En af de mange senorme stuer

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 21:49
Shinichiro ser op på Elizeph med et tanketomt blik, men dog stadig muntert, han har endnu ikke fattet hvad det er Elizeph forsøger at fortælle ham.
Han kigger på brevet som Elizeph holder frem med store øjne. Noget han skal se? Han bliver en smule nysgerrig efter at se hvad der er i brevet, og hans fantasi flyver vildt for at forestille sig hvad det kunne være.
Shinchiro ser så op på Elizeph da han fortæller at han vil rejse væk.. Han vil ikke have Elizeph skal rejse! Han er jo glad for ham, selvom han altid skælder ham ud, så er han jo en af de eneste han har en form for 'menneskelig' kontakt med, ellers tilbringer han jo meget tid alene.
"Me-Men.. Men..." stammer han ret forvirret. Han ved ikke hvad han skal gøre eller sige for at forhindre at Elizeph tager væk. Han rejser sig op fra sofaen og skubber brevet tilbage i hænderne på Elizeph.
"Jamen.... Jamen, Elizephsie?" stammer han så igen

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 21:54
Elizeph så alvorligt på Shinichiro.
"Mit Navn er Elizeph. Lad venligst være med at lave om på det." startede han med roligt, følelsesforladt at sige.
"Vær venlig at skrive under på arket, hersker Shinichiro." han rakte det frem igen.
"Mit arbejde her har fejlet. De har ikke gjort fremskridt, overhovedet.. stadig kan De jo ingen formularer udenad. som det ser ud nu, burde De kunne mindst 500 udenad.. men De kan ikke en eneste. Jeg har derfor valgt at opgive, for jeg spilder min tid på det her." forklarede han roligt.. egentlig var Elizeph meget glad for Shinichiro som person.. han bekymrede sig for hans velbefindende, men Elizeph har også så tilpads kynisk, at han ikke kunne tage sig af om Shinichiro blev ked af det eller ej.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 22:06
Han ryster på hovedet og lægger armene stramt over kors. Han vil ikke skrive under på det grimme stykke papir. Det føles egentlig som om han har en underlig knude i brystkassen mens Elizeph snakker om at han ingen fremskridt har gjort overhovedet. På en måde føles det som en far der siger at hans søn er en fiasko.
"Jameeen.." kommer det fra ham hvorefter han skyder underlæben frem. Han er virkelig i vildrede, han ved ikke hvad han skal sige, og han kan mærke at hans hjerte hamrer hurtigere og hurtigere i takt med at han bliver mere og mere oprørt.
Pludselig mærker han en skærende hovedpine, som om nogen hamrede en syl ned i kraniet på ham. Han sænker hovedet en smule og tager sig til det med begge hænderne. Det føles udlideligt og han har lyst til at græde, men der kommer kun et par anstrengte lyde frem. Det føles som om hovedpinen gør ham døsig, og at han mister kontrollen over sin krop, og langsomt er han helt væk.
Han løfter så hovedet igen og ranker ryggen en smule. Anderledes ved ham kan man sige er hans ansigtsudtryk og generelle fremtoning. Han har en ubehagelig aura omkring ham, og hans øjne er mørknede og hans ansigt bærer et udtryk der er alt andet end venligt.
"De skal ingen steder" siger han med en snerrende tone. Han knækker ledene i sine fingre, som havde han ikke brugt dem i et stykke tid.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 22:32
Elizeph hævede det ene øjnbryn da Shinichiro bøjede sig frem over på den måde.. Han regnede med, at det var fordi han var blevet ked af det.. Men da denne løftede hovedet igen, var det som om noget var forandret ved ham..
Elizeph blev lidt overrasket; nej, meget egentlig, men han holdt denne følelse for sig selv, og stod bare ved i sin beslutning. Han gættede på at det sikkert var et af Shinichiros små tricks..
"Det fastholder jeg nu, at jeg skal. Herren må meget undskylde min trodsighed; men jeg spilder min tid på det her." lød det en smule utålmodigt. Elizeph rejste sig op og lod papiret dvæle kort i hans hånd, inden han utålmodigt rakte det til Shinichiro.
"De har vist Dem uduelig som hersker, må jeg beklageligt indrømme."
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 22:39
Han kniber øjnene en smule sammen da Elizeph modsiger hans ordre. Det kan godt være den 'gode side' af Shinichiro plejer at være en man nemt kan skubbe rundt med, men det er han ikke ligenu!
"Hvad sagde de?" kommer det fra ham. Hans stemme ryster en smule af vrede og han kan mærke at han må trække vejret dybt for ikke at råbe og skrige af ham.
Uduelig som hersker?! tænker han, og denne gang behersker han sig ikke, han springer frem mod Elizeph og sender en syngende hård lussing mod hans ene kind.
"Jeg vil aldrig høre dem tale så respektløst til mig, nogensinde igen!" kommer det nederdrægtigt fra ham, mens han ser på Elizeph med et ansigtsudtryk der vidner om at det er ramme alvor.
"Er det forstået, Elizeph?" spørger han så.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 22:50
Elizeph nåede knapt at reagere, før han mærkede den hårde lussing smækket mod sin kind. hans ansigt drejede med, og hans øjne spærrede sig op i et overrasket udtryk..
Helt lamslået så han tilbage på Shinichiro.. Hvad i?! hvad havde han gang i?!
På det seneste havde Elizeph ikke været speciel loyal.. I løbet af det sidste lange stykke tid, hvor han gang på gang havde fejlet med oplæringen af Shinichiro, var han blevet mere og mere selvstændig.. han modtog jo aldrig nogle ordre, men var den der kommanderede rundt istedet... nærmest som var han herskeren, og Shinichiro tjeneren.
Hvis ikke tingene havde foregået som de nu havde, var Elizeph uden tvivl blevet helt stille nu, uden at svare igen.. men han var blevet for vant til at være overhovedet, og blev derfor trådsig; "Respektløs? De burde være den sidste til at belære mig om respekt, unge herre!" Han lagde oversiden af hånden mod sin forslåede kind, og så med et beskt udtryk ned på Shinichiro..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 22:57
Shinichiro står et stykke tid og venter på Elizephs svar, men det kommer ikke ligefrem i den form han havde ønsket. Han kniber øjnene let sammen og ser på Elizeph.
"DU ER MIN TJENER" halvråber han med knyttede næver ned langs siderne.
Han griber ud efter en af de tunge bøger som ligger på bordet, og denne kyler han mod Elizeph i arrigskab.
Han sætter så det ene knæ mod sofaen, lige ved siden af Elizeph's egne ben, og rækker så med den ene hånd ud efter hans hals, som han vil holde stramt fat i, men dog ikke så stramt at han bliver kvalt.
"Det fjols har været for venlig ved dig for længe. Det er på tide du lærer hvem der er hersker og hvem der er tjener" siger han med et dæmpet tonefald.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 23:09
Det kom helt bag på Elizeph, hvordan Shinichiro reagerede.. han skærmede for sit ansigt da bogen blev kylet på ham, og ramte armen temmelig hårdt..
Han ømmede den med et beskt udtryk; det ville give et blåt mærke... det var han sikker på.
Han mærkede Shinichiros hånd lukke sammen om sin hals, og automatisk greb han selv fat om håndledet på ham, med begge sine hænder.
I få sekunder var Elizeph løbet tør for ord, men kort efter fandt han dog sine ord frem igen; "Det er lidt for sent for Dem at finde ud af det." sagde han kynisk.. Elizeph havde ikke nogle intensioner om at blive i tjenesten hos Shinichiro.. Det var vel, hvad? nu to år hvor Elizeph syntes at have spilt sin tid og sine kræfter.. Men mon ikke det var Shinichiros anden side, som havde lært alt det Elizeph havde fortalt? han havde vel nok ikke læst så meget, da Shinichiro jo ikke gad.. men lyttet måtte han vel have gjort.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 23:16
Shinichiro ryster på hovedet af Elizeph og fastholder grebet om hans hals.
"Det er ikke op til dig at vurdere" siger han med en kold stemme. Han finder sig ikke i at blive kostet rundt at en undersåt. Alt for længe har han være gemt væk bag en glad og barnlig facade, set på mens han blev behandlet som en undersåt ham selv, men nu kan det være nok, fanme nej om han vil finde sig i at hans tjenere tror de bare kan 'sige op'.
"Hvis du ønsker at vise hvilken fiasko du er, at du ikke en gang kan opfylde din opgave, så skal jeg da gerne dræbe dig her og nu" siger han og kniber igen øjnene en smule sammen. Gamle idiot tænker han, Han er sikker blevet senil
"Valget er dit: At blive her og tjene mig, eller døden?" siger han så og ser afventene på ham

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 23:28
Elizeph følte en vrede inden i.. med den ene hånd borede han neglene ind i Shinichiros underam, og trak hånden af sin hals..
Han rejste sig op, og skubbede samtidig Shinichiro bagud.. Nok var Elizeph ikke videre stærk, men han var stærkere end Shinichiro (og nu taler vi fysisk).
"Fiaskoen vi her taler om, er Dem, herre." sagde han i en kold tone. han trådte forbi Shinichiro og hen til bordet hvor han lagde sine hænder roligt på bordpladen.
"Hvis De vil slå mig i hjel, så forsøg De da gerne. Mange før Dem har forsøgt, og slået fejl.." han så sig hen over skulderen på Shinichiro.
"Hvad får Dem til at tro, at De med Deres ringe styrke ville kunne gøre mig noget?"
Han vendte sig om igen.
"De burde derimod takke mig for ikke at have gjort en ende på Deres ynkelige korpus. Jeg sagde ja til at tjene en hersker. Ikke lege babysitter."
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 23:37
Han lader sig skubbe væk og korslægger armene mens han følger Elizeph med blikket.
"Som jeg ser det er det læreren der fejler hvis han ikke engang kan formå at lære fra sig" siger han med en vred stemme. Han har lyttet efter hvad Elizeph har lært, men rigtig nok har han ikke haft mulighed for at læse de bøger som han skulle. Han har desuden kun kunne komme til 'overfladen', når Shinichiros egentlige personlighed svigtede.
".. Eller hjælpe eleven til at nå sit potentiale.. Du må være senil hvis du blindt har troet at der ikke lå noget dybere end et lalleglad fjols" Han har et eller andet sted svært ved at forstå hvordan Elizeph har været så 'svag', efter hans mening.
Han ignorerer Elizephs sidste kommentarer, både fordi han godt ved at han endnu ikke har styrke nok til at kunne dræbe ham helt, men også fordi han ikke behøver forklare sig overfor sin tjener.
"Men det er jo klart du ikke en gang kan lære mig noget, når det meste af den tid du har tilbragt hos andre herskere, har været på ryggen i deres seng" siger han og ser på Elizeph med væmmelse. Det er da klart at Elizeph slet ikke gør noget ud af at lære ham noget, han har åbentbart været vant til at komme til en hersker der kun krævede at han skulle være i hans seng. Dels mener han det, men dels er det også for at svine Elizeph til.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 23:59
Elizeph mærkede en vis irritation over at blive kaldt senil.. Han ville sige noget, men nåede det ikke inden den næste kommentar kom..
"Men det er jo klart du ikke en gang kan lære mig noget, når det meste af den tid du har tilbragt hos andre herskere, har været på ryggen i deres seng" genlød det i hans hoved.. på sin vis var det rigtigt, og alligevel ikke; selvfølgelig havde han udkæmpet slag i krige, og udført ordre, men mange gange, hos en del af hans herskere, var han også blevet brugt som fysisk legetøj.. det var ikke mange dæmoner indenfor dette hiraki, som lignede mennesker så meget som Elizeph gjorde.. det var det som herskerne åbenbart havde fundet så spændende; og så var han jo også både klog og dygtig med sine mange magiske færdigheder; Men ganske rigtigt... han havde brugt rigeligt tid på dette, som Shinichiro så fint påpegede det..
Hvorom alting var, blev han i hvert fald vældig stødt over denne kommentar, og vendte sig vredt om med fronten til Shinichiro.
"Og hvad skal det så betyde?!" spurgte han med en halvhævet og let rasende stemme.. Elizephs kinder føltes varme, men der var dog ikke nogen farve at se.
Elizeph hadede når der blev lagt nogen form for vægt på de forrige, fysiske ting der var sket; det havde jo ikke på nogen tid ligget i Elizephs egne interesser.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 00:05
Shinichiro står bare og ser på Elizeph med et ondt veltilfredst smil. Det ser ud til kommentaren virkede efter hensigt.
"At du aldrig har skullet oplære en dæmonhersker helt fra bunden, og denne opgave har bevist at det er en opgave du ikke formår.. Du er simpelthen for.. Svag til at oplære en dæmonhersker, eller hvad?" siger han så med et koldt blik, afventene Elizephs svar.
Det må jo, efter Shinichiro's mening, være derfor han giver op, fordi han ved han ikke kan klare opgaven.
"Hvis du virkelig ville, eller måske skulle jeg sige kunne, så havde du tvunget mig til at lære, istedet for at give op"

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 00:20
Elizeph mærkede vreden boble inden i kroppen.
"Måske De har ret der.. Faktummet er ikke, at jeg ikke kan; men jeg gider ikke." lød det kynisk.
"Jeg har aldrig brudt mig om børn, eller barnlige sjæle.." fortalte han i en mere rolig tone.
"Hvis De foragter mig på den måde, som De får det til at lyde, så skriv under. I Deres øjne, er jeg uduelig?" han fnøs let og så væk med en tænksom mine.
Hvad er der sket med ham? tænkte han med et lidt dystert sind.. Han spekulerede; Hvad var der blevet af den Shinichiro han kendte? hvor var han henne lige nu?
Han syntes at kunne se en anden i Shinichiro ligenu.. Shinichiros biologiske far - Elizephs tidligere hersker..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 00:27
Han svarer ikke på Elizeph's kommentarer om at han ikke kan lide børn, egentlig fordi han er ligeglad med den oplysning, og ikke vil værdige den et sekund.
Han sukker påtaget og ser hen på Elizeph igen. "Det kan godt være jeg hader dig, og du hader mig, men det er jeg ret ligeglad med, for det eneste jeg ønsker, er at lære de ting som tåben har forsømt at lære" siger han med et sammenbidt blik. Han er på en måde rasende på 'sin anden side', for at have været sådan en umoden tåbe der ikke har prøvet overhovedet at lære noget. Det har sænket ham!
Han korslægger armene endnu en gang mens han ser hen på den anden.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 00:43
Elizeph stod i nogle øjeblikke og betragtede Shinichiro.
"Har De tænkt Dem, at gøre en indsats denne gang?" spurgte han så efter nogen tids betænksomhed. Elizeph havde ingen intentioner om at fortsætte på denne meningsløse måde ret meget længere.. han holdt af Shinichiros barnlige side.. men han var også ekstremt træt af ham!
"For jeg agter at gå mine egne egoistiske veje, hvis der ikke sker nogle fremskridt. Jeg vil ikke spilde min tid som babysitter, så De må sørge for at tage Dem sammen." han rystede svagt på hovedet.. Han var allerede nu begyndt at glide tilbage i den underdanige og lydige rolle.. Ligesom når man først har lært at cykle, så glemmer man det aldrig.. Elizephs lydige opførsel ville heller ikke forsvinde igen, den ville ikke blive glemt.. den skulle bare lige graves frem ind imellem, så hans selvstyre ikke blev for højt.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 13:27
Shinichiro korslægger armene mens han ser over på Elizeph med et utilfredst blik. Ja gu har han tænkt sig at gøre en indsats, så længe han kan forblive den mest dominerende i kroppen.
"Så må du jo lære mig at undertrykke fjolset" siger han med en kold stemme.
Han knytter begge næver stramt i vrede. Han vil ikke finde sig i at Elizeph hentyder til at han kun er et barn. Det kan godt være en side af ham er mere barnlig end noget andet, men denne side er ikke.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 17:47
Elizeph tav i nogle sekunder mens han tænkte.
"Undertrykke.. så forklar mig Deres præcise situation.." sagde han med en rolig tone, vendte sig langsomt om med fronten mod Shinichiro.
"Jeg Må sættes ind i sagernes sammenhæng.." han lod en hånd glide op igennem håret for at rette lidt på det.. Elizeph var en anelse forvirret over hele situationen her.. Han vidste ikke hvordan det kunne være, at Shinichiros personlighed skiftede i en sådan grad.. og hvad var der blevet af den barnlige Shinichiro?
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 17:51
"Ja hvis jeg vidste hvad der foregik, så havde jeg jo nok sagt det" siger han med en lettere irriteret stemme. Han forstår ikke rigtig hvorfor der nærmest er to personligheder i en krop. For begge er jo Shinichiro, men bare to forskellige grene af personligheden.
"Det ene øjeblik bliver jeg undertrykket af den **** idiot" siger han med sammenbidte tænder.
".. Og det næste øjeblik kan jeg undertrykke ham"

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 18:01
Elizeph så lidt eftertænksomt på Shinichiro.. Han overvejede lidt hvordan dette fænomen kunne være sket.
"Jeg er ikke helt sikker på hvordan tingene hænger sammen.. om det er Deres sind der er splittet af naturens vej, eller om det skyldes magi.." han tog nogle halvlange skridt hen og satte sig i sofaen igen mens han spekulativt så på sin herre.
"Har De nogen form for viden liggende, som De ikke har opsamlet igennem egne erfaringer? Ting De ikke burde vide noget om, men som De alligevel kender til?" spurgte han med en lidt langsom tale..
Elizeph måtte nødt til at udspørge Shinichiro lidt, før han ville kunne finde en løsning..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12