snapefan 10.06.2023 17:08
Asger opfangede hendes meget vigtige ord, så måtte man blot håbe han tog dem til sig, for hun havde på alle måder. Men for nu fik hun blot et let brum som han forstod, før øjnene gled let i
" jeg tager bare et par minutter" sagde han, og kort efter kunne man hører en let vejrtrækning.
Eamon sad på bordet stadig svingende med benene, men som lyde begyndte ovenpå fik han rejst sig, og vandre lidt rundt i værkstedet. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle mene om det, de var mere kraftige lydende end når han havde prøvet, men måske hun bare var dygtig? det gav ham i hvert fald lyst til at skaffe penge nok til at være med hende. Knægten så ikke rigtig noget forkert i det, han var jo lidt van til også at kunne høre lyde inde fra Mester Martins hus, de var dog ikke altid helt behaglige det her lød bedre. Som hun kom ned til ham, efter hvad der føltes som en evighed, løftede han blikket og så imod hende. Ført havde stået og betragte en hestesko imellem sine hænder, men den blev hurtigt lagt på bordet igen.
Han gik hen til hende, og som hendes hånd lagde sig på ryggen, fulgte han med ud fra stedet. Blikket kort flakkende rundt før han så på hende igen, hoved let på skrå som hun virkede lidt forandret?
" det lød godt! det gør ikke noget, jeg er van til at høre sådan lyde" informerede han roligt om, imens han smilede let og rystede på hovedet
" nej Asger er en god mand, ham kan jeg ikke dømme, han hjælper mig ofte" sagde han ærligt, det var sjældent Eamon dømte andre, nok fordi de alle andre dømte ham... Derefter begyndte han at fører hende afsted imod hans arbejdsplads, han ignorerede når folk kigge sært på ham, som de gik igennem byen.