Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Eyes holder øje med Hotaru, og virker til at være interesseret i det den unge fyr siger.. men inderst inde er han fuldkommen ligeglad.. han venter bare på de rigtige ord.. og så.. hader kærlighed.. der var de jo!
Han misser overrasket med øjnene - naturligvis bare skuespil.
"Hader kærlighed? Jamen hvorfor dog?" han flytter en af de bløde hårlokker om bag skulderen.
"Ulykkelig første forelskelse?" spørger han med et lifligt lille smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"næh.." han trak på skuldrene.
-"Kan ikke se hvad man skal bruge det til.." han spiste noget mere.

Hotaru kiggede op på Eyes..
"Og så.. well.. er der ikke rigtig nogle der er min type.." han purrede let op i håret, og spiste noget mere.. hans fingre blev lidt fedtede af det..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

et lidt slesk smil glider over Eyes læber.
"Alle forelsker sig før eller siden.. jeg skal nok hjælpe dig på vej!" han smiler med et ophøjet og lettere højrøvet udtryk.
"Jeg kaster en forbandelse på dig.. den næste smukke person du ser, vil du blive forelsket i.." han nikker let.. Eyes plan er så at når Hotaru rejser sig og går, vil han kyle forbandelsen efter ham.. det er altid sjovt med den slags forbandelser.. selv om de kun varer i 24 timer.. så er det voldsomt morsomt at se folks reaktioner efter det..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"....."
Hotaru sagde ikke noget, men blikket sagde mere end ord.
det var et olmt blik.. han fik ædt fisken færdig, hvorefter han rejste sig fra bænken..

"Lad mig se.. hmmn.." han kiggede overvejende på manden..
-"Du er .. en idiot.." han sukkede og gik forbi Eyes..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

et udspekuleret smil glider over Eyes læber da Hotaru vender sig og begynder at gå.. han rejser sig op, og hæver den ene arm, hvor den slanke hånd så rækkes fremad mod Hotaru.. der affyrres en form for lysende kugle, på størelse med en fodbold, som flyver igennem luften, for dernæst at sigte sig mod Hotarus ryg.. lige midt i ryggen med et ordenligt smeld..
-en forbandelse er sendt afsted..

Kun lige når han dog at sende den inden han vender rundt.. han regner ikke med at skulle have mere med knægten at gøre..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hotaru kunne ikke tro den fyr.. han syntes han var komplet latterlig..
pludselig mærkede han et hårdt ryk mod ryggen, og han faldt på knæ..
han så meget overrasket ud..
"Hvad.. hvad har du.." han drejede hovedet.. og så vred ud..
men da han kiggede på personen.. glemte han helt hvad han ville sige.. han blev rød i kinderne.. og rejste sig op.. hans hjerte hamrede hurtigt.

"Undskyld mig.." han gik hurtigt op at stå, og så løb han ned mod manden.. han tog fat i Eyes' ærme..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Eyes fryder sig inden i.. velvidende om at den unge Hotaru snart vil få øje på en smuk ung kvinde og så falde i forelskelsens fælde.. Men..
Uventet drejning..
Han mærker Hotaru gribe fat om hans ærme, og med lettere overrumplet væmmelse, ser han ned på den lavere fyr.. "Aeh! slip mit ærme.. Deres fingre grisser det til!" halvhvæser han..
Pokkers! tænker han bistert.
Min forbandelse gav bagslag..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Undskyld jeg..." han tog hånden til sig..
sank en klump, imens hans hjerte hamrede en smule hurtigt.. hans kinder forsatte med at være røde..
"Det bare fordi.. jeg syntes.. at du er så utrolig smuk.." han sank en nervøs klump, og kiggede ned til siden..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han kommer hen ad gaden og famler sig lidt omkring da lyden stort set er væk og han intet kan føle med sit 'ekkolod'. han kan dog høre to personer snakke et eller andet sted længere fremme. han undre sig lidt over at den mærkelige kraft han havde følt den forledne nat ikke er til stede nu. han nærmer sig langsomt og sikkert de to

(håber det er okay jeg bryder ind ;p )
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

(Ja ja ^^ )

Eyes ser på Hotaru.
"... De... syntes.... at... jeg... er... smuk?" han får et lettere anstrengt blik malet i ansigtet.
Yep! Helt klar bagslag!! han ser lidt forlegent rundt.
".... Eeeeeeeh... Det er bare din forbandelse.." han vifter let med den ene hånd for at undskylde det.
"Det går over om 24 timer.." han begynder så at gå nogle skridt.. han vil stikke af inden Hotaru bliver alt for glad ved hans nærværd
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Forelskelse er en forbandelse.." sagde han, imens han kiggede med store øjne op på den høje ranke og smukke mand..
han bed sig i underlæben og rødmede stort..

Han er.. køn..
Han begyndte så småt at følge efter Eyes..hvorefter han så tog fat i hans ærme igen.. og gik med ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han famler sig tættere på og er tættere på end han regner med. pludselig snubler han over en brosten som stak op af vejen. han kom med et lille klynk og sætter sig op og prøver at lytte til nogle lyde så han kunne orientere sig. han famlede sig lidt længere hend ad vejen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han ser ned på Hotaru med et opgivende suk.
"Tag Dem sammen knægt.." han ryster på hovedet.
"Det her er en RIGTIG forbandelse.. så stop nu.." han fortsætter med at få, men denne gang tvinger han ikke Hotaru væk.. han er så lige ved at træde den anden, blinde fremmede over hånden.
"Oeh.. folk der sidder på jorden.." brummer han med en undrende mine.. en undren som ikke er skuespil..
han skæver til Hotaru som går der lille og fin ved hans side
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Du ... afviser mig.." sagde han bedrøvet..
men han slap ikke mandens klæder.. og blev ved med at følge efter ham..
da de kom over til personen der lå på jorden.. hævede han også undrende øjenbrynet..
Eh..? hvorfor ligger han og roder på jorden..?
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 02.02.2009 21:09
Lidt derfra kommer Venus gående - fuldstændigt opslugt af sin egen lille drømmeverden som sædvanlig. Og så smiler hun, ikke at det er noget unormalt heller. Hun fik bare lyst til at gå en tur og det førte hende så hertil. Da hun hører stemmer, blinker hun halvforvirret og retter hovedet efter lydende. Hun står kun et par meter fra den lille forsamling og ind til videre, er hun for nysgærrig til at lade være med at glo. Naturligvis skal hun vide, hvad der foregår.

(Håber også jeg må være med^^)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"er... er der nogen der lige vil hjælpe mig op" siger han og rækker sin hånd som er så glat som silke fordi han aldrig skal gøre noget op i luften imod dem. han stirrer tomt imod dem med sine grå øjne. han sidder bare og venter på lidt hjælp fra de fremmede
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

((Ja ja XD your welcome))

opgivende sukker han af Hotaru.
"... Ja, selvfølgelig afviser jeg dig.. jeg har selv kastet forbandelsen på Dem, og om 24 timer er De normal igen.." han ryster opgivende på hovedet - igen.
den ynkelige blinde knægt rækker en hånd op. uden at tænke videre over det, rækker Eyes en hånd ned og får knægten på benene.
"De burde ikke sidde sådan på jorden og glo.. Nogen kunne komme til at træde på Dem." siger han i en nogenlunde høflig tone, men uden at lyde til at ville involdvere sig yderligere..

Han vender fronten mod Hotaru.
"Okay, hvis De vil følge med mig, må De vaske Deres hænder først." hans ord er skarpt efterfulgt af et konstaterende nik med hovedet.
Venus har han ikke bemærket endnu.. der går jo en del folk forbi på gaden..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hotaru lod Eyes hjælpe den blinde op, og han kløede sig derefter i håret.. så godt som muligt uden at fedte sit baghovede til.
"Uuhn.. vaske dem? har du noget vand?" spurgte han med et stort smil.
Jeg fryser lidt..

Han kiggede sig omkring.. men havde stadig fat i Eyes..
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 02.02.2009 21:36
Hun går tætter på for at hjælpe den blinde op, men da hun åbenbart er for sent på den, stopper hun igen. Nu stå hun på den anden side af Thetaro. Pinligt tæt på... nå, jeg må vel hellere præsentere mig. Hun har konkluderet, at alt andet ville virke besynderligt. Hun rømmer sig lavmeldt. "Godaften," siger hun dæmpet og nikker lidt med et lille smil.
Selv fryser hun ikke det mindste på grund af sin evne til at regulere temperaturer. Hun skever lidt til Hotaru og så til den blinde mand, hvorefter blikket falder på Eyes. Hun ved ikke helt, hvor hun lade blikket hvile.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han rejser sig op med hjælp af manden og siger tak. "jamen jeg var på vej hjem" siger han til Eyes som svar på hans spørgsmål. han hilser tilbage til Venus som så venligt havde presenteret sig. han smiler glad til dem alle. han ved ikke rigtig hvad han skal gøre så han grave lidt i jorden med føderne
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1