Issletten - Stemmernes Sten [Quest]

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.03.2011 17:26
Kanismo så stadig lidt rundt og fik øjnene på Jath som var kommet tættere på, det gav ham et mindre chok så han tog et pludseligt skridt bagud mens han lige tog den luft ind igen han mistede kort.
''øhh......Jeg....red tror jeg...?'' sagde han forviredt. Af en elelr anden grund anede han ikke hvad han havde lavet de sidste par minutter? han vidste at han var i en skov ligefør, og at han pludselig stod her var noget usædvanligt for ham.
''Men...hvor er vi...?'' spurgte han spørgende med alvor i øjnene, der var noget galt her, en eller anden troldom måske?
eller havde Jath flyttet ham uden han vidste det? Han havde jo set forskellige ting i hendes lommer dengang søvldjalen stjal hendes kappe.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath så bekymret på Kanismo. Hun vidste ikke om hun kunne overbevise ham om, at hun ikke havde noget med det at gøre. Hvis det havde været hende selv, ville hun have været meget mistænksom ved det, og hun vidste hvor mistroisk han i forvejen virkede. "Vi er i Ispaladset i det nordlige Krystalland," svarede hun roligt, og så indgående på ham, holdt øje med hver en bevægelse og reaktion. Hun havde ikke lyst til at give sig ud i en forklaring om hvad der var sket de sidste.. par timer? Det ville han nok ikke tro på, og det ville ikke ligefrem gavne ham. Skulle hun fortælle om Stenen? Det vidste hun heller ikke, og mens hun tænkte tanken knugede hun hånden endnu strammere om den.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 28.03.2011 20:16
''åhh...'' rømmede han kort og så så hurtigt hen på Jath. ''Ispalladset....? Nordkrystallandet..?!?!?!'' sagde han højt med en panisk stemme. Dette var mærkeligt for ham. '' Jeg var i en skov for lidt siden!! hvordan!'' råbte han og gik stresset frem og tilbage, der måtte havde været magi i dette, eller en meget stor potion bedøvelses middel.
''Har...har du...bedøvet mig...?'' sagde han pludseligt og stoppede sin gang. Han så alvorligt på Jath og afventede et svar fra hende da han jo havde set forskellige flasker i hendes kappe for en uges tid siden.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath kunne sagtens forstå at han mistænkte hende, hun ville nok have gjort det samme, og fik helt dårlig samvittighed over ikke at kunne give nogen forklaring. Hun håbede, at ærligheden i hendes øjne var overbevisning nok. Hun rystede let på hovedet. "Du var her allerede da jeg kom.." sagde hun stille og så afventende på ham.

>> Sorry, det blev kort.. <<

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 29.03.2011 13:58
Kanismos ansigtsudtryk skiftede fra irreteret til chokeret. hvordan var det så sket? Den eneste forklraing han kunne komme på var at Jath havde taget ham hertil? Men hun så så uskyldig ud med de øjne, hvem eller hvad var det så?
''Du...du siger...at jeg var...her..?'' sagde han lavt og så forviredt ned i gulvet.
''Hvad lavede jeg så her....? og hvad...lavede du her.....?'' sagde han hurtigt og så op fra gulvet.

Vingeslag kunne høres fra den gang Kanismo var kommet fra. Sølvdjalen havde søgt efter Kanismo i et godt stykke tid nu og var ikke tilfreds med at han bare var stukket af fra den.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath nikkede. Det så i det mindste ud til at han troede hende. Hun besluttede sig for at fortælle sandheden. I hvert fald noget af den. "Jeg kom her til fordi jeg hørte at Stemmernes Sten gemte sig et sted her i paladset. Da jeg kom her til var du her allerede, men du virkede godt nok lidt.. anderledes. Da jeg lagde hånden om stenen, kom du til dig selv igen." Hun rakte hånden med Stenen frem, som for at bevise og understrege hvad hun mente. "Jeg ved dog ikke hvad der skal ske nu.." Hun vidste nu at han ikke selv havde været en del af det her, og var derfor ikke negativ på ham over alt det han havde ført hende igennem. Hvis der lå nogen som helst pris bag det her, ville hun dele den med ham. Han havde trods alt været igennem mindst lige så meget som hende selv.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 29.03.2011 21:14
Kanismo nikkede for at se ud som om at han fattede hvad hun sagde, men han havde ikke den fjerneste ide om hvad hun mente med stemmernes sten. Han havde hørt om denne genstand før, måske fra en gammel fortælling hans mor engang fortalte ham? Hvis det passede det med at han havde været her hele tiden og at han var kommet tilbage da Jath havde fået stenen, så havde han da et nyt eventyr at fortælle sin lillesøster.
''Så...jeg har...været besat...?'' sagde han roligt og kom derefter i tanke om hestene som havde fundet vej her ind.
''Måske skal vi smutte.....?'' sagde han mindre ivrigt, han fik kulde gysninger af dette sted da han ikke kan huske hvordan han kom her til.
''Hestene....må da... være et.... tegn på at...vi skal forsvinde...?'' sagde han ivrigt og så sig bagud for at få sølvdjalen i hoveddet.

Sølvdjalen kom flyvende fra gangen bag Kanismo og fløj ved et uheld ind i ham. De begge faldt til jorden og sammenstødet forårsagede et eller andet i dens hovede.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

"Jeg ved ikke rigtigt hvad man kan kalde det..." svarede hun beklageligt. Besat? Jo, det var nok meget rigtigt. Men det lød alligevel ret så farligt. Det havde selvfølgelig heller ikke været en helt fredelig rundvisning han havde taget hende på.
"Ja, lad os se at komme af sted!" Efter at det var gået op for hende hvad der var sket, havde hun glemt alt om de heste hun havde hørt ovenpå før. Hun skulle lige til at vende sig om for at gå ovenpå igen, da sølvdjalen væltede Kanismo omkuld. Hun måtte klappe en hånd for munden for ikke at grine højlydt. Den fugl... Hun gik forsigtigt hen til dem, for at se om de var kommet noget til.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 30.03.2011 10:06
Kanismo rejste sig havlt op og ømmede sig lidt. ''Tossede fugl'' sagde han med en munter stemme, det skete af og til at den bare fløj ind i ham. Han kom op og løftede sølvdjalen op så den lå med hoveddet op i hans arme. Fuglen så ud som om den var blevet rundtosset eller noget da den bevægede hoveddet i cirkler. Han nussede den let på maven og satte den ned da den ikke var let.

Sølvdjalen var omtumlet og kunne ikke rigtig kende forskel på op og ned da Kansimo tog den op i armene, den var forviredt, men den kunne da kende ham. Den så hen imod Jath og kunne ikke genkende hende, dog følte den ingen had, noget var galt med den.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath stoppede op, da hun så at de var ved at komme på benene. Hun smilede stort. "Slog I jer?" spurgte hun venligt, og så afventende på dem. Selv fuglen havde hun lidt ondt af, selvom det selvfølgelig betød den ikke ville angribe lige foreløbig, den så noget rundtosset ud.
Hun så op mod loftet, som om hun ville kunne se indgangshallen og hestene i rummet over hende. Det ville blive godt at komme væk herfra, og så skulle hun finde ud af hvad hun skulle gøre med stenen. Uvilkårligt kiggede hun ned på sin hånd, den hånd der bar stenen.
Hun vendte endnu engang blikket mod Kanismo og sølvdjalen. "Er I klar til at komme væk her fra?"

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 30.03.2011 22:18
''Skulle jeg mene....'' sagde han lige ud da han var ivrig efter at komme væk, dette sted var virkelig ved at tage hans gode skind. Hestenes stampen ovenpå viste at de var lige så ivrige som han var. ''Lad os komme afsted så'' lød han bestemt og gik igennem den venstre gang, den som Jath var kommet fra, han stoppede dog og gik tilbage til fuglen som ikke havde fattet hvad der skulle ske, han tog den op mellem armene igen og gik imod trappen.
Ilden var der stadig og Kanismo stoppede.
''Var der andet end mig her...?'' lød han lidt urolig da han kunne tyde at noget var faldet på trappen.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath nikkede og fulgte efter ham ud fra rummet igen, hen mod trappen. Hun stoppede op og ventede på ham da han gik tilbage efter sølvdjalen. Da han kom tilbage igen og de stod foran trappen, slukkede hun hurtigt ilden og vendte derefter opmærksomheden mod ham. "Nej, ikke så vidt jeg ved...," svarede hun usikkert. Hun vidste det jo ikke helt. Hendes blik faldt på trappen. "Hvis du hentyder til det dér," hun pegede på det der tydede på at nogen havde faldet der tidligere, "så tror jeg nok at du faldt da du jagtede mig..." Ups, skulle hun havde sagt det?

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 31.03.2011 10:47
Kanismo blinkede forviredt med øjnene, ham jage en krystallianer? Han jagede ofte dyr for at få mad men aldrig racer.
''så....jeg har....jaget dig...?'' lød han forviredt og så kort ned på søvldjalen, den så stadig lidt omtumlet ud, så så han på Jath igen. ''Så jeg gav dig de mærker...?'' lød han lidt trist og forsatte op af trappen uden en mine. Han var ikke glad for at få det at vide, og hvad skulle han så sige til hans søster? hende kunne han ikke lyve overfor, og hun nød jo at høre om hans eventyr.
Dette var dog ikke noget han ville fortælle hende. ''Lad os komme væk'' sagde han ivrigt og ordnede sadlen på den sorte hest, den genkendte han da i det mindste. Søvldjalen svøb han ind i et lagn som han sov med og bandt det fast til sadlen da det ikke så ud til at den ikke kunne flyve lige nu.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath rystede på hovedet. Det var jo ikke helt sådan det havde foregået. Hun kunne lige så godt fortælle det hele. "Nej, altså.. Du dukkede op her i indgangshallen da jeg ankom, og førte mig rundt på mere eller mindre hele paladset. I starten troede jeg, du ville vise mig vej til et eller andet, sandsynligvis Stenen. Men det viste sig at du prøvede at få mig til at fare vild, eller sådan noget. Da jeg så vendte om, og gik ned mod kælderen," hun vendte kort blikket mod trappen de lige var kommet op af, "jagtede du mig, fordi du ikke ville have jeg skulle finde den.." Hun vidste ikke om hendes forklaring var for forvirrende, selvom hun havde prøvet at gøre det så enkelt og ikke-detaljeret som muligt. "Og mærkerne," fortsatte hun, "har jeg fået fordi jeg faldt på en af de andre trapper." Hun hentydede til hendes ansigt, selvfølgelig. Mærkerne på hånden som sølvdjalen havde givet hende, havde hun glemt alt om. Samtidig med at hun snakkede, stod hun og klappede sin hest og sørgede for at den var klar til at ride væk herfra.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.04.2011 22:01
Kanismo var stoppet for at lytte til Jath, han var ikke helt vildt med hvad han hørte men det var åbenbart sanheden hun fortalte. Denne sandhed kunne han dog ikke aceptere helt da han ikke så sig selv som en skidt fyr der for efter en kvinde som havde delt mad med.
''Jeg....er ikke glad for det jeg høre.....''sagde han lavt og gik hen til Jaths hest og gjorde klar til at give hende en hestesko bare for at give en form for undskyld til hende.
''Men jeg kan intet huske af dette....'' sagde han derefter og så på Jath med et mindre såret blik. Han tænkte endnu engang ikke på at jath var en kvinde, så han kunne tale almindeligt uden stammen. han så hen imod sølvdjalen som stadig lå i lagnet hængene fra sadlen, den så ud til at nyde at ligge der.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath kunne tydeligt se hvordan det gik ham på, det hun fortalte, og hun fik nu endnu mere ondt af ham. Hun så undskyldende på ham, selvom det jo ikke var hendes skyld, og rystede lidt på hovedet. "Hør..." startede hun, men vidste ikke helt hvad hun skulle sige for at få ham til at få det bedre over det. "Det var ikke din skyld. Det var en forbandelse du ikke havde nogen chance for at se igennem. Jeg bebrejder ikke dig." Imens hun snakkede, blev hun ved at se ham direkte i øjnene. Hun ville være sikker på at han vidste at hun mente det. Hun var på ingen måde sur på ham, for hun var ikke dum. Hun var godt klar over at han ikke havde kunnet gøre noget ved det. Rent faktisk var hun utroligt lettet over at det var det der var sket, og at hun ikke var blevet snydt af Kanismo selv. Han virkede som en god ven, og det ville hun gerne have han forblev.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 06.04.2011 13:15
Kanismo så neutralt tilbage imod Jath, det ville være svært for ham at forklare hvorfor han reagerede som han nu engang gjorde over dette, det lød jo også lidt plat hvis man siger at man ikke lyver overfor sin mindre søster som elsker at høre om hans seneste rejser og om hvilke ting han har gjort for andre. Men han ville ikke tåle at fortælle sin søster at han havde gjort en anden noget ondt... selv hvis han var under besidelse af noget andet end ham selv.
Han så lidt opgivende rundt om i salen og klappede lavt med sine hænder et par gange bare for at bryde den stilhed som der var kommet.
''Det kan godt være....'' sagde han tungt og trak vejret dybt. ''men.....'' sagde han stille og tog endnu en indåndning.
''Lad os bare sige.....at...'' sagde han og kløede sig i nakken med begge hænder og gik over imod sin hest.
''Kan vi glemme dette...?'' Lød han tungt og klappede krikken på mulen.

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath bed sig i læben, og skyldfølelsen tyngede hende. Hun ville ønske hun havde fundet på noget andet at sige, men hun kunne ikke lyve. Det kunne hun simpelthen ikke. Hun blev ved med at se på Kanismo da han gik hen til sin hest igen. "Jo," svarede hun stille. "Selvfølgelig." Hun ville hellere end gerne glemme alt det her, mindst lige så meget som det virkede til at Kanismo ville. Hun var sikker på at det nok skulle gå fint så snart de kom ud herfra, men hun ville ønske hun vidste hvad han tænkte så hun måske kunne hjælpe ham. Allermest havde hun lyst til at lægge armene om ham og forsikre ham om at der ingen skade var sket, men hun var bange for hvordan han ville reagere. I stedet vendte hun ryggen til og steg op på sin hest.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 09.04.2011 23:27
Hesten gik henimod døren med en stolt gang, dog var Kanismo i en mindre stolt stilling. Faktisk hang han ned og så på tøjlerne i sine hænder, der var kommet nogle revner i tøjlerne efter frosten de havde været igennem.
Han prøvede på at finde en forklaring på hvad han havde lavet, i en så ikke ond måde som muligt. Hans søster ville ikke lade ham være før han havde fortalt om hans sidste eventyr og han elskede at fortælle hende dem, dog ikke nogle som dette.
''Jeg vil være langs kysterne hvis du vil søge mig...'' sagde han stille og rettede sig op, slog med søjlerne så hesten begyndte at komme i trav imod gårdporten. Der stoppede han og vinkede til jath og red imod vest.

//out

Jathibiyya

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 170 cm

Jath så sørgmodigt efter ham. Hun ønskede lige så højt som han gjorde, at alt det her ikke havde sket. Men der var ingenting de kunne gøre ved det nu, og det var jo egentligt ikke fordi at nogen var kommet alvorligt til skade. Hun smilede opmuntrende og vinkede tilbage til ham da han red væk derfra. "Vi ses igen," sagde hun, lige inden han forsvandt derfra. Hun ville opsøge ham igen, det lovede hun sig selv, sørge for at han ikke havde dårlig samvittighed. Men først ville hun give ham noget tid, tid til at tænke tingene igennem, og tid til at komme sig over chokket.
Da hun ikke kunne se ham mere, satte hun selv af sted. Hende og hesten skulle mod hovedstaden. Det var hvor hun først var blevet pålagt opgaven, så det var der hun regnede med at hun kunne finde ud af hvad hun nu skulle stille op. Hendes rejse var jo ikke slut endnu.

[ Out ]
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 6