Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 20:28
((sry så ikk inlæget :i ))

Han tog imod teén og så lidt på den fra sin liggende position, uden besvær da hovedet ikke var kommet til skade, vendte han hovedet, og forsøgte at få det ned uden at spilde. Den var varm teén men det var da ikke så underligt da den lige var lavet, beklaligvis spildte han lidt som løb ned af venstre kind og forsatte ned på betrækket. Han fik drukket teén op og stilte koppen på bordet ved sengen.
Han så undskyldene med øjnene på Sarah som der nok havde noget grovt i vente.

Sharlen Carlisle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.06.2009 20:34
"Sørg for at han får en støtteskinde på.. og få ham så til helbredelseshuset bagefter.." lyder det fra ham med en halvkort tone i stemmen.. Han lukker så bogen sammen, sætter den på hylden igen inden han sætter kursen ud..

Han standser dog i døren og kalder nogle nonner til sig.. De får besked på at Sarah ikke må efterlades uden opsyn i selvskab med Kanismo.. - han er jo en mand! og endda vantro..

Efter dette er gjort, sætter han en rask gang hen af korridoren udenfor tilsynsstuen, og kort efter er han væk

//out

Spørg Sharlen
//Sharlen Mufasa Carlisle
Tiltales: Fader Carlisle
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 20:40
Sarah smilte blot til den anden.
"Det gør ikke noget.." hun rakte ham en serviet da hun så at han spildte og smilte bare svagt.. "Her.."

Hun kiggede på Sharlen igen da var på vej ud.. hun så undskyldene mod ham.. hun var altid så dum.. og kom til at gøre alting forkert..
"Javel. forsat god eftermiddag." Hun vendte sig mod Kanismo igen..

"Så skal det bare virke.. så giver jeg dig en støtteskinde på.. og så følger jeg dig til helbredelses husene.. "

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Am I supposed to be happy?
with all I ever wanted, it comes with a price.
You said, you said that you would die for me...

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 20:51
Han så efter Fader Carlisle som han nu ville kaldes, Hvorefter han vender blikket tilbage mod Sarah.
''Er der noget jeg kan gøre som en undskyldning over det her?'' kom det roligt fra ham, han hentydede til det med at hun havde fået ham indenfor, bare pga. hans skade.
Han rettede sig forsigtigt op da han jo skulle havde en skinde på, så han kunne idet mindste hjælpe så meget til som han nu engang kunne i denne tilstand.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 21:05
Sarah rystede på hovedet..
"Tænk ikke over det.. straffen er sikkert ikke så hård som den lyder.." hun smilte ubekymret til ham.. smilet sagde at han ikke skulle bekymre sig..

Hun fandt en støtteskinde som han skulle have på, og gik så over til ham, da han havde sat sig op.. Hun lagde den om ham.. og fik den sat fast..
"Sådan.. nu sidder det fint.."

Hun skævede over mod døren hvor to nonner stod som vagter, og derefter vendte hun interessen mod Kanismo igen.

(Sarah og Emmett er én og samme person, men han kan skifte køn, og som dreng bruger han navnet Emmett)

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 21:23
Skinden blev sat på, det hjalp faktisk lidt med den på.
''må jeg rejse mig? eller skal jeg blive sidende?'' kom det hurtigt fra ham da han ikke ville spilde tiden her mere da han godt kunne mærke han ikke var velkommen.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 21:28
"Du kan godt rejse dig.." sagde hun med et venligt smil, "Bare gå forsigtigt.." Hun gik over mod de to nonner og konfronterede sig med dem..
Hun kiggede over på Kanismo, "Jeg følger dig over til våbenhuset.. så kan du få dine våben.. og så følger jeg dig over til helbredelseshusene.. de to nonner skulle gå med.. de skulle jo holde øje.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 21:49
Da sarah gik, rejste Kanismo sig op fra sengen og samlede sine støvler op og tog dem på.
Roligt bevægede han sig hen til sengen nærmest døren han kom ind af, og satte sig der.

''jeg forstår....jeg har jo ikke samme troretning som jer....'' lød det fra ham, mens han nikkede forståeligt.
Kanismo fik øjen kontakt med den ene af nonnerne, han så hurtigt væk igen, da hendes blik ikke lige frem var vendligt.
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 21:56
"Det er jeg ked af.. " Hun kiggede undskyldene mod ham..
-"tag dig ikke af dem.." mumlede hun en smule lavere, da hun opdagede det uvenlige blik fra én af nonnerne..

"Er du klar?" spurgte hun venligt og kiggede afventende på ham.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 22:22
''ja....jeg føler mig nok bedre tilpas udenfor....'' kom det fra ham mens han rejste sig op fra sengen.

''bare vis mig vejen til våben huset og fortæl mig vejen til byen....så finder jeg selv vej derhen....'' kom det bevidst fra ham mens han gik hen mod døren, hvor han ventede på at han skulle guides derhen.

(sry det tog noget tid=( min værelses kamerat vile tale med mig-.-)
Sarah/Emmett

Sarah/Emmett

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Tatti 10.06.2009 22:43
Sarah nikkede let..
"Kom.." hun førte ham ud, sammen med nonnerne..
- Hun førte ham ud til våbenhuset.. og fortalte ham så en direktion til hvordan han skulle finde byen og derefter helbredelseshusene.. da det var gjort vinkede hun let til ham.. da han så nok ville gå..

//out - så xD går

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 10.06.2009 22:48
Han fuldte efter dem.
Våben huset var ikke et sted for hans våben da de fleste tin her var rustent.
''Tak for vendliheden her og farvel'' han vinkede og drog afsted i retningen som Sarah havde peget.

Sølvdjalen fløj hen over hovederne på nonnerne og Sarah, og fulgte efter Kanismo som forsvandt i det fjerne.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Htqz, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 11