AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 04.03.2011 16:33
Barad bar roligt Rayne ind i hulen og lage hende på gulvet, ved siden af bålet, han lagde hende sådan at hun lå på siden, med fronten mod bålet. Og han lagde sig bagved, i samme stilling. Han kørte sin ene hånd ned langs hendes hofte og kælede lidt for hende. Han håbede lidt på at hun blev vågen igen, da der ikke er meget sjov ved en sovende gæst.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne var en smule desorienteret, og kiggede lidt rundt for at finde de gule øjne, efter at han havde lagt hende på det lune gulv. Hun smilede lidt da hun fandt dem. Så vendte hun hovedet, og kiggede ind i bålet idet han lagde sig bag hende. Hans hånd mod hendes hofte og ryg fik hende til at spinde igen. Hun undrede sig lidt over, hvorfor han ikke bare havde ladet hende falde, det ville de fleste trods alt have gjort.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 04.03.2011 16:55
Barad som bare lå bag ved Rayne og kælede lidt for hende, kunne ikke lade være med at tænke på hvorfor hun sprang. Har du et dødsønske? eller er du var en lille vovehals? spurgte han hende, men han regnede ikke med at få et svar lige med det samme.
Hvis de blev ved med at ligge der, tæt op af hinanden, ville hun snart kunne mærke at han var lige så veludrustet som en hver anden mand.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne tænkte lidt over hans spørgsmål, mens hun blev ved med at spinde. Hun havde en smule svært ved at koncentrere sig, dels på grund af besvimelsen, dels fordi hun blev kælet. "Hmm.. Jeg har i hvert fald ikke noget decideret dødsønske," svarede hun stille, med et drillende grin. "Så måske er jeg bare skingrende sindssyg?" Hun vendte ansigtet imod Barad idet hun spurgte.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 04.03.2011 17:34
Barad så på hende med hans glødende gule øjne, mens han smilte skummelt. Jeg kan da godt smide dig ud igen, hvis du da ville have en ny flyve tur, men jeg kan ikke love noget om jeg redder dig. Igen. Det sidste sagde han blot for at drille.
Han lå og så på hendes kønne ansigt, mens han kærtegnede det. Han lænede sig forsigtigt frem og kyssede hende på læberne, smilede og blinkede til hende.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Hun gengældte hans blik. "Du kan jo bare prøve," sagde hun så, med et udfordrende tonefald. Hun regnede faktisk lidt med, at han så ville gøre det. Hans kys kom en smule bag på ham, og hun så vurderende på ham. Så grinede hun lidt, og tænkte igen over hvad Lestat mon havde fortalt ham. "Hvorfor gjorde du det?" spurgte hun så, og lagde en hånd på hans hals.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 04.03.2011 17:50
Barad så roligt på Rayne, mens han smilede til hende, da hun kom med en udfordring.
generede det dig? spurgte han til hendes spørgsmål. Han lå og kælede for hende stadig væk, mens han bare kiggede dybt ind i hende grønne øjne, og prøvede se hvad han kunne finde.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne smilede skævt til Barad. Hun nøjedes med at grine af hans spørgsmål, I stedet for at svare. Måske generede det hende lidt, men hun ville nødig gøre en dæmon negativ. Hun var stadig lidt for svimmel til at kunne komme hurtigt væk hvis hun gjorde noget forkert, og han bestemte sig for at angribe. "Hvorfor reddede du mig?" spurgte hun så.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 04.03.2011 19:50
Barad så roligt på hende og sagde smilende hvorfor ikke? du skal tidsnok møde din skaber, men det behøver da ikke at være nu. Jeg synes da ellers det var så hyggeligt. hans stemme var roligt og blid. Han satte sig op og så ind i ilden, med sine gule øjne, der virkede matte, men varme, i bålets skær.
Frygter du mig? spurgte han, med en meget seriøs stemme.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

"Fordi de fleste ville have ladet en fremmet dø," sagde hun så med et smil. "Jeg har hørt at dæmoner skulle være farlige," tilføjede hun så med et blink. Det gav ikke meget mening at han havde gidet at gøre noget ved det. Hun havde selvfølgelig ikke tænkt sig at lade sig slå ihjel da hun sprang, men hun måtte indrømme at hun ikke ligefrem havde planlagt det med besvimelsen.
Hun brød ud i et grin da han stillede sit spørgsmål, og der gik lidt før hun kunne svare. "Ligner jeg en der frygter dig?"

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 04.03.2011 23:12
Barad så på hende med et forundret blik. Der er nok nogen der er vågnet nu! sagde han med en lidt harsk stemme. Jeg er, som du nok har indset, ikke som de fleste. Jeg er farlig, hvis du finder mig i dårligt humør, men så længe at jeg er glad, så er der ikke nogen grund til at jeg skulle slå nogen ihjel, eller lade nogen dø af stupiditet. sagde han og smilte, så man kunne se hans mange tænder. Så længe jeg er tilfreds, så behøver du ikke at være bange. sagde han med en lidt vrissen tone, mens hans form skiftede, til den lidt mere tågelignende.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne lød nok mere vågen end hun i virkeligheden var, men hun var ikke meget for at vise sine svage sider. "Så må vi jo sørge for at holde dig i godt humør," svarede hun med endnu et blink og satte sig op. Hun forstod ikke helt hvorfor han pludseligt lød lidt negativ og skiftede tilbage til sin mere dæmonlignende form. De grønne øjne sendte ham et spørgende blik.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 05.03.2011 12:15
Barad så på hende med et spørgende blik. Hvordan har du tænkt dig at gøre det? spurgte han roligt og smilede lidt. Hans form skiftede tilbage til hans mere menneskelignende skikkelse, han lå sig ned, på ryggen, med hovedet mod bålet, og forsøgte at slappe af igen.
Han var blevet mere rolig og rakte en hånd hen til Rayne og kælede lidt for hende.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne tænkte lidt over hans spørgsmål, og vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svare. Hvis hun sagde eller gjorde noget der gjorde ham negativ, var der ikke meget hun kunne gøre for at rette op på det. Hun kendte ham ikke, og vidste heller ikke hvad hun kunne tillade sig uden at han blev i dårligt humør. Hun så bare på ham, dybt ind i hans gule øjne og smilede beroligende til ham.
"Jeg kan jo ikke gøre noget, hvis du bestemmer dig for at være i dårligt humør," sagde hun, efter der var gået et par minutter i stilhed, mens hun stadig så på ham. Hendes stemme var stille, men ikke usikker.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 05.03.2011 16:43
Barad så på Rayne med et drillende smil. Jeg er ikke sur eller noget, bare lidt trist til modet. sagde han roligt og blinkede kort til hende. Han kælede stadig for hendes lår, mens han kom nærmere.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne så undersøgende på Barad. "Hvorfor er du trist?" spurgte hun så. Han havde virket glad nok for lidt siden, så hun kunne ikke helt finde ud af hvad der var sket. Måske havde det bare været en facade, hvilket vel ville være forståeligt nok.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 05.03.2011 21:20
Barad så på Rayne med et blik af ligegyldighed. Det kan være lige meget. Sagde han roligt til hende. Du er her, og jeg vil ikke være trist mere, nu vil jeg hygge mig med godt selskab. fortsatte han roligt og smilede.
Han kravlede lidt tættere på og kærtegnede hendes kind.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne brød sig ikke om hans ligegyldige blik. Der var et eller anden galt, og hun ville gerne vide om det var noget hun havde gjort, eller noget der var sket før hun var dukket op. "Det er da ikke lige meget," sagde hun med et opmuntrende smil. Hun tog den ene af hans hænder i begge sine.

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 05.03.2011 21:58
Barad smilede blot til Rayne. Det har ikke noget at gøre med dig, det er noget helt andet. sagde han roligt og så på hende med et venligt blik og smilede roligt. Mens han så ind i de grønne katteøjne, følte han at han nemt ville kunne forsvinde der.
Rayne

Rayne

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 172 cm

Rayne valgte at lade det ligge. Uanset om det var hende der havde gjort noget, eller om det var rigtigt når han sagde at det ikke var hendes skyld, så kunne hun ikke rigtigt gøre noget ved det. Hun nikkede bare og smilede til ham. "Hvad laver dæmoner så, når de har så mange år at gøre godt med?" spurgte hun nysgerrigt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1