Tara lo endnu engang
"Jamen dog, der vil jeg så sige, at den hvide kulør klædte dig bedre, rød får dig bare til at virke så ... gammel!" lo hun og pegede direkte over på kvinden, nu skulle der bare smøres tykt på, det var den eneste vej frem.
"Ouh ja, en dæmon, det forklarer selvfølgelig hvorfor du er så gammeldags og kedelig, faktisk forklarer det også dit hæslige udseende, du misunder ungdommen, du misunder mig!" fortsatte hun med et skævt smil, mens hun lod en hånd løbe igennem hendes lange røde hår.
"Ser du, dér tror jeg igen du er forkert på den, ærgeligt din slidte hjerne ikke længere kan holde styr på noget som helst hva ?..." Tara havde overtaget, og kvinden vidste det godt
"Nej, det er ikke kærligheden der er død, men du ville ønske den var, du har aldrig haft en som Shak, du har aldrig haft en der har kunne holde af dig, ikke så underligt med din opførsel!" Tara var blevet alvorlig, anklagen i hendes stemme var tydelig for enhver, dog forlod smilet ikke Taras røde læber.
Da bølgen kom imod hende var illusionen ikke svær at skære over for Tara, bølgen delte sig i to, og lod Tara være uberørt, hun skilte vandende, til gengæld for at sende en ordentlig bølge imod den nu røde kvinde, der tydeligvis trængte til at blive kølet ned