Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 23:02
Leander sagde ikke noget, men trak blot på smilebåndet som hun placerede hendes hænder foran hans øjne ”Du er dårlig til at spille fornærmet” svarede han og lod hånden på hendes ryg, nusse hende stille.

Han hævede et bryn og rystede på hovedet ”På ingen måder… Du er vidunderlig, Rox… Lad ikke dine tanker fortælle dig andet” svarede han stille og placerede et kys mod hendes pande. Leander kendte ikke til alt hun havde været igennem, men han kunne både se og mærke når der var noget der nagede og det var der nu.

De rubinrøde øjne hvilede på hende og han sukkede nærmest opgivende. Det var dårlig timing, virkelig dårlig timing.
Roxanne

Roxanne

Fårehyrde og omrejsende problemløser

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 18.09.2023 23:20
Kysset mod Roxannes pande, fik hende til at sukke. Leander var der stadig. Burde det ikke være en forsikring, at han var kommet tilbage til hende, da han slap fri? Logikken sagde et. Usikkerheden, der var præget ind i hende, sagde noget andet. Han var glad for hende. Hun kunne se det ved hans handlinger. Tanken om hvordan han havde krævet hende, da han tog hende i sin vogn første gang, sendte varme gys ned i hendes mave. Og fik hende til at smile udfordrende til vampyren.

Vil du have mig til at-?
Han fik ikke muligheden for at svare. Hun lænede sig mod ham og førte sine læber sammen med hans.

Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 18.09.2023 23:35
Leander var der stadig, der var bare et stykke vej ind til ham efter denne situation, men den kærlige vampyr som hun kendte og holdt af, var der stadig. Han forstod dog godt hun hellere ville være på den sikre side og hellere ville være sikker. Det lille djævelske smil der kom frem på hendes læber, fik ham til at hæve det ene øjenbryn, hvad pønsede hun nu på?

Som han skulle til at svare havde hun lænet sig ind imod ham og deres læber mødtes. Øjnene gled i og han lod blidt fingerspidserne glide over hendes vinger, uden at vide om det havde nogen effekt, han havde bare altid haft en fascination med dem… De var så fine.

Leander trak sig kort fra kysset og lod hans blik mødes med hendes ”Rox for zalan…” hviskede han imod hendes læber, velvidende hvor dette formentlig ville ende med at føre hen i sidste endte. Måske det var det som skulle til for han måske kunne skubbe det hele lidt på afstand?
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 19.09.2023 00:08
De rødgyldne vinger dirrede let, da Leanders fingre begyndte at glide hen over dem. Roxanne missede med øjnene og så sig over skulderen mod den hånd, der var begyndt at udforske hendes vinger. Det var ikke en berøring hun havde prøvet før. Oftest var Roxannes vinger bundet ind. De havde ikke altid været det. Det var en rest af kontrol fra et menneske, der ikke levede længere, men hun fortsatte med at bære spændet, selv efter hans legeme var sænket i jorden. For hans ord havde stadig en effekt. Det var ikke naturligt, men som at dressere et dyr.

Hun nød fornemmelsen når de var frie til at bevæge sig. Leanders hånd gav hende gåsehud, men på den gode måde. I starten så hun noget skeptisk på Leander, men lidt efter lidt lukkede hun øjnene med et smil. Overfladen af Roxannes vinger var silkeblød og dunet. Årerne der løb imellem sektionerne var hårdere, og ved kanten var de frynsede.  I takt med at Leanders hånd gled hen over dem, fulgte hun hans bevægelser, og de begyndte at foldes ud mellem hans fingre, for at tillade ham mere af berøringen.

Mmmf, Leander, hvad er du laver?” hviskede hun.
Hun skød ryg, og sukkede dybt. I takt med hans bevægelser, begyndte Roxannes hofter langsomt at slange sig over ham.

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.09.2023 14:50
Leander kunne mærke hvordan hende vinger let dirrede som han kærtegnede dem. Sandheden var han faktisk ikke var sikker på om det var godt eller skidt, men prøvende fortsatte han og så på hendes reaktion. Fingrene gled fra vingernes rod, over den øverste kant og tilbage igen. Hendes vinger var smukke og han var sikker på hun nok skulle stoppe ham, hvis hun ikke ville have det. Han havde aldrig rørt ved et sæt vinger før, hvilket også var derfor han var så forsigtig, for han ønskede ikke at skade dem, eller hende for den sags skyld, dog havde han ikke regnet med de ville være så bløde, men så lærte han også noget nyt.

Vingerne der foldede sig ud mellem hans fingre, fik et smil til at finde vej til hans læber. Dette måtte vel betyde hun godt kunne lide det? Fingrene gled mere over hendes rødgyldne vinger og rettede da blikket mod hende som hun talte.

”Hvad laver du selv hmm?” spurgte han og lod en hånd glide ned til hendes hofte og han skævede let ned, hentydende til hendes hoftebevægelser. Ikke han beklagede sig, det var tydeligt på hans blik der igen rettede sig mod hendes.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 19.09.2023 20:04
Leanders brummen fik sommerfuglene i Roxannes mave til at vågne op på ny, ligesom den første nat hun lå under ham. Smilet blev bredere på hendes læber, og hun fik et legende glimt i øjnene. Lav, kærlig latter kom fra hende, som om det var det mest fjollede spørgsmål i eksistensen han kunne stille.
Hvad jeg laver?...

Hånden gled hun igennem Leanders hår, og hun lænede sig helt frem imod ham, så hendes pande kunne møde hans. I et øjeblik skævede hun tilbage mod sine vinger. Så lod hun dem folde sig helt ud, mens hun skubbede Leander længere tilbage mod karets kant. De røde og gyldne farver spredte sig bag hende og fyldte hele hans synsvinkel.
Dig” 

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.09.2023 20:19
Leander's fingre gled langsomt over hendes vinger. Blikket mødte hendes og han trak på smilebåndet over hendes kommentar, der stoppede før hun havde gjort den færdig, hvilket fik ham til at hæve det ene bryn "Mhm?" svarede han og et kækt smil på læben. Han vidste godt hvad hun lavede, hun forsøgte at gøre ham glad igen. 

Hånden igennem hans lokker, fik ham til at smile skævt, før han satte sin pande mod hendes. Fingrene mod vingerne, mærkede hvordan de foldede sig helt ud og blokkerede hans synsvinkel, så det kun var hende han så. Frivilligt lod Leander sig skubbe tilbage mod karets kant og hans røde øjne betragtede hende "Er du sikker på, det er en god ide... Efter alt det der lige er sket..." sagde han stille og lod hånden fra vingerne finde vej til hendes kind som han kærtegnede med sin tommelfinger "Jeg ønsker trods alt ikke at skade dig, Rox..." afsluttede han sukkede. 

Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 19.09.2023 20:34
Men det har du aldrig… Jeg stoler på dig, Nattergal”.
De blå øjne gled i. Hun ville have Leander til at glemme det hele og bare være i dette øjeblik med hende. Hun ville ønske hendes vinger kunne skærme ham imod verden, som de indrammede hans synsvinkel nu. Roxanne var ikke stærk, og hendes viden om meget var begrænset, men i det mindste kunne hun give ham hende selv.

Jeg tror jeg ved hvordan jeg bør håndtere dig nu. Tænk ikke over det”.
Hun gav ham et lille djævelsk elevatorblik, før hun placerede sine fingre mod hans brystkasse og gled dem videre ned. Da hun nåede hans hofter, rykkede hun dem hen til hans lår og gav det et klem. Spidserne af hendes negle trykkede ind mod hans hud.

"Din dronning kalder på dig".

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.09.2023 21:08
Leander sukkede, men svarede hende ikke. Havde hun ikke lige set hvad han havde gjort mod den mand? Hvordan han havde været smurt ind i blod og det dyriske blik han havde haft? Nok var han faldet en smule til ro, men tanken om der skulle ske hende noget på hans bekostning, føltes som en kniv stukket i hans bryst.

Blikket rettede sig mod hende og han hævede det ene bryn ”Håndtere mig?” svarede han en smule uforstående og bemærkede det djævelske smil komme til syne på hendes læber. Neglene der gled ned over hans hud, fik et svagt suk til at undslippe ham og han lod blikket glide en smule i. Hendes ord fik ham til at lade hånden ved hendes kind til at give om hendes nakke, op i hendes lokker ”Rox…” hviskede han stille og lænede sig ind imod hende for at lade deres læber mødes. 
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 19.09.2023 21:29
Roxanne lod sig falde tilbage, da Leander lænede sig ind mod hende. Hendes ryg trykkedes ind mod kanten bag hende, og hun lagde den ene arm rundt om Leanders ryg, den anden om hans hals for støtte. Hun nød ham, og hun nød det initiativ han nu viste, og det kunne høres på måden hendes stemme resonerede, da hans læber omfavnede hendes. Hun havde en meget god fornemmelse af hvad manden kunne lide af intensitet og berøring. Men hun havde ikke travlt.

Fae kvindens kys var forsigtigt og legende. Hun brummede mod ham og penslede spidsen af sin tunge eksperimenterende mod hans nedre læbe. Hele tiden følte hun efter hans respons og engagerede kun yderligere, hvis hun mærkede et svar fra ham.

Hånden, der havde hvilet på hans lår, dristede sig til at glide hen over hans lem.

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.09.2023 21:47
Leander var fuld af forskellige følelser der alle sammen stak i hver sin retning med ham. Han ville så gerne, hans krop ville hende, hvilket hun sikkert kunne mærke sådan som hun sad hen over ham. Han forstod hentydningen med tungen der legende gled over hans underlæbe, hvilket fik hans tunge til at søge mod hendes i en legende, intim dans.

Hånden der før havde været på hans lår, søgte mod hans lem, hvilket fik ham til at sukke let imod hendes læber før han nappede hendes underlæbe. Hånden mod hendes hofte, greb let fat og han bevægede sine læber over hendes kæbe, til hendes hals, hvor han nappede hende en smule ”Du er farlig for mit helbred” hviskede han kælent i hendes ene øre, før han nappede øreflippen
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 19.09.2023 22:13
Er du sikker på det?” hviskede Roxanne.
Berøringen mod hans manddom gik fra at være blidt til at tage fat. I langsomme strøg begyndte hun at massere hans skaft. Hun nød at have den magt over ham.

Du virker nu rask nok lige nu”.
Roxanne gled sine fingerspidser ned langs Leanders pung og tilbage for at fortsætte legen. Kyssene han foretog på hendes hals fik hende til at trække ham tættere på sig. Havde hendes familie stadig levet, havde det været strengt forbudt for en mand sådan at bevæge sig ind i Iafagans hus. Roxanne skulle ikke pryde sit kønne hoved med den slags. At ligge inde i badeværelset med Leander føltes derfor næsten blasfemisk. Men også utroligt appellerende. Hun længtes efter at mærke hans krop over sig, og vidste at det måtte være en velsignelse at hun fik muligheden for at se ham igen denne nat.

Vil du da gerne have at jeg skal være farlig for dig?” spurgte hun drilsk.

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.09.2023 22:34
Leander's læber trak sig i et kækt smil over hendes ord og han måtte gribe lidt i hendes hofte, som hun tog omkring ham og begyndte at massere hans skaft. Hun havde en eller anden magt over ham, en måde at sno ham om sin lillefinger og han fortrød intet. 

"Det er... Dig... Du gør mig rask, Rox"
Han sukkede og måtte gribe lidt mere fat i hendes hofte, som hendes fingre gled over hans pung og igen fandt vej til hans lem for at fortsætte den leg hun havde gang i. Hvor meget han end ønskede han ikke havde lyst til at være sammen med hende lige nu, trods omstændighederne, så havde hun snoet ham om sin finger, havde fået ham i dette humør og han blev kun mere sulten jo længere legen fortsatte. 

"Tror det er sundest for begge parter... Hvis ikke du var" sukkede Leander mod hendes hals og lod læberne nappe ned mod hendes skulder.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 19.09.2023 22:53
Ooof… Fortæl mig ikke hvad jeg skal være” sukkede hun kælent.
Leanders vejrtrækning fortalte hende, når hendes bevægelser var behagelige for ham og guidede hen til når hun skulle fortsætte. Han var den første mand hun havde rørt på sådan en måde, men hun tog sig god til at undersøge hvilke dele af hans krop, der var mest følsom.

Hvis du mener jeg skal være mindre farlig, går jeg ud fra at det er fordi du ikke vil have mere”.
Legende gled en finger videre langs hans frenulum og op til hans glans, som hun trykkede let på i små cirkler.

Leander var lige til at smelte imellem hendes hænder. Men hun kunne lide at pirre ham. Så hun stoppede massagen af ham, men fjernede ikke hånden.
Er det ikke, kære nattergal?

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.09.2023 23:18
Et kækt smil kom frem på Leander’s læber over hendes ord, men han svarede hende ikke, i stedet nød han den behandling hun gav ham. Han forsøgte at have styr på sin vejrtrækning, men hendes kærtegnelse af hans lem, gjorde det svært for ham.

Hun gjorde det ikke nemt for ham, for hver gang han gerne ville svare, blev følelsen af hendes kærtegn blot mere intense for ham. Han vidste han før eller siden ville være nødt til at smide tøjlerne og ikke holde så meget tilbage som han gjorde nu, dog var de tøjler han ellers stramt havde holdt om, langsomt ved at glide ud mellem hans fingre.

Leander lod hans rubinrøde øjne rette sig mod hende, som et sultent dyr med lyst skinnende i blikket ”Jeg ønsker ikke du stopper, Rox..” svarede han og rakte en hånd op og nussede hendes kind ”Tvært imod” spandt han kælent.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 20.09.2023 08:14
Åh ja, der var han. Den gnist hun nød at finde frem i manden. Det beroligede hende, for var den der, var det tegn på at et overlevelsesinstinkt i ham kom til. Et der ikke var forbundet med de ting han havde gennemgået, men som var mere fundamentalt. At han havde energien til det, gav hende håb. Så lykkedes hendes lille distraktion. Og hun kunne få lov til at få mere af alt det, hun følte hun var gået glip af i hans bortkomst.

Mhmm” Smilet på Roxannes læber blev større. ”Det ved jeg”.
Hun vendte sig, så hun kunne holde Leanders brede hånd og kysse ham på håndryggen. De sultne røde øjne mødte hun med sine egne. Hun kunne mærke hans manddom pulsere mod sin håndflade. Godt veltilfreds med tilstanden af hans iver, begyndte hun at se sig over skulderen efter hvilke muligheder de havde. Karet kunne de blive i, men vandet ville ikke blive ved med at være varmt. Og når først han begyndte at lægge sin vægt mod hende, var Roxanne ikke sikker på om hun ville nyde at have en trækant trykket ind mod sin ryg. Hun så til det lille bord i hjørnet. Hun kunne godt sidde på det, men spørgsmålet var om det ville kunne holde, når først Leander kom i stødet. Skulle de finde en seng? Det ville være blødere.

Som hun overvejede, førte hun sin pegefinger ned over Leanders brystkasse og tegnede mønstre på den. Med jævne mellemrum sikrede hun at give ham opmærksomhed og fortsætte massagen af ham, kun for at stoppe igen. Blot for at holde ham fokuseret og sulten.

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 20.09.2023 14:48
Det var svært at fokusere på andet end hende lige nu, hendes kærtegn og den måde hun lokkede ham på. Smilet på hendes læber fik Leander til at sende et kækt et tilbage ”Er jeg så nem at gennemskue?” spurgte han stille med blikket hvilende på hende. Lige nu var der også andet der indikerede at han ikke ønskede hun stoppede.

Fortsatte dette, var de enten nødt til at komme ind i sengen eller gøre det her, begge dele var fint for ham, men kanten kunne nok godt gå hen og blive træls i længden? Hånden fra hendes kind gled stille ned over hendes hals, over hendes skulder og fandt vej til hendes ene bryst som han lod hånden lukke sig om og let masserede det.

Et suk undslap Leander, som hun sørgede for at holde hans koncentration på det de foretog sig nu, i stedet for hændelsen tidligere og det virkede. Hans tanker havde skubbet den døde mand et godt stykke væk fra tankerne og koncentrerede sig om hende.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 20.09.2023 20:52
En lille smule måske” fnes Roxanne.

Hendes blik fulgte Leanders hånd, som den sneg ned langs hendes hals, kraveben og kavalergang, for at omfavne hendes ene fyldige bryst i hans hånd. Hun bed sig i underlæben, lukkede øjnene og lod ham for en stund lede hvad han havde lyst til.

Det ene ben løftede hun op og gned sit lår langsomt mod hans hofte.
Men jeg har virkelig intet imod det. Jeg vil have dig… Jeg vil også have den del af dig. Jeg elsker det jeg ser. Og jeg vil gerne se hver lille afkrog og hjørne af dig. Min poet. Min stærke beskytter”.

Hun holdt en kunstpause.
Jeg elsker den måde du får mig til at grine på. – Jeg elsker det du får mig til at føle
Roxanne trak Leander tættere mod sig, så afstanden imellem dem blev yderligere minimeret, kyssede langs hans kraveben og adamsæble, inden hun nok igen nappede ham i halsen.

Leander

Leander

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 20.09.2023 21:23
Leander trak skævt på smilebåndet. Hun havde den magt over ham, fik ham derud hvor han næsten ikke var i stand til at bunde og hver gang var det, det hele værd. Han klemte let hendes brystvorte mellem sine fingre for at pirre hende en smule.

Hendes søde, nærmest kunstneriske ord til ham, fik en nærmest varm fornemmelse til at sprede sig i hans krop og han trak på smilebåndet. Hånden fra hendes bryst gled dog op omkring hendes nakke til hendes lokker og han sukkede luftigt. Læberne mod hans kraveben og langs adamsæblet, til hun nappede hans hals, fik ham til at trække let på smilebåndet ”Jeg ved ikke hvor jeg ville være, hvis ikke det var for dig Rox… Jeg ønsker ikke nogen anden ved min side” svarede han og lod hånden fra hendes bryst søge op mod hendes kæbe.

De sultne røde øjne betragtede hende kort, før han lænede sig ind i et hungrende kys. Han ville ikke holde tilbage mere.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 107 år

Højde / 170 cm

Citrus 20.09.2023 22:45
Klemmet om Roxannes brystvorte sendte et gys gennem hendes, og hun slap et lille sultent klynk. Det havde sin effekt, og den følsomme lyserøde hud stivnede under hans berøring.

Den lille kærlighedserklæring, der forlod ham virkede så oprigtig. Hun følte at hun kunne smelte i hans arme, da hans læber mødte hendes. Leander var en flot mand. Han havde talegaver som en slange og en stemme, der nok kunne sætte ting i gang i kroppen hos de fleste kvinder, hvis blot han hviskede i deres ører. Roxanne vidste derfor at der var flere er havde interesse i ham. Hun havde set det, når han spillede i offentligheden. At forføre var en del af hans arbejde. Hun vidste, at han ville kunne finde en erstatning for hende hvilket som helst sted. Det var derfor svært for hende helt at tro hans ord. Uanset hvad, så hun havde valgt ham. Hun havde skænket ham sin krop. Og han havde fået kløerne i hendes hjerte. I dette øjeblik vidste hun at han var hendes.

Da Roxanne afbrød kysset for at få luft, var hendes vejrtrækning forpustet. Glimtet i hans øjne var gengældt, og den gyldne kulør hendes blod besad, havde fundet vej til hendes kinder.
Her?” spurgte hun.
"Vil du have os til at blive her?"

Et sted nænnede hun det ikke, at give slip på ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10