Det store badeværelse

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.07.2008 00:17
"En ånd? EN DØD?!" Cassa blegner... mærker kvalmen inden i sig.. og begynder nærmest at hyperventilere.. sidder helt fastfrosset.
Åarh!! Døde... Jeg.. jeg.. hader ånder!! Man kan intet stille op mod dem! Iaaehg! -en ting Cassa er bange for.. For alt det man ikke kan besejre..

Ånden går hen mod Fujita fortsat.
"Hjææælp miig... Dræb dem alle...." lyder det så fra den døde pige..

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 04.07.2008 00:20
Fujita ser ned på Cassa med et skævt, men bekymret blik..
"Bare rolig.."

Han ser tilbage på den yngre kvinde ånd, "Dem alle? hvem..?" spurgte han undrende.. hans ben skælvede en lille smule.. og hjertet bankede af nervøsitet.. hvad mener hun..?
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.07.2008 00:24
"Dem alle..." svarer ånden mens hun så begynder at gå mod Cassa.. med hænderne rakt frem, som ville hun dræbe ham...

Havde Cassa kunnet se ånder.. ville han have været død af rædsel, eftersom ånden har kurs lige mod ham.. for at højst sandsynligt ville kvæle ham..

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 04.07.2008 00:26
"Det kan jeg ikke.." han klemmer øjnene halvt sammen..
"Stop!!" han løber ind foran Cassa.. han ved ikke rigtig hvad han skal gøre.. for.. man kan ikke suge livskraften ud af en ånd..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.07.2008 00:30
Sjælen fortsætter mod Cassa.. den har bare i sinde at gå igennem Fujita..
Cassa ser lidt forskrækket op da Fujita står ind foran ham.. og lige i øjesyn er... et par nøgne Fujita baller (xD!!)
Cassas kinder blusser op, og han klasker ansigtet ned i begge hænder for at dække det og ikke beglo Fujita.
"... Senor... De... blotter Deres... erhm..." mumler han lettere flovt.. men også usikkert på grund af det med den ånd der...

Ånden trænger forbi Fujita...
Nu mærker Cassa så kulden fra den... han mærker hvordan luften omkring hans ansigt suges væk.
Hans øjne spærres op, men uden at kunne fokusere, mens han klasker hænderne mod sin hals med et gisp efter luften

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 04.07.2008 00:43
Fujita mærker ånden passere igennem ham.. han vender sig om med Cassa der er ved at blive kvalt.. "ah...!"
han rækkede hånden ud og så kom staven i hånden på ham.. (den magiske stav.. nej ikke noget perverst XD)

han så med vrede øjne på ånden, "lad Cassa være!" råbte han.. og et stort lys blev spredt i rummet.. jeg kan altid forsøge mig at opfange ånden.. han mumlede noget udtydeligt.. "Vampyr af luft!" han lukkede øjnene og vandet sprøjtede til siderne.. han ville opfange ånden i sin vampyr af luft..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.07.2008 00:47
Cassa mærker hvordan han næsten besvimer... Men.. så forsvinder ånden.. Fujita.. opslugte den i staven? (XD!! staven.. ) Men da ånden er væk.. er alt vandet i karret også spredt ud for alle vinde...
Og Cassa sidder med et ildgloende lysobjekt i begge kinder, mens han har benene trukket op til sig, for derved at skærme sig selv mest muligt af.. for nu var der jo ikke mere vand til at dække...
Så kun et lille piv lyder fra hans læber.
".... urhhf.."

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 04.07.2008 00:49
Det hele var stilnet mere af nu.. Fujita vaklede og tog sig en smule til hovedet.. "åh.. " han kiggede nu på staven (.....) "det.. det lykkedes.." han så over på Cassa der sad der helt nøgen og flov.. Fujita gik der over og satte sig ned på hug foran ham.. "er De okay..?" han smilte bekymret..
underligt.. jeg er ikke blevet grimmere..? Fujita lagde også mærke til at alt vandet var forsvundet væk fra karet.. "ups.. hææh<3"
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.07.2008 00:54
Cassa ser med opblussede kinder på Fujita...
"Uehm... Jeg... er ikke kommet noget til.. Men.. Jeg er ikke helt okay.. For... øøh.. jeg føler mig... ret.... nøgen... erhm..." får han lettere flovt fremstammet.. Generelt har det her bare været en ret ydmygende aften for ham...

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 04.07.2008 00:55
Fujita smiler skævt, for så bare at grine fjoget.
"ohoho.. selvfølgelig er De nøgen.. du har jo lige været i bad.." han rødmede kraftigt og krammede så Cassa ind til sig..
"Jeg er glad for at der ikke skete Dem noget.. som De kunne have været død af nu.. " han smilte svagt..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 04.07.2008 01:04
Cassa rødmer svagt da Fujita krammer om ham.
"Der.. skal en del til før jeg går bort.." siger han med et forsigtigt lille smil.
Han skæver lidt rundt.. får et håndklæde til at svæve hen til sig.. får det rundt om sig fra ryggen af, så han kan dække sig til..

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 04.07.2008 01:08
Fujita smilte venligt og kørte en hånd igennem håret..
"mhmm.. - nu ikke være så forlegen.. " han grinte let..
Fujita rejste sig op og gik op efter sit håndklæde.. han begyndte at tørre sig..

//frys....
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 01:45
Cassa rejser sig rødmende op med håndklædet om sig.
Det.... var ret så uhyggeligt.. tænker han, mens han skæver rundt... vandet der blev blæst ud af karret er nu plasket ud på gulvet i en pænt stor radius..
Han sukker, inden han trasker om bag nogle af de elegante foldevægge, som er stillet op.. han foretrækker ikke at tørre vand af sig for åbent skue...
Så omme bag der får han tørret vandet væk, og ud af et skab lige ved siden af, finder han en blød silkekåbe frem.. sådan en til efter badet.. løfter den ud og hen til sig via sine telekinetiske evner...
Dernæst smyger han den udenom sig.. De lyse toner i den smukke dragt fremhæver hans solbrune hud...
han binder det lidt cremede hvide bælte snor om livet, for at holde sammen på den fine, og helt sikkert dyre badekåbe...

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 01:52
Fujita får tørt det dryppene vand af sig.. men han er stadig let fugtig over det hele på kroppen. hans lyserøde lange hår drypper stadig en lille smule.. men han smiler stadig. Han holder sin hånd oppe foran munden imens han gaber en lille smule. "mhmm.." han gnider sit øje og ser over mod Cassa - eller.. over på foldevæggen.

Fujita går nynnene hen til foldevæggen og titter bag ved den, hvor han får øje på Cassa, "Nåååårhhw!!" udbryder han og klasker hænderne sammen imens han rødmer, "hvor er De dejlig at se på! den farve står godt til Deres krop.. " han lavede et lufts kys over til Cassa.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 01:57
Cassa får et mindre chok da Fujita står der og... eh.. beundre... eller hvad dte nu er han gør..
Cassa skynder sig dog at slå blikket væk i en hast.. for Fujita er jo ikke påklædt..
Han rækker en arm mod skabet igen, og får endnu en af de fine badekåber ud.. En i en fin mild baby lysserød.. Den lå lige øverst i skabet..
Den folder sig fint ud, og svæver hen i luften så den hænger foran Fujita.. lige sådan at den skærmer af for Cassas øjesyn, og sådan at Fujita bare skal vende ryggen til og stikke armene ind i ærmerne, og så er den på.
Han ser så lidt ned.
".. Erhm.. tak... tror jeg..." siger han stilfærdigt til det kompliment han fik... Han syntes ikke at nogle af de komplimenter han har fået igennem tiden, har været talt helt af sand tunge.. For hvad han selv ser i spejlet, er noget ganske andet end hvad resten af befolkningen ser..

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 02:01
Cassa ser hen på den fine lyserøde badekåbe der svæver hen til ham. han smiler stort og overvældet og rødmer, "iiih! hvor er den fin!" han vender ryggen til og stikker ærmerne i den, hvor den så bare passer perfekt. han lukker den så, og vender sig om med Cassa.
"Tihih.." han smilte mildt og gik hen imod den fine solbrune dreng, "Dine øjne.. " mumler han sådan lidt fraværende..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 02:09
Cassa bakker en lille smule.. sådan lidt usikkert..
Han... skræmmer mig en smule... tænker Cassa tilbageholdt.. Fujita.. er generelt en af de typer, Cassa bare beundre fra afstand..
De der typer, som virker lidt besynderlige, men er så utroligt smukke.. Alle dem der, som Cassa finder uopnåelige.. Den sidste af den slags, var vampyrjæger... han rammes som et slag mod ansigtet af minderne.. Keiko.. vampyrjægeren han engang var så forblændet af.. men hun var jæger.. og han var byttet... Måske det var derfor hun rejste?
Han skyder tankerne væk.. han er jo for længst færdig med Keiko.. og Kaisa.. og hvad de nu ellers hed..
Egentlig har hans tanker de sidste par dage kredset liiidt for meget om Fujita, frem for hvad de burde...
Fujita... den mand, som er den kønneste kvinde Cassa længe har set.. Men samtidig også en af de aller kønneste mænd...
"Hv... hvad er der med mine øjne..?" spørger han lidt undrende, men i en tilbageholdt tone..
Hvad er der med dem? Er de blodsprængte..?`Er... Er mine pupiller blevet smalle? ved den sidste mulighed i hans tanker, gyser han.. Hvis pupillerne er smalle.. må han være i stødet til blodsugeri...
Med lukket mund lader han tungen glide hen over tænderne i overmunden.. sådan hurtigt for at tjekke om hjørnetænderne i overmunden er vokset... Men.. nej... alt er som det skal være...
Så hvad er der med hans øjne? De er jo bare dybbrune som altid.. Eller hvad?

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 02:16
Fujita kommer helt tæt på Cassa hvorefter han så bare bryder ud i en af sine overrødmene Fujita udtryk og putter sig forelsket ind ved Cassas brystkasse.. -"de glitrer så fint.." spinder han og nusser hovedet op og ned af ham.. "Heeh.."
Fujita var det sted hvor han altid havde drømt om.. dengang han var slave.. havde han det så forfærdeligt.. Fujita væmmedes.
"Iih Cassa.. " han fniste lidt igen..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.07.2008 02:20
Cassa misser lidt med øjnene...
... ØøøøøØØH? tænker han forvirret..
Han ser så lidt ned på Fujita.
"Erhm.. De... Virker som om De er meget facineret af... øh... stedet her og alt det..?" siger han så en smule spørgende.. For.. Det kunne godt i Cassas hoved virke som at Fujita ville charmere sig ind på ham, bare for at blive på palæet...
På grund af Cassas enorme rigdom, har han svært ved at stole helt på folk.. for i princippet kunne Fujita jo godt hade Cassa som pesten, men så blive der bare for at være på stedet... Selv om det nu ikke virker sådan.. Fujita virker generelt som om han virkelig mener de ting han siger... Eller hvordan? hvis det var skuespil ville han vel overreagere... som ude i regnen den første aften hvor de mødtes?
Men på den anden side.. alt den ros Cassa får fra Fujita.. kunne vel godt være overdramatisering...?
Han slår let bedrøvet blikket væk.. får pludselig en trang til at grave sig ned i et hul og gemme sig der resten af sit liv

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 09.07.2008 02:27
Fujita slår armene om Cassa, med et lille viiin.
"Ja! jeg er meget fascineret af det her sted.. " han rødmede og grinte let.. imens han fjernede en pandelok væk fra øjet.
"og.. og.. jeg kan kun lide at være her... på grund af dig.." Fujita smilte blidt og nussede Cassa på siden af kinden..imens han selv rødmede en smule mere.. " Fujita kiggede op på ham, med halv åbne øjne.. jeg vil kysse ham.. tænkte han halv forlegent..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10