Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.07.2011 22:34
han ser på hende " nej det er kun fordi det er dig " han ligger mærke til hvordan hendes kropsprog forandre sig og det gør også lidt at han ikke var så meget på vagt overfor hende.
da hun siger hvorfor hun vælger at sidde ved det samme sted som ham smiler han blot " nej det er det ikke det er forståligt. " han ser ned i jorden kort og kigger i hans taske, han finder et tæppe frem og tager over sig da han stadig sidder i bar overkrop..
hans blik vendes over på hende, han smiler meget kort " ved godt det måske ikke er det bedste at sige men du må godt komme her over og få noget tæppe på dig, det kræver bare at du kommer her over til mig " sagde han blot og afventede enden en flabbet kommentare eller måske en anden side af hende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.07.2011 23:06
"Nu stiller du også krav? Du er ikke så let fræk,, hun ser trodsigt på ham, med et lille sejrsmil ved mundvigen. Hun kniber øjnene sammen og måler ham med blikket. "Da jeg sagde det var tryggere her end derude så misforstod du mig for at mene, at jeg følte mig tryg hos dig. Men farer kommer i forskellige former og ligger i forskellige hensigter, nogle," et lille smil bryder frem på hendes læber, og hun føler sig en smule mere tilpas, "gør det til en lille leg, som du Kravenoh,, siger hun drillende, som havde hun taget tyven på fersk gerning og nu hoverede over sin store fangst. Et lille fnys undslipper hende, men hun er egentlig ikke generet over ham. Hun nyder det her.
De kolde grønne øjne betragter ham nøje. Vurderende. Nervøst strammer hun grebet om hendes kappe, men ser stadig overvejende ud.
Damia rejser sig og går hen til Kravenoh. Hun sætter sig foran ham med et skjult glimt i øjet og læner sig langsomt ind mod ham. "Jeg er altid vinderen i en leg,, hvisker hun i hans øre med en lav forførende stemme, hvorefter hun planter små blide kys på hans kind og videre ned ad hans hals og venter på hans reaktion.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 00:01
han smiler blot " mig fræk tja måske men det er på en helt anden måde" han følte hende nøje med øjne også da hun bevægede sig over til ham og viskede ham i ørene.
men ide kun kyssede ham blidt på kinden smilte han blot men da hun begynder at gå ned til hans hals, tog han fat om halsen på hende og så hende direkte i øjne " hvad prøver du lige på " han havde ikke rigtig være vand til at kvinder forførte ham men mere omvendt, og han vidste heller ikke hvilken måde hun vil lege med ham på, denne Damia var begyndt at blive en lumsk person som Kravenoh ikke rigtig kunne regne ud, men en ting var sikkert hun kunne ikke lide ham, sagde hun.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 00:14
Damia gisper da han griber om hendes hals. Hun møder hans blik. Indvendigt, gennem sin udmattelse, mærker hun en vis tilfredsstillelse; hun gjorde ham nervøs. Nu ved han, at hun ikke er helt uden lumske planer. Men hvad hun er ude på, måtte han selv gætte sig til.
"Er du altid så nysgerrig?,, hun ser drillende på ham og blinker til ham. "Vil du have jeg lader være?,, siger hun med en rullende, spindende stemme og løfter hendes frie hånd op til halsen og forsøger at løsne grebet. Nærmest forventer, at han vil slippe hende.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 00:19
kravenoh vidste ikke lige hvad han skulle stille om med den her vild kat " ja det er jeg vel" da hun spørger om han vil ha hun skulle lade være så han direkte i øjne, hans øjne sagde nej men han sagde " ja " men hvis damia var godt til at læse andres blik vil hun kunne se at han gerne vil ha hun forsætte.
han løsner grebet om hendes hals og slipper grebet roligt.
han prøvede lidt at aflæse hendes kropsprog men det var rimlig svært at læse, og på en eller anden måde gjord det kravenoh nervøs at han ikke kunne det.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 00:32
Hun lader drillende en finger kæle under hans hage, som var han hendes kæledyr. "Hm syndt,, Hans svar og neutrale holdning bekymrer hende en smule. Fandt han hende ikke tiltrækkende, eller hoppede han bare ikke på den komedie, alle andre ville være faldet for?
""Er der noget galt? Du virker så...," tilbagetrukken, "stille...,, Hun lægger ikke skjul på hendes ophøjethed. "Har jeg måske endelig fundet deres svage punkt?,, Hun placerer forsigtigt sine lange, smidige fingre omkring hans nakke, men stadig med en hånd om kappen. Hun undertrykker et smil og læner sig tættere på ham.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 00:48
han så på hende og sagde blot " nej slet ikke er bare overrasket over din handling" smilte han til hende imens han vidste med sig selv at han var nød til at holde sig tilbage ellers vil han bare hoppe på hende og det vil ikke være godt for ham.
" mit svage punkt tsk, nej har ikke noget svagt punkt " smilte han overlegen. da hun placerede hendes finger bag hans nakke og begynde at rykke sig tætter imod ham, blev han for første gang grabbet af panik, han vidste hverken hvad han skulle gør eller hvad hun vil gør
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 01:00
"Nåh ja, fordi du er helt uden følelser,, ironien er fed i hendes stemme. "Vent lige, jeg kom i tanke om noget," hun trækker sin hånd til sig og lægger pegefingeren på hendes underlæbe medens hun ser grundende på ham, "Du er trods alt, bag den morderiske, nådeløse facade, en mand,, Hun griner behersket, som om den konstatering havde fjernet en usynlig mur mellem ham og hende. Hun løfter hånden og trækker fingrene igennem hans hår. Ømt og forsigtigt, men tager så pludseligt hårdt fast i hans hår og tvinger hans hoved bagover. Smilet forsvinder på hendes læber, da hun læner sig frem og kysser ham på halsen og slipper så kappen og hviler hånden på hans brystkasse.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 01:05
kravenoh følger alle hendes bevægelser og kan mærke en klump i halsen, han valgte ikke rigtigt at svare hende på nogen måde, og da hun tager fat i håret på ham og tvinger hans hovede bag over tænker han kort at nu slog hun ham ihjel, men i stedet begynde hun at kysse ham på hans hals, han kunne mærke hans følser helt ude på kroppen af ham selv da hun lægger hendes hånd på hans brystkasse " du leget med mig gør du ikke? di spiller på mine følser " sagde han meget lavt da han havde svært ved at lyde seriøst.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 01:17
Hun slipper ham. Forsigtig hæver hun sig op, og svinger benene omkring hans talje, sådan at hun nu sidder på ham. Hendes fingerspidser kærtegner hans kind, og følger halsens linier ned mod kravebenet. Hver berøring får det til at sitre i hende. Hun kan ikke undertrykke længslen efter ham, men skjult under det lurer der et snert af nervøsitet. Han er anderledes og udforudsigelig, derfor kan hun ikke helt placere ham i forhold til dette spil.
"Nej. Det ville være så forkert," hendes stemme er flydende og blød, men en smule lumsk, hendes læber berører næsten hans og hun hviskr "Det kunne jeg aldrig, aldrig, aldrig finde på,, Hun planter et hedt kys på hans læber alt imens hun lægger armene om hans hals.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 01:27
ide hun sætter sig på ham bliver han så nervøs at han slet ikke mærke at hun stuser hans kraveben ide hun visker ham i øret lukker han øjne og da hun så kysser ham på munden gir han efter og med hendes arme over hans hals tager han fat om hendes røv og ripper dem ned sådan han ligger ovenpå hende.
" hvad er det du gør ved mig " siger han helt stille og kysser hende derefter groft på munden.
kravenoh var faldet pladask for hendes forføring, og det gjord at han ikke rigtig tænkte klart og ikke tænkte på at hun måske havde en bagtanke med det hele.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 01:42
Damia gengælder begærligt hans kys. Hun fryder sig over han eftergivenhed. Det betyder, at han er ude på glatis, med en glubsk bjørn for enden af floden, der bare venter på, at chancen byder sig, hvor den kan gribe fat i ham og flå ham i stykker. Hendes planer er nu ikke så voldsomme, det handlede mere om sikkerhed og en mulig hjælp til fremtidige problemer. Hun holder inde med kærtegnene for en stund, og betragter ham intenst. Ser ind i hans mørke øjne. Hun lægger pegefingeren på hans læbe, og sukker. "Jeg kunne blive din svaghed,, ordene er næsten helt utydelige, som var det ikke meningen, at han skulle høre dem.
Hun placerer hænderne bag hans ryg og skubber ham tættere på sig. "Hvor langt ville du gå for at have mig?,, Forsigtigt bider hun i hans øreflip.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 01:50
ide hun har grabet om ham som en slange om sit bytte gør bare at han ikke kan stoppe sig selv og bare vil ha mere, da hun stopper ser han på hende " du er min svaghed " siger han stille da han nu havde hørt det fra hende.
ide hun spørger ham om en ting han aldrig havde troedet han skulle hører smiler han lidt " hele vejen " siger han med en seriøs stemme, han nyder alt det hun gør ved ham, det var ubeskriveligt.
han vidste også at hun kunne blive hans død, men den chance vil han gerne tag for hende.
" hele vejen " siger han igen
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 02:02
Det var bare det jeg ville høre... Damia smiler drillende til ham. Triumfen strømmer igennem hende, beruser hende og gør hende ør.
"Jeg vil have dig Kravenoh,, siger hun, mens hun begærligt bevæger fingrene nedad og stopper ved hans buksekant. Hun lægger ikke skjul på at hun hungrer efter ham, og nu hvor hun er sikker på, hvor hun har Kravenoh henne, smider hun alle andre tanker fra sig og lader ham optage hendes sind. "Kys mig,, beordrer hun. Hendes øjne funkler indbydende. Hendes hjerte slår hurtigt og hun har en stor træng til at være tættere på ham end hun allerede er.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 02:16
han smilede kort men smilet blev afbrudt da hun sagde hun vil ha ham, han sagde slet ikke noget for han havde også meget lyst til hende mere ind han selv vidste. da hun beordrede ham smilte han kort inden han overraskene gjord som hun sagde, han kyssede hende groft på munden og han kunne mærke at han virkelig vil hende, han sætter sig op og kører hans hånd langs hendes hals og ned til kanten af tæppet, han river det stykker sådan man kan se noget af hende bar hud, han ligger sig over hende igen med hans bar krop og visker hende i øret " hvad vil du ha mig til "
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 02:27
Hun møder hans udfordrende blik, og sender ham det selv samme. Lokkerne indrammer hendes kønne ansigt. Hun lukker øjnene og nyder hvert et kys fra hans læber, hver en berøring fra hans fingre. Det hele får hende til at sitre af spænding. Hun lægger hænderne på hans hofte og møder hans blik før hun siger;
"Tage kontrol. Jeg overgiver mig,, hvisker hun og kysser ham hårdt på munden. Krævende. Hungrende. Hun borer neglene ind i hans ryg og kradser ham.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 02:40
det ord som kravenoh allermest havde lyst til at hører kom, han smilte lidt inden han begynde at kysse hende fra halsen og ned, ned over hendes ene bryst og vidre ned over navlen og ned imens han hånd kærtegne hendes krop.
ide hun borer hende negle i hans ryg gør bare at han før mere lyst til hende.
" er det de krafter du har tilbage i dine finger " smiler han og forsætter med det samme, han ser på hende " hvor langt vil du gå " siger han og bruger det samme spørgsmål på hende
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 02:53
Damia sukker dybt og lukker øjnene helt ør af hans kærtegn. Hun griner en hånende latter ved hans kommentar, "Jeg kunne flå skindet af dig, hvis jeg havde lyst,, Hun kommer op på hendes albuer og ser betaget på Kravenoh, den eneste mand hun begærede og ønskede ligenu. Damias blik bliver skeptisk ved hans spørgsmål. Det er bekymrende let at give sig hen til ham, men så fik hun jo også det hun ville have. Forsigtigt fletter hun sine fingre med hans og kommer op på sine knæ. Hun napper ham blidt i underlæben, "Kom,, siger hun blidt, hvorefter hun går ind i hans telt. Hun føler ikke, at hun behøver sige mere og forventer bare, at han skal følge med.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.07.2011 03:21
han ser på hende " nå så det mener du at du kan jamen bevis det " smiler han forførende til hende.
da hun tager hans hånd og ser han skal komme går han direkte efter hende, en ting var sikkert han skulle ikke gå glip af hende på nogen måde. kravenoh måde med hende havde taget en helt anden drejning ind han havde forventet det hele var blivet så forførende men nok mest af alt var det hende som bestemte lige nu og kravenoh var nok mest af alt en slave for hende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 13.07.2011 16:45
Langsomt og sensuelt løsner hun kappen, så den falder på jorden. Hun hæver overlegent hovedet, udemærket klar over, at hun har styringen nu. Hvis hun er nervøs eller stadig føler sig truet af ham, så viser hun det ikke. Måske fordi hun er ligeglad. Ligeglad med om han så er morder og har gjort hende fortræd. Hun forventer ikke, at han har fortrudt noget af det eller nogensinde ville undskylde, for det er ikke det hun søger. Hun vil have hævn. Lade ham vide, at hun har styrken til at trodse ham og kontrollere ham.
Hun presser sin krop imod hans alt imens hun kysser ham begærligt. Hun læner sig lidt tilbage, sådan at han nu står bøjet over hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1