Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 22:37
nu lukkes de opspilede øjne i.
Han mumler lavt noget.
"... Arv.." mumler han mens øjnene knibes lidt sammen.
"... Jeg tror jeg har... brækket ryggen.." mumler han så ganske stille.. ilden flammer stadig voldsomt op i træet henne over bænken.. men den slukkes, da skyerne flækker og lader et regnskyld begynde.. delvist regn, delvist sne..

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 02.01.2008 22:45
((.... Det er sku pænt farligt at brække ryggen, er det ikke? O_o))
Yuko kigger let op da det begynder at regne, så kigger han på Nova igen, med et bekymret blik.
"Det er næsten heldigt sluppet... Du faldt fra 20 meters højde..." siger han roligt for at virke en smule optimistiks... For det var ret heldigt sluppet... Han overlevede at få et lyn i hovedet, og at falde fra 20 meters højde
Byvagt!
Født med meget smalle øjne

Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa
<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 22:59
(Ej det siger du ikke? xD som regl blir man lam, hvis man da ikke dør af det? o.o)

Han rynker brynene.
"Heldigt...? Nej..." han lukker øjnene.
"Jeg kan ikke mærke andet end mit hoved..." hans stemme ryster en smule.
"... Jeg tror ikke jeg kommer til at.. gå igen.. eller bevæge mig.." han åbner dem stille igen.. de er blanke.
"Hvad skete der overhovedet?" Hans stemme er hele tiden lige ved at knække over, på grund af den umenneskelige store smerte i hele kroppen

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 02.01.2008 23:05
((Ej shit da XD Er det end ikke noget magi kan heale? Forresten, hvordan kan man have store smerter i kroppen når man ikke kan mærke den? XP ))

Yuko kommentere ikke det første Nova siger... Det kan godt passe at han ikke kommer til at gå igen, så det er ikke noget Yuko vil træde mere i. Istedet forklare han hvad der skete.
"Du blev virkelig vred, da du snakkede med en kattepige... Også forvandlede du dig... Til sådan en stor rød fugl der kunne spy ild.. Du blev så forvandlet tilbage da du blev ramt af et lyn.... en eller andens magiske evne...." forklare Yuko... Det var en ret mærkelig situation, så den er også ret svær at forklare.
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 23:09
(har du prøvet at brække en arm? xD man kan ikke mærke den eller bevæge den o.o men lige når skaden er sket, gør det bare så psyko ondt at du drømmer ikke om det xD)

Han ser forvirret på Yuko.
".. Hvad?" han forstår ikke helt.
"...En fugl? Mig? øh.. nok har jeg vinger.. men jeg er da ikke just en fugl.." han rynker brynene..
Men så sukker han bare, lukker øjnene.. han orker ikke at have dem åbne mere.. det kræver for meget energi..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 02.01.2008 23:15
((har aldrig brækket noget.... Det værste der er sket for mig er jeg har forstuvet en finger og hugget en saks i hånden ved et uheld XD Lyder væmmeligt at brække en arm))

Yuko skal lige til at svare Nova, da en eller anden siger noget højt bag Yuko... Han kigger kort efter lyden, men før han ved af det er kilden til lyden landet ved siden af Nova.
"Eh?" Er det eneste han lige for sagt... For der sidder endnu en bevinget mand, og Yuko bliver beskyldt for Nova's smerter.
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 23:20
(Heldige dims! o.o det gør ondt at brække ting XD har også engang brækket kravebenet/nøglebenet o_O;; sær knogle at brække)

Cassa spærrer sine øjne vidt op, og de fæstnes på Bledan.
".... Iahg!" han misser med øjnene.. den eneste ud over mørkets lord, som Cassa frygter.
"nej, og forsvind så med Dem!" siger han forhastet med ralrende, rystende stemme.

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 02.01.2008 23:30
Yuko hæver let et øjenbryn.
"Forlovede?" lyder det lavt og lettere forundret fra ham. På den måde han reagede på over kattepigens skader, ville han tro Nova var hetreo, men hvad ved han...
Men Nova ser ikke ud til at være særlig glad for at den anden er der..
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 23:34
"Bledan stop det tågesnak! vi er IKKE forlovede! For hundredeogsyttende gang!" han sukker.
"Hvis du vil gøre nytte.. så hent vand fra kildernei krystalbjergene.." han ser væk med øjnene.. men hovedet kan han ikke bevæge.
Han ser så mod Yuko igen.
"Nej, det er noget han bilder sig ind.." mumler han lavt til ham, for at understrege at det altså ikke er sandt!

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 02.01.2008 23:39
"..." Yuko siger ikke rigtig noget... Sikke en mærkelig mand, ham den forelskede.
Men det er ret smart at få en der kan flyve til at hente vand fra de magiske kilder... Yuko har selv brugt den healende kilde mange gange. Måske kan det hjælpe Nova
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 23:43
(Vidste i at det var mig der i sin tid fandt på de kilder? 8D *blærre sig* ehm XD)

"Den 14. kilde.." mumler han, lukker øjnene.. han kan snart ikke mere...
Under ham, ud fra vingen løber det røde blod, som er lidt mørkere end almindelige menneskers.. men de tkan ikke ses lige ved første øjekast.
Det løber i revnerne mellem brostenene.. blod.. fra hans ryg.. man kan ikke se det, for han har jo dækket sig med vingen, men to af hans ribben er knækket, og har banet sig vej ud gennem hans side.. ud igennem huden.. flækket den.. meget alvorligt.
"Tag så meget med du kan... der står tønder der ovre af et sted." han kan ikke pege, men bruger sin telepatiske evner til at løfte en sten, og smide den i retningen af et bundt tønder lidt væk..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 02.01.2008 23:47
((Du var jo også en af de første brugere XD))

Yuko har det egentlig lidt dårligt med at han ikke kan hjælpe.. Men han kan ikke flyve, så han kan ikke hente det magiske vand.
Ej heller kan han overtage skader på knoglerne...
Han studere Nova for at se hvor mange skader han har. ((Kunne være nice hvvis du kunne skrive alle skaderne XD))
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2008 23:53
"Bledan din skøre stodder.." mumler han bare lavt, da han er væk..
Han lukker så øjnene.. egentlig har man mange skader.. hans vinger er brækkede.. begge to, og han har en flænge i panden, samt indre blødninger, to ribben der stikker ud af siden på ham, en knust hofteknogle, den brækkede rygsøjle.. brækket to steder og et par 4 stykker diskos kolapser.. ja.. hårdt kvæstet.. brandsår på begge arme efter ilden, hul i baghovedet efter landingen, og brækkede ben, og en smadret skulder.. plus de mange rifter, blå mærker ect. ect.. gemt under den enorme, lange vinge..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 00:05
((Hmm.. Men jeg ved da hvordan rygsmerter er... X_x
Når man har hul i hovedet, så har man ikke hul i kraniet, vel? Er ikke så god til det med skader XD))

Yuko bed sig let i læben. Det så ikke få godt ud... Han kunne regne ud at Nova også havde en masse indre skader, men bare de ydre så slemme ud...
Selv var Yuko sluppet utrolig let fra hele den mærkelige affære... Kun meget lette brandsår på det ene ben...
"... Du burde komme til helbredelses huset, men nu henter den anden jo noget af det magiske vand, så vi må hellere vente på ham..." mumler Yuko roligt, mens han studere de værste overfladiske skader, da det er det eneste han kan gøre noget ved.
"Jeg kan hjælpe lidt med det overfladiske..." mumler han og ligger en hånd over Nova's pande, og den ene arm.
Han lukker kort øjnene for at koncentrere sin magiske evne, og Nova vil langsomt mærke hvordan smerten fra panden vil fjerne sig. Blodet vil også trække sig tilbage fra panden. Han vil nok ikke kunne mærke at brandsårene fra den ene arm, fjerner sig.
Kort efter at de to sår er forsvundet på Nova, dukker de op på Yuko. Flængen i panden begynder straks at bløde igen, og brandsårene dukker også frem på Yuko's arm.

Yuko kigger kort på Blendan, da han dukker frem igen.
"Han skal drikke en masse af det, og det skal også hældes over ham..." siger han lavmælt den den bevingede.
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2008 00:14
((Nej hvis der er hul i kraniet, hedder det et kraniebrud ;P hul i hovedet er hvor det udenpå kraniet er beskadiget.. dengang jeg havde hul i hovedet, var det f.eks. bafre en 3 cm lang flænge i huden.. ^^ .. damn hvor dte blødte.. har aldrig set så meget irl blod på eet sted Oo; ((Og ja jeg kommer meget til skade xD))))

"Tag selv af vandet først.." mumler han lavt til Yuko.
"For mig, er du civil.. så du er første prioteret.." siger han lavt..
Han har det virkelig dårligt med at have angrebet.. som de jo siger at han har?
Han lukker øjnene igen.. når Yuko har fået noget af vandet, kan Cassa jo benytte sig af resten?
"Og helbredelseshuset er ikke nødvendigt.. vandet kan gøre det.." mumler han..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 00:21
"Nope, det er ikke nødvendigt." siger han kort og optimistisk. Han tager noget vand fra tønden i hænderne og hælder det ud over sårene Nova's ribben har lavet, og brandsåret på Nova's arm.
"Jeg har en høj smertegrænse... Det kan jeg tage mig af senere..." siger han så med et kort grin, før han tager noget mere vand i hænderne.
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2008 00:29
"Stop den beskedenhed og fjern Deres egne skader!" nærmest hvæser han.
"Derefter, giv mig noget af det at drikke.. og så hæld resten ud over mig.. så er problemet ovre.." han lukker øjnene..
(stadig kan man altså ikke komme til, for hans vinge ligger jo hen over ham xD)

Ligenu er han et eller andet sted glad for at Bledan dukkede op..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 00:38
((Så kom det bare på hans brække vinge XD Hvad ved jeg))

Yuko mumler noget utydeligt, nok noget i stil af 'sikke nogle mærkelige folk...' før han kommer noget vand i panden, på den ene arm og en smule på det ene ben. Hans skader heler hurtigt, dog efterlades ar de forskellige steder - selvom arene fra brandsårene ikke er særlig tydelige. Han kradser sig let i panden, spekulerende over hvorfor hans sår aldrig vil forsvinde helt...
Han tager så en del vand i hænderne og giver Nova det at drikke.
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2008 00:42
Cassa får det at drikke..
hans indre skader begynder at heale.. men det er ikke helt nok.
"Tak for Deres hjælp.. er det for meget at bede Dem hente mere af det hen til mig.. jeg tror ikke det er healet helt nok.." han lukker øjnene endnu engang.. han har også brændsår på indersiden af halsen.. ildspyeri er jo ikke menneskeligt..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 00:52
Yuko kigger lidt på Blendan, og siger så kort efter;
"Det ville ikke være smart at flytte ham, før hans rygskader er healet..." Og det er jo rigtig nok... Der er en risiko for at det ville blive værre.
Yuko nikker let med et kort smil, og tager noget mere vand i hænderne, og gir det, så Nova kan drikke det.
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1