om drikken, så de vil tvinge mig til at sælge den for at tjene penge." Han sukkede, og et øjeblik falmede smilet. "De gribbe forstår ikke altid hvorfor jeg ikke udnytter mine evner fuldt ud. Jeg ved, jeg kunne tjene meget på at udnytte dem, men jeg holder mig til basistingene og laver kun specielle ordrer til bryllupper og lignende. De forstår ikke hvor udmattende det er i længden. I forvejen skal jeg skabe nye varer hver eneste morgen, og skulle jeg lave ting som dette hver eneste dag, ville jeg dårligt have overskud til andet." Han trak vejret tungt, men tvang så et smil frem sammen med en lille latter. "Jeg er måske nok i mine forretninger over evne, men jeg tjener også herefter, og jeg vil dårligt kunne lukke noget af det ned nu. Jeg burde ikke beklage mig sådan ... Sandt at sige ved jeg ikke hvorfor, jeg netop gjorde det." Han så lidt betænkelig ud og så uroligt på hende. Ville hun dømme ham for hans ord? For hans følelser over at være overbebyrdet uden dog at yde sit bedste i sine forretninger? Og hvorfor skulle netop forretningerne snige sig ind på ham på sådan en dejlig eftermiddag, hvor han endelig følte sig fri af sine bånd?
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lyttede til forklaringen og nikkede. Hun kunne se at han så bekymret ud, men forstod ikke helt hvorfor. "Du skal aldrig nogensinde gøre noget du ikke føler for, bare fordi andre beder dig om det. Det er måske nemt nok for mig at sige, fordi jeg har et job jeg elsker og som samtidig betaler mig langt bedre end jeg nogensinde får brug for. Men jeg havde gjort det alligevel, selv hvis jeg fik så lidt for det at jeg dårligt havde til dagen og vejen. Hvis du ikke føler for at vise folk dine hemmelige kreationer, så skal du ikke gøre det." Hun smilede venligt og opmuntrende, og på ingen måde dømmende. "Jeg fortæller jo heller ikke nogen hvordan jeg bærer mig ad på mit arbejde, ikke engang mine klienter," tilføjede hun med et drillende smil. Gabrielle havde sine egne hemmeligheder, og ikke på vilkår om nogen fik at vide hvordan hun bar sig ad.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 15:39
Med et tydeligt lettet suk smilede han nu igen.
"Jeg havde en sær fornemmelse af, du ville forstå mig," sagde han en smule underfundig. "Normalt ville folk tvinge mig frem i det, presse mig frem. Det er sådan jeg er blevet til det, jeg er i dag. Men man når en grænse på et tidspunkt, og nogle dage har jeg bare lyst til at lade det hele gå tabt ... Misforstå mig ikke, det er det her, jeg er god til, men jeg har styrret forretningerne for min fader siden jeg var otte ... Jeg har andre interesser, men selvom jeg har prøvet, så er jeg altid endt tilbage som forretningsdrivende. Engang var det sjovt at starte mit eget vinmærke op, men på det sidste er det gået dårligt for den del af forretningen. Men jeg kan ikke få lov at lukke den ned for kreditorerne og dem, der har andel i forehavendet og..." Han afbrød sig selv leende. "Du godeste, nu trætter jeg dig vist. Du må meget undskylde, mine tanker løb af med mig på den måde." Han sendte hende et undskyldende blik sammen med det charmerende smil, som han ikke selv var klar over virkede så charmerende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Endnu engang kunne Gabrielle ikke lade være med at smile. Den måde han snakkede løs om sin forretning fik det til at lyde som om han virkeligt havde brug for nogen at snakke med. "Du skal ikke undskylde," svarede hun med ærlighed og venlighed. "Nogen gange skal man bare ud med det, og det trætter mig ikke." Imens hun sagde det gik det op for hende at hun faktisk nød selskabet. Selv var hun noget af en enspænder, og ville nok også have en masse at brokke sig over hvis ikke hun havde haft Tit. "Har du overvejet et kæledyr?" undrede hun. De var gode at snakke med, ifølge hende selv. De blev ikke trætte af at lytte, og de var aldrig uenige.
"Hvad ville der ske hvis du alligevel valgte at lukke forretningerne ned og starte på en frisk?" Hun tænkte over hvad der kunne holde ham tilbage, og var igen glad for at hun ikke selv var bundet på den måde. Hun kunne aldrig arbejde under andre folk.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 16:14
Han trak skævt på smilebåndet, men på en trist måde denne gang.
"Jeg anskaffede mig engang hvad jeg troede ville være noget i retningen af et kæledyr. Mit første møde med en keidran ... Jeg endte med at være tvunget til at gifte mig med hende." Han lo, men det var noget yderst bittert i latteren. Han tænkte på hvordan Flora var stukket af med børnene, hvordan hun havde kostet ham hans elskede Snodria, og noget hårdt og såret satte sig dybt i hans øjne. Skulle han forsøge at få et kæledyr? Endnu en belastning, endnu et væsen, der trak i ham for hans opmærksomhed og beskyttelse? Nej, det havde han ikke overskud til.
"Jeg kan dårligt afslutte mine firmaer med denne succes. Halvdelen af frugten der går rundt i Krystallandet er fra mine firmaer. Vingården var min hobby en overgang, men på det seneste er den blevet en byrde. Da den giver underskud for tiden, har jeg ikke mulighed for at sælge den. Jeg har forsøgt længe, meen ingen er interesserede." Han flyttede vægten fra det ene ben til det andet og følte mælkesyren fra sin træning brænde i dem. Han slog kort ud med en finger, og straks slog slyngplanter op ad jorden lige bag dem begge og byggede hurtigt to solide stole. Han slog ud med hånden mod den bag hende.
"Vil du ikke sidde ned?" Han smilede venligt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle så straks hvordan hendes spørgsmål frembragte smerte i hans udtryk og hun bed sig i læben i ærgrelse. "Undskyld, det var ikke min mening at...," Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, for hun vidste ikke helt hvad hun havde gjort galt. Og med det ansigtsudtryk han nu havde kunne hun næsten regne ud at hans ægteskab ikke havde holdt.
Hun prøvede at smile opmuntrende og undskyldende på samme tid da hun satte sig i slyngplantestolen. Det var ikke et under at han ejede så store virksomheder med det talent han var rundt på.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 16:54
Med et suk tvang han de dystre tanker bort og sendte hende et oprigtigt smil.
"Tænk ikke på det," bad han venligt, "Hun var en god ven af mig, og jeg holdt af hende, men hun tvang mig ind i et ægteskab, jeg ikke ønskede. Det kostede mig mit livs kærlighed, og for at gøre det hele værre, stak hun af med vores tre børn dage efter hun havde født dem ... Jeg er vist stadig temmelig bitter over det, selvom jeg intet kan gøre andet end at komme videre ..." Han slog desperat ud med hænderne, før han selv satte sig. "Det er en lang og trættende historie," fortsatte han, "men den har efterladt nogle ar ... Men," ssagde han så og lukkede de mørke tanker inde, før han atter smilede charmerende, hans blik igen roligt og venligt. "Hvis jeg skulle have et kæledyr, hvad ville du så foreslå mig? Jeg har ikke meget dyretække og forstår mig ikke så godt på dem, så jeg er bange for, det vil være mig umuligt selv at finde et." Han smilede stadig skævt, og han lænede sig tilbage i sædet og lagde sin ene ankel over sit andet knæ.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lyttede endnu engang til smerten i hans stemme og brød sig ikke om hvad hun hørte. "Jeg kan sagtens skaffe dine børn tilbage til dig," sagde hun med et smil - allermest drillende, for at opmuntre ham en smule. Hun regnede ikke ligefrem med at han ville bede hende om det, han virkede ikke som den type.
"Hvis du har brug for at snakke om det, så har jeg masser af tid," tilbud hun oprigtigt.
"Hmm. Ja, jeg havde nok forestillet mig et noget mindre... krævende kæledyr end hvad du før har været ude for. Hvis du har lyst kan du møde Tit. Han er mit kæledyr. Ikke at han ligner et kæledyr særligt meget. Hvis han var menneskelig ville jeg tvinge ham til at gifte sig med mig." Drillende igen, for hun prøvede stadig at gøre ham lidt mere glad. Hun kunne aller bedst lide når han smilede, det gad hende en speciel fornemmelse.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 17:12
Han kunne ikke tilbageholde en perlende latter ved hendes sidste ord og smilede varmt og underholdt til hende.
"Tro mig, det er ikke så indlysende og idyllisk som man tror ... Og nej tak. Mine børn er omkring 7 nu og har aldrig kendt mig ... Det vil ikke være godt for dem at kende et gammelt mølædt fjols som mig selv i den alder; de er for følsomme." Han smilede taknemmeligt. "Jeg takker dog for tilbuddet ... måske om nogle år ville det være rart at få hjælp til at opspore dem, men ikke endnu." Han undlod bevidst at svare på hendes tilbud om at fortælle hvad, der var sket. Det sidste, han havde lyst til var at bryde sammen som en ynkelig gammel stodder foran denne smukke kvinde, der næppe så ud til nogensinde at have fået knust sit hjerte. Ikke fordi han troede, hun ikke ville forstå det, men han ønskede ikke at ødelægge det indtryk af sig, han havde givet hende indtil videre. Det var de færreste der anså ham for talentfuld eller spændende, og han ville så nødigt have hende til at le ad sig som så mange andre gjorde det. "Åh ohg ja, vil meget gerne møde dit kæledyr."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle smilede stort da George tydeligvis var underholdt - hendes ord havde haft den ønskede effekt. Men hun forstod sagtens logikken bag hans svar. Det ville være synd for børnene hvis de sådan bare blevet taget fra sin mor, også selv hvis hun var en ondskabsfuld kvinde der havde ødelagt denne mands liv. Hun kunne ikke lade være med at tænke negative tanker om kvinden hun aldrig havde mødt. Det var okay at forlade folk, men ikke på den måde.
"Jeg kan opspore hvem som helst, hvor som helst," svarede hun stolt, med et kæmpe smil. Hendes øjne afslørede kun en lille smule af den smerte der udgjorde den egentlige sandhed bag de ord. De var sande, på nær når det galt en bestemt person. Tanken fik hende til at ryste kort, som om hun havde fået kuldegysninger, og hun var derfor lettet da hun fik chancen for at skifte emne. "Folk er irrationelt bange for ham, så han er ikke her i byen. Han befinder sig i skoven lige ude foran, så du siger bare til," svarede hun med et smil.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 17:31
Han bemærker en lille ændring i hendes blik, han ikke kan tyde, da hun ellers så stolt fortæller om sine evner, og han smiler. Tilsyneladende er han ikke den eneste med dårlige minder, men hvem undrede det også?
"Det at du sidder her er beviset derfor," sagde han og var lige ved at tilføje et 'amen'. "Og jeg skal forsøge at opsøge dig om et par år for at komme i kontakt med børnene ... Hvis jeg ellers ikke har overbevist mig om til den tid, det vil være det bedste for dem ikke at kende mig. De var ikke en gang navngivne da hun stak af med dem ... Det er et meget fristende tilbud, men jeg er bange for, jeg ikke er meget af en far. Min stedsøn er stukket af for to år siden, da han blev 14 og mine to andre plejebørn har fundet folk, de hellere vil bo sammen med end mig. Så måske er det bedst for dem at blive hos deres mor." Han slog undskyldende ud med hånden, men vedblev at smile, selvom det nu mere var en undskyldning for ham selv.
"Og du er velkommen til at hente dit kæledyr, når du har lyst. Endnu har intet dyr skræmt mig væk." Det sidste blev tilføjet med latter i stemmen, og han blinkede sammensvorent til hende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle var lettet over at han enten ikke opdagede ændringen, eller valgte at lade være med at kommentere på det. Det var ikke en historie hun havde lyst til at dele. "Du skal være velkommen til at opsøge mig, det burde ikke være så svært når man ved hvem man leder efter," sagde hun med et venligt smil. "Jeg tror ikke på, de ikke vil møde deres far. Det er måske tidligt nok endnu, men jeg er sikker på de undrer sig og godt kunne tænke sig at møde dig, uanset hvad deres mor har bildt dem ind." Ingen kunne vide om det var rigtigt, men Gabrielle var selv blevet opfostret af sin far og kunne ikke forestille sig et liv uden. Hun havde til gengæld aldrig kendt sin mor.
"Hvis du har lyst til at møde Tit, er du nok nød til at følge med." Denne gang var det hende der var undskyldende. "Jeg kan ikke så godt slæbe ham med ind i byen. Sidste gang jeg gjorde det var han nær blevet slået ihjel af skræmte indbyggere, og det tog mig mange måneder før jeg kunne komme her igen uden at blive set skævt på. Selvom jeg ikke bor her, og langt foretrækker naturen, så er denne by en vigtig del af mit liv."

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 18:24
Han så chokeret ud ved hendes sidste kommentar.
"Jamen det er jo forfærdeligt!" udbrød han forskrækket. "Man skulle ellers mene, de har set en del ... Men all right, lad os gå ud og finde ham." Han rejste sig med et smil og tøvede et øjeblik, før han rakte sin arm frem til hende, for at eskortere hende af sted. Det var længe sidne nogen kvinde havde turdet tage den arm, og han begyndte at fortryde allerede det første sekund, selvom han vedblev at smile opmuntrende.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle gengældte hans smil. "Problemet er at der er masser af mennesker i en stor by som denne, der aldrig har været uden for murene. De hører masser af skræk historier, men oplever ingenting selv. Derfor skal der ikke meget til at skræmme dem. I min egen lille landsby er Tit meget velkommen, og folk ved ikke engang at jeg bor der." Hun grinede ved tanken. Folk var så blinde.
Hun rejste sig og bemærkede hans arm, hvorefter usikkerheden vældede op i hende igen. For ikke at skuffe ham, tog hun dog hans arm efter et par tænksomme sekunder. "Det kan næppe være særlig behageligt," nærmest hviskede hun, hentydende til metallet om hendes arme som nu hvilede på hans. Samtidig vidste hun ikke om hun bare skulle begynde at vise vej.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 11.08.2011 19:10
Han bemærkede knapt metallet mod de mange lag stof og smilede blot venligt til hende og begyndte at gå med hende ved sin side.
"Det er beklageligt at nogle folk er så snævertsynede," sagde han oprigtigt. "Og hvis du hentyder til at gå så tæt op ad dig, så kan jeg fortælle dig, det er meget behageligt," lo han stille og blinkede let flirtende, hvilket han straks fortrød. Han ville ikke lægge noget pres på hende eller få hende til at tro, han lagde an på hende, men det faldt ham bare mærkværdigt naturligt at sende hende blinket. Han rømmede sig let. "Nå, lad os finde Tit."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle trak let på skuldrene. "Jeg har lært at være forsigtig med hvem man viser og fortæller visse ting. Men jeg er som regel god til at vurdere hvilke ting folk vil tage ilde op." Hun smilede let for sig selv mens hun så ned i jorden da de gik hen mod udgangen, tættere på skoven. Nu hvor hun tænkte over det, savnede hun Tits nærvær, selvom hun nød Georges selskab en hel del.
Hans kompliment fik Gabrielle til at rødme, hvilket var en meget sjælden ting. Hun mærkede varmen brænde i kinderne og holdt blikket rettet mod sine fødder. Hvorfor havde han den effekt? Det var ikke særligt smart... Han var så flink, hun ville ikke ødelægge noget for ham.
Det ville være uhøfligt ikke at svare, men der gik et stykke tid før hun kunne få nogen ord ud. Da hun kiggede op på ham igen var det med et smil. Den røde farve i kinderne var næsten væk. "Det var da heldigt," svarede hun med et drillende blink, og havde ingen idé om hvilken effekt det kunne have.

[OUT]

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Venus Fødselsdag! Læremester, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 7