den her gang lod han poten glide stille rundt om halsen mens han holdte for at skubbe sig hårder ind i henden ind før han kunne også mærke hun ikke ville stoppe lige nmed det sammen og bare sådan lige han kysset hendes bar ryg og stønnet højer næsten knorne i hendes øre for at lade det hele gå " hmme melima bliv min " svaret han hårder og mere tænden han slog henden nogle par gange på røven igen mens han bed sig hårdt i læben han kunne godt mærke at han turde gøre mere ind før med hende
jack 29.07.2026 16:40
jack var slet ikke kommet i nu han kunne godt mærke at melima snart ville komme og da hun begyndte at støønne højer lod han sig presse sig hårder op mod henden han mærkede hvordan hun kom og lage sig tilbage for at slappe lidt af men hun bevæget stadige underlivet et svagt smil brede sig over hans leme mens han slog nogle par gange på hendes røv " fuck det var godt skat " svaret han med en stønnen og pusten lidt men han lod henden arbajde lidt i nu men mens han rejste sig holdte han hende blidt ind til sig og kikket ud mod vindudet lidt et svagt smil kom fra ham han skubbet hende ned på alle 4 og tog hende stille bag fra i hunde stil den her gang ville han komme og det skulle være inden i henden han så ned af hendes smukke ryg. " hmme melima jeg kan ikke få nok af dig " svaret han og lod klørne glide stille ned af hendes ryg hun var fantiskes selv om hun var ny til alt det her han lage ørne ned mens han store leme bliv ved med at hammer sig ind i henden han var lige glad med om melima var kommet en gang
den her gang lod han poten glide stille rundt om halsen mens han holdte for at skubbe sig hårder ind i henden ind før han kunne også mærke hun ikke ville stoppe lige nmed det sammen og bare sådan lige han kysset hendes bar ryg og stønnet højer næsten knorne i hendes øre for at lade det hele gå " hmme melima bliv min " svaret han hårder og mere tænden han slog henden nogle par gange på røven igen mens han bed sig hårdt i læben han kunne godt mærke at han turde gøre mere ind før med hende
Lestat 29.07.2026 16:55
Melimas orgasme blev forstyrret da han igen slog hende på røven. "Ja det var godt." svar hun ham kort, hendes stemme blev en anelse mere skarp end før. Men hun kunne da få pusten tilbage da han rejste sig, men blev en anelse chokeret da han begyndte at støde ind i hende bagfra og holdte hende på halsen. Underligt som det var, fortsatte hun med at komme og hendes orgasme blev kun kraftigere.Hun kunne mærke hvordan hans klør skrabede ned over hendes ryg og udbrød et gys. Hun sansede ikke hvad han hviskede i hendes øre da hun var midt i en orgasme og kom gentagende gange på kort tid. Hun kunne snart ikke mere, kunne hun godt mærke og ønskede næsten bare at han blev færdig.
jack 29.07.2026 17:09
jack mærkede hvor mange gange hun kom oglod sig komme sig ind i henden han kom med et høj støn og lage kroppen ned over Melimas lille krop han holdte poteren på vær side af hende og mærkede hvordan det hele kørte i gemmen henden og ham han stønnet højt og faldt stille og rolige sammen han lage hånden over panden list for at prøve at få kontorl over sit vjer trækigen han kikket lidt mod Melima han lage stille sin arm omkring henden han var ikke komme ud af hende i nu det gjorder han ikke han ville være sikker på han fyldte hende helt op svedte fra pælsen drybbet stille ned af plæsen hans krop faldt stille og rolige til ro igen mens han studeret melima stille han strøg hende over kinden blidt og smilte svagt "hmme du melima har du lyst til at komme med mig hjem " svaret han med stille og rolige smil på læbenen han håbet det inderste inde hun hadet lyst til det og se det måske at være der sammen med ham
Lestat 29.07.2026 18:30
Melima kunne mærke hvordan Jack kom i hende og fyldte hende med hans sæd. Hun kunne mærke hvordan hendes krop ikke havde mere energi at give af og hvis hun ikke passede på ville hun besvime af ren udmattelse. Da Jack endelig slap hende, faldt hun ned på madrassen, udmattet og træt. Hun tog nogle dybe vejrtrækninger og forsøgte at slappe lidt at i kroppen igen. Det var ikke nemt, for hun var fuld af underlige følelser over det hele. Hun kunne mærke hvordan alt den sæd der ikke kunne blive inde i hende løb ud mellem hendes skamlæber og hans lem. Han havde endnu ikke trukket sig ud af hende endnu.Melima var træt, søvnig og udmattet ud over en grænse hun slet ikke havde kendt før. Hendes ben spjættede lidt af krampe mens hun lå og så småt begyndte at blinke langsommere med øjnene. Hun kunne virkelig godt sove nu tænkte hun da han begyndte at snakke til hende. "Det kan jeg virkelig ikke tage stilling til lige nu." sagde hun køligt. Hun var ikke sikker på sine følelser om Jack. Han virkede jo først til at være både venlig og høflig, men samtidig havde han også vist sig at have en mere voldelig side som hun ikke helt vidste om hun kunne være tryg ved eller ej. Men en ting var sikker. Nu ville hun altså sove, så måtte der ske hvad der skete. Hun var faldet i søvn på madrassen ved siden af Jack, varmen fra ham holdte hende varm.
jack 29.07.2026 19:09
jack smilte men kunne ikke falde i søven lige med det sammen han lå og beunderet melima i nogle timer inden han faldt helt i søven næste morgen vågnet jack stille og rolige op han kikket igen ned mod milima han strøg hendes pande ganske blidt og lod sig stille og rolige tage sig ud af henden han rejste sig for at tage nogle busker på han tænkte det var bedst at lade melima sove lidt længer hun virkede til at være sådan en tybe mens han stod der kikket han blidt ud gaden hvor folk var begyndtat gå lidt han sukket lidt og tænke på en fremtid. som han ønsket sig blikket faldt tilbge mod melima lidt hun var så smuk lige nu som hun lå der og sov. men han ville ikke vægge hende i nej søven var en vgtite ting og helt sin enge
jack kikket lidt på deres tøj der lå hist og her og tænkte han ville samle lidt det sammen så det ikke så så rode ud han stod og kikket på kjolen som var ganske fin han dufte blidt til den og lukket øjne den dufte af melima. han lage den stille på sengen og tænke på hva dagen ville bringen dem og hvor den ville bringe dem hen
jack kikket lidt på deres tøj der lå hist og her og tænkte han ville samle lidt det sammen så det ikke så så rode ud han stod og kikket på kjolen som var ganske fin han dufte blidt til den og lukket øjne den dufte af melima. han lage den stille på sengen og tænke på hva dagen ville bringen dem og hvor den ville bringe dem hen
Lestat 29.07.2026 21:27
Efter en god del timer vågnede Melima endelig igen. Hun kunne stadig mærke hvordan aftenens eventyr havde taget hårdt på hende. Hun havde ondt flere steder og var sikker på at hendes ryg lignede noget en ulv havde kræset i stykker. Selv hendes hals gjorde ondt, både indvendigt og udvendigt. Hun huskede det meste af hvad der var sket den forgående nat, men der var flere blanke steder i hukommelsen end hun havde lyst til. Der gik lidt tid før hun åbnede øjnene da hun kunne høre Jack rumstere rundt på værelset.Melima tog sig til maven da den gjorde ondt, i hendes forsøg på at sætte sig op. Værelset var blevet køligt i løbet af de tidlige morgentimer. Hun mærkede hvordan hendes brystvorter var blevet stive af kulden, da de skrabede mod madrassen i hendes forsøg på at vende sig rundt og med et var hun helt klar over at nattens hændelser ikke blot var en drøm forårsaget af vin, men virkelige hændelser. Hun kiggede rundt og fik øje på hendes kjole der lå på sengen og trak den hastigt på. Indtil i aftes havde hun trods alt altid været en anstændig kvinde.
jack 29.07.2026 21:38
jack vendte sig rolige og så på hende blidt stille og rolige han sagde ikke noget han hvidste ikke helt hvorfor hun regerde sådan som hun gjorder han satte sig stille ned og så på hende med rolige og varme øjne igen " jeg har hente dig lidt vand og morgen brød det tager det værste " svaret han blidt og kikket lidt hen mod hendes kjolde som hun hurtige to fast i han sukket lidt og kunne enlige godt forstå hende lidt hun måske selv var chokket. han vente på hun ville sige noget eller et eller andet stille gik han selv hen og kørte noget vand i hovdet han hvidste ikke helt hvad der skete og hvorfor hun reagrete som hun gjorder lige nu hun hadet da nyt det
" jeg unskylder lidt hvis jeg var lidt for hård.." sagde han stille og vente sig mod henden vandet trillet ned af ham som små dråber vand han hvidste ikke om hun var tyben som stak af fra alt men han måtte vente og se på hvad der skete han smilte lidt " jeg har også taget noget med mod smerteren og bare rolige jeg var ikke så hård ved din ryg " sagde han med et skævt smil og foldet poteren stille sammen hved morgen boret solen skinnet blidt ind i værlset
" jeg unskylder lidt hvis jeg var lidt for hård.." sagde han stille og vente sig mod henden vandet trillet ned af ham som små dråber vand han hvidste ikke om hun var tyben som stak af fra alt men han måtte vente og se på hvad der skete han smilte lidt " jeg har også taget noget med mod smerteren og bare rolige jeg var ikke så hård ved din ryg " sagde han med et skævt smil og foldet poteren stille sammen hved morgen boret solen skinnet blidt ind i værlset
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1
Krystallandet