På den brede trappe foran indgangen

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 15:51
"Det er fordi... Fordi jeg skal være venner med dem. Fordi ... Det skal jeg. Det er jeg nød til. For hvis jeg ikke er venner med dem, så vil de ikke passe på mig." sagde hun og så på Caine med store, blanke øjne. Hun vred hænderne, og hviskede tegningen ud med en hurtig bevægelse med foden. Hun tog pinden op igen, og tegnede nu et pinde menneske, med stort pjusket hår og to strejer under det ene øje. "Så er det godt at jeg har Caine! For Caine er min ven også!" sagde hun og smilte opmundrende, som var det Caine der var trist, og ikke hende.

Hun vendte sig om og så på den kæmpe store bygning. "Nej, det har jeg søøøørme ikke. Er de flotte sådan nogle? Har de ikke sådan noget farvet tøj på og parykker? Og og og, er der ikke sådan nogle historier med drager og riddere og prinsesser og sådan? Eller er det kun i bøgerne? Det må det være, for hvordan sku' de få en drage ind i det lille bitte hus?" hun lo og pegede på bygningen. "Det tror jeg ikke man kan."

<frys>
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 17:36
Caine kiggede ned på pindemennesket hun havde tegnet i sandet. Selvom pindemennesket havde et stort strittende hår, kunne han nu godt se, at det skulle forestille ham på tatoveringerne. Han pegede fornærmet ned på den.
”Skal det dér forestille mig? Så stort et hår har jeg da slet ikke!” sagde han.

Han fulgte hendes blik og hans blik faldt endnu engang på den store teaterbygning.
”Det ved jeg ikke, for jeg har aldrig selv set en teaterforestilling,” sukkede han.
Men én ting vidste han da om teater, selvom det måske ikke var det, han vidste mest om, og det var, at de ikke proppede drager ind i teaterbygningen.
”Der er folk, der klæder sig ud som drager. Tror jeg da nok. Men jeg ved slet ikke, om der er historier om drager og riddere og prinsesser."
Han trak på skuldrene.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 17:47
Hun pegede på tegningen med pinden, og prikkede på tegningens pande. "Det er dig. Og det ligner ganske godt, hvis jeg selv skal sige det." påpegede hun og smilte roligt til ham. Hun rejste sig op og så på teatret. "Der er nok ingen drager derinde, men en masse magi er der nu nok, da der er fantastiske historier og alt muligt derinde." hun holdt en pause og vendte sig imod Caine. "Tror du ikke?"

Hun satte sig ned ved siden af ham igen og sukkede i den varme sol. "UH! Caine!! Vil du ikke tage mig med i teater?" spurgte hun og strålede som en lille smilende sol. "Det kunne være sjov! Og og og , spændende!" Hun nikkede bekræftende og kom på benene igen. Hun stilte sig foran ham og hoppede hyperaktivt. "Oooh! Be'be! Jeg vil så gerne høre og se et eventyr!" bad hun. Tanken om at det kostede penge at gå i teatret, havde ikke strejfet hende. Det skænkede hun ikke en tanke. I hendes verden ville det være gratis. Ja, men kunne måske tjene penge på at gå ind, og se hvad andre mennesker laver. Det ville da ikke give mening at man skulle give penge for at se andre have det sjovt. Eller hvad?

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 24.06.2009 17:51
"Hvis jeg skal sige det, så ligner det overhovedet ikke mig," sagde han.
Han gned sin pande med bagsiden af den ene hånd. Tænk, at det kunne blive ved med at være så varmt. Himlen var turkisblå og helt skyfri, og solen bagte bare ned. Godt, at trappen var dækket af skygger, ellers havde den været brændende varm at sidde på. Ligesom sten i et bål.
Han prikkede lidt til hatten, som skulle beskytte ham imod ”solprik”. Det var ham Samsons hat. Det havde han faktisk slet ikke tænkt på før nu.

"Men det koster peeenge at tage i teater," beklagede han sig og kiggede på Voodoo, der hyperaktivt hoppede op og ned. "Har du råd til at betale for det? Og desuden så tror jeg, de vil glo lidt underligt på os hvis vi går i teater. Det er mest rige folk der tager sådanne steder hen og ikke sådan nogle som... os."
Han rynkede lidt på næsen. Sådan nogle... hvad? En hyperaktiv lille pige og hendes ikke nær så glade "ven"? Han kløede sig lidt i nakken. Hvad mon det egentligt kostede et tage i teater? Sikkert rigtig meget. Det kunne jo være at han havde penge nok. Og hvad så hvis han havde?
”Hvis du så gerne vil se eventyr, så kan du selv tage i teateret. Jeg gider ikke at sidde i en eller anden teatersal og svede ihjel i det her vejr,” sagde han.
Sikke god han var til at se det negative i alt og alle. Han kunne sikkert havde fundet på en masse andre negative ting at sige om teater, som for eksempel at der sikkert ikke var nogen forestillinger i dag, men han undlod at nævne dem.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 24.06.2009 23:27
Voo rynkede næsen og trak på skuldrene. "Jeg synes det ligner rigtig meget. Du har håret og det der under øjet." hun skævede til ham og hævede begge øjnbryn. "Men du har ikke alle de der sorte rynker på maven."
Hun brugte pinden til at prikke til Caines overkrop, hvor han havde nogle flere tatoveringer. Det var da yderst mærkværdigt! "Hvorfor har du så mange 'mærker'? Det er da underligt! Har du selv lavet dem? Og hvorfor står der sådan noget underligt noget dér?" hun pegede på tallene, som han også havde tatoveret på.
"Iih Caine. Du er altså underlig. Du er så underlig, at du er nød til at købe os ind i teatret."

Da han sagde at han ikke gad i teatret lagde hun armene over kors og rakte tunge af ham. "Jamen du har jo aldrig prøvet det! Det kan være at det slet ikke er varmt! Eller også kan man måske købe sig ind om aftenen, så er det ikke så varmt! Og og og ... Det er eeeeventyyyr Caaaine! Det er med konger og prinsesser og drager og onde droninger og og og...." Hun sukkede. Han gad vidst ikke, så hvad nyttede det?
Hun satte sig ned ved siden af ham igen.
"Øv, du er så kedelig." beklagede hun sig og placerede en albue på hvert knæ, og hvilede tvært ansigtet i hænderne. Øv altså!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 14:21
Han skubbede til pinden med den ene hånd. Hun skulle da ikke prikke til ham med den, som om han var en eller anden ny og underlig substans der lå på jorden og så så giftig ud, at man ikke ville turde røre den med fingrene.
"Jeg har ikke selv lavet dem, de er kommet af sig selv," sagde han og kløde sig lidt på maven, hvor mærkerne var.
Da hun så sagde, at han var underlig, lagde han armene over kors. "Det er da dig, der skal købe os ind i teateret. For du er den mest underlige her."

Han kiggede på hende, da hun satte sig ned ved siden af ham med et tvært ansigtsudtryk.
"Hvis du så gerne vil i teater, hvorfor tager du så ikke derhen med dine forældre eller dine... venner?" spurgte han. "De vil sikkert gerne gå i teater med dig."
Hvis de da ellers gad tage derhen med en larmende lille unge, der konstant snakkede og spurgte "hvad er det?" og stillede tusindvis af spørgesmål hver gang en ny ting dukkede frem på scenen.
"Du har nok ret i, at det ikke er ligeså varmt om aftenen. Men jeg gider altså ikke at betale for at se nogen rende rundt på scene," sagde han.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 16:17
"Nahaj. Du er den underlig'stø! Nåh!" svarede hun igen og rakte tunge af ham. Hun trak benene op under sig og lagde armene omkring dem. Hun lagde hovedet på knæene og så ned i jorden. Da han nævnte hendes forældre, borede hun fingrene ind i sine ben. Hun snøftede en enkelt gang.
"Mine forældre - øhm..." hun smed pinden fra sig og rykkede sig lidt så hun sad med ryggen imod Caine. "De - øhm - arbejder ret meget... Ja."

Hun rejste sig op og tog et par skridt væk. Hun stod forsat med ryggen til ham. Hun tørrede øjnene og vendte ansigtet imod ham og smilte, som var alt helt okay. "Og - ehm - mine venner kan nok ikke tage i teatret med mig. Så... Jeg kommer nok ikke i teatret snart." mumlede hun og sparkede lidt til den tørre jord. "Sådan er det vel."

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 16:27
"Kan de ikke tage bare fri fra arbejde bare et par timer for at tage i teater med dig?" spurgte han.
Han kunne ikke se at hun græd, eftersom hun sad med ryggen til ham. Og da hun vendte sig om mod ham igen smilede hun, så hvorfra skulle han vide, at hun faktisk var ked af det?
"Det er da et par kedelige forældre du har. Og nogle kedelige venner også."

Han rejste sig op fra stentrappen. Det var efterhånden blevet anstrengende i længden at sidde så meget ned. Nu hvor han stod op, strejfede solens stråler lige toppen af hans hår fordi skyggen ikke nåede helt derop.
Han tog hatten af og placerede den i stedet på Voodoos hoved.
"Har du så ikke nogen andre... mere normale venner... som kan gå i teateret med dig?" spurgte han. Og hvorfor var han egentligt så optaget af at finde nogen, som gad tage i teateret med hende? Egentligt kunne han jo være komplet ligeglad.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 16:46
Da han påpegede at hun havde nogle kedelige forældre så hun ned i jorden. Hun vred hænderne og trak henkastet på skuldrene. "Uhum." lød det bare fra hende. Hun tog fat i hatten, da han satte den på hendes hovede, og smilte bredt
"Jo dig!" svarede hun straks, da han spurgte om hun ikke havde andre venner.

"Ooooh! Kom nu Caaaaine! Det kunne være så sjov!" lo hun og hoppede på stedet. "Vi er jo venner; det er det venner gør. Underholder hinanden!"
Hun nikkede ivrigt og tog hans hånd i sin. "Kom nu Caaaaine. Vi behøver ikke se et teater nu, men vær nu søøøøøød?" tiggede hun. Hun ville så gerne. Hun kunne jo ikke sige, at hun ikke havde nogen familie, der kunne tage hende. Caine var faktisk den ene hun havde.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 16:56
"Er det ikke nærmere mennesker i teateret, der kommer til at underholde dig?" spurgte han.
Han lod en hånd glide igennem sit hår og kiggede ned på hende. Hun blev ved og ved med at tigge og bede ham om at tage med hende. Ville hun overhovedet holde op med det før han sagde ja? Sukkende kiggede han på den store teaterbygning bag sig. Var der overhovedet nogen teaterstykker man kunne se idag? Der var jo ingen, der var gået ind af døren i al den tid han havde siddet her på trappen.

”Umm,” mumlede han.
Han vred forsigtigt sin hånd fri fra hendes og begyndte så istedet at vride hænder mens han tænkte, men sagde så endelig: "Okay da."
Han sukkede tungt og fortrød måske lidt, at han havde sagt ja. Men på den anden side, så ville han faktisk se et teaterstykke. Det havde han jo aldrig prøvet før.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 17:03
"Joow, men jeg kan jo ikke bli' underholød af dem hvis jeg ikke har nogen med at blive underholød med!" argumenterede hun og nikkede bekræftende. Da han slap hendes hånd samlede hun dem foran sig, og så på ham med store tiggende øjne. "Be'be,"
Det var næsten ynkeligt, men det tænkte hun slet ikke over. Hun ville bare så gerne i teater; og hvem ville være bedre at tage med i teater, end ens bedste ven? Og så endelig gav han efter! Temmelig heldigt faktisk, for hun ville snart have opgivet sine tiggerier. Men det blev der ikke noget af nu!

"JUHUUUUUUUUU!!" jublede hun og sprang rundt i små cirkler på vejen, så forbipasserende vendte hoveder og rullede med øjnene af hende. De troede nok hun var lettere stupid.
"Jeeg skal i teaator! Jeg skal i teaator!" sang hun imens hun hoppede og sprang rundt af lykke.
Hun styrtede hen til Caine og vinkede med begge arme over hovedet. "Men men men! Hvad skal vi se? Et eventyr! Ooooh et eventyr, be'be!"

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 17:11
”Hvis du vil have mig med, så skal du i hvert fald dæmpe dig lidt,” sagde han med sammenbidte tænder og et par smalle, sammenknebne øjne, da mange af de forbipasserende vendte hovederne for at se på hende, da hun begyndte at springe rundt i små cirkler. "Ellers kan det være, at jeg meget hurtigt ombestemmer mig!"
Han lød jo næsten som en mor, der truede sit barn med ikke at få aftensmad eller blive lukket inde i huset fordi barnet gjorde noget, han ikke ville have. Han knyttede næverne og vendte ryggen til de forbipasserende, og nu hvor han var igang, kunne han ligeså godt tage et langt væk skridt væk fra Voodoo, så de andre mennesker ikke skulle tro, at han var her sammen med hende.

"Altså... jeg ved da ikke hvad vi skal se. Hvor skulle jeg vide det fra? Men det må da stå et eller andet sted," sagde han og kiggede nysgerrigt på bygningens vægge. Men der hang ingen plakater eller noget andet, der kunne give et pej om hvad stykket handlede om. Måske kunne han finde ud af det, hvis han gik indenfor i forhallen?

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 17:28
Voo lukkede straks munden og lavede et lynlås tegn for munden. Hun strålede som en lille sol og smilet var ikke til at fjerne fra hendes ansigt.
"Vi - uhm - kunne da gå ind og spørge! og og og hvis der er et eventyr og og og ... Så skal vi se det, ik'? Skal vi ikke nok? Jeg vil så gerne se et eventyr."

Hun styrtede pludselig op af trappen og stirede på døren. Hun placerede hænderne imod døren og forsøgte at åbne den. "Puuh - Den er tung!" Den rørte sig ikke.
"ÅH NEJ! Der må ikke være lukket! Caaaine! Kom og åben døren! Kom nu kom nu kom nu!" klagede hun og bankede på døren. "Der er ikke lukket veeel?" råbte hun imod døren og satte øret imod træet, for at høre om der var nogen derinde. Hun kunne ikke høre noget, men det kunne jo også være fordi det var en tyk dør? Hvem ved?

( sorry ventetid o: gik lige i stå )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 17:37
"Jo, det skal vi," sagde han og viftede lidt med hånden, for at få hende til at stoppe alt sin snak om eventyr

Da Voodoo løb op til døren for at åbne den, kiggede han bare på hende. Men da hun så ikke kunne få åbnet den op og ville have ham til at åbne den, sukkede han og gik modvilligt hen for at hjælpe hende med døren. Han satte den ene hånd på træet og skubbede let til døren i et halvhjertet forsøg på at åbne den.
"Jeg tror altså at der er lukket," sagde han. "Ellers ville døren have stået åben, så folk kunne komme ind, ikke?"

Han satte den anden hånd på døren og forsøgte nu at åbne den med begge hænder. Men der skete stadig intet; døren forblev lukket.
"Tror du overhovedet, at der er nogen derinde?" spurgte han og kiggede på Voodoo, da hun satte øret imod døren for at lytte. Han bankede hårdt på døren for at være sikker på, at de folk der var derinde ville høre det, men han fik intet svar tilbage fra den anden side af bygningens mure.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 17:54
"Ugh... Uhu... Jamen... Jamen... Jamen." klagede hun og vendte sig imod Caine. Hendes øjne var store og blanke. "Neeeej!" klagede hun og så mut ud i ansigtet. Hun så ned i jorden sukkede. Så vendte hun sig imod døren og hamrede febrilsk på den.
"Neeej! Åben åben åben!" klagede hun og sukkede. Hun kløede sig på næsen og sukkede igen.
Hun gik derefter hen til trappen igen og hoppede ned trin for trin.

"Nå - men - så - må - vi... Bare gøre det en anden dag." mumlede hun og vendte sig imod Caine igen, med et stort smil. "Ikke? Nu har du jo lovet så! Og man skal holde hvad man lover!"
Hun kløede sig på næsen igen og hoppede på stedet.
"Og og og så skal vi se et eventyr! Med drager! Og prinsesser! Og og og...!"

( jeg skriver kort i dag o: sorry XD )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 18:01
"Ja, det skal vi, hvis vi da mødes igen en anden dag, hvor teateret har åbent," sagde han og rakte tunge af hende. "For det er jo ikke sikkert, at du kan finde mig igen!"
Han tog et par skridt hen imod trappen og hoppede hele tre trin ned af den på én gang, for derefter at sætte sig ned på den. Han kiggede op på himlen og missede lidt med øjnene, for solen var stadig skarpt.
"Det kan være, at de dér teater-folk ikke gider lave teater når det er så varmt," sagde han. "De vil nok hellere nyde det gode vejr."
Hvis man da ellers kunne nyde vejret. Det var lidt for varmt til at kunne foretage sig noget andet end at ligge i skyggen og lave ingenting.

(Og jeg skriver kort OG langsomt, for min computer er dum D: )

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 18:12
Voo betragtede ham imens han hoppede ned af trappen. Hun rakte tunge tilbage af ham. "Nøøh! Jeg kan sagtens finde dig! Jeg har en speciel evne, der gør at jeg kan finde folk. Nemlig ja!"
Hun så op i himlen, ligesom han havde gjort det. Hatten gled ned af hendes hoved og hang på hendes ryg. Hun sukkede. "Ja pyyh! Hvad tror du så de laver? Tror du de bader? Måske nede på stranden! Så kan vi gå ned og hente dem og så kan det være at vi kan købe os ind i teatret gratis!" lo hun muntert og viftede med hænderne.

"Det er en god idé, ikke? Jow jow jow!" hun greb fat i hans hånd igen og trak ham lidt af sted. "Eller vi kunne lege! Kom nu Caine! Det kunne være sjovt! Vi ku' lege med dukker, eller gemmeleg, eller fangeleg!" Der var uendelige muligheder, mente hun. Hun smilte forsat til ham og trak lidt i ham.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 18:20
"Jeg tror ikke, de vil bryde sig om at vi bryder ind i deres privatliv og beder dem om at komme hertil bare for at lave teater for os to," sagde han. "Og gider du måske rende hele vejen ned på stranden bare for at hente dem?"

Da hun foreslog, at de kunne lege, stirrede han på hende som om han var komplet sindssyg.
”Tror du selv, jeg gider lege med dig! Jeg gider da ikke lege med duk-…”
Han gik i stå midt i sætningen og stod bare og kiggede fortsat ned på hende. Så slog han sine ene knyttede hånd ned i sin udstrakte anden hånd, som om han netop havde fået en genial idé.
”Vi kan godt lege gemmeleg, hvis du gerne vil det. Hvis du nu løber, um, riiiiigtiig langt væk i dén retning,” han pegede imod nogle høje træer, der voksede cirka tyve meter fra teaterbygningen, ”og kommer dig der, så bliver jeg har og tæller til.. øh… tyvehundrede. Så det kan godt være, at det kommer til at tage lang tid før jeg kommer og finder dig, for det er et meget højt tal."
Hvis han da ellers nogensinde ville komme for at finde hende.

Han gik hen til hende og puffede hende i ryggen for at få hende til at løbe hen og gemme sig. "Kom så, løb nu!"

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 25.06.2009 18:29
( Noh! Evil! XD )

Hun så forventningsfuldt og lyttede til alt han havde at sige. "Jamen ... Caine du kan ikke matematik, så du kan da ikke tælle." mumlede hun og kløede sig i nakken. Da han nu alligevel skubbede hende afsted lo hun.
"Okay! Okay !!"
Og så løb hun. Hun styrtede afsted med armene ud til siden, imens hun lo en perlende latter. "Du finder mig aaaaaldrig!" lo hun og styrtede imod de træer som han havde peget imod.

Hun så sig om imellem træerne. Hun kløede sig på næsen og kravlede rundt imellem træerne. Hun fik en idé; han ville ikke finde hende hvis hun var OVER ham! Det ville han aldrig regne med. Hun klamrede sig til et træ og kravlede besværet op af stammen. Det tog en evighed, syntes hun. Hun kom op på en gren og satte sig til rette. Hun sad i grunden ret godt.
Så begyndte hun at tænke over, hvor meget tyvehundrede egentlig var. Hun vidste, at hundrede var mange, og tyve, det var også mange. Var tyve hundrede så hundrede tyve gange? Eller var det tyve hundrede gang? Hun gnubbede sin pange; Det gjorde ondt at tænke så meget. Hun så ned og sank en klump. Hun var ret højt oppe, syntes hun.
Hun klamrede sig til træet og så om Caine var kommet for at finde hende endnu. Hun lod tungen glide henover læberne og smilte selvsikkert. Et eller andet sted ville hun gerne findes, blot for at få lov til at komme ned fra træet igen, men ikke for hurtigt! Hun havde jo gemt sig 'godt'.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 25.06.2009 18:37
(Muahaha XD)

Caine lagde armene over kors da Voodoo sagde, at han ikke kunne matematik.
"Selvfølgelig kan jeg matematik!" råbte han efter hende, og begyndte så at tælle højtlydt for at være sikker på, at hun kunne høre ham mens hun løb væk: "1... 2... 3... 3... Øh..."
Men så gik han ligesom lidt i stå. I starten begyndte han bare at finde på sine egne tal og byttede meget om på tallenes orden, men til sidst holdt han også op med det. Hun kunne alligevel ikke høre ham mere, for hun havde vist gemt sig godt nu - han kunne i hvert fald ikke se hende længere.

Han gik et par skridt op af den brede trappe og satte sig, så han kunne læne sin ryg op af teaterbygning. Den var kølig og behagelig at sidde op af, og han så ikke ud til, at han nogensinde ville rejse sig op igen. Det var bare synd for Voodooo.
Han lagde nakken lidt tilbage og kiggede opad, men alt han kunne se, var en lille bid af himlen. Resten blev dækket af bygningens guld tag.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12