Cassa bakker en lille smule.. sådan lidt usikkert..
Han... skræmmer mig en smule... tænker Cassa tilbageholdt.. Fujita.. er generelt en af de typer, Cassa bare beundre fra afstand..
De der typer, som virker lidt besynderlige, men er så utroligt smukke.. Alle dem der, som Cassa finder uopnåelige.. Den sidste af den slags, var vampyrjæger... han rammes som et slag mod ansigtet af minderne.. Keiko.. vampyrjægeren han engang var så forblændet af.. men hun var jæger.. og han var byttet... Måske det var derfor hun rejste?
Han skyder tankerne væk.. han er jo for længst færdig med Keiko.. og Kaisa.. og hvad de nu ellers hed..
Egentlig har hans tanker de sidste par dage kredset liiidt for meget om Fujita, frem for hvad de burde...
Fujita... den mand, som er den kønneste kvinde Cassa længe har set.. Men samtidig også en af de aller kønneste mænd...
"Hv... hvad er der med mine øjne..?" spørger han lidt undrende, men i en tilbageholdt tone..
Hvad er der med dem? Er de blodsprængte..?`Er... Er mine pupiller blevet smalle? ved den sidste mulighed i hans tanker, gyser han.. Hvis pupillerne er smalle.. må han være i stødet til blodsugeri...
Med lukket mund lader han tungen glide hen over tænderne i overmunden.. sådan hurtigt for at tjekke om hjørnetænderne i overmunden er vokset... Men.. nej... alt er som det skal være...
Så hvad er der med hans øjne? De er jo bare dybbrune som altid.. Eller hvad?
__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__