1: Er Cas Forelsket i nogen sådan bare småligt, ud over Maria.. Bare piger han lige ser og tænker Wow.. XD ? Hvem? Yep xD... Jane.. men han kender hende ikke o_o ikke engang hendes navn xD.. men hun har bare lyst hår og katteører xD så er han nærmest solgt.. oven i det er hun høj, og så vidt jeg ved heller ikke helt bleg? han er ret forblændet xD
2: Hvor mange har han været forelsket i på én gang xD ? geez.. o_o det må du virkelig ikke spørge om xD
3: Var det ikke underligt for ham at være sammen med Neo, nu når han er pige ? jo om det var! XD har lige skrevet hvor han vågner.. han går total i spåner XP
4: Hvem elsker han mest i hele verden? sig selv 8D... eller.. ej okay nok ikke O_o han hader sig selv, men elsker mest af alle.. Kathy! Ö sin familie, Maria, Teekesy, Satira... og... ja, Kijo ofc. ^_^
5: Dårlige vaner? sådan bide negle eller eh.. bøvse i søvne? han har en dårlig vane med løse håndled...? xD og ikke at spise, og når han spiser, så brækker han det op bagefter o_o total besat af vægt xD men ellers ikke det store...
6: Hvad ville kunne få ham til at stoppe med at drikke? Jeg tror ikke de kræfter findes, som ville kunne få ham til at stoppe xD han er afhængig... Men han ryger også? xD
7: Ved han godt at alkohol feder? XD et eller andet sted, så ved han det godt ja o_o men han har herre højt stofskifte xD
8: Hvad er det værste man kan gøre ved ham? skade dem han elsker..? xD ligesom for alle andre... ellers så er det når man får ham til at indse sandheder om sig selv.. så blir han deprimeret xD
9: Hvordan ville han reagere hvis han aldrig mer kunne gå i seng med nogen. jeg tror han i starten ville have det fint med det.. men... efter nogen tid ville han blive irriteret over det.. og eh.. ja.. xD som Cassas løsning er på alt: Selvmord. (emotion kid xD)
10: Er Maria hans drømme pige? ligenu er hun ja xD sys han i hvert fald.. men dybest set ved han godt, at hun ikke har det som han ser som det ideelle udseende xD men hendes personlighed kunne ikke være bedre... derfor vil han heller ikke bytte hende for noget i verden ^_^;;
11: Vil han blive dreng igen? Ja!!!! O__O gerne snart <_< han er herre stensom som pige.. men har et plot jeg skal udføre først
Hvad vil Cassa gøre, hvis Tom, som pige prøvede at voldtage ham? O.o Jeg tror det ville være pænt svært for Tom.. xD undre mig.. hvordan kan en pige overhovedet voldtage nogen ? o_o.. Ihsan har gjort det en gang xD Og Cassa blev far af det o_O det ved han dog ikke.. og barnet er også dødt xD (dræbt af Kazoya 8D)
__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__