Spørg Nova'en hvis der skulle være noget^^

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 22.08.2007 19:21
1:hvad så, hvis alle børnene har slået alle de andre krigere ihjel, og der kun er ham tilbage, og de alle sammen angriber ham, hvad vil han så gøre? gøre det nødvendige xD (som jeg ikke ved hvad er)
2: hvilket slags vejr syntes han bedst om? det kommer an på hvad han vil foretage sig^^
3: hvad er det værste ved at være pige, syntes han? Piger er da de smukkeste væsener på jorden XD han syntes det er... den månedlige periode XD... eller det ved han ikke endnu, men det kommer han til.. 8D for så skal han nødt til at gå med tøsetrusser XD.... *aeae på Cassa* og ellers er det barmen... han HADER det xD... for igen så er han jo blevet temmelig.. veludrustet xD så han bliver nødt til at gå med bh.. o_o

4: hvornår bliver din side opdateret igen? XD jeg vil altså se dine dooooooolls Ö XD .... ehnm.... ja XD.... jeg havde egentlig glemt den.. o_o men den bliver opdateret, så snart jeg beslutter mig for min nye maskot... så skal jeg lave nyt design 8D... men jeg kan ikke bestemme mig for den nye maskot x_x

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 22.08.2007 19:30
Ö SHAME ON YOU! ikke glemme den smukkeste side ever! Sammen med krystallandet selvfølgelig XD
nå... flere spørgsmål ^^

1: hvad ville han så gøre, hvis han i sin kvindelige skikkelse, blev voldtaget af... *trommevirvel* TOM?! XD
2: Hvilke hårfarver kan han egenltig bedst lide?
3: HVIS Cassa nu levede i nutiden, og var en dreng, hvem af disse to kendte personer ville han hade mest: Britney spears, eller Paris Hilton?
4: okay, lidt mere seriøst... hvad nu, hvis den der krig imellem børn og voksne, endelig var afgjort tror Cassa, men så kommer hans eget barn (Ja, HAN HAR FÅET ET! så det er altså langt ude i fremtiden ikke også!!!) og så fandt han ud af, at det blev den nye mørkets lord, fordi den anden var blevet dræbt? O.o
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 22.08.2007 19:39
*at ikke gide skifte bruger til Cassa igen*

1: hvad ville han så gøre, hvis han i sin kvindelige skikkelse, blev voldtaget af... *trommevirvel* TOM?! XD Tom kan da bare lige prøve på det... seriøst, han får slag xD.. Cassa er så vidt vi fandt ud af, en hel del stærkere 8D og han er jo ikke svagere fordi han er kvinde *at gå ind for at de er lige*
2: Hvilke hårfarver kan han egenltig bedst lide? blond! Ö sådan en gylden en^^
3: HVIS Cassa nu levede i nutiden, og var en dreng, hvem af disse to kendte personer ville han hade mest: Britney spears, eller Paris Hilton? sjovt du spørger... for Cassa er en karakter jeg fandt på i 6 klasse faktisk o_o (er lige begyndt i 10.) og han er oprindeligt nutid XD men han ville hade Britney spears mest.. fordi hun engang både var køn og en fornufigt pige o_o men blev fordummet af berømmelse.. Paris Hilton er bare født dum 8D født dum og rig.. ligesom ham selv XP
4: okay, lidt mere seriøst... hvad nu, hvis den der krig imellem børn og voksne, endelig var afgjort tror Cassa, men så kommer hans eget barn (Ja, HAN HAR FÅET ET! så det er altså langt ude i fremtiden ikke også!!!) og så fandt han ud af, at det blev den nye mørkets lord, fordi den anden var blevet dræbt? O.o han ville begå selvmord xD

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 22.08.2007 21:35
... jeg syntes selvmord er hans løsning på alt der er negativt XD

1: hvis han så ikke kunne begå selvmord... hvad ville han så gøre?
2: hvad er hans yndlingsblomst? 8D
3: hvornår er børn sødest? når de græder, griner, surmuler... er bange? XD
4: hvis han nu slog op med Maria ,for at beskytte hende imod Selina, og Maria begik selvmord på grund af det, hvad ville han så selv gøre?
5: er han højdeskræk? *Dumt spørgsmål*
6: kan han lide stjernebilleder, og i det hele taget bare himlen og stjerne og månen og sådan?
7: hvis han godt kunne lide stjerner og stjernebilleder, hvilket stjernebillede er så hans yndlings?
8: hvis vi nu (igen) kigger på Cassa i nutiden, hvilken sanger ville han så kunne lide?
9: hvilke sider af sig selv skammer han sig mest over?
10: okay, det her bliver sidste spørgsmål for denne omgang. hm.. lad mig se. jo, da han stadig boede på jorden (i Venedig godt nok) rejste han så rundt? i andre lande og sådan? hvis ja, hvilke lande var det så, og hvad syntes han om dem?
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 23.08.2007 17:27
1: hvis han så ikke kunne begå selvmord... hvad ville han så gøre? det ved han da ikke xD

2: hvad er hans yndlingsblomst? 8D Roser xD røde.

3: hvornår er børn sødest? når de græder, griner, surmuler... er bange? XD når de griner^^

4: hvis han nu slog op med Maria ,for at beskytte hende imod Selina, og Maria begik selvmord på grund af det, hvad ville han så selv gøre? han... ville begå selvmord...? xD

5: er han højdeskræk? *Dumt spørgsmål* nej xD

6: kan han lide stjernebilleder, og i det hele taget bare himlen og stjerne og månen og sådan? yeps xD han elsker himmelen^^

7: hvis han godt kunne lide stjerner og stjernebilleder, hvilket stjernebillede er så hans yndlings? eh... det ved han ikke

8: hvis vi nu (igen) kigger på Cassa i nutiden, hvilken sanger ville han så kunne lide? jaeh.. altså jeg har jo Cassa i en nutidsform inde på Krystalien(Kåel nutid) men det er hvis man sagde hans personlighed nu, og satte ham i nutiden.. så ville han høre popmusik.. men tager vi den RIGTIGE Cassa (dvs ikke ham Cassa her på kl, for han er sgu så fesen <_<) så ville han være typen der hørte meget Nightwish... i den stil

9: hvilke sider af sig selv skammer han sig mest over? alt.. han hader sig selv.
10: okay, det her bliver sidste spørgsmål for denne omgang. hm.. lad mig se. jo, da han stadig boede på jorden (i Venedig godt nok) rejste han så rundt? i andre lande og sådan? hvis ja, hvilke lande var det så, og hvad syntes han om dem? Altså Cassa er født i Venedig, fordi hans mor er Venetianer.. hans far er fra Rom, hvor vingården ligger. Hans familie bor i Venedig, men rejser meget tit til Rom hvor de arbejder og har arbejdere... men selve familiehuset er i Venedig... Og Cassa levede der til han blev 13, så flyttede han til Danmark, og som 16 årrig så til krystallandet. ^_^ men.. han har planer om at rejse hjem.. Ö

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 25.08.2007 17:52
Tag mig ! Os mig stille spørgsmål XD

1: Er Cas Forelsket i nogen sådan bare småligt, ud over Maria.. Bare piger han lige ser og tænker Wow.. XD ? Hvem?

2: Hvor mange har han været forelsket i på én gang xD ?

3: Var det ikke underligt for ham at være sammen med Neo, nu når han er pige ?

4: Hvem elsker han mest i hele verden?

5: Dårlige vaner? sådan bide negle eller eh.. bøvse i søvne?

6: Hvad ville kunne få ham til at stoppe med at drikke?

7: Ved han godt at alkohol feder? XD

8: Hvad er det værste man kan gøre ved ham?

9: Hvordan ville han reagere hvis han aldrig mer kunne gå i seng med nogen.

10: Er Maria hans drømme pige?

11: Vil han blive dreng igen?

Angel
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.08.2007 18:33
Muahaha. >:]

Nå.. Nu har jeg lige et..
- Hvad vil Cassa gøre, hvis Tom, som pige prøvede at voldtage ham? O.o
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 25.08.2007 19:29
1: Er Cas Forelsket i nogen sådan bare småligt, ud over Maria.. Bare piger han lige ser og tænker Wow.. XD ? Hvem? Yep xD... Jane.. men han kender hende ikke o_o ikke engang hendes navn xD.. men hun har bare lyst hår og katteører xD så er han nærmest solgt.. oven i det er hun høj, og så vidt jeg ved heller ikke helt bleg? han er ret forblændet xD

2: Hvor mange har han været forelsket i på én gang xD ? geez.. o_o det må du virkelig ikke spørge om xD

3: Var det ikke underligt for ham at være sammen med Neo, nu når han er pige ? jo om det var! XD har lige skrevet hvor han vågner.. han går total i spåner XP

4: Hvem elsker han mest i hele verden? sig selv 8D... eller.. ej okay nok ikke O_o han hader sig selv, men elsker mest af alle.. Kathy! Ö sin familie, Maria, Teekesy, Satira... og... ja, Kijo ofc. ^_^

5: Dårlige vaner? sådan bide negle eller eh.. bøvse i søvne? han har en dårlig vane med løse håndled...? xD og ikke at spise, og når han spiser, så brækker han det op bagefter o_o total besat af vægt xD men ellers ikke det store...

6: Hvad ville kunne få ham til at stoppe med at drikke? Jeg tror ikke de kræfter findes, som ville kunne få ham til at stoppe xD han er afhængig... Men han ryger også? xD

7: Ved han godt at alkohol feder? XD et eller andet sted, så ved han det godt ja o_o men han har herre højt stofskifte xD

8: Hvad er det værste man kan gøre ved ham? skade dem han elsker..? xD ligesom for alle andre... ellers så er det når man får ham til at indse sandheder om sig selv.. så blir han deprimeret xD

9: Hvordan ville han reagere hvis han aldrig mer kunne gå i seng med nogen. jeg tror han i starten ville have det fint med det.. men... efter nogen tid ville han blive irriteret over det.. og eh.. ja.. xD som Cassas løsning er på alt: Selvmord. (emotion kid xD)

10: Er Maria hans drømme pige? ligenu er hun ja xD sys han i hvert fald.. men dybest set ved han godt, at hun ikke har det som han ser som det ideelle udseende xD men hendes personlighed kunne ikke være bedre... derfor vil han heller ikke bytte hende for noget i verden ^_^;;

11: Vil han blive dreng igen? Ja!!!! O__O gerne snart <_< han er herre stensom som pige.. men har et plot jeg skal udføre først

Hvad vil Cassa gøre, hvis Tom, som pige prøvede at voldtage ham? O.o Jeg tror det ville være pænt svært for Tom.. xD undre mig.. hvordan kan en pige overhovedet voldtage nogen ? o_o.. Ihsan har gjort det en gang xD Og Cassa blev far af det o_O det ved han dog ikke.. og barnet er også dødt xD (dræbt af Kazoya 8D)

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 25.08.2007 21:10
kan jeg egentlig ikke huske o_o

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 26.08.2007 15:04
Nej for det er det indre der tæller :P men.. han ville tænde mere på hende XD

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 26.08.2007 22:14
- hvis han nu slog op med Maria, eller hun slog op med ham, ville han så straks lede efter en ny, eller var der en special han ville vælge, eller hvad? han ville da slet ikke søge O_O han elsker jo stadig Maria? xD

- Ooog.. er der et dyr han specialt er bange for? eller er der blot et dyr han frygter, bare lidt? edderkopper!! XD og mus? xP

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 27.08.2007 17:37
- kan han lide suppe? og hvis ja, hvilken en kan han så bedst lide? ^^;; jeg tror godt han kan lide suppe XD.. mest... legeret kinesisk hønsekødssuppe 8D

- og hvad er hans livret så? xD Østers^^;; mener jeg det er... xD

- Ooooog.. hvordan ville han reagere, hvis han mødte en fee, som sagde
han fik tre ønsker? og hvad ville han ønske?
ikke fred og det? så det altså skulle være ego ønsker?.. tja.. så ville han ønske at hans liv var nemmere xD -især hvad angår forhold med andre... og han ville ønske at han kunne tabe sig noget mere... og et langt, sundt og godt liv ? xD tror jeg ca... ellers ville han ønske han var "pæn".. det mener han jo ikke selv han er... xD

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 30.08.2007 16:06
- hvad ville hn gøre, hvis Mari fandty ud af, at han havde været i seng med Neo i den tid de havde være, sammen? Ved jeg ikke.. ta sit liv? XD

- og hvis han så kunne rette tre ting ved sig selv, hvad ville han så rette? *At være uopfindsom* xD Spørgsmålet er mere hvad han IKKE ville rette xD

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 30.08.2007 17:33
- Fra en skala fra 1 - 10, hvor meget tænker han så på udsenet? både hos sig selv og andre ; D

- Af alle de ting han har oplevet.. hvad er han så blivet mest såret over ?
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 30.08.2007 17:51
- Fra en skala fra 1 - 10, hvor meget tænker han så på udsenet? både hos sig selv og andre ; D ham selv.. 10! XD han går mega meget op i det. o_o for andre er det naturligvis det han ser efter først... 7-8 stykker xD

- Af alle de ting han har oplevet.. hvad er han så blivet mest såret over ? øøøh... altså såret? ikke vred eller sådan.. men noget andre har gjort?

Ud over alt det med sin far, er det vel når folk bryder løfter xD....

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hvis.. Cassa var ét af de to sidste levende væsner på planeten og det andet væsen er en ged, hvad ville han gøre ved den?
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 30.08.2007 18:06
eh.. xD lade den leve og begå selvmord 8D

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

O_O ... jeg tror jeg havde perverse tanker et eller andet sted... men det er bare mig... *host*

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 30.08.2007 18:34
#Maria; jeg skulle til at sige det samme 8D Det er bare Risas standardsvar når hun ikke kan finde på noget... 'Han ville begå selvmord!'

Hvorfor skal han være så satans næstekærlig og 'dit-liv-frem-for-mit'-agtig? Det er meget sødt, men det er til at dø af grin over til sidst, så latterligt kan det virke nogengange o.o xD

Er han glad for at have snakket med Vanessa igen, og har han tænkt sig at gøre noget for at holde kontakten denne gang? 8D
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 01.09.2007 13:10
Maria-

- okay, nu vil jeg så spørge, hvor Cassa's grænse egentlig ender? og hvor meget han ville gøre for Maria? xD det ved han ikke xD få et barn vel o_o

Vanessa-

Hvorfor skal han være så satans næstekærlig og 'dit-liv-frem-for-mit'-agtig? Det er meget sødt, men det er til at dø af grin over til sidst, så latterligt kan det virke nogengange o.o xD det er hovedstandpunktet i hans personlighed xD.. uden den enorme næstekærlighed, ingen Cassa o_o

Er han glad for at have snakket med Vanessa igen, og har han tænkt sig at gøre noget for at holde kontakten denne gang? 8D ja han er glad for det, men han er ikke god til at holde kontakt med folk, og det er han klar over xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_ Læremester, Krystal Administrator, Mong, jack
Lige nu: 4 | I dag: 10