Bænken, under træerne (10)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 13:24
Da skyggerne griber fat i hans hovede, rykker han det ufrivilligt væk. Han holder dog blikket på hende hele tiden. Han trækker så også sine hænder til sig, og han begynder svagt at vride sig, da skyggerne binder hans ben sammen. Han sætter sig kort efter helt ned, med et irriteret suk.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 13:28
Skyggerne holder fast om Haurus hovede ,,Du hørte i mine tanker at jeg er magiker.. Min krop er bygget til det" Siger hun og griner let.
Hun lader så blidt sin tunge glide op af hans hals.
Der efter lader hun blidt sin hjørnetang glide op af hans hals og hun bidder sig så hårdt fast imens hun tager fat i hans hænder og giver dem et blidt og kærligt klem.
Skyggerne holder ham stadig fast.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 13:39
Han bliver ved med at vride sig svagt, men stopper straks, da hun slikker ham op af halsen. Han gyser kort, da han mærker hendes hjørnetand mod hans hals, og et kort ryk kommer fra ham, da hun bider sig fast i hans hals. Han lukker kort øjnene, men åbner dem så igen. Han hiver sine hænder til sig, og skubber så hårdt til hende, for at få hende væk fra sig.
"Slip mig!" skriger han kort, vredt, med sammenbidte tænder.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 13:42
Hun slipper ham men skyggerne gør stadig sådan at hun ikke bliver skubbet væk.
Stille sætter hun sig op på skødet af ham og kysser hám blidt på munden og lægger en hånd på hendesbaghovede.
Hendes hånd er på hans nakke som stille kærtegner meget roligt.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 13:51
Han sukker lavt, næsten helt lettet, da hun slipper ham. Han vender kort blikket mod jorden, men ser hurtigt på hende igen, da hun sætter sig på hans skød. Han gengælder kort kysset, men prøver derefter at trække hovedet tilbage. - Dog kan han ikke pga. skyggerne. Han lægger så en hånd i nakken på hende, og stikker sine negle i halsen på hende(?), i håb om at hun vil flytte sig fra ham. Det giver et kort ryk i ham, som om han vrider sig igen.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 13:53
Hun hopper af hans skød og trækker skyggernevæk igen.
,,Pas på med hvad ud gør Hauru.." Siger hun så og går hen til bænken og sætter sig imens hun ser på ham.
Hun har et stort smil på læben og er glad for hun fik gengældt det Hauru ville gøre ved hende. Nemlig bidde hende

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 14:05
Han holder blikket på Titania i kort tid, før han vender blikket mod jorden og tager sig til halsen, hvor de to bidehuller er. Han sukker kort, før han skæver mod Titania.
".. Fint..," mumler han bare. Også selvom han egentlig ikke har tænkt sig at passe på. Han gør hvad der passer ham, og intet andet.
Han ser mod jorden igen og fnyser kort.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 14:13
Titania smiler let for sig selv.
Hun mener enlig selv at Hauru er uden om det hun har gjort ham for han ville jo gøre det samme.
Efter hendes mening var Hauru enlig lidt sød hvis ikke han opførte sig så dumt som han havde gjort over for hende.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 14:30
Han sukker lavt, rejser sig så op og strækker sig kort. Han vender så blikket mod Titania. Han lader blikket gide op og ned af hende, i noget tid. Han lægger så armene over kors. Han går hen til bænken og sætter sig ned, i den modsatte ende af hende. Han skæver kort til hende, før han lænet sig tilbage på bænken og ser mod jorden.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 14:32
Hun ser imod ham og sukker let.
,,Hvis du nu var lidt sød imod mig.. Kunne jeg måske hjælpe dig..Hvem ved" Siger hun så bare og lægger selv armene over kors.
Lige nu er Titania enlig meget kold. Den eneste grund til hun siger det der er fordi hun så måske kan slippe for at blive ædt af Hauru.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 14:36
Han vender blikket mod hende, lægger så hovedet let på skrå.
"Hjælpe mig med hvad?" spørger han kort, som om han mener, at han ikke har brug for hjælp til noget.
Han hæver let det ene øjenbryn.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 14:40
,,Hvis min søde lille Hauru skulle være i problemer kunne jeg jo komme og hjælpe ham." Siger hun let.
,,Det har du jo lige været da du prøvede på noget med mig. Men det må du jo selv om" Siger hun og bliver siddende med et lille grin.
Hun vender let hovedet væk og griner enormt lavt så det umuligt kan ses eller høres fra hende.
,,Jeg har jo lige været ved at give dig klø.. Og det ved du godt Hauru. Så hvis du var bare lidt sødere. Kunne jeg måske være dig til gavn"

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 14:48
"Jeg har mange problemer, okay? Jeg tvivler på, at du vil kunne hjælpe mig ud af alle sammen," siger han kort. Han smiler skævt.
Han vender blikket mod jorden igen. Han lader sig ikke mærke med hendes sætning efter det, men lige efter hendes sidste sætning, bliver han en smule irriteret. En ting er at få tæsk af en pige, men også at blive konfonteret med det bagefter ... Han sukker kort, før han ser på hende igen.
"Okay. Så lad os sige, at jeg skal være sød mod dig.." siger han kort. Alligevel har han selvfølgelig ikke tænkt sig at være sød mod hende.
".. Men hvordan ville du kunne hjælpe mig ud af alle mine problemer?" spørger han kort.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 14:55
,,Jeg tænker på Kamp problemerne.. Du har den fysiske styrke jeg ikke har. Jeg har den magiske." Siger hun med et skummelt smil.
Hun blinker meget stille og roligt og hendes blik er en anelse kærligt.
,,Vi kunne udrette store ting sammen. Dig og mig." Siger hun så med et ondt smil.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 15:03
Han smiler svagt. Han kunne selvfølgelig se muligheder i dether.
"Hvorfor behøver du mig? Du virker rimelig stærk, kun med din magi..?" siger han lettere spørgende. Han ser på hende med et afventende blik.
Ja, det kunne vi sikkert .." siger han stille. Han ser mod jorden igen.
"Hvad end vi finder på, må det sikkert blive efter jeg har været i arresten..," mumler han, næsten lydløst.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 15:05
,,Jeg behøver dig fordi jeg er Fysisk slap.. Jeg kan ikke bruge andet end Magi. Jeg kan ikke bruge sværd, bue eller andre ting."
Hun rykker tættere hen på ham og lægger sig næsten ind til ham imens hun kærtegner hans overarm.
,,Du skal bare være ordenlig. Ellers får du turen igen som jeg lige har givet" Sigr hun så med et lumsk smil.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 15:12
Han skæver til hende.
"Og det tror du jeg kan? Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal bruge et sværd, eller nogen lignende," siger han kort.
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Jeg skal være ordenlig? Som i: 'Opfør dig ordenligt'? Glem det. Når du siger det sådan, betragtes jeg som slave for dig. Nej.. Hvis vi skal gøre det her, skal jeg bestemt ikke trues med at blive totureret!" siger han kort. Han ser bare på hende.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 15:15
,,Du skal bare ikke gøre skade på mig! Over hovedet!" Siger hun og giver ham et kærligt kys på munden.
Hun ligger sig så ind til ham igen og lukker sine øjne.
,,Jeg skal nok også lade være med at gøre dig ondt så.. Jeg vil ikke have slaver.. De kan ende med ta gøre oprør til sidst. Og det har jeg ikke styrke til at håndtere" Siger hun så smilende.
,,Jeg vil nok nærmere have jeg er din slave" Siger hun så med et lille frækt smil.

Klik for linket

Er også Freyja!
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.09.2008 15:22
Han nikker let.
"Okay. Fint," siger han kort. Han lukker kort øjnene, da hun kysser ham, men åbner dem så igen.
Han siger ikke noget, men hører bare efter hvad hun siger. Han smiler så svagt.
"Hvis du blev min slave.. Så ville dit forhold til mig, blive helt anderledes," siger han roligt. Han ser lidt på hende.

Titania Winters

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 128 år

Højde / 172 cm

Freyja 17.09.2008 15:29
,,Hvordan anderledes Hauru?" Siger hun bare og kærtegner hans kind.
Stille og roligt begynder hun at tage hendes hansker af og knapper så hendes frakke op.
Det sorte smukke korsage kommer til syne med blomster broderi på i sølv.
Det var enormt elegant sammen med underkjolen og stile giver hun et lille smil fra sig og ser afventende på Hauru.

Klik for linket

Er også Freyja!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1