Den grusede sti (6)

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 20:48
Jane gengælder hans smil, det virkede som om han livede lidt op. Hun stryer hånden gennem håret, men stopper i bevægelsen og ser med opspilede øjne på de to Kanismo´er. Langsomt tager hun fingrene ud og smiler til dem.. " Hah.. " griner hun let og trækker benene til sig, indtil de forsvinder, og hun ser lidt rundt. Men hun kan lugte at han stadig er her.. Ved lyden af hans stemme, ser hun i hans retning og så kommer han til syne igen.. " imponerende.. " Siger hun smilende og kniber øjnene lidt sammen.." usynlig ?" spørg hun nysgerigt, ved telepation er der altid et puf eller lign.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 20:55
Han ser smilende på Jane.
''yeap jeg kan blive usynlig, du har gode øre'' smiler han glad.
han ler let og er i et godt humør.

''man lære et og andet når man blir sendt væk hjemme fra'' siger han og smiler.

Sølvdjalen svæver ned til bålet og tuder lavt.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 21:01
Jane smiler også glad.." Tak.. " siger hun og læner sig tilbage op af træet.
"Hah.. Ja det gør man nok.. Burde jeg jo vide " siger hun smilende og tager et græsstå.
" Hm.. Stadig sulten, eller ?" spørg hun leende og ser op på sølvdajlen. Hun havde ikke regnet med at kunne se den, men den lyser faktisk op i skæret fra bålet. Hendes blik strejfer stjernerne, der er næsten sky frit nu og månen er kommet op.
"hmm.. Jeg elsker virkelig nattehimlen" konstaterer hun og læner sig lidt tilbage..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 21:08
Kanismo så på fuglen, den så ind i ilden.
han lo lavt af hendes spørgsmål til fuglen, selv om at det var et muligt svar siden den kom ned.
''du siger bare hvis du blir sulten min ven'' sagde han stille til fuglen.
Den så på ham og kikkede tilbage i flarmerne.
''du siger også bare til'' sagde han og gav et smil til Jane som sad op ad træet.
han kikkede op da Jane sagde at det var en skyfri himmel, og lagde sig tilrette på græset, og så op på stjerne himlen.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 21:12
Jane smiler skævt af ham. " Okay.. " siger hun og nikker. Hun betragter lidt den spøjse fyr som ligger lidt fra hende, og ser op på stjernerne. Langsomt lader hun sig også glide ned i græsset. Det er blødt under hende, og hun snuser ind med et svagt suk. Hendes fingre glider kort gennem det, før hun ligger dem bag hoved.
" Kender du nogen stjerner ?" Spørg hun og lader blikket glide hen over stjerne himlen, søger efter en velkendt stjerne..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 21:20
Han ser på hende og tænker over hendes spørgsmål, han kender ingen af stjernerne, men så kan man jo også opdigte.
han ser op igen på stjernerne og prøver at se om der ikke skulle være noget som ligner tegn.
''joh jeg kan nogle få navne af stjerne billederne''
han rejser sig op og peger på noget som Kanismo synes godt kan ligne en kat.
''vi har hejser mandens kat lige over os'' siger han og kikker op og peger mod det sted den sku være i følge ham.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 21:25
Jane ser nysgerigt på ham, da han siger at han kender nogen. Hun ser lidt på ham da han rejser sig og hun løfter sig selv op på albuerne.
" Der ?" Spørg hun med et svagt grin, og peger mod de stjerner han peger mod. " Har jeg aldrig hørt om" siger hun med et skævt smil.
" Hm.. Men der er nordstjernen" siger hun og rejser sig også op og peger på en meget lysende stjerne. " Og karlsvognen.." siger hun og peger lidt neden under nordstjernen.. Hun smiler til ham, og leder let efter orions bælte..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 21:30
Kanismo blir rødmer men smiler stadig, han ser de steder hvor hun peger.

når men han kunne da et rigtigt stjerne billede.

han ser op på himlen.

''du glemte en'' smiler han og peger rundt om Karls vognen.
''storer bjørn er en del af Karls vognen'' og bevæger sin finger i cirkler.
''men lille bjørn er svæere at find'' han smiler igen og ser på Jane igen.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 21:37
Jane virker faktisk oprindeligt forundret, og hun smiler og ser mod karlsvognen. " Ej.. Kan jeg aldrig huske " siger hun smilene og puster en hårlok væk, der havde lagt sig på tværs.
" Hmm.. Der ?" Spørg hun og peger på en gruppe stjerner længere henne, hun ser lidt mod dem med hoved på skrå. Det ligner da lidt, gør det ikke? Det er længe siden hun lærte noget om stjerner, og nu fortalte de bare gode historier.
Hun ser mod Kanismo med et spørgende blik..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 21:43
Kanismo ser imod den pegende fingers retning.
''tjohh det tror jeg du har ret i'' svare han og smiler let.
han så da tilbage på hende og så op igen.
''jeg har hørt om orions bælte skulle være på himlen'' sagde han og stirede op på natte himlen.

''SE'' han pegede på et stjerne skud, han havde set dem før men aldrig vidst hvad de var.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 21:46
Hun smiler skævt.. " Er den også, ved bare ikke liiiige.. hvor " siger hun langsomt og lader blikket glide over himlen. Det glipper i hende da han pludselig udbryder. Hun ser på ham og så i retning af hans finder. " Ah!.. Et stjerneskud " siger hun smilende.. " Så skal man ønske " siger hun smilende og lukker øjnene. I sit stille sind, ønsker hun noget og åbner så det ene og så det andet øje.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 21:54
''ønske?'' siger han stille til sig selv.
Kanismo tænker lidt og finder på et ønske.

hans blik følger stjerne skudet hele vejen ned.
han ser igen rundt oppe på himlen, og ser tilbage på Jane.
hun var kommet tættere på og han føldte sig lidt dum, han vidste ikke hvrfor bare dum.
han så op igen og så sølvdjalen flakse med vingerne hen over dem og landte i træet.
den gav et lille tud fra sig.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 26.02.2009 21:58
Jane følger stjerneskudet med øjnene resten af vejen, nu da hun har åbnet dem. Da det er væk, ser hun mo Kanismo. " Ja.. Man siger at når man ser et stjerneskud, skal man ønske.. for så går det måske i opfyldelse " siger hun smilende, før hun skæver lidt til fuglen da den skryder. hun smiler varmt og ser tilbage..

// Frys

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 26.02.2009 22:04
han smiler glad og tænker igen på et ønske.
''og så går det måske i opfyldelse siger du?'' han ser stille hen hvor stjerne skudet faldt ned.
han tænker igen og kommer i tænke på sin far som der måtte kæmpe bare for at kunne komme op på en stol.
han smilte for sig selv.
han ser ned i gløderne i bålet og tænker på de gode minder om ham og sin far fra før han blev krøbling.
han sukker dybt og ved nu hvad han ville ha af sit ønske, han fælder en lille tårer og smiler llidt glad

//frys
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 02.03.2009 16:34
" Tja.. sådan går legenden i hvert fald." Siger hun smilende, "men hvem ved, man kan bare håbe" siger hun varmt og ligger armene over kors. Hun træder lidt tilbage og stiller sig op af træet, det virker som om han tænker.
Et skævt smil glider over hendes læber og hun sætter sig ned. Bålet varmer godt..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 02.03.2009 18:57
Da tåren var væk men smilet forsat sad i ham, så han over på Jane.
hmm..
''hvor kommer du endelig fra?''
han ser på Jane med et nysgerigt smil.

Han går hen og sætter sig ved bålet overfor Jane.
''du har vel en bagrund ikk?''
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 05.03.2009 15:07
" tjo" siger Jane og bider sig i læben. Hendes blik flakker hen mod bålet; flammerne slikker sig op af brændet.
"hm.. Jeg har en familie, godt nok langt væk fra her.. " siger hun langsomt.. "Der kommer jeg fra.. Men det er længe siden at jeg tog derfra.. " siger hun toneløst og hæver blikket op på ham. Hun smiler mildt, lidt fjern i blikket..

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 05.03.2009 19:40
Kanismo ser Jane i øjnene med et vendligt blik og et smil på læben.
''var der nogen speciel grund til at du rejste?'' spurgte Kanismo og lændte sig tilbage i græsset.
Han tog et græstrå i munden og henderne om bag hovdedet for at ligger lidt behagligere.

Sælvdjalen sad stadig i træet og tudede stille efter andre fugle i natten.
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 06.03.2009 13:57
Jane lader spørgsmålet hænge lidt i luften. Det er længe siden at hun overhoved har tænkt på det, og nu ved hun ikke rigtig om hun skal sige det, eller hvordan..
Hun snor en lok hår om sin finger, et lidt nervøst og tænktsomt træk.. " Jeg kommer fra en lidt finere familie, " Sukker hun og slipper sit hår, " jeg skulle giftes væk, men jeg kunne ikke rigtig klare tanken.. " Hendes hånd glider let ned om den anden på knæet.." Min mor hadede mig, fordi jeg var lidt anderledes.. jeg tror det var hendes måde at komme af med mig på.. Såeh jeg løb væk.. " Hendes knoer er nu blevet helt hvide.. "Vi var ikke lige frem en lykkelig familie.. " sukker hun og tænker lidt på hakket i sit øre, fra den gang hun ville skærer dem af.

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 08.03.2009 20:21
''åhh'' kommer det fra Kanismo
''det er jeg ked af at hører, men det er lige groft nok at gifte dig bort''
Han rejser sig op pg sidder tilbage lændet med sine arme til at fordele vægten bag sig.
han ser stille ind i Janes øjne.

''men så at gøre det imod din vilje? jeg forstår hvorfor du stark af''
Han ser stille på den lok Jane lige havde lavet i hendes hår.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8