Hun er igen ved at vride sig.
Desuden forstyrrer blodet hende.. Den sirlige, jernagtige lugt tirrer hende.. Ikke at der er den mindste chance for hun pludselig farrer i halsen på ham, overhovedet ikke, Jose er trods alt en ædel vampyr, der kan styre sig selv og sine handlinger, men det skærper instinktivt hendes sanser overnaturligt meget, og forstyrrer hende.. Når hun nærmest kan høre en knappenål falde til jorden på en kilometers afstand, er det svært at koncentrere sig, fordi hun bliver bombet med indtryk fra alle sider, som man normalt ikke ville ligge mærke til, eller behøve værdige opmærksomhed..
Men musikken bliver dog kun endnu smukkere, og hun stirrer kort bare betaget på ham og guitaren.
Tvinger så alt det der fra sig og ser med tvunget fokus på Cassa..
Hendes første indtryk ville være at sige 'nej du skal bestemt heller ikke nogen steder', men det ville lidt være løgn.. For hun frygter at hvis han skal overleve, eller i det mindste blive rask, så skal han altså op til den kilde der.. Og så må hun jo tage ham med derop.
Hun beslutter sig for hun lige så godt kan droppe skuespillet, hun skal også først til at overtale ham, hvilket ikke nødvendigvis bliver let..
,, Cassa.. Det er dig jeg mener.. Det.. d-det bløder fra dit øre.. Jeg er nød til at have dig med derop.. Om du så ønsker det eller ej.. Det er altså alvorligt.. Jeg kan forvandle mig til en tilpas stor fugl.. Men du er nød til at med.. "
Hun tier endelig, og afventer med uro hans reaktion..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..
Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8