"Nu stiller du også krav? Du er ikke så let fræk,, hun ser trodsigt på ham, med et lille sejrsmil ved mundvigen. Hun kniber øjnene sammen og måler ham med blikket. "Da jeg sagde det var tryggere her end derude så misforstod du mig for at mene, at jeg følte mig tryg hos dig. Men farer kommer i forskellige former og ligger i forskellige hensigter, nogle," et lille smil bryder frem på hendes læber, og hun føler sig en smule mere tilpas, "gør det til en lille leg, som du Kravenoh,, siger hun drillende, som havde hun taget tyven på fersk gerning og nu hoverede over sin store fangst. Et lille fnys undslipper hende, men hun er egentlig ikke generet over ham. Hun nyder det her.
De kolde grønne øjne betragter ham nøje. Vurderende. Nervøst strammer hun grebet om hendes kappe, men ser stadig overvejende ud.
Damia rejser sig og går hen til Kravenoh. Hun sætter sig foran ham med et skjult glimt i øjet og læner sig langsomt ind mod ham. "Jeg er altid vinderen i en leg,, hvisker hun i hans øre med en lav forførende stemme, hvorefter hun planter små blide kys på hans kind og videre ned ad hans hals og venter på hans reaktion.

- Avatar og profil billede lavet af mig