"Så må jeg jo hellere dræbe dig, ikke?" siger han med et ondt blik. Før havde den gode side sagt at han aldrig ville kunne finde på at gøre Elizeph noget.. Men den onde side er langt fra enig. Hans fingre klør nærmest efter at slå ham ihjel efter de kommentarer om at han ikke er værdig til at blive kaldt hersker.
"Hvis eleven ikke består, så er det læreren der har fejlet" siger han så med sammenbidte tænder.
Efterhånden får hundene elimineret alle flammerne, men Shinichiro nåede godt at mærke hvordan de angreb ham.. Det gjorde også ondt, men det vil han for alt i verden ikke vise Elizeph.
Han smiler ondskabsfuldt da hunden bliver voldsom ved Elizeph, og ved hans smerteskrig.
Han går så hen imod Elizeph der ligger på jorden, og hundene går roligt bag ham, og med et dæmpet kald, slipper hunden mavesækken og vender tilbage på sin plads ved siden af de tre andre.
Shinichiro, som stadig holder stangen i hånden, stiller sig ved siden af Elizeph og ser ned på ham med et dræbende blik. Hvor ville han ønske at han kunne frigøre sig fuldstændigt at den gode side, for det er det eneste der holder ham fra at lade alle fire hunde gå til angreb på ham ligenu.. Den åndsvage tåbe.
"Jeg kan ikke bruge en ulydig undersåt til noget. Du viser tydeligt at jeg ikke hverken kan stole på at du vil tænke på mit bedste, lære mig noget, eller forblive loyal overfor mig i tilfælde af at andre herskere skulle tilbyde dig andet.. Hvorfor skulle jeg lade dig leve hvis du allgevel har i sinde at forråde mig?"

Tegnet af Risa