Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 20:21
Mirale kommer langsomt gående op ad broen, omsværmet i en mørk kappe, som er trukket godt ned i panden. Hver gang et skridt bliver taget knager broen faretruende, men det ser ikke ud til, at fange hendes opmærksomhed. Hendes udtryksløse blik glider spejdene rundt på de tilstedeværende, før hun roligt betragter dem. Hun syntes ikke at kunne genkende nogle af dem, men det var også kun få hun havde mødt. De fleste af de få, havde hun allerede været i kamp med. Så utrolig social hun er, hvilket overhoevdet ikke passede. Hun hævede blikket en anelse, for at se op på solens nedgang, som alligevel trængte herud i dalen.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 20:26
" Hvorfor tror du jeg prøvede at skubbe dig ud over klippen ? Spasser ! " mumler han irriteret og vender sig over mod hende .
" Dig kan jeg ikk huske .. Har jeg mødt dig før ? " Snerrer han irriteret .
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"noget med Hauru og sådan. og du kunne råbe." sagde hun og hun smilede ledt
"og jeg ved også du hedder Koto" siger hun og smiler

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 20:30
Mirale hæver let øjenbrynet af dem, mens hun roligt følger med i deres samtale, forhåbentligt ubemærket. Det var helt ufatteligt, sådan folk talte til hinanden i det her land, men det ærgede hende ikke. Hun talte jo heller ikke ligefrem pænt til folk, kun folk af lysets tilhængere - og så Damia. Hun bevægede sig roligt tættere på, mens hun under kappens beskyttende mørke, smilte et koldt smil for sig selv. Det var længe siden hun sidst havde haft morskab, og hvorfor skulle de stoppe hende? Og hvordan, for den sags skyld. De var jo allerede godt igang til, at udvikle en kamp.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 20:36
" Det er der sgu da mange der ved ! " Hvæser han . " Og jeg HADER , HADER Hauru ! Ikk' nævn det navn igen ! " Næsten råber han , man kan tydeligt se en liille smule had i hans øjne da han nævnede ' Hauru ' .
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Hauru, Hauru, Hauru, Hauru, Hauru" siger hun og er ved at grine
hun er så optaget af at irritere Koto at hun ikke ligger mærke til Miraelle

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 20:47
Mirale fnyser let af dem, før hun roligt læner sig op ad gelænderet til broen. Hun ser kort ned i broens planker, men vender så atter opmærksomheden imod dem. Åbenbart kunne de ikke lide en fyr ved navn 'Hauru.' Også noget af et underligt navn, måtte hun indrømme. Det mindede hende om havregrød.. Hun sukkede en smule irriteret, før hun betragtede Koto, med et skævt smil.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 20:51
" Hold din kæft ! " Råber han og tager fat om skæftet på sit sværd . " Pas på hva du siger , Kælling ! " ,
Han går et halvt skridt frem før han kigger sig omkring , " Pffht , " mumler han da han ser Mirale
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"uh du truer en forsvarsløs kvinde hvor er du dog mandig" siger hun og griner af ham
"men din stemme fejler ikke noget i det mindste" siger hun og griner igen

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 20:57
Mirale tager endnu et skridt henimod dem, og så endnu et, indtil hun stopper op omkring 3 meter fra dem. Hun lader hætten glide ned omkring skuldrene, så hendes ansigt afsløredes. Dog kendte de hende garanteret ikke, så det var alligevel ligegyldigt. Hendes mørke hår dansede let i den blide vind, mens solens sidste stråler lagde sig imod hendes ryg, og gav hende et næsten skinndende omrids. Hun hævede ansigtet en smule, overlegent, mens hun betragtede den lavtgående sol.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 21:03
" Du er sgu da ikk forsvarsløs , og detsuden er jeg ikk en mand , jeg er kun 16 ... eller 17 år !! " Hvæser han idét han trækker sit sværd og svinger det mod hendes hals .
" Jeg HADER kvinder og jeg hader DIG !! " .
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"rolig nu dreng" siger hun og dukker sig under sværdet
"hvad kan jeg gøre dig?" spørger hun efter at have rejst sig igen
"jeg har jo intet på mig udover den her kjole" siger hun og smiler

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 21:12
Mirale hæver let øjenbrynet af Koto, hvorefter hun lægger armene over kors, vurderende. Hun sender dem begge et overlegent, men koldt blik, før hun atter ser på Koto.
,,Hvad får Dem til at hade kvinder? De ligger langt højere end mænd, om jeg må sige." Bryder hun ind i samtalen, med et lille smil spillende i mundvigen. Han skulle ihvertfald ikke nedværdige kvinder, for efter hendes mening, så var han da ikke bedre selv.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 21:21
" Hva snakker duu om !? Jeg hader kvinder ! ! De er så dumme ! " Hvæser han . " Desuden er drenge MEGET stærkere ! " .
Han ignorer totalt Ziraska , og sætter sig sværd tilbage i skeden .
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"stærkere?" spørger hun stille
hun begynder at lave sin svagheds besværgelse klar
efter 3 minutter er hun færdig med den
det gik godt nok hurtigt tænker hun
"Koto grib" siger hun og kaster en lille lysende kugle imod ham
hvis han bliver ramt af den vil han blive svagere

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 21:30
Mirale kneb let øjnene sammen, før hun lagde armene over kors, og overvejede situationen en smule. Her skete ikke meget..
,,Er det en udfordring?" Hendes stemme var kold og udtryksløs. Hun rynkede kort brynene, mens hun betragtede ham. Hun så ikke noget truende i hverken ham eller Ziraska.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 21:33
Han ligger kort mærke til hendes bevægelse , og i det hun siger noget til ham , træder han noget til side og undviger kuglen .
" Pff , så dum er jeg sgu heller ikk , " mumler han lavt .
Han ser så på Mirale .
" Kom du bare an , " .

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 10.08.2008 21:36
Mirale smiler en smule over hans kommentar, men træder så et skridt tilbage.
,,Jeg ville gerne have blevet, men jeg trænger til hvile." Hun gjorde et kort nik med hovedet, før hun sendte dem endnu et overlegent blik. Derefter begyndte hun at gå fra broen, men inden hun forsvandt vendte hun sig kort om, og så på Koto med et det-er-ikke-forbi-endnu(haha xD) blik, hvorefter hun forsvandt i mørket.
//out. o.o
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"du er kedelig" siger hun og ligger armene over kors
hun vender hovedet væk og kigger ikke på ham
hun mumler et eller andet om at mænd bare altid er så kedelige
Koto Meger

Koto Meger

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Koto 10.08.2008 21:45
" Pffh , stik du bare af ! " Råber han efter hende , .
Han ser så på Ziraska .
" Kvinder er dumme , " siger han så .
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1