Kohen

Kohen

Slavehandler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 09.08.2023 18:08
Kohen var godt tilfreds med deres fælles udløsning, det var hvad han selv havde haft brug for, noget af lysten var stillet nok for en stund. Hendes krop havde brug for en pause fra hans styrke, og lidt mere vin skade vel heller ikke, nu hvor den var betalt i dyre domme. Hans blik betragtede hende som hun tog plads ved hans side, selv drak han lidt mere før han satte glasset og lænede sig tilbage, lod den ene arm glide om bag hende så han fingre blidt kunne nusse den modsatte skulder. 

Brynet løftede sig let som han lyttede, og drejede hovedet imod ham " hm ser man det, de har måske boet på månen eller?" svarede han hende en smule drilsk, han nød at betragte hendes smukke former det var svært at lade være. Han smilede skævt til hende og lod hovedet let glide tilbage så op imod loftet " måske du har spørgsmål angående dæmoner?" spurgte han, det var måske et fint samtale emne, imens hendes krop fik lidt fred. Hans frie hånd kunne dog ikke lade være med let at glide op og ned af hans lem, det var næsten blot en vane. 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Echo 26.08.2023 23:18
Blanche mærkede hvordan han lod sin arm glide om bag hende for at kunne nusse hendes ene skulder, hvilket hun ikke rigtig havde noget i mod som sådan. Det var vel nok det mildeste man kunne forvente fra hans side af, hun betragtede ham let som han snakkede. "Nej dog ikke, mere kontrollerende far som ikke har ville lade mig komme udenfor hjemmet. Det gjorde det heller ikke nemmere med 5 kontrollerende brødre heller, så at befinde mig i tusmørkedalen og generelt her, er befriende for mit vedkommende. Som at opleve verden første gang, selv om man nok ikke vil synes at et bordel er der man skal opleve verden, men det da en start" kom det fra hende mens hun tog endnu en tår af sin vin. Hvis hun absolut skulle tale om sig selv, så kunne hun lige så godt tillade sig at drikke lidt mere af sin vin ved samme lejlighed. Om hun havde spørgsmål omkring dæmoner? Det var ikke lige frem en tanke hun havde skænket før, men mon ikke hun kunne finde på et eller andet? "Mmm hvor gammel kan i blive? For det er vel langt mere end min slags ikke?" Kom det fra hende, hvorfor hun var startet med alder anede hun ikke men der var vel et eller andet, som kunne være nysgerrig om med hvor længe andre arter kunne leve modsæt ens egen art. 

Blanche har forladt tråden.

Kohen

Kohen

Slavehandler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 02.09.2023 14:34
Kohen gav hende en chance for lige at blive klar, han var en voldsom mand og ikke bange for at tage fat, derfor var han nødsaget til at give hende, især fordi han ikke ejede hende og ønskede at komme på dette sted igen. Hans fingre strøg imod hendes hud imens hun fortalte, der var svært for ham at forstå det hårde i det, men så igen han var opvokset med dæmoner og havde dræbt sin egen søster efter farens ord. " ah så du er på egne ben nu, men godt du er i sikkerhed her, verden er et grumt sted min kære" fortalte han og smilede til hende, et smil der kunne få små hår til at rejse sig. 
Kohen lod sit hoved let hvile imod hendes skulder " altså jeg er 1240 og jeg har mødt dæmoner på 3000 og over så, vi lever for evigt med mindre vi bliver dræbt" forklarede han. 
Efter en halv times snak, måtte de dog igang igen og han var ikke blid nu, hun fik i alle huller og han fik en del udløsninger. Alt blev udforsket og han nød hende så meget som muligt, hele hendes krop var i spil som han brugte hende på alle tænkelige måder, det varede en del timer før han begyndte at trække i sit tøj igen. 

Kohen gik hen for at kysse hende dybt, hun lå ret træt på sengen hvilket var forståeligt " måske vi ses igen" hviskede han, før han forlod hende og forsvandt ud, videre på sin rejse efter flere slaver at kunne bringe med hjem og sælge. 

Kohen har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Erforias
Lige nu: 2 | I dag: 11